לא קראתי את המאמר (אין לי כל כך זמן לקריאות
רשות), אבל כשאומרים בסיס בהקשר דנן, הכוונה היא למושגים בסיסיים בתורת הקבוצות (כמובן, לא עוצמות, סודרים ושות') ולוגיקה מתמטית, שהם למעשה היסודות של המתמטיקה (לא מבחינה כרונולוגית). במקום לטחון את כל החדו"א המנוונת שלומדים בתיכון, אשר מהווה את רוב חומר הלימוד, עדיף לכלול בתכנית הלימוד יותר דברים בסגנון של לימודי הגאומטריה. להכיר לתלמידים את קונספט ההוכחה, איך בונים אחת כזו וכו'. אולי בעקבות כך הם ישכילו להבין למה טכניקות ההוכחה באינדוקציה שהם משננים לבגרות אשכרה עובדות.
רשות), אבל כשאומרים בסיס בהקשר דנן, הכוונה היא למושגים בסיסיים בתורת הקבוצות (כמובן, לא עוצמות, סודרים ושות') ולוגיקה מתמטית, שהם למעשה היסודות של המתמטיקה (לא מבחינה כרונולוגית). במקום לטחון את כל החדו"א המנוונת שלומדים בתיכון, אשר מהווה את רוב חומר הלימוד, עדיף לכלול בתכנית הלימוד יותר דברים בסגנון של לימודי הגאומטריה. להכיר לתלמידים את קונספט ההוכחה, איך בונים אחת כזו וכו'. אולי בעקבות כך הם ישכילו להבין למה טכניקות ההוכחה באינדוקציה שהם משננים לבגרות אשכרה עובדות.