אלירז חייב לתת לכל הפרשה עם הפייסבוק של עומרי

אתם לא רוצים להבין:אלירז יכול לכעוס

על כך שעומרי משתמש בשמו בפייסבוק מעריצים אבל לא לתבוע כי אין על מה... עובדה שעומרי השתמש בשמו של אלירז בכל תקופת האח הגדול ובאותה תקופה כל עוד זה היה טוב לאלירז אז לאף אחד לא היה איכפת.
 
אני רק מוסיפה ואומרת שההתנגחויות האילו

בין שניהם בטח שלא מועילות לאלירז.
 
ומי מלבה את העניין כל הזמן???

מי שהדליף את כל העניין לתקשורת, מתראיין לכל מיקרופון מזדמן, כותב בלוגים ומציף פורומים בעשרות ניקים - הוא קשת פשת השמנמן, שמקווה להפיק תועלת מהרעש הזה. את אלירז לא שמעו ולא קראנו בעניין הזה אפילו פעם אחת. ממליצה בחום לתת ללארה ולכל השאר לדברר את עצמם למוות מבלי שנגיב ונעצים את העניין.
 

Sימה2

New member
שימו לב ../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif ניקים חדשים מהשבוע

של אותו אחד ..... הוא מדבר בשם עצמו במספר ניקים - היכנסו לכרטיס אישי וראו תאריך הרשמה לתפוז מנהל כאן דיאלוג כאילו הוא אדם שלישי . אתה צריך דחוף עזרה מקצועית ואל תבלבל כאן את המוח בפורום.
 

iris 4441

New member
ואתה לא רוצה להבין

שכל המדינה תמכה באלירז ,ואף אחד לא קופץ כמו תיש לבקש תודה.
 
התודה נאמרה אין ספור פעמים מצד אלירז

וזה ידוע...אבל מה שעומררי מבקש עכשיו זו לא תודה, אלא חופש פעולה.
 

iris 4441

New member
חופש פעולה במה?

עומרי לוקח את אלירז כמותג , ומתייג אותו לפרסומות ולקידום תכניות. באיזה זכות בדיוק??
 
אבל זה מה שהוא עשה כל תקופת האח

אז עכשיו פתאום זה לא מתאים כי הוא מצליח בזכות עצמו?
 

אמברלה

New member
מתאים למי?

אלירז לא ידע שעומרי קיים בכלל כשהוא היה בבית האח. אז זה שעומרי כפה את עצמו על אלירז אומר שאלירז חייב לסבול אותו לנצח? איזה עונש אלוהים.
 

חני156

New member
אף אחד לא ביקש מימנו

להזכירך אלירז היה בתוך הבית ככה שלא ביקש כולם מסביב חשבו בתומם שעומרי אוהב את אלירז כמיליון מעריציו אף אחד לא תיאר לעצמו שיש לאדון תוכניות אחרות.... חוק ברזל שהבבון צריך ללמוד בחיים לא נותנים בשביל לקבל נותנים כי עושים זאת מהלב והנשמה והוא לא יודע מה זה...
 
את עושה צחוק???

הרי עומרי ידוע בתור אחד הבלוגרים הכי מפורסמים עוד מלפני האח הגדול. כולם יודים שהוא לא סתם מקדם מישהו מבלי שהוא מפיק לעצמו גם רווחים. חוץ מזה, הוא כן העריץ את אלירז ותמך בו מעל ומעבר וההפך הוא הנכון הוא סיכן את מעמדו בגלל אותה תמיכה. הוא לא היה אמור לבחור צד...אבל הוא בחר והוא בחר באלירז. עכשיו הוא נפגע...
 

iris 4441

New member
תתארי לעצמך שהיה לוקח את הצד של סער

סתם תדמייני. ואז דברי איתי מה זה לבחור צד.
 
בגדול הוא לא היה אמור לבחור אף צד

לפחות לא להראות את זה... ותאמיני לי שאם הוא היה בוחר בסער אז המצב של סער היה נראה אחרת לגמרי...
 

iris 4441

New member
אבל הוא בחר

לא היה צריך ובכל זאת בחר , ובואי תעשי סקר קטן לפני הבחירה שלו כמה כניסות היו לו ,ואחרי הבחירה באלירז כמה כניסות היו לו ואז תאמרי לי מי עשה את מי... בקשר לסער גם אלוהים לא יכול לעשות דבר.מקרה אבוד.
 

גייל7

New member
ניסיתי, באמת ניסיתי .....

לא להתערב בדברייך המלומדים, שלא יהיה מצב ששוב אני משתלחת בך ואת מייבבת, באמת ניסיתי .. ובכל זאת אני רוצה לוודא שהבנתי נכון. אז מה שאת בעצם אומרת, זה שאם היצור הכל יכול היה בוחר לקדם את גדליה ולא את אלירז, הוא בכבודו ובעצמו היה מצליח לגרום לכך שהמוני בית ישראל היו צופים בגדליה האוויל, הפסיכופט, האלים, החרמן, הבוגדני, השפל, הריק מתוכן, מתאהבים בו, מסמסים לו עד צאת נשמתם, ומכתירים אותו כמנצח הגדול ?? ואז, כשאלירז שלי היקר היה יורד במדרגות בבושת פנים - הקהל המשולהב היה צורח בגרון ניחר ; גד-לייה !!! גד-לייה !! ?? זה פחות או יותר מה שאת אומרת ?? ישתבח שמו ... ואני חשבתי שחיון חי בסרט ... מסתבר שאתם שניכם כותבים את התסריט ומשחקים בסרט של עצמכם .... דחיל ראבבק, לפחות תחלקו לנו משקפיים מיוחדות לראייה בתלת מימד ... את מתחילה לשעשע אותי ... אל תפסיקי לחלוק איתנו את תובנותייך, קצת הומור לא יזיק לנו ...
 
למעלה