ביצוע למיסה של באך

ItsikH

Member
לא ניתן אפילו לחשב כמה ממה ששולם הגיע לנגן אחד, או אפילו לטכנאי אחד. שבבי אגורה. רוב הכסף (ואני מדבר על רובו המוחלט) מתחלק בין הידיים הרבות שעובר הדיסק בדרכו אליך, רוב הידיים האלו אפילו לא נוגעות בדיסק בכלל ("עובר" במובן מאוד מאוד וירטואלי).
 

Petrus

New member
האם אפשר לחשב כמה ממה ששולם

על גביע גבינת קוטג' מגיע לרפתן? ככה עובדת צרכנות, קונים ומוכרים, ובדרך מרוויחים. רוצה לשלם ישר לחברת התקליטים? צור איתם קשר וקנה מהם במחירי סיטונאות, אבל לא נראה לי שימכרו לך במחיר לסיטונאות בכמות של קמעונאי.
 

ItsikH

Member
אני לא חושב שיש לך מושג עד כמה הפער עצום וכל אחד חבורת הפרזיטים שעומדת בינך לבין האמן מרוויח יותר ממנו על הדיסק הזה, אפילו הרבה יותר כשמדובר בבעלים. עזוב את הרפתן, יש דוגמאות רבות של עבודה זולה במזרח (בגדים, אופניים - נושא אחר הקרוב ללבי) שמסתכמות לאותה תופעה. נסה לחשוב על האמן כעובד ב-sweat shop, למיטב ידיעתי אפילו הפער שבין מחיר הבגד לעלות שכר אותו עובד קטן מזה שאנחנו מדברים עליו (כיוון שבגד הוא יחיד בעוד שאת הדיסק משכפלים בעלות זניחה).
 

Petrus

New member
קשה לדבר באוויר

אני הייתי שמח לראות איזה שהן ספרות בנושא. בכל מקרה, כמו שאמרתי בהודעה האחרת, אם לדעתך חברות התקליטים מתנהלות בצורה מבישה שכזו, אל תשתמש במוצרים שלה.
 

ItsikH

Member
תחשיב שקראתי פעם מתייחס דווקא למוזיקה פופולארית הרבה יותר, חס וחלילה לא נישה זניחה כמו מוזיקה קלאסית - התשלום שמקבלת להקה ממוצעת עבור דיסק מסתכם בערך למשכורת של מתדלק בתחנת דלק לכ"א מהחברים, וגם זה רק בתנאי שהיא מצליחה להגיע לסף די גבוה של מכירות. בהתחשב בהיכרותי האישית עם הענף (הדוגמא שנתתי היתה רק אחת - ופגשתי גם צדדים אחרים שלו), זה מתקבל על הדעת. אפשר לערוך מחקר בנושא, השאלה רק מי ישלם לי על זה ("יצרני" המוזיקה ודאי שלא). אני בד"כ לא קונה דיסקים. מה שזה אומר מבחינתי, שאם אני נתקל בהקלטה ברשת, אני לא שואל מה מקורה - זה לא ענייני אלא ענינו של המפיץ, ברשות או שלא ברשות, מול ה"יצרן" (ואני מתעקש על המרכאות).
 

L m a o

New member
האימיול שלי לא מתחבר לשרת,

ולא מוריד כלום. בסולסיק אני מוצא המון- בלילה אחד הורדתי את האיטלקית של מנדלסון, המיסה, קונצ'רטו לחצוצרה של היידן ו18 סימפוניות של היידן.. באימיול- סונטה לפסנתר יורדת ביום-יומיים.
 

