ברוכים הבאים לפורום ציפורי לילה

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כן, מושון.
במלחמה כמו במלחמה הכל כשר.
כפי שאתה כמנהל בלי בושה מביא את הפורטל של דברי הבלע של מלאכת מחשבת (לשעבר)
כך אני אפגע בך בכל דרך אפשרית.
תפנים, הפורומים של תפוז אינם נחלת אבותיך וסביך
אתה קיבלת בטעות את האפשרות לנהל ומאז אתה מחפש רק לריב עם אנשים.
חשבת שאני ושחר פראיירים? הנה ראית על בשרך שאנחנו לא פראיירים.
אנחנו לא ניתן לך לנעול פוסטים באופן שרירותי רק בגלל ששחר לא בא לך טוב בעיניים.
אני קיבלתי בטעות. אתה נולדת בטעות. מה גרוע מזה?
 
יש לך, לא רק פיצול אישיות
ואתה אומר את זה מתוך ניסיונך הרב והענף בעולם הפסיכולוגיה?
אלא גם שיגעון גדלות
מכיוון שהסימנים, הרמזים, הראיות והעובדות מראים שאני גדול בדיוק כפי מה שאני חושב שאני, אז מן הסתם אין לי שיגעון גדלות, כי שיגעון גדלות מדבר על לחשוב שאתה גדול מבלי שאתה גדול, ולא לחשוב שאתה גדול כשאתה באמת גדול.

מה הלאה? לאלוהים יש תסביך אלוהים כי הוא חושב שהוא אלוהים?
מקומו של רון קורא לך.
מכיוון שבעוונותיי הרבות אני לא רק הגאון הפיננסי הגדול ביותר בכל הזמנים כי כל מה שאני חוזה מראש עולה במאות ובאלפי אחוזים בתוך זמן קצר, אלא גם גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה כי כתבתי את העבודה הפסיכולוגית החשובה ביותר והמבריקה ביותר מאז ומעולם כשהייתי בן 16, אני אכן צריך להיות המנהל של בית החולים הפסיכיאטרי אברבנאל, כפי מה שציינתי אני בעצמי בפוסט קודם:

השם שלי הוא מאור פז והמקום שלי זה בבית החולים הפסיכיאטרי אברבנאל. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)
 
אתמול קמתי בבוקר יותר מוקדם ממה שאני רגיל, בטח ובטח כשאני בין סמסטרים. לאחר סידורי הבוקר, הוצאתי מהארנק מטבע של 10 שקל והטלתי אותו. אם ינחת על הציור של עץ הדקל, אפנה למשטרה כנגד מיטלמן ואדווח על בריונות מטרידה ברשת האינטרנט והוצאת דיבה. אם ינחת על הציור של המספר 10, אפנה לכתובת השנייה של תפוז, שאותה סיפקה לי כוכבית מצויה כחלק ממאמציה ותרומותיה למהפכה נגד שלטונו העריצי של משה 53, ואמסור להם שני דיסק-און-קיים עם אותם חומרים של מעלליו שכבר נתתי לכתובת הראשונה של תפוז שפניתי אליה. נחת על ה-10.

בעיקרון אני לא באמת בן-אדם טיפש מספיק בשביל לקבל החלטות באמצעות הטלת מטבע. נהפוך הוא. אני בן-אדם חכם מאוד. זאת עובדה ידועה ומוכרת וכולם מסכימים על כך. זה פשוט שגם אם אתה לא בן-אדם כזה, אם אתה מתמודד עם החלטה קשה, זה לא סוף העולם להוציא מטבע ולהטיל אותו.

התלבשתי, התארגנתי, ויצאתי לדרכי. בדרך לשם ובדרך חזרה לא יכולתי שלא לחשוב על כמה נכונה וצודקת הייתה ההחלטה שאליה כיוון אותי המטבע של העשר שקל, וככל שהמשכתי לחשוב על כך, כך זה היה נראה יותר ויותר נכון והגיוני.

פנייה למשטרה היא צעד שיכול להרוס את חייו של אדם, כך שעליי לשקול היטב את צעדיי לפני פנייה למשטרה כנגד המתעללת שלי. מה גם, שלדבריו של המומחה, מיטלמן היא בשנות הארבעים לחייה, כך שאלו ארבעים שנה נותרות בקירוב שעוד היו יכולים להיהרס. למשה נשארו מה? כמה שנים? או אולי כמה וכמה שנים במקרה הטוב? חוץ מזה, פנייה לתפוז כדי שידיחו אותו מהניהול לא יכולה אפילו להרוס את חייו, שלא כמו פנייה למשטרה כנגד מיטלמן עם חייה שלה, אלא במקסימום רק להביא להדחתו מהניהול.

