בהתאם לרוח הלוזרית העצבנית

חחחחח הפתעת אותי :)

במציאות אתה בנאדם ממש חייכן וכל הזמן צחקת אפילו מהבדיחות המפגרות שלי ומגניבת הסוכר המתוחכמת שלי :) מוזר לי . ואם כבר היה שרשור אז גם שאלתי. אי אפשר לשנות את ילדי השמנת הישראלים.. הגמד
 
על זה אני מעדיף לתת לגולן לענות

כשהוא יתחבר.אני מעדיף לא להיכנס לדבריהם של אחרים.פשוט לדעתי פספסתם את הנקודה ופניתם לכיוון אחר מהכוונה המקורית.
 
הנקודה היא הפוכה לחלוטין

אין לי בעיות עם שומעים נו מטאל, להיפך. הנו מטאל הוא מוזיקה. וכל מי ששומע נו מטאל, רואה את זה כמוזיקה. מפריעים לי אלו ששומעים כביכול "מטאל קיצוני" ומתיימרים להבין ועקב כך לפסול דעות ואמונות של אחר. במקרה הזה- אני. "אני שומע אימורטל, אני יודע מה זה אקסטרים מטאל ואתה מדבר שטויות- מטאל זה מוזיקה ולא יותר" אימורטל זה מוזיקה ולא יותר. למרות שגם זה מוטל בספק.
 

Wyld stallyn

New member
אימורטל זה מוסיקה ולא יותר?

קראת פעם את הליריקס של BATTLES IN THE NORTH שאתה מדבר? ראית את הקליפים שלהם? לא. אימורטל זה שלנו!
 
אבל אתה וחברי הפורום עושים בדיוק

אותו דבר כשאתם יורדים על נו-מטאל (מודה, גם אני) בתירוץ ש"זה להקות בנים עם גיטרות". גם אם זה נכון (וזה כן) יש כאן התנשאות. נוי- את יודעת לאן את יכולה להיכנס לי, מי ייתן והאליל ברוך הוא ישלח לך וודקה עם ציאניד.
 
וחוץ מזה...

גם אם אתה באופן אישי לא ירדת על נו מטאל לא זכור לי שהערת למישהו מחברי הפורום שכן. אבל הרבה יותר קל להיכנס ב"הומו" מאשר לעשות כזה דבר... ואחר כך אני עוד זה שהולך עם העדר.
 
אני לא מורה ולא מחנך.

ואם הייתי מחפש "להיכנס בהומו" כמו שאמרת, הייתי עושה את זה מזמן- והרי זה ידוע שיש מספיק סיבות. אבל הבלגתי. עד עכשיו. עד שנגעת במשהו שלא היית צריך לגעת בו. הממ..
 
מה שאני אוהב כאן

זה את הדרמטיות המשתפכת "עד עכשיו הבלגתי, אבל לא עוד! נמאס לי! אני אפרוק עכשיו את כל האגרסיות שלי ואף אחד לא יעצור אותי! הא!" תירגע קצת... ההצגות האלה שלך לא עושות עלי כל רושם.
 
אשרייך על הגישה הבוגרת.

זה משהו שפיתחת ברגע שגילחת את שפם הבר מצווה שלך, אני מניח. בכל אופן, כמו שאמרתי- אני אהיה דרמטי כשאראה זאת לנכון בדיוק כמו שאתה נוהג בטיפשות כשאתה רואה זאת לנכון.
 
מצטער להודיע לך, באמת...

אבל את שלב ה"אתה לא תגיד לי מה לעשות ואני אעשה מה שאני רוצה ואדבר איך שאני רוצה" מיציתי בשלהי גן חובה. תמשיך עם הגישה הזאת ותגיע רחוק.
 
אז זה מה שמוחך הצעיר והרך בשנים

לא מבין- הגישה הזו עובדת מצויין. בייחוד בפורומים. בייחוד בשיחות עם בני 14 חובבי פוגואים ביתיים.
 
למעלה