מרכז נטעים
New member
יסלח לנו ידידינו המלומד
אך המשמעות האקסטינציאליסטית של הקונוטציה הטרנסטנדנטלית של הפואמה המלנכולית שכתב כבודו לא עומדת במבחן הלוגיקה המצרפית של הקונצנזוס הנציונליסטי והוא: אין פירוש מאוחר ואין משמעויות מדומינות. הן נמצאות רק במוחם של מי שלא קורא את התורה אלא מושפע מתולעי רפש המכניסים למוחו שטיויות במיץ עגבניות. תיאוריות מאוחרות, מיסטיקה וכו'. התורה מעידה שמליונים השתתפו במעמד הר סיני. אין אף דת בעולם שקמה על רקע של מעמד עדות מליונים. זה הכוח של התורה וזוהי הסיבה שהיא קיימת לעד.כמו שמעידה התורה על משה "ובך יאמינו לעולם". דהיינו במשה ובתורתו. איזו דת הבטיחה הבטחה נבואית כזו בסיפרה שנכתב לפני 3300 שנה ? לא כזו ולא מתקרבת לכך.
אך המשמעות האקסטינציאליסטית של הקונוטציה הטרנסטנדנטלית של הפואמה המלנכולית שכתב כבודו לא עומדת במבחן הלוגיקה המצרפית של הקונצנזוס הנציונליסטי והוא: אין פירוש מאוחר ואין משמעויות מדומינות. הן נמצאות רק במוחם של מי שלא קורא את התורה אלא מושפע מתולעי רפש המכניסים למוחו שטיויות במיץ עגבניות. תיאוריות מאוחרות, מיסטיקה וכו'. התורה מעידה שמליונים השתתפו במעמד הר סיני. אין אף דת בעולם שקמה על רקע של מעמד עדות מליונים. זה הכוח של התורה וזוהי הסיבה שהיא קיימת לעד.כמו שמעידה התורה על משה "ובך יאמינו לעולם". דהיינו במשה ובתורתו. איזו דת הבטיחה הבטחה נבואית כזו בסיפרה שנכתב לפני 3300 שנה ? לא כזו ולא מתקרבת לכך.