את מי אתם הייתם מדיחים ובאיזה סדר?

יניבל1

New member
מי אמר שאני הומופוב?

את יודעת בכלל מה זה הומופוב? לכי לכי תבדקי בספרים........
 
מצד אחד.... מצד שני..... ../images/Emo194.gif

מצד אחד, יש שלושה אנשים שם שאני לא יכולה לסבול בגלל החשיבות העצמית המופרזת שלהם (אני אני אני, בואי נדבר שניה עליך, לא מעניין, אני אני אני): מיקי הכל כך מביכה בכיעורה וטימטומה, נעמה העלק מאמא תרזה שעלק אכפת לה מכולם, ושי שלא סותם את הפה וחמור מזה - לא מפסיק לגעת בעצמו בחושניות מיותרת. מצד שני, אם הם ילכו לי, לא ישאר לי את מי לתעב וחבל.
 

אורישקי

New member
לדעתי

להעיף את: 1.ערן-החוצה ומהר,בלתי נסבל 2.יוסי הביתה 3.הבת שלו אחריו 4.מיקי גם שי מעצבן
 

metrosexual

New member
הרשימה שלי

האמת שאני לא רואה את זה כ''כ הרבה רק ב12 בלילה עד 1או 2 בלילה אבל לפי הרושם הייתי מדיח את: ערן-בלתי נסבל,שחצן אשר-כופה את עצמו,חופר,משעמם ואין לו מה לתרום לתוכנית ג'ני-משעממת הפייבוריטים שלי: צבר-בחור צנוע,נחמד ויפה,נראה כבן אדם טוב ומגיע לו להישאר והוא בהחלט יכול להתפתח בעתיד עינב-בן אדם חם ומתחבר,פתוח לאחר! לאון-בלי ספק בן אדם הכי משעשע בווילה ובלעדיו אין מה לראות! רנין-בחורה חמודה ושונאת צבועים בדיוק כמוני
 

tg151

Well-known member
הייתי מדיח

את אשר ראשון קודם כל עם כל ההטפות שלו לדת וכל זה הוא ממש מעצבן, מה הקטע של לעשות קבלת שבת??? אם מישהו לא רוצה לעשות את כל הטקס המיותר והמשעמם הזה הוא פשוט לא יכול לעשות כלום. אני יהודי וישראלי והכל אבל כל הטקסים האלה לא מעניינים אותי וזה נראה כאילו בגלל אשר ועינב כולם עושים את הקבלת שבת הזאת אז בקיצור מי שצריך לעוף הם אשר,עינב ויוסי הראשונים.
 

יניבל1

New member
עווד ממי מגיעות ההטפות האלה

מבן אדם חצי מהיום מסתובב בלי חולצה ,מצטלם בשבת מקיים תפילת שחרית ביחד עם אישה (ועוד עם מחשוף!) מסתלבט לו בבריכה בחברת נשים עם ביקיני והכי מצחיק זה כשמישהו שאל אם איןלו בעיה עם בנות בביקני אז הוא אמר "תראה , אני לא זה כזה דתי" LOL
 

דונדוני

New member
אנשים פה גוים

נכון שאני כותב בשבת אבל קצת כבוד למסורת אנחנו מדינה יהודית, בגללך ובגלל אנשים מהסוג שלך העם שלו יכחד. בושה ההתנהגות וההתנהלות של האנשים כמוך. איפה חינכו אותך? גועל נפש לך תצביע מרץ או בלד. ביזיון שככה אתה כותב על הטקסים שמייחדים אותנו, על מה שאנחנו. תתבייש לך.
 

metrosexual

New member
הטקסים האלה מיותרים

ומטיפים לדת! כל אחד יחיה באמונתו ולא צריך להטיף לאחרים! אני מעדיף שכבוד הדדי זה הדבר שייחד אותנו
 

Princess Galush

New member
../images/Emo45.gif כל כך

שונאת שכופים דת על אנשים אחרים וחושבים שאתה אשכרה עוזר להם להגיע לדרך הנכונה או משהו..
 

Lady in red2

New member
מה רע בקבלת שבת? לדעתי זה ממש יפה ונחמד

אמנם אנחנו לא דתיים בבית ולא עושים, אבל כשכן לוקחים חלק בזה בכל מני הזדמנויות זה יפה ומיוחד.
 

