בנימין נתניהו: יש לנו ממשלה ביד.........**

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך

GIOVANINI

New member
אתה משתמט לא?

מה קרה שיתרמו כמו כולם למה חיילים צריכים לשרת 3 שנים בתנאים קשים ולשמור על פרזיטים כמוכם בזמן שהשאר הולכים לעבוד וללמוד במקום אולי גם לתרום בבתי חולים או במשטרה או לזקנים בבית אבות!?!? אני מבין שאתה נגד הדברים האלו? זה לא הוגן מהם לדרוש דברים כאלה חלולים כמו עזרה לזולת.
 

יניבל1

New member
1)אתה לא יודע מה כן הייתי בצבא ומה לא

2)אני לא חייב לך דין וחשבון לגבי השירות הצבאי שלי 3)לא באמת אכפת לך איפה ישרתו המשתמטים, זה הרי לא שאתה יודע מה המצב בבית חולים ואם הם צריכים עובדים , זה גם לא שממש אכפת לך , הדאגה היחידה שלך היא שגם אחרים יעבדו כדי שלא תרגיש פראיר . אי אפשר לנהל מדינה על סמך מדיניות של "אני לא אצא פראיר" זה טיעון של גנון .
 

Fasz

New member
קשה לי להאמין שזה יקרה. על אף שאשמח לראות

פרצופיהם של תומכי מרצ השוטים שנתנו קולם לקדימה, כשהם מעיפים מהכנסת את גלאון ובמקומה מכניסים אנשי ימין אופרטיוניסטים.
 

bvb6

New member
עשיתי חשבון , ליבני יכולה להציע

גם את הירח.. זה לא תלוי רק בקדימה ובישראל ביתנו
 
אם ישראל ביתינו חוברת לקדימה

לביבי אין שום אפשרות להקים ממשלה מבלי להתפשר על רוטציה.
 

bvb6

New member
נתניהו והליכוד יכולים לבחור לשבת באופוזיציה

עם המפלגות הערביות, החרדיות , מרץ , העבודה , האיחוד הלאומי והבית היהודי... בעצם יכולים לשבת עם רוב הכנסת באופוזיציה... צריך לכבד את רצון הבוחר ולא להכנס לממשלה בכל מחיר
 
חחח..אתה מצחיק

רוב הכנסת לא יכולה להיות באופוזיציה מעצם ההגדרה שהקואליציה זה הרוב
ציפי לא יכולה להקים ממשלה. כדי להרכיב קואליציה היא חייבת גם לצרף את העבודה ונניח את מר"צ - ואפילו אז יש לה בדיוק 60 חברי כנסת שזה לא מספיק. ש"ס לא ילכו עם לבני וגם אגודה לא, ברור שהבית היהודי והאיחוד הלאומי לא. אז מי נשאר לה, הערבים? הם כבר הודיעו שהם לא ימליצו אליה. מספיק עם משחקי הפוקר, הבלוף של לבני שקוף, וגם הבלופים של ליברמן. הליכוד ירכיב את הממשלה הבאה, בין אם יהיה הסכם רוטציה עם קדימה או לא, אך ורק הליכוד יכול להרכיב ממשלה בכנסת הנוכחית, ליברמן יכול לבחור להשאר באופוזיציה לממשלת האחדות, או להיות בפנים, זה תלוי במידת הכניעה של ביבי לסחטנות של ש"ס.
 

bvb6

New member
אתמול בקדימה אפילו חגגו את הניצחון בבחירות

היו שם חיים רמון ועוד כמה נשים שנבחרו לכנסת.
 
וב31/12 יש אנשים שחוגגים את "סילבסטר"

כאשר העולים מרוסיה,ובכל העולם חוגגים את ראש השנה("נובי גוד") והישראלים חוגגים חג מונפץ על שם החתול המצוייר "סלבסטר"
(כן..כן שמעתי על האפיפיור מהמאה השלישית אבל מי באמת חוגג את המוות שלו?) אני מזמין אותך מחר לחגוג את יום השבלול הטראנס-אטלנטי. ומחרתיים את הניצחון של העכבר על המקלדת.
 

bvb6

New member
קדימה ניצחו בת"א ... שיחגגו

רק שלא יצאו מחוץ לעיר , שלא יתבלבלו
 
נניח, ואז כשביבי ינסה להרכיב ממשלה

ציפי ואיווט יחליטו שהם יושבים באופוזיציה, ואז גם הוא יכשל. אין מה לעשות, אם ליברמן חובר לקדימה, זה יכפה על הליכוד רוטציה. כמו כן, אין לליברמן שום סיבה שלא ללכת לקדימה, הם מציעים לו כל מה שהוא רוצה, מוכנים לכל דרישותיו, גם לדרישות התיקים בעוד שבליכוד נכונים לאינתיפאדה פנימית אם ביבי רק יעז לחשוב על לתת לו את הבטחון או החוץ (ומעולם לא יכולתי להסכים יותר עם מורדי הליכוד...).
 

bvb6

New member
מה רע באופיזיציה

אם צחי הנגבי , חיים רמון , רוחמה אברהם ואביגדור ליברמן נמצאים בקואלציה עדיף להיות באופזיציה עם אהוד ברק וגלעד ארדן. לא מדובר פה באהוד ברק ובפואד , מדובר פה במפלגת הליכוד עם בני בגין ודן מרידור - לא נראה לי הגיוני שהם ישבו עם הראשונים ברוטציה, אין להם שום אינטרס אישי להיות שרים או חברי קואלציה ( לדעתי לפחות)
 
נכון, ולכן

אפשר כבר לספור את השניות עד שהשניים האלה יתפטרו (שוב)
(אבל זה יקרה בכל מקרה, גם בלי רוטציה)
 

bvb6

New member
הבנתי שהליכוד לא יכול לשבת באופזיציה

אלא עד הבחירות הבאות
 
למעלה