למשה גם אין הרבה להפסיד. הוא כבר איש מבוגר ובטח כבר לא עובד. מיטלמן יכולה להפסיד את עבודתה. משה כבר עמוק אל תוך נישואיו השניים. מיטלמן זה עתה התחתנה, כפי מה שסיפרה החורזת (האמת שלמרות שאני לא מכיר את מיטלמן אבל חתונה זה דבר גדול מאוד ורציתי בכל זאת לאחל מזל טוב, אבל אז נזכרתי בכל ההצקות, ההטרדות שלה, הקללות שלה, הבריונות שלה והבקשות שלה מאנשים שלא לדבר איתי כאילו אנחנו בבית-ספר והיא מנסה לארגן עליי חרם, אז לא אמרתי כלום, והנה הבריונות נמשכת).

מלבד זאת, ולמרות שאמרתי למיטלמן לרדת לי מהתחת כבר כמה פעמים (זה ביטוי מקובל רק באנגלית או שאפשר גם בעברית? תעדכנו אותי בנידון בבקשה. תודה), רק לפני ימים אחדים נתתי אזהרה קשה באמת, הראשונה כלפיה אי-פעם מסוגה, שגם אני יכול לענות בחריפות על ההצקות וההטרדות שלה, כך שצריך לתת למיטלמן עוד זמן בשביל לשנות את דרכיה. אמנם זה נכון, היא הגיבה בעבירה הפלילית החמורה ביותר שביצעה נגדי עד כה, הוצאת דיבה, ועוד כאשר היא מוציאה נגדי דיבה תחת שמי האמיתי (רק תראו כמה אומץ [או טיפשות {או טירוף}] יש לאישה הזאת), וכן, הושעיתי לצמיתות על לא עוול בכפי על-ידי משה, אבל אולי בכל זאת צריך לתת עוד צ'אנס, או כמה, לנוכח החומרה הרבה של הצעד שאנחנו מדברים עליו.

יותר מכך, מיטלמן היא אינה הבעיה האמיתית. באחד על אחד, ואם מנסים להפוך אותי לקורבן להתעללות, אני יכול על מיטלמן, או על כל בריון אחר לצורך העניין, עם שני הידיים מאחורי הגב. הסיפורים על חוכמתי האדירה נפוצו בכל רחבי האתר, ואין זה סוד שעם מוחי שחד יותר מחרב קטאנה, ועם לשוני שהצלפתה גרועה מהצלפת שוט, אני יכול לשלוח כל בריון או עבריין מרשתת פוטנציאלי להתחבא, לבכות וללקק את הפצעים מתחת לאיזה סלע ומבלי שהוא יצא משם גם שבע שנים. עד היום הבריונים שלי נושאים את הצלקות המטאפוריות של הזיונים המטאפוריים שזיינתי אותם לאחר שהתנפלו, הציקו, הטרילו, קיללו והתבריינו עליי על לא עוול בכפי, ללא שפניתי אליהם וללא שהכרתי אותם לפני כן. נשמע מטורף שנופלים עליי מבלי שעשיתי כלום? בסדר. אז זה נשמע מטורף. אבל אין מה לעשות. עובדה. ואני גם יכול להוכיח.

בכל מקרה, וכאמור, מיטלמן היא לא בעיה. הבעיה היא משה 53, למרות שבעצם, ובעבורי ספציפית, הוא לא בעיה, עם כל חשבונותיי הרבים וכל חבריי המנהלים. זהו עניין של עיקרון, כי לא צריך להיות אדם, בוודאי לא עם הרשאות ניהול, שעומד ביודיעין ומתוך כוונת זדון לצידם של בריונים וחוסם את הקורבנות החפים מפשע שלהם. יותר מכך, האנשים האחרים הם לא אני. לאנשים אחרים בדרך כלל אין חברים מנהלים, כמו לשחר, או את התושייה בשביל לפתוח אינסוף חשבונות, כמו מלאכת מחשבת. בטח שלא את שני הדברים, כמוני. ולכן גם עליהם צריך לחשוב, ולכן בעיקר עליהם אני חושב, בפועלי הממושך כנגד משה 53, שמכניס בכיס הקטן שלו את מיטלמן, כוכבית וסתוונית כולן ביחד.

חזרתי הביתה עייף אך עם תחושת סיפוק, לאחר פעולה נוספת כנגד העריץ, של מסירת שני דיסק-און-קיים נוספים, כל אחד מהם הוא העתק מוחלט של השני, סתם כך כדי שיהיה להם גיבוי.

אני מקווה משה שהחסימה לצמיתות על לא עוול בכפי שידעת שתוסר מיד הייתה שווה לך את זה.

בחסימה לצמיתות הבאה, אפנה כבר ישירות לכתובת ביתו של אבישי, שגם היא מצויה ברשותי.

