את מי אתם הייתם מדיחים ובאיזה סדר?

תראו איזו אכזריות התכנית הזו מוציאה מכם....

עוד לא התחילו, ואתם רק רוצים להרוג את כולם. ורואים את כל המכוער שיש בכל אחד. בשביל זה הם מבזבזים שם את זמנם, וסובלים מתנאי מגורים לא נוחים?
 

chopo

New member
הוצאת לי את המילים מהפה!!!

צדקת בכל מילה!!!
 

metrosexual

New member
כמה רוע!!!

תפסיקו להתנהג כמו הנאצים ולשנוא כל מי ששונה ממך! מה ההבדל בין הומופובים לנאצים? גם היהודים היו שונים מגרמנים ובגלל זה שנאו אותם,גם הומואים שונים מכם! כנראה העם היהודי לא למד שום לקח וימשיך עם גזעני ומפלה שונה רק בגלל היותו שונה...זה מושרש אצלנו בדת ובדם.... עצוב! מקווה מאוד שלאון ורנין ישארו עד הסוף ואחד מהם ינצח!
 
להשוות בין הומופובים לנאצים זה קצת יותר מידי

קיצוני |פסטרמה| בכל זאת, ההומופובים עוד לא קמו ורצחו 6 מיליון הומואים למיטב ידיעתי...
 
ובכל זאת, |פסטרמה|

להשוות בין הנאצים שרצחו 6 מיליון יהודים ועוד כמה מיליונים- זה כבר מוגזם.
 
איכס גועל נפש

לאן התדרדרתם??? מה זה היחס הזה? הומואים הם בני אדם , רק שהם בסך הכל מעדיפים את הפלז'ר שלהם במקום אחר...מה זה כל ההכללות המגעילות האלה? אני בשוק.
 

איתי בל

New member
זו כולה תוכנית ריאליטי

יש חיים אחרי התוכנית גם אם מדיחים מישהו הוא לא מת אתם סתם מלאים באגו שאתם מרגישים יותר מידי חזקים שאתם לכאורה שולטים בתוכנית שאתם משווים הדחה לרצח תתגברו על זה
 

michaly2003

New member
הייתי מדיחה - לפי הסדר הזה...

את שי וקרן - כי הם שני מולטימיליונרים סנובים ריקים מתוכן שלא מגיע להם לזכות בתוכנית. בוריס וג'ני- כי הם משעממים נורא. עינב - כי היא מביישת את המין הנשי. כל היתר או שכייף איתם או שהם מעניינים ולא משעמם איתם, ונראה לי שלאון יקח את כל הקופה, כי הוא הכי חברותי חייכן ומעורר עניין.
 

יניבל1

New member
אגב שי והעסקים שלו

על הזמן דיברו ומדברים על כל הכסף שהוא עושה והבתי קפה והעסקים במזרח הרחוק אם הוא איש עסקי כל כך חשוב אז זה שהוא עוזב הכל לכמה חודשים טובים ולאף אחד לא אכפת?
 

michaly2003

New member
יש לי תשובה הכי מקצועית לתת לך על זה !!

עסק שמתפקד ומתקתק טוב, הוא עסק שהבעלים שלו - אינו עובד !!! ברגע שהבעלים נאלץ לעבוד זה תחילת ההדרדרות והכישלון של העסק, ואת זה אתה יכול לשאול אנשי מקצוע. מה זה אומר לגביו ? - שהמשפחה שלו והעסק שלו בטוח מתקתקים אותה כמו כל עסק מצליח. ואני רוצה שיפרוש !!! ועל ההתחלה אבל אחרי קרן שלא עושה דבר.
 

יניבל1

New member
חבל סתם לקנא , שיהי לו לבריאות

וגם לקרן, אפילו שהי לא עבדה בשביל הכסף.
 

michaly2003

New member
זה לא נובע מקנאה כלל - אלה מזה ש...

שאני וגם הקהל בבית אוהב לראות "מ ה פ כ י ם" אצל אנשים בחיים ! מישהו שהמיליון הזה שינה לו את החיים מהקצה על הקצה. אבל אני בעד שהוא ישאר עד לקראת הסוף - כי הוא יודע לנהל תקציב הכי טוב מכולם - אבל ממש קליבר ! , ואז לקראת הסוף להעיף אותו.
 

michaly2003

New member
../images/Emo67.gifמרחמת על אישתך - סוטה...

דרך אגב, אתה יכול לנסות על עצמך את מה שאתה מנסה לכפות עליה...
 

יניבל1

New member
אוקי הנה הרשימה שלי

1. נעמה -כי בגלל שהיא יותר מבוגרת ויענו האמא האולטימטיבית היא משחקת אותה פסיכולוגית לכל דיירי הוילה , הבחורה הזו לא מפסיקה לחפורררררררר וחוץ מזה בגלל שהיא אמא והכל היא לא עושה רושם של אחת שתסכים לפתוח רגליים אז אין לה משהו שיכפר על האופי הקלוקל שלה 2. ליאון, כי הבן אדם הזה פשוט קוקסינל (ולפלצנים "קאמפי" ) וכמו שאמרו כאן אפילו נשים לא מתנהגות בצורה כל כך נשית וקופצנית . מה שעוד מעצבן זה שבהפקה סימנו אותו בתורהסטאר של הוילה וכמעט כל המצלמות מתרכזות בו ברוב שעות היום , כאילו להגיד ליאון ועוד 9. 3. יוסי , וכבר דיברו על זה מספיק. 4. שיפרה, כי חדי העין שבינכם כיולים לשים לב שהבחורה היא כביכול כל כך פתוחה לכולם ונחמדה אבל בעצם מזוייפת וסנובית (אנשים שמבינים באינטיליגנציה רגשית יכולים לשים לב לזה) חוץ מזה שיש לה דיבור פלצני של סטודנטית מבצלאל . אני מצטער אבל הבחורה הזו פשוט מביאה לי את הסעיף כל פעם שהיא פותחת את הפה . הסיבה היחידה לזה שלא הצבתי אותה ראשונה זה כי אני די בטוח שהיא תפתח רגליים בהמשך ובגלל זה כדאי להשאיר אותה.
 
למעלה