אז אני כן הייתי בעצרת בזמנו, וכפי שציינתי
עליתי עם כל עם ישראל לקברו.
לדאבוני הייתי דווקא בעצרת, אחת הראשונות (בתקופה שערפאת יצא מהשק במלוא כיעורו) והפעם ההיא די הממה אותי, מלבד הדברים והטקס, שהיו אלו שניסו לגזור קופון פוליטי על קברו, זה עוד פחות הפריע לי מהעובדה שהעצרת הייתה מלאת שנאה והטפה לכל מי "שחושב אחרת", הגישה הכה כוללנית כלפי הימין כגוף אחד - כאילו באנו כולנו וירינו איש אחד ברבין, השלטים בגנות הימין, המתנחלים, ה"כיבוש", השנאה ל"הוא" שהיה על המרפסת, ו"ההוא" שצחק, והאי יכולת לסלוח לאחר או להשלים עם העובדה שרבין מת ושאין פרטנר לשלום - אז הימין אשם כי "הוא" רצח את רבין, אני ממש הרגשתי שם לא רק לא שייך, אלא מבפנים הרגשתי כאילו עשיתי משהו רע בכך שאני - חושב ומאמין אחרת מהם.
מאז לא הלכתי שוב, לאחר שנים הגעתי לתובנות שהגעתי, אבל לקח לי הרבה זמן.
עליתי עם כל עם ישראל לקברו.
לדאבוני הייתי דווקא בעצרת, אחת הראשונות (בתקופה שערפאת יצא מהשק במלוא כיעורו) והפעם ההיא די הממה אותי, מלבד הדברים והטקס, שהיו אלו שניסו לגזור קופון פוליטי על קברו, זה עוד פחות הפריע לי מהעובדה שהעצרת הייתה מלאת שנאה והטפה לכל מי "שחושב אחרת", הגישה הכה כוללנית כלפי הימין כגוף אחד - כאילו באנו כולנו וירינו איש אחד ברבין, השלטים בגנות הימין, המתנחלים, ה"כיבוש", השנאה ל"הוא" שהיה על המרפסת, ו"ההוא" שצחק, והאי יכולת לסלוח לאחר או להשלים עם העובדה שרבין מת ושאין פרטנר לשלום - אז הימין אשם כי "הוא" רצח את רבין, אני ממש הרגשתי שם לא רק לא שייך, אלא מבפנים הרגשתי כאילו עשיתי משהו רע בכך שאני - חושב ומאמין אחרת מהם.
מאז לא הלכתי שוב, לאחר שנים הגעתי לתובנות שהגעתי, אבל לקח לי הרבה זמן.