באשר למיטלמן, כבר לא אפנה למשטרה. אבל אני מצפה שהיא תפסיק עם ההתעללות המטורפת, מבלי שעשיתי לה כלום, ומבלי שאני אפילו מכיר אותה, מלבד הודעות הטרדה שהיא משאירה מידי פעם בשרשוריי.

שנייה לפני הסוף, עוד פעם המון תודה כוכבית מצויה על כך שנתת לי כתובת נוספת של תפוז בשביל לפנות אליה כנגד משה. לא הייתי יודע על המקום הנוסף הזה של תפוז בשביל לפנות אליהם כנגדו, לא הייתי יודע על כך שהבעלים הם ביזפורטל, מוצא את הכתובת שלהם בתוך שנייה וחצי באינטרנט ואז הולך אליהם אתמול, ללא עזרתך ותרומתך זאת של מידע חשוב זה. מאור פז, מנהיג המהפכה, ושותפיו למהפכה, סבא של כיפה אדומה ושחר 676 מודים לך מקרב הלב, מוקירים ומעריכים את המידע החשוב שסיפקת למען הפלת משה מהשלטון. בלעדייך לא הייתי יודע לפנות אליהם, לא הייתה לי את הכתובת הזאת, והפנייה שלי אליהם אתמול לא הייתה קורית. המון המון המון תודה כוכבית מצויה! את הגיבורה שלי! בואי נראה לכולם את מעשה הגבורה הגדול והחשוב שעשית.

לכל הרוצים לעשות משהו אקטיבי | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

לכידת אינטרנט_25-10-2023_155058_www.tapuz.co.il.jpeg

ועכשיו, אני אולי איש מתוק, חמוד ועדין נפש, שגם בגיל 25 הוא עדיין מעריץ את "יומנו של חנון" ושסדרת הטלוויזיה האהובה עליו היא עדיין "בובספוג מכנס מרובע", ואני אולי אדם שצח כמו השלג הנופל, שהוא כולו נשמה טהורה ושהוא כולו לב מכף רגל ועד ראש, אבל כמו קיפוד, שגם הוא מאוד חמוד ומתוק אבל בשנייה יכול להוציא את הקוצים שלו החוצה ,כך יכול לעשות גם אני, והקוצים שלי הרבה יותר גרועים מהקוצים של כל קיפוד, או לצורך ההשוואה, של כל אחד אחר.

אני אולי נשמה טהורה וכולי לב, כפי מה שמעיד אני וכפי מה שמעידים די והותר אנשים אחרים, אבל זה לא אומר שאני קורבן קל או שאיני יודע להגן על עצמי מפני בריונות והתעללות של אנשים סדיסטיים שאני לא מכיר ושנופלים עליי משום מקום וללא שעשיתי להם דבר כי הם רואים מולם נשמה טהורה והמחשבה הראשונה שלהם זה "טרף קל" (היי כוכבית, סתוונית ומיטלמן ואולי עוד כמה ששכחתי?).

די לבריונות. די להתעללות. די לטרור נגד מאור. ואם לא יהיה די? אני אעשה לזה די. ולא כדאי לכם.

השם שלי הוא מאור פז, ואני לא הזונה שלכם.

2Ce1.gif
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ואתה אומר את זה מתוך ניסיונך הרב והענף בעולם הפסיכולוגיה?
המקרה שלך כ"כ מובהק שלא צריך הכשרה בכדי לזהות את הלקות.
מכיוון שהסימנים, הרמזים, הראיות והעובדות מראים שאני גדול בדיוק כפי מה שאני חושב שאני, אז מן הסתם אין לי שיגעון גדלות, כי שיגעון גדלות מדבר על לחשוב שאתה גדול מבלי שאתה גדול, ולא לחשוב שאתה גדול כשאתה באמת גדול.
גם אצל רון במחלקה, הרבה חושבים כך, אתה מתאים לשם כמו כפפה ליד |סיוע|
מה הלאה? לאלוהים יש תסביך אלוהים כי הוא חושב שהוא אלוהים?
כעת, אתה גם מדבר על ייצורים דימיוניים?
כנראה, אתה רוצה להיות מאוד משכנע שמקומך עם רון |סיוע|
מכיוון שבעוונותיי הרבות אני לא רק הגאון הפיננסי הגדול ביותר בכל הזמנים כי כל מה שאני חוזה מראש עולה במאות ובאלפי אחוזים בתוך זמן קצר, אלא גם גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה כי כתבתי את העבודה הפסיכולוגית החשובה ביותר והמבריקה ביותר מאז ומעולם כשהייתי בן 16, אני אכן צריך להיות המנהל של בית החולים הפסיכיאטרי אברבנאל, כפי מה שציינתי אני בעצמי בפוסט קודם:

השם שלי הוא מאור פז והמקום שלי זה בבית החולים הפסיכיאטרי אