אלירז חייב לתת לכל הפרשה עם הפייסבוק של עומרי

רקלוש

New member
מי את שתגידי לו מה הוא חייב או לא? ממתי הוא

הפך לרכושך או רכושו של השמנמן...
 

דינה128

New member
לארה בואי תביני משהו שעדיין לא הבנת

עומרי קיבל כבר בזכות אלירז המון המון המון תגמול. כל הודעת סטאטוס שעומרי שלח ל117000 חברים שהיו בפייסבוק שנפרץ וכל הודעת סטאטוס שעומרי שלח ל40000 החברים בדף הזמני שפתח וכל הודעת סטאטוס שעומרי שלח למעל 3000 חברים בדף אלירז ב-24 שעומרי פתח וכל הודעה בפורום שעומרי שלח על כתבה על אלירז.. עומרי הרוויח מזה כסף כי מערכת תפוז משלמת לבלוגרים על פי צפיות. מאחר ולעומרי יש יותר מ2,000,000 צפיות, תארי לעצמך כמה כסף הוא מרוויח כי מרבית הצפיות הן בזכות אלירז. יותר מזה, תקראי את הראיון בדה מרקר שעומרי נתן רק אתמול ותראי שהוא בעצמו מספר שם הוא קידם את הפרסומת של נתן זהבי. איך הוא קידם אותה את יודעת? הוא שלח לכל אותם 117000 "מסר מאלירז" (זה היה עוד כשאלירז היה בבית האח הגדול והשם שלו היה הכי חם..) . ברור שהחלק הגדול של אותם 117000 נכנסו להודעה כדי לקרוא מסר מאלירז.. ומה היה המסר? פרסומת של נתן זהבי. על כל הקלקה, עומרי קיבל כסף. עומרי סגר את פורום המעריצים של אלירז. אבל, אם תכנסי לשם , תראי שהעמוד אומנם סגור אבל יש קישור לראיון עם אלירז ולאן הקישור מוביל? לבלוג של עומרי כמובן. מי ניזוק כאן? רק אלירז. כי כל מי שחושב שהנה זה מוביל אותו לראיון בפורום מוצא את עצמו בבלוג של עומרי ו.. עומרי מקבל על כך כסף, כי כאמור , כל צפייה בעמוד של עומרי הוא מקבל על כך כסף. את מתחילה להבין כמה כסף עומרי מקבל בזכות השימוש בשם של אלירז? את מתחילה להבין למה עומרי מתעקש ולא מוכן לשחרר את אלירז? ומה עושה עומרי בדפים שפתח לאלירז? שולח שם קישורים לכתבות על סער,איילה, מיכל אמדורסקי, אלין לוי, כוכב נולד, בר רפאלי.... אנשים שהתחברו לדף כי הם רוצים לדעת על אלירז מקבלים מאלירז (לא כולם יודעים שעומרי הוא מנהל הדף) קישורים לאחרים ולא לכתבות עצמן , חלילה , אלא, הקישורים מובילים לבלוג של עומרי חיון ומשם לכתבה ברשת. אנשים , כמוני , שהיו בדף המעריצים וניסו למחות .. נחסמו. מבינה? אנשים מעריצי אלירז נחסמו בדף המעריצים של אלירז כי הביעו דעה לטובת אלירז. אלירז, שקיבל תלונות שהפך להיות מקדם של כוכב נולד .... ביקש מעומרי שיפסיק לשלוח בשמו קישורים על אחרים... עומרי הבטיח ולא עמד בהבטחתו. מה את במקום אלירז היית עושה?
 

דינה128

New member
../images/Emo124.gifואם מה שכתבתי לא נכון- מחכה לתביעה

אם מה שכתבתי לא נכון- אני מצפה שעומרי חיון יתבע אותי על הוצאת דיבה
 

shouldistay

Active member
לעומרי לא מגיע שום תגמול

מדובר בבחור הפכפך, ילדותי, שפעל על דעת עצמו לחלוטין ושיפר את מעמדו בזכות אלירז. לאלירז מגיע תגמול מעומרי חיון, עך זה שעומרי חיון רכב לו על הגב, השתמש בפייסבוק האישי של אלירז לצרכיו האישיים של עצמו!!! וסיכן את הזכייה שלו בגלל כל מני הצקות בלתי הגיוניות להפקה. היחיד שהיה יכול לקחת את המיליון מאלירז זה עומרי חיון שרק דפק לו את הסיכויים בכל פעם מחדש. האנשים שעזרו לו באמת היו דידי הררי, אפרת אברמוב וכו' והם לא מבקשים שום תמורה. מדוע? כי עומרי חיון גנגסטר, אפס שמעוות את המציאות.
 

Fairywitch

New member
זה לא מדוייק, ואני אסביר:

בפייסבוק יש עמודי מעריצים, שלפי חוקי פייסבוק רק האדם שהעמוד מדבר עליו רשאי לנהל את העמוד. אני אומרת את זה כי פתחתי פעם עמוד מעריצים לדמות ספרותית (!), וסגרו לי אותו בטענה שעברתי על חוקי פייסבוק, ושרק ליוצר הדמות מותר לנהל עמוד כזה... לגבי העמוד המדובר - הייתי חברה בו במהלך התכנית, אבל מאז שהתכנית נגמרה- עומרי משתמש בו כבמה לפרסום הבלוג שלו, ומציף את חברי העמוד בהודעות ופרסומות, שחלקן חוזרות על עצמן פעמיים ביום
כל כניסה לבלוג מגדילה תשלומים לבלוגר, כך שיש פה אינטרס, שמתחיל לעבור את גבול הטעם הטוב... אישית לי זה ממש הציק כבר, אז מחקתי את עצמי מהעמוד, ואני מניחה שלפחות עוד כמה עשו כמוני.
 

JasPoint

New member
שהעו"ד של אלירז יפנה לפייסבוק ויגמור את

הסיפור הזה. יש פה ניצול של שמו של אלירז ושל הפופולריות שלו בניגוד לרצונו. החוקים ברורים והם לטובת אלירז. שלא לדבר שגם נשלחו פרסומות דרך הפייסבוק תוך כדי הטעיה ופה זה נהיה כבר יותר מסובך.
 

שחריקו 1

New member
שימו../images/Emo23.gif שעומרי ממשיך לפרסם את הבלוג שלו

בעמוד , הפעם עם כתבה חדשה על המקפלות בארץ נהדרת . אלירז צריך לתת לזה לחלוף ? לא הייתי אומרת . נראה שעומרי מחכה לרגע שאלירז יגיש נגדו תביעה אמיתית , כנראה שאיומים לא עוזרים במיוחד ..
 

Sימה2

New member
larah love eliraz נירשמת לתפוז באפריל 2010,את

לא ניק חדש לעומרי בכבודו ובעצמו ? יאלללללה קישטא
 
למעלה