הפרכה להפרכות מפריכי הקודים:
טענת האידיוט: "1) שישנם כמה נוסחים בספר תורה אז אתה שואל מי אמר שזה הנכון תשובה: עצם זה שישנם קודים שהם במובהקות סטטיסטית שנבחנו על ידי חכמים מכולנו פרופסורים למתמטיקה וחוקרי צפנים בפנטגון וכן גוים שאין להם עניין בעד או נגד התורה..." תשובתי: עיין כאן
http://forums.nana.co.il/showmsg.asp?id=1904078 בפסקה המתחילה ב- 'ענין הקודים "הואר באור זרקורים" לראשונה ב- 1994 עם התפרסם מאמר של ויצטום, ריפס ורוזנברג (ולהלן WRR)' ועד הפסקה המסתיימת ב- 'הקהיליה המקצועית אמרה את שלה באופן _ברור_ נוסף. היא העניקה ל- WRR ול- Michael Drosnin את פרס _איג-נובל_ 1997 לספרות(!), כנראה מתוך הערכה עמוקה ליכולת בדיית הסיפורת (storytelling) שלהם. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=570&msgid=9376449 ' טענת האידיוט: "2) טענת: שבימי בית שני חכמים בררו את הנוסח הנכון על פי שיטת הרוב ואתה שואל מי אמר שהנוסח שבררו הוא נכון? תשובה: עיין לעיל אותה תשובה" תשובתי: עיין בסעיפים (1) ו- (2) כאן
http://forums.nana.co.il/showmsg.asp?id=1904078 . טענת האידיוט: "3) טענת: שהיה כתב עברי שהוא הועתק מהפיניקי. תשובה: הלכתי לספריה הקרובה לביתי וסרקתי מתוך ספר של פרופסור יוסף נוה מהאוניברסיטה העברית ירושלים את טבלה גם הכתב 5 סוגי הכתבים והיא מראה שגם לכתב הפיניקי יש אותם מספר אותיות ממילא אין שום שאלה אם הכתב השתנה שהרי כנו שהיום אחליף את הכתב של התורה לכתב רש"י גם בכתב רש"י יתגלה אותם דילוגים" תשובתי: האימבציל/קרטין/שוטה/קטן אינו מבחין ביו אותיות עיצוריות לבין אותיות תנועתיות (אלא מה? הייתי נרעש עמוקות לו התברר לי שהבין את דברי). האות הפיניקית יוד העיצורית קיימת ומשמשת בבטוי המלה יהוה, אולם אין שמוש בעברית של אז בחיריק. האות הפיניקית וו העיצורית קיימת ומשמשת בבטוי המלה יהוה, אולם אין שמוש בעברית של אז בחולם. הוכחה: הבה נעיין בלוח גזר, הכתובית העברית הקדומה ביותר הידועה לארכאולוגים: http://www.ancient-hebrew.org/6_10.html מצורפת גם סקיצה שלה כנספח למעלה. אנו רואים שהמלה "קציר" כתובה בכל מקום כ- "קצר". אין שמוש ביוד כחיריק. הבה נעיין ברמון השנהב (הממצא היחיד שנטען עליו כי יש לו זיקה לבית ראשון, אם כי קיימות מחלוקות, כיוון שלא ידוע היכן נמצא, ויתכן שנועד כמתנה לכהני מקדש אחר): http://www.ancientneareast.net/pomegranate.htm הכתובית אומרת "לבי. .... קדש כהנמ". אנו רואים שאין שמוש באות וו כחולם, היינו, "קודש" כתוב כ- "קדש". אנו גם רואים כי המלה "כוהנים" נכתבה ב- "כהנמ" (אם כי ניתן לכתוב גם "כהנים"), מכל מקום, חסרונה של היוד בשמוש כחיריק, מוכיח את טענתי. טענת האידיוט: "4) טענת: שאי אפשר לחזות מראש דילוגים" תשובתי: לא זאת טענתי, מכיוון שגם "מדעני" הדלוגים אינם טוענים זאת (חוץ ממיכאל דרוזנין). מה שטענתי הוא סעיף (4) כאן :
http://forums.nana.co.il/showmsg.asp?id=1904078 . קרא שוב, או בקש מתלמיד כתה א' (זה יספיק) שיסביר לך. טענת האידיוט: "5) טענת שבשפה העברית ישנם כתבי מלא וחסר ולכן יש מרחב למגלה הקודים כדי למצוא קודים. תשובה: אם נבודק מה המרחב נראה לי שלכל מילה_ממוצעת_ יש אולי 2-3 אפשרויות להכתב האם לדעתך יש בזה להעיב על גילוי הקודים הרי מדברים פה על מובהקות סטטיסטית אז מה זה גורע אם יש עוד מספר מועט וקטן של אפשרויות לאיות. דבר נוסף ראיתי לדוגמא בקודים של פירות גן עדן שם כתבות כל פרי בהתאם לנוסחו המילוני! ולא גרעו ולא הוסיפו ממילא ישנם הרבה דוגמאות המראות שלא צריך להוסיף או להוריד ו´ או י´ אלא לכתוב את המילה כמות שהיא ואתה מוצא דילוג מדהים" תשובתי: אין שום מובהקות סטטיסטית אם ה"מדענים" מגששים ממושכות בדרך של נסוי wordings ו- spellings רבים עד שעולה בידם "למצוא" משהו. אתה לא תבין זאת. האחרים - יבינו. קראו נא שוב סעיפים (4) ו- (5) כאן:
http://forums.nana.co.il/showmsg.asp?id=1904078 . טענת האידיוט: "6) טענת: בתורה ניתן למצוא הרבה סוגי מסרי דילוגים גם מה שלא מאוית לפי הכתיב הרגיל כמו שכתבת: "אורניום מדולל. צריך להיות מדולדל" עיין לעיל סעיף 5". תשובתי: ראה תשובתי ל- "טענה מס' 5 של האידיוט". טענת האידיוט: "7) טענה לגבי אופן אחד הנסיונות המוכיחים את הצפנים בתורה שבו לקחו 10000 סוגי נוסחים לביקורת ולפי דעתך היו צריכים לעשות בתורה אחרת את הביקורת" תשובתי: לא הבנת מהו measure of information של טקסט, או אנטרופיה שלו (אלא מה? הייתי נרעש עמוקות לו התברר לי שהבינת במה מדובר. בקש מבוגר אוניברסיטה שיסביר לך את סעיף (7) כאן:
http://forums.nana.co.il/showmsg.asp?id=1904078 . לסיכום: הפרכותיך הופרכו, ובנוסף, נחשפה לעין כל ערוותך. אין ממש בקודים !!! - - - וכי מה בקשתי ס"ה? אני מבקש הוכחה לכך שהיינו במצרים, שיצאנו משם, שקבלנו תורה, שנדדנו במדבר, שנכנסנו לארץ מול יריחו. לרוע המזל,
אין ארכאולוג המכיר הוכחה כזו. לחלופין, בקשתי הוכחה שאלהים קיים גם מחוץ לתחום המעורפל והספוגי שבין שתי אזני מאמיניו. המינימום שאנו מצפים מאדם שהחליט להסכים לאורח חיים כה תובעני, ללא תמורה מוחשית בעין, רק מכיוון שישות מסוימת דורשת זאת כביכול, הוא - שיהיה מסוגל להראות לנו שישות זו אכן קיימת, גם אם אינה מעניקה תמורה מוחשית. אולם, אין המאמינים יכולים לעשות זאת, וזה, לדעתי, מציג אותם באור מטופש ביותר. האין זאת?