אני פונה כאן לכל אדם שפוי

  • פותח הנושא all
  • פורסם בתאריך
מליארדים

תן להם את עשרות המליארדים שקיבלו הקיבוצים ותאמין לי שלא תראה אותם יותר ``מוצצים`` את דמך...
 

eliasys

New member
בחייך אוהב ישראל

אתה משווה את החרדים לקיבוצים? מה תרמו החרדיל למדינה לעומת הקיבוצים. אפילו אני הערבי תרמתי הרבה יותר מהחרדי, עבדתי שנתיים בבניין, עבדת 18 כפקיד ועכשיו אני איש מחשבים ומרתגם. נכון שקיבלתי כסף על זה אבל זה היה בזיעת אפי. תחשוב על זה ידידי לולא הקיבוצים מדינת ישראל לא הייתה מחזיקה מעמד גם אם אמריקה הייתה מכפילה את הסיוע לישראל. בחייך!!!!
 

קלייר

New member
חצוף אתה -קיבוצניקים רבים מתו

שלך יהי מקום לגור וללמוד חינם, מכיר את המשפט `` בזיעת אפיך תאכל לחם`` ולא על חשבון הזולת
 

יוסי26.5

New member
קיבוצניקים...והחצוף

קיבוצניקים..והחצוף... מי זה החצוף????????? וחצוף...תבדוק קצת בבתי קברות בקיבוצים.... לא אוסיף מילה....
 

all

New member
הוא שוב צודק

אם משה גנב, זה עדיין לא אומר שיוסי הוא לא גנב. נדמה לי שאם החרדים מקבלים כספים ללא שום סיבה, זה לא אומר שהקיבוצניקים גם צריכים לקבל כספים ללא שום סיבה. כמובן שהאיש לא התיחס כלל לגבי השירות הצבאי, כנראה על זה אין לו הרבה מה לומר
 

קלייר

New member
לפני שאתה מדבר תבדוק/היתי חלק מהישו

עבדתי כמו חמור בשביל אגורות,ומענין מי המוצץ הגדול במדינה לא עובדים ,לא מתגיסים, מי הקורבנות הרבים שנפלטו למען שלכם יהי מקום להתפלל -קיבוצניקים אל תדבר על אוכלי חינם כי עובדים קשה מאד תפסיק לבלב את המוח ,ולך לפורום המתאים לכך פה זה דו-קיום
 

יוסי26.5

New member
אוהב ישראל??? או אוהב מיליארדים???

אוהב ישראל או אוהב מיליארדים... בוא הנה חבר...אתה מבין מה אתה אומר???? למה מה קרה??? מי מתי מוצצי המדינה-קרי החרדים עשו מהשהו מועיל למדינה שלנו?? ממתי??? בקיבותים יש חקלאות ,יש תעשיה אפילו הייטק...מה הבעיה שלך איש??? חוץ מזה בקיבוצים הכסף לא הולך לכיסים פרטיים מה שאי אפשר לאמר על מוסדות החרדיים והחרדיים עצמם!!! אז תשתוק לפחות ותיחשב חכם !!!
 

B.Shokor

New member
טוב, כל אחד מגן על הצד שלו,

בכל צד יש המון טעויות, אבל לפי דעתי במגזר החרדי יש את הבעיות הכי גדולות, כמו למשל: 1. לא מתגייסים לצה``ל ומקבלים אחלה שירות. 2. אי-אפשר להשוות החינוך (בתי-הספר) של הערבים לאלה של החרדים. 3. תקציבים מאוד גדולים לחינוך, תרבות, של החרדים. 4. משפחות מעל 11 אחד..
 

קלייר

New member
אני מגינה על הצדק/מעיז עוד לדבר

אני כועסתתתתתתתת מאד ,אוכלי החינם האלה עוד באים בטענות ,ואחרים מתים למענם
 

בת-עמי

New member
את צודקת זה בכלל לא בסדר

אבל אני רוצה לראות אותך קלייר יקרה מסתדרת עם 10 ילדים היית מקבל הרבה יותר קצבאות והנחות כי את צריכה את זה בקשר לגיוס זאת בכלל לא שאלה שזה לא בסדר שהם לא משרתים נראה מתי יקום הראש ממשלה השאקל שישנה את זה לימודים חינם???? חברתי קיבלה לימודים בחינם כי היא גדלה בבית של 12 נפשות
 

B.Shokor

New member
חברתך קיבלה לימודים בחינם? ערבייה?