ShukyD

New member
שום דבר לא רע

הם פשוט חושבים שהם כל כך פתוחים וכל כך בעד חופש שהם לא שמים לב שהם מתנגדים לדת אף אחד לא כפה דת, מי ששואל אשר מסביר, מי שיש לו בעיה לא חייב לשמוע וזה אותם אנשים בדיוק שכשאומרים "לא רוצה לשמוע על ערבים או לדבר עם ערבים" אומרים שזה גזענות אבל על דתיים? חופשי אפשר ללכלך אנשים צבועים שכל כך מפחדים מהדת והיהדות כי לא תהיה להם דרך להכיל אותה ואני אומר את זה בתור חילוני גמור "שוחרי חופש ושלום" עלק אנשים שבורחים מעצמם ולא יודעים להתמודד עם עצמם ועם העם שלהם <וההיסטוריה שלו>
 

shiranosh 17

New member
איזה שטויות נו באמת.

מי ישמע,אשר ועינב כפו על כל אנשי הבית החילונים ועל רנין המסכנה להאזין לכמה דקות של קידוש בערב שישי,וואי מסכנים,איך הם סבלו את זה??? נו באמת... זה אשכרה ממש מעצבן אותי,ואני גם חילוניה ואני בכלל לא עושה קידוש בימי שישי ואני לא שומרת שבת ולא כלום. אבל קודם כל,צריך לכבד אנשים שזה חשוב להם,ושנית כל,מה הביג דיל בלהדליק נרות ולשמוע קידוש? זה אפילו נחמד,נותן הרגשה מיוחדת כזאת. ועובדה,שפרה למשל לא הדליקה נרות,כי היא לא רצתה,אז אף אחד לא הכריח אותה.. וגם לא את רנין שכן הדליקה נר..
 

metrosexual

New member
קבלת שבת זה אחלה

אבל אשר כל פעם מנסה לכפות את הדת הגזענית אני יודע שהרוב פה יגיד פה שאני טועה וכמה שהדת יפה ואח''כ הם יוסיפו שהוא/היא חילוני/ת...... דת=גזענות,מלחמות,רוע וכו'......ולא משנה איזו דת!
 

ShukyD

New member
ולמה ללאון אתה נותן לגיטימציה?

בניגוד לאשר שלא צועק ומדבר על זה כל היום הוא מסתובב ומספר לכולם על אנשים שאוהבים שמחרבנים עליהם על זה שהוא מוריד שיערות מהתחת על כמה הוא חולה על גברים, מתאפר, צועק, שר כמו אהבל חושב שהוא משהו מיוחד, דיווה ממש.. מדבר באסוציאציות מיניות, כמעט על כל דבר. אז מה ההבדל בינו לבין כפייה דתית? ואשר מקבל את כל מה שהוא אומר ואשר מקבל את רנין ואשר הוא האחרון שיכפה משהו הוא כל כך שקט, הוא לא מתלהם, לא צועק, לא מתווכח שהוא צודק או לא אם מישהו מתקן אותו הוא אומר יכול להיות שאני טועה או שהוא אומר סליחה טעיתי הוא לא מכריח אף אחד לשמוע ואף אחד להאמין בניגוד ללאון שכולם חייבים לשמוע לא משנה מה אז בוא תסביר לי את ההגיון שלך
 

metrosexual

New member
קודם כל אשר בן אדם גזען ומעליב

כל ההתבטאויות שלו נגד רנין ולאון מעצבנות! הוא אומר דברים שהוא לא יודע עליהם...(כגון נצרות יותר צעירה מאיסלם) לספר על השיערות בתחת ועל החוויות המיניותש לו זה לא ממש כפייה!כל אחד שם מספר על חייו,לא ראיתי את לאון שם דגל גאווה בחדר(מזוזות ע''י אשר) אשר מקבל את רנין? כן ממש.....אשר בן אדם מאוד צבוע אולי הוא לא מראה את זה אבל בפנים הוא שונא גם את רנין וגם את לאון רק בשל היותם שונים ממנו.
 

ShukyD

New member
אבל למה אתה שם לעצמך מקל בגלגלים?

