בנימין נתניהו: יש לנו ממשלה ביד.........**

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך

bvb6

New member
אז מה הרעיון מאחורי השירות הלאומי

אני מבין שאתה נגד אבל את לדעתי במיעוט
 
מה הרעיון?

אין אף אחד היום שחייב בשירות לאומי. לחייב אנשים בשירות לאומי זה פסיכי, ולא, אני לא במיעוט, עובדה - דבר כזה לא קיים.
 

bvb6

New member
מי שהשתמט משירות צבאי וגם משירות לאומי

מבלי סיבה משכנעת ( נניח שאפשר לשכנע ) - גם במקומות עבודה וגם במפגש עם אנשים חדשים , טבעי מאוד בעיני , ובעיני רוב האנשים שאני מכיר שיסתכלו עליו "בעין עקומה" ... אני למשל הייתי מעדיף לא להעסיק בןאדם כזה במקום עבודה. לא חסרים מקרים "חריגים" בכל מחברה אנושית , בעיני במסגרת החברה הישראלית זה "חריג".
 

Metacor

New member
בגלל שאם אין את זה, זה נותן להם יתרון מאוד

לא הוגן בחיים על אנשים שהצבא כן צריך ובעצם מדובר כאן באפליה קשה מאוד כלפי אלו שהצבא בוחר לגייס. אי אפשר לגייס חצי, ולא לגייס חצי כשהשירות הוא חובה. או שמגייסים את כולם (כולל שירות לאומי) לאותה כמות שנים, או שהופכים את הצבא לצבא מקצועי. למה בגלל שאותי הצבא יכול לשלוח לשיריון, ואת X הוא לא יכול לשלוח לקרבי, ואני וX רוצים ללמוד את אותו מקצוע, הוא יקבל עלי 3 שנים של ניסיון פור? זה יתרון מטורף.
 

bvb6

New member
לא חושב שזה עניין כזה , פשוט שראוי שהמדינה

תתן יתרון במלגות , במקומות עבודה ובמיסים לכאלה ששרתו בצבא , כי זה עדין לא מקובל לגמרי שמי ששרת בצבא הוא כנראה עובד יותר טוב ...
 
זה לא מקובל כי זה לא נכון

אפשר לתת מלגות לחיילים משוחררים, ואפשר להעלות מס שיאפשר מתן שכר לחיילים שחיילים משוחררים (לוחמים תחילה) יהיו פטורים ממנו. להפלות בקבלה לעבודה - אסור.
 

bvb6

New member
מותר להפלות , פשוט אסור לכתוב את זה...

מותר לשאול בראיון עבודה : " ומה עשית בצבא?" ואז לעקם את הפרצוף בחוסר שביעות רצון אם התשובה לא נראת לך .
 
לעקם את הפרצוף מותר, להפלות אסור

מעסיק שיגרר לבית משפט יצטרך להוכיח שאכן לא הפלה על הרקע הזה. חובת ההוכחה חלה על הנתבע במקרה הזה ולא על התובע.
 

bvb6

New member
חובת ההוכחה חלה על הנתבע?

אפילו שמרעים תנאיה של אישה בהריון בגלל רה-אורגנזציה ( שירגון ), היא תעשה בחוכמה אם תשיג ראיות סותרות. אני רוצה לראות שבית המשפט יתן עדיפות למשתמטים משירות ביטחון ( על רקע חברתי , נפשי , פלילי ) - ואני לא מדבר על מיעוטים כי הסיפור שם טיפה יותר מורכב...
 
כן. על הנתבע.

כמובן שאם המעסיק לא באמת מפלה בין מי ששירת בצבא ומי שלא, הווה אומר שאכן יצא לו להעסיק גם כאלה שלא שירתו בצבא, לא צריכה להיות לו שום בעיה להוכיח, ואז התובע יאלץ לשאת בהוצאות המשפט. אבל אם הוא אשכרה שאל על הצבא, ומה לעשות, באמת פוסל אנשים שלא שירתו, הוא יהיה בבעיה, והיו כבר מספר פסיקות בעניין.
 

bvb6

New member
זכותו של המעסיק לשאול על השירות הצבאי

של המועמד ...זכותו של המועמד לא לענות ולחפש מקום עבודה.
 
איזה סעיף בחוק אוסר להעדיף יוצאי צבא?

ואם כבר, 3 שנים בצבא הן יכולות להחשב כנסיון תעסוקתי, ולכן מי ששירת בצבא יש לו "3 שנות נסיון בארגון גדול" ואין סיבה שזה לא יחשב ליתרון על ידי המעסיקים
 

bvb6

New member
במיוחד עם העסק קשור למערכת הביטחון ,מקצועית

כי הקיוסק נמצא קרוב לקריה ויש איזה חייל שקונה אגוזי בערך בין 14:00 ל16:00 ... זה קשר מאוד חשוב עם מערכת הביטחון וחשוב שהמוכרן יכיר את המערכת הצבאית על מנת לעודד את המכירות.
 

bvb6

New member
זה נקרא העדפה של חיילים משוחררים

זה גובר על איסור הפליה בעבודה .
 
אתה צודק, זה לא הוגן

זה לא הוגן שאחד יעצור את חייו והאחר יוכל להמשיך בחייו כאילו כלום. לכן, ראוי שזה שהמשיך בחייו ישלם מס בשביל שזה שעצר את חייו יקבל שכר על כך, לא? עוולות מתקנים, לא מוסיפים עוד עוולות שפוגעות בזכויות אזרח ובמשק אנושות.
 
למעלה