בנימין נתניהו: יש לנו ממשלה ביד.........**

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך

bvb6

New member
הכל בידיים של נתניהו

פשוט התבלבלת וכתבת : ליברמן
 

bvb6

New member
החוק אומר ככה

וגם הליכוד,העבודה , מרצ , ערבים שלא יצביעו / יתמכו בליברמן/ ליבני.
 

wapy

New member
מי ימליץ על מי בפני פרס?ומה עושה יעקב נאמן../images/Emo35.gif

לקראת הפגישות של המפלגות עם נשיא המדינה, מנסה פרשן חדשות 10, רביב דרוקר, להעריך מי ימליץ על מי בפני פרס. כתב חדשות 10, נדב פרי, מוסיף כי הליכוד מנסה לגשר על הפערים בין ישראל ביתנו לבין החרדים, ומי שהליכוד מנסה להתסייע בו הוא הרב הראשי לישראל שלמה עמר. בימים האחרונים התקיימו מספר שיחות בין עו"ד יעקב נאמן נציגו של נתניהו במו"מ הקואליציוני לבין הרב עמר.
 
חבל על הזמן, ליברמן לא ילך איתו

אין לו בשביל מה. אצל ליבני הוא יכול לעשות הון גדול בהרבה. בוחרים לא מרוצים? רוב הבוחרים שלו הם יוצאי בריה"מ שבבחירתם לא כזה מעניין אותם מי יהיה ראש הממשלה אלא חשוב להם ישום המצא של ליברמן בנושאי דת ומדינה (שזה מצויין...), והמנדטים הנוספים המתלהמים שקיבל יהיו מאושרים עד הגג מכך שיקבל את תיק הבטחון או החוץ. גוש ליבני-ליברמן יכפה על נתניהו רוטציה והדרך היחידה שהוא יוכל למנוע את זה היא חבירה לברק לממשלת חירום לחצי שנה מתוך תקווה שפלג מופז בקדימה יצטרף אליו, לשינוי שיטת הממשל.
 

יוליקה

Member
מנהל
לליבני וליברמן יש הסטוריה

קראו את דבריו של נחום ברנע בידיעות אחרונות של ששי שעבר: המילים מדברות בעד עצמן: תגדילו זה שווה קריאה
 
אמור לי מי הם חביריך

ואומר לך מי אתה. ציפי ליבני מי הם החברים שלך? חיים רמון - עברין מין מורשע, ואביגדור ליברמן-חשוד בפלילים ובעל דיעות מעבר להררי החושך.
 
איזו בורות וטמטום, אלוהים אדירים

חיים רמון הוא לא עבריין מין. וזאת מהסיבה הפשוטה שנשיקה לא נחשבת לפעולה "מינית". הדבר הכי חמור שאפשר להאשים בו את רמון זה "מעשה מגונה" וגם זה שנוי במחלוקת...בכל מצב אחר הבחורה היתה מעיפה סטירה(או ברך לאשכים) לבחור ובזה זה היה נגמר. במדינה שלנו האנשים שאני מעריך זה האנשים ה"חשודים בפלילים" כי ברגע שאתה פועל נגד הממסד ולטובת האזרחים ישר אתה חשוד ב "חקירת שקר כלשיהו" וכמו שהיה במקרה של אריאל שרון, אם אתה פתאום נהיה שמאלני אז החקירה כבר לא חשובה.... הראיה הכי יפה זה ד"ר ירון זליכה, אחד האנשים הכי ישרים והכי מוערכים שהיו במערכת, כמנסים בכוח להדביק לו כל מיני חשדות למרות שברור לכולם שהוא ישר יותר מהסרגלים במשרדים של המעכרים שיושבים בכנסת. דיעות מעבר להררי החושך - אלו כנראה הדעות שלך שהם מעבר להררי החושך. רוב מוחלט של העם הצביע מרכז-ימין(קדימה) וימינה מזה. סה"כ היהודים שהצביעו לשמאל הוא פחות מ20% (עבודה+מרצ). אז מי כאן בעל הדיעות ההזויות והלא מקובלות בחברה??
 
