אלירז חייב לתת לכל הפרשה עם הפייסבוק של עומרי

Fairywitch

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif

"גדליה"
 

iris 4441

New member
בוא אני אנסה להסביר לך לאט

אלירז חתום בסוכנות של מאיר קוטלר שכרגע הוא אחראי על הצד הפירסומי והשיווקי של אלירז. למשל יש בקשה אדירה שאלירז יארח את גואל או את אלין או את סער והמשרד שמייצג אותו חושב לנכון שכדאי לאלירז להמשיך כחלק נפרד מהאח הגדול ומה לעשות הם מחליטים. אז בגלל שתמכתי וסימסתי נותן לי זכות למשהו? לא עובד ככה.
 
תביני שאם הפייסבוק הזה לא היה חוקי

אז ממזמן היו מורידים אותו מאתר פייסבוק. עכשיו גם האתר לא יימחק וגם אלירז ועומרי ימשיכו להתנגח אחד בשני. אז מה בעצם יצא מכל הסיפור???
 

iris 4441

New member
את מנכסת לעומרי דברים

שאי אפשר לראות בעין בלתי משוחדת. תביני שאלירז לא מתעסק בזה זו החברה שמייצגת אותו שלא מתאים לה שאיזה פישר שכל עשיתו זה לחשוף גיל של נער מכוכב נולד . או שיש עוד משהו שלא שמענו עליו?
 

אמברלה

New member
אני תמכתי באלירז וסימסתי לו כמו מטורפת

אז אולי גם אני אשתמש בשם של אלירז כדי לקדם את העניינים שלי. אולי גם את ... את יודעת מה אולי אפילו כל המדינה.
 

Sימה2

New member
צא למסע כומתה-אתה הרי חייל ..שם יש חופש פעולה

אתה פותח ניקים חדשים בלי סוף ונידמה לך שכל העולם טיפשים ואם תנסה להישתמש במייל שלי.... כי "גנבת אותו" מהפורום של אלירז..... אז תבין שזה רע מאוד יאלללללה קישטטטה
 

lolibror

New member
ההתנגחויות האלה מזיקות אך ורק לרכילאי../images/Emo192.gif

 
אלירז חייב????

אלירז לא חייב שום דבר, בטח לא לפישר הזה, שהשתן עלה לו לראש!!! עכשיו, גיברת לארה, את גם עורכדינית, בנוסף לכל? "אין עילה לתביעה"? באחריות אני אומרת לך שיש ועוד איך עניין לתביעה. עסקים נעשים בהסכמת שני הצדדים ובחתימתם. דף המעריצים הזה נוצר בזמן שהותו של אלירז בבית האח הגדול. כל פעילותו של הפישר עב הכרס, שמפיץ את תמונותיו המבהילות תחת כל עץ רענן בעת שהותו של אלירז בבית האח הגדול נעשו ללא ידיעתו של אלירז, ולכן גם ללא הסכמתו. כבר כחודשיים הבלוגר הטיפש מסתובב כמו פורפרה ומציק לאלירז, מציק למעריצים, מוחק וחוסם אנשים בפורום ולשיא השיאים הגיע כאשר התחלתי לקבל (יחד עם עוד עשרות אלפים) הודעות בשמו של אלירז וכשלחצתי על הקישור הובלתי בניגוד לרצוני -0 פעם לזהבי עצבני, פעם לזה ופעם לזה, ותמיד תמיד גם "תרמתי" כניסה לבלוג שלא מעניין אותי ואף פעם לא נכנסתי אליו מרצוני. הבלוגר הפישר והשמן הוא עלוקה שנצמדה לאלירז ומסרבת להרפות. בדיוק כמוך, שניכסת לעצמך ניק עלק אוהב אלירז ומסרבת להבין את המובן מאליו.
 

dana735

New member
אמאלההההההההההההההההההההההה הוא חזר לאאאאאאאא

 
למעלה