בהתאם לרוח הלוזרית העצבנית

אני כבר מדמה אותך כילד בן 3

בועט ומצווח בזרועות אמו כאשר היא צורחת עליו והוא צורח בתגובה "את לא תגידי לי מה לעשות!" אחרי שהוא ניסה לגנוב חבילת קונדומים (תות-בננה למתעניינים, עם קוטל זרע איכותי) מהסופר-פארם. המצב הזה מאוד שונה היום. כיום אני יכול לתאר אותך בועט ומצווח בזרועות חברתך (אם יש לך כזאת) כאשר אתה צורח עליה "את לא תגידי לי מה לעשות" כשהיא מתנגדת לכך שתשתמשו בקונדום (מנטה הפעם) שגנבת אתמול מהסופר פארם. הגישה הזאת שלך, בנוסף לגישה הסבתאית של הדור-הצעיר-מה-הוא-כבר-מבין יוצרת שילוב שקשה לעמוד בפניו, בלי לצחוק. ברכות על סיום כיתה ח´, המאמצים בני שנות אלפיים סוף סוף נשאו פרי. סבתא והמוכרת בסופר-פארם יהיו גאים. עכשיו אתה מוכן להתחיל לדבר כמו בן אדם או שזה מעבר לכוחך?
 
אני לא מדבר על הדור הצעיר.

אני מדבר על דור הקשקשן. מאיפה אתה יודע כל כך הרבה על קונדומים? ואני אודה לך אם תפסיק לחשוב עליי ועל קונדומים באותו זמן.
 

a glass moon

New member
LOL

דור, זו באמת הייתה אחת ההודעות הכי מפגרות שקראתי בחיים שלי, במקומך הייתי שותק.
 
ומה אתה מערב הורים?!

טוב נו, עייפת אותי. נסגור את השירשור הזה בסיכום קצרצר- אני אמרתי מה שיש לי להגיד, אתה יצאת מגוחך כמו בד"כ. נתראה במפגש הבא.
 
אם היית קורא את ההודעות שלי

רב ההודעות שלי מפנות אותם לפורום לימפ ביזקיט ואני יחסית סבלני לעומת שאר חברי הפורום. בדיחה פה או שם ולא יותר. אני שלא כמו רבים פה זוכר את עצמי כשאני התחלתי לשמוע נו מטאל, מהסיבה הפשוטה שלא היה לי משו אחר להפתח אליו. לא היה אנטרנט מהיר וזה מה שהיה בטלויזיה ונראה הרבה יותר טוב מבריטני שהמוסיקה שלה עשתה לי כאב ראב. ולאחר מכן נכנסתי לפורום והייתי כמה חודשים בלי להגיב. ראיתי המלצות והורדתי . מה שאהבתי המשכתי לשמוע. ראיתי כבר שנו מטאל ממש גרוע יחסית למטאל. וזה היה לפני שנתיים. הגמד
 
דבר ראשון תכתוב לאט, אני רואה שאתה

מאוד מתרגש וכותכ שגיאות מוזרות (ראב?) דבר שני, מה אתה מנסה לומר בזה? דיברתי אישית עליך? אמרתי אלכס ירד על נו-מטאל? מישהו דיבר עליך בכלל? פרנואיד... כמו הרבה אנשים בזמן האחרון.
 

PsychLoN

New member
איזה קטע אני שבוע בפורום

וכבר יש לי טביעות לשון מפורסמות "להקות בנים עם גיטרות"
 
תיזהר,כמעט כל מי שבפורום יותר משבוע

מתמכר והופך לקנאי מתנשא ועצבני. עצתי: תעזוב עכשיו, לפני שתתמכר לממשק הנוח, להמלצות המגוונות ולאנשים בודדים, ותנסה להתעלם מהעובדה שהרוב כאן חארות. זה כבר קרה למישהו פה. ואם אני אחסם בגלל ההודעה הזאת, בתחת שלי.
 

PsychLoN

New member
תודה על העצות אחים שלי

אני אנסה להיות גם הומו מצתדק וגם קשוח וחסר מוח
 

Metal_F

New member
ראסמי פיספסתם..

חוצמיזה רדו מגולן..ראבאק..מה עשיתם ממנו.. ודור יא הומו אולי כבר תקלל מישהו שתהייה סיבה לחסום אותך..
 

Nomaed Dominus

New member
יומיים אני לא נכנסתי לפורום,

ופספסתי כאלה דברים... כאלה אירועים... דור מזיין ת´שכל כרגיל... ותמיד יוצא הומו ודפוק שלא מבין על מה הוא מדבר... ואז הוא נעלב, והולך
סבבה!
 
למעלה