שלוש שופטים

החליטו פה אחד שרמון עברין מין והרשיעו אותו , אז אתה בור לעומתם. לך תחפש את החברים שלך שחשודים בפלילים.לירון זליכה אין חקירות במשטרה אז לא שייך. מרכז ימין- קדימה? בעד החזרת שטחים כמו עבודה מצד שמאל ישראל ביתנו? כנ"ל לך לעשות שיעורי בית ולקרוא את האותיות הקטנות במצעי המפלגות במקום להתלהם. דעות מעבר להררי החושך- לא קשור למקובל בחברה או לא, גם בגרמניה הנאצית היה רוב למפלגה הנאצית.
 
חבל שאתה מדבר שטויות

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3359147,00.html#n חיים רמון אכן הורשע במעשה מגונה, להגיד שהשופטים תמיד צודקים...נתקלתי בהרבה מקרים בהם שופטים פוסקים בניגוד לחוק ובניגוד להגיון, כך שהאמונה המוחלטת שיש לך בבתי המשפט מעידה שאין לך שום נסיון ו/או ידע בנושא. זה ששופט אחד קובע ש"כוסית" זאת מילה מקובלת בחברה בתור מחמאה, ושופט אחר קובע שנשיקה זאת עבירת מין זה אומר שלכל נאשם יש את גורם המזל - על איזה שופט הוא יפול. קראתי את המצעים של המפלגות, ליברמן מדבר על חילופי שטחים המשולש - תמורת ההתנחלויות, לדעתי זה פתרון גאוני מבחינה תיאורתית, מעשית זאת תהיה בעיה. והמצע של קדימה זה משיהו מצחיק...הם בעצם מוכנים להכל ולכלום...תלוי מה היה המצב במדינה...אין להם באמת דרך מגובשת. ודיעות חשוכות זה מה שיש לך - למה? כי אני קבעתי, בדיוק כמו שאתה קבעת שהדיעות של ליברמן חשוכות.
 

bvb6

New member
להיות בןאדם שטוען לחפותו זה קצת אחרת

ממועמדת לראשות ממשלה שרצה בין הפמיניסיטיות יחד עם עבריין מין מורשע. בית המשפט טעה שהתיר לו לרוץ לבחירות למרות שהורשע אבל זאת הייתה חלק מעסקת הטיעון או משהו כזה .. ולא הלכה שמקובלת במקרים כאלה.
 

Metacor

New member
רוב העולים מרוסיה מסכימים אם המצע המדיני שלו

ולא יצביעו לו יותר אם הוא ילך אם קדימה.
 

Metacor

New member
מצב שונה

והוא איבד בזמנו המון תמיכה מהציבור הרוסי, שקצת חזרה אבל בכל זאת הרבה קולות רוסיים שב2006 ניתנו לו זלגו לליכוד. הוא התחזק בעיקר אצל הישראלים הוותיקים.
 

bvb6

New member
זה לא נכון , הוא לא קיבל אפילו רוב אצל הרוסים

תבדקי את עצמך שוב , זה נבדק גם בשכונות ספציפיות.... קדימה והליכוד קיבלו בכל מקום יותר מליברמן - חבל שאת לא בודקת לפני שאת קופצת
 

Metacor

New member
קדימה לא קיבלה יותר מליברמן במגזר הרוסי לדעתי

לפחות לא אצלי במשפחה ולא מאלו שאני מכיר, למרות שזה כמובן לא מתגם מייצג. פשוט קשה לי להאמין בהתחשב בזה שרוב העולים ימנים.
 

bvb6

New member
ולתוצאות החלקיות ( אחרי שקצת הגזמתי קודם )

ערים שליכוד וקדימה מובילים על ליברמן: חיפה, מודיעין-רעות-מכבים, חדרה,נתניה,תל-אביב, ראשל"צ , י-ם ערים שליברמן מוביל על קדימה ולא על הליכוד : ב"ש , אשקלון , שדרות, אריאל, טבריה, ק"ש רק באשדודוו בקצרין - ליברמן מוביל. אני לא רואה איזו התגייסות רוסית לליברמן , אלא ניצחון לגוש הימין ולליכוד.
 
למעלה