"מבפנים" הרבה שם שונאים הרבה.. כולם שם צבועים תראה את שי איך הוא מדבר עם רנין ואח"כ עם כל השאר משנה את דעתו על ימין ועל שמאל רק כדי למצוא חן בעיני כולם אז בסדר לא כל אחד עם כיפה צריך להיות גאון בענייני דת ואם לא תדבר על דברים כאלה שאתה לא יודע, גם לא תלמד לעולם. ככה הוא חשב, טעה. וזה שרנין אמרה שאי אפשר לבוא ולהגיד דברים סתם.. זה אולי מתוך פחד שהמשפחה שלה תעשה לה משהו או לא יודע, יש בה את הפחד הזה מההתחלה והוא לא קשור לאף אחד בבית. זה לא אומר שמה שהיא אומרת זה נכון. אין לו שום התבטאויות נגד רנין ולאון אז הוא אמר שליאון הולך ככה ומדבר ככה ושהוא לא ראה אנשים כאלה בטבריה.. הוא בסך הכל אמר את האמת והוא גם אמר ללאון שהוא חמוד ושאין לו בעיה איתו.. אז איזה התבטאויות? ונגד רנין מה אמר? שצריך לא לתת לירדנים מים? שצריך לקחת לעצמנו קודם כל ואחרי זה להם? זה נגדה בכלל? היא ישראלית, היא חיה אצלנו במדינה. אתה בתור אוהב ערבים, שמעדיף אותם על פני יהודים, עושה בעצמך את השיוך הזה של ערבי ישראלי לפלסטין. אז מה תגיד עכשיו? אין לו שום טענות נגדה, לה יהיה רווח מזה בדיוק כמו לכל אזרח ישראלי. ומה? כי היא עובדת עם פליטים ודואגת להם? זו בעיה שלה, זה לא אומר שהיא פלסטינאית ולא שהם ישראלים. רוצה לדבר איתי על אנשים ששונאים רק כי הם שונים? ראית את הפרומו למחר? הערביה הזאת חושבת שהיא כזאת נאורה רק כי היא הלכה ללמוד באנגליה, ארץ של שונאי ישראל עם סינדרום האישה המוכה שמחרימים אותנו ומעדיפים את הפלסטינים שתומכים בטרור שמפוצץ להם אוטובוסים ורכבות. אז היא אומרת את אותו הדבר שהפלסטינים אומרים רק באנגלית, זה לא משנה את המצב. היא אמרה "הם כל כך צרי אופקים" מי זה הם? אנחנו, כל אחד מאיתנו. היא התייחסה אליהם כקבוצה של יהודים. ועוד הוסיפה ואמרה "ואני לא" על סמך מה? את ראית את עצמך בכלל? היא כל כך אחוזת פחד, היא באה מראש לייצג עם מסויים <שהוא לא אנחנו>. ועכשיו היא מפחדת מה יגידו על ה"הסברה" שלה כשהיא תצא משם. כולם קיבלו אותה בכיף ובסבבה והיא התעקשה להבדיל את עצמה מהם, זה למה כל כך קשה לה, זה למה היא מתעצבנת כל כך. אז אתה אומר לי שאשר אחראי על זה? אני אומר שאתה מזיין את השכל. אתה כל כך עסוק בלאהוב את האחר ולנסות להיות איכפתי ו"פעיל זכויות אדם", ששכחת כבר מאיפה באת ואתה מעדיף לשנוא את האחים שלך, רק כדי שתראה איכפתי. וזה האבסורד, שהשגת בדיוק את המטרה ההפוכה.
 

ShukyD

New member
אה ובקשר למזוזה

תאמין לי שאם זה היה מפריע למישהו הוא היה אומר אין פה כפיה וכולם השתתפו בזה, אפילו רנין. בניגוד ללישון בלי מזוזה שיש אנשים שמאמינים שזה יביא להם מזל רע לישון עם מזוזה לא מפריע לאף אחד ולא עושה שום נאחס אתה בכוח מחפש איפה לדחוף את זה למרות שבתכלס אין סיבה היית מחכה שבוע עם ההערות האלה זה אולי היה יותר לגיטימי מה שיוצא פה שאתה סתם בא להעלות את הנושא הזה כי אתה מרגיש סוג של "שליחות" אני מכיר אנשים כמוך, תמתן את הפוליטיקה תזכור שדעות פוליטיות וחברתיות של אדם הן לא המהות שלו ותהיה אחד כזה.
 
אני חושבת שכולם רצו את הטקס הזה

לא ראיתי התנגדות מצד אף אחד. מי שלא היה רוצה היה קם והולך. ששיפרה לא הדליקה נרות, לא אשר ולא אף אחד לחץ עליה שהיא חייבת להדליק נר. בגלל זה הכניסו אנשים שונים מעדות שונות, כדי להגיע לסיטואציה כזו. ולראות אחד את השני מקבלים את זה. לדעתי זה יפה שהם עשו את קבלת השבת. גם בפרויקט Y שלא היו שם דתיים....הם גם עשו חגים והכל.
 
למעלה