L m a o

New member
עוד בדיקת ביצוע ../images/Emo3.gif

רקוויאם גרמני.. http://www.discclub.co.il/product.asp?Product_id=7091&Cat_id=194 אני ממש שונא להוריד יצירות ארוכות עם הרבה פרקים, אז עדיף לקנות
אני חושב ששמעתי את הביצוע הזה פעם בקול המוסיקה, אבל אני לא בטוח שזה בדיוק זה.
 

jonbaum

New member
זה נשמע מעולה

ביקורת ב"גרמופון": Although there are at least half a dozen historic recordings of this glorious work that boast a more striking profile than Kempe's, none is more profoundly convincing. The opening ''Selig sind, die da Leid tragen'' is a perfect place to sample: the tempo is ideal, the choral singing warmly inflected, the blend of voices and orchestral timbres, luminous. Perhaps ''Denn alles Fleisch ist wie Gras'' lacks the imposing tread of, say, Klemperer (EMI, 6/87), but as the movement progresses, Kempe's mastery of light and shade makes musical common sense of all that preceded it. Both soloists are superb, Elisabeth Grummer offering quite the loveliest ''Ihr habt nun Traurigkeit'' I've heard in years, pure in tone yet deeply expressive. Fischer-Dieskau, too, weighs his words carefully, declaiming ''Herr, lehre doch mich'' with a compassionate inwardness, his voice warm and rounded. But the performance is at its greatest in the work's second half, namely Nos. 4-7, with a stirring ''Denn wir haben hie keine bleibende Statt'' and a beautifully drawn, consolatory ''Seilig sind die Toten'' to close. This is not the sort of performance to 'dip into', excerpting this or that passage in search of some novel interpretative quirk. Kempe's is essentially a deeply felt overview, and his achievement is in the way he makes the Deutsches Requiem cumulatively satisfying. The success of this venture is greatly aided by Fritz Ganss's initial production. The location is the famous Jesus-Christus Kirche, Berlin and although only in mono, the sound-quality is both dynamic and transparent. True, there are odd patches of congestion, but as mid-1950s choral recordings go, this one is pretty exceptional. A superb Deutsches Requiem, then; my only regret is that EMI have failed to provide texts and translations.'
 

L m a o

New member
תודה.

בסביבות דצמבר אסע לאילת לחנות החמודה הזו(יש גם לידי בב"ש, אבל יקר). נשארו 160 שקלים
 

GustavM

New member
ביצוע ענק!!!!!

לי מאז ומתמיד היה סיפור עם הרקוויאם של בראהמס, ועם ביצועים שלו. אחרי לא מעט ביצועים שעברתי (מעל 10), נתקלתי בביצוע הזה, ונפלתי מהרגליים. ביצוע פנטסטי בכל קנה מידה ומצטיין בכל פרמטר. חובה. מה גם שהמחיר באמת מצחיק, אז חבל לא לקנות.
 

jonbaum

New member
הזמנתי משם את הדיסק!

אפילו עם משלוח לאירופה זה יצא בסך הכל 54 שקל, שזה אפילו פחות מ-10 יורו!!!
 

L m a o

New member
חנות מעולה

יש אותה בב"ש שזה נורא קרוב אלי- אבל אני נוסע בקרוב לאילת אז אקנה שם, המחיר כמו באינטרנט.
 

GustavM

New member
לא נראה לי שבאירופה זה יעלה הרבה יותר...

זו סדרה מאוד מוזלת של הקלטות ישנות של EMI, אני לא רואה סיבה למה שזה יעלה באירופה הרבה יותר מבארץ, למעט באנגליה - שם אפילו דיסק של נקסוס עולה 7 פאונד. זוועה.
 

jonbaum

New member
באמזון בריטניה עלה טיפה יותר

המחיר שם (לפני משלוח) יצא בערך כמו המחיר שאני משלם בדיסק-קלאב עם משלוח. והמשלוח מאנגליה לאירלנד מוסיף עוד איזה שני פאונד. בדיסק קלאב יצא זול במיוחד כי כנראה יש להם כרגע איזה שהוא מבצע. המחיר אמור להיות 40 שקל, ובמחיר הזה באמת כבר היה יוצא לי (כתושב אירלנד) יותר זול להזמין אותו באמזון.
 
למעלה