בטח שלא. את רואה בת-עמי, במגזר ערבי יש משפחות של 15 נפש, כן כן 15 נפש ואפילו יותר, והאמת לא שמעתי על לימודים בחינם.
 

B.Shokor

New member
אמממ, האמת שאני לא זוכר על איזה..

נושא את מדברת, אשמח אם תשלחי אליי קישור להודעה ההיא, או לפחות תספרי לי בHEADLINES על מה מדובר.
 

B.Shokor

New member
עוד בעייה אצלך,

עוד בעייה אצלך בת-עמי יקרה שאת מסתכלת תמיד לערבים כ ``אוייב`` והם הולכים להרוס את המדינה, שתביני, כמו שהמדינה הזאת חשבוה לך היא יותר חשובה לנו, כי המדינה הזאת היא מזכירה אותנו בסבא וסבתא, במקומות הקדושים שלנו, וכי אין לנו מקום אחר. הייתי מציע לך גם להסתכל לעוד ``מגזר`` בארצנו הקטנטונת שהוא גם מהווה סכנה גדולה לפי דעתי על העתיד של המדינה והם החרדים. אני לא אתערב בזה מאוד, כי בסך הכל זה פורום של דו-קיום ולא של לימוד שינאה חס וחלילה.
 

קלייר

New member
כדי להבין/את העם השני/יש ללמוד

את דתן מנהגיו,ולהבין שגם לו יש מקומות קדושים בארץ ולהתחשב ,ותמיד אמרתי ההורס העיקרי הוא מתוך עמנו את בת-עמי
 

all

New member
אז הפעם זה לא עלינו

הפעם זה על בני דת ה-``הינדו``. אתם יודעים למה? כי אחרוני היהודים והנוצרים ברחו/גורשו מאפגניסטן כבר בסוף שנות ה-80. כן מר שוקור, למרות שנולדו שם הם ואבות אבותיהם, הם גורשו. ואם אינני טועה אף אחד לא מחה כי הייתה מלחמה, כולם היו נגד רוסיה ולא התעניינו מה עושים המוסלמים לבני המיעוטים בשטחם.
 

B.Shokor

New member
צודק מאוד, גם אני נגד,,

נר ALL, אם אני ערבי זאת לא אומרת שאני מסכים עם הממשל הערבי ברחבי העולם. גם בארצות ערב יש/מלא גזענות, בסדר, זו החיים שלהם, אין לנו את הזכות לדחות את האף בפרטיות שלהם, כי לא חסר לנו בעיות.
 

all

New member
אין לנו זכות?

יש לנו חובה ולא זכות. בשביל מה אתה חושב מר שוקר שהמוסלמים רוצים שההינדים יילכו עם תלאי על הבגד? בשביל מה הנאצים רצו שהיהיודים יילכו עם תלאי על הבגד? הסימון הזה לא נועד לקישוט, הסימון הזה נועד להכנה לטרנספר במקרה הטוב, ולהשמדה המונית במקרה הגרוע. אז מה מר. שוקר, גם אלה הם עניינים פנימיים של אפגניסטן?
 

B.Shokor

New member
בקיצור אחי,,

לא חסר לנו בעיות במדינה שלנו בשביל לטפל בבעיות של מדינות אחרות ובמיוחד אם היה של אפגניסטאן. בקיצור, למה אתה רוצה להגיע? מה אתה רוצה להגיד בתכ`לס, ואני אענה לך.
 

all

New member
מה שאני אומר, אני אומר שזה נורא

השואה של היהודים היא לא היחידה, לא הראשונה ולא האחרונה כנארה. האמריקאים עשו אותה לאינדיאנים. התורקים לארמנים. ועשיו אני פוחד שהאפגנים הולכים לעשות אותה להינדים. וכל זה למה? כי אנשים תמיד אמרו, יש לי מספיק צרות גם ככה.
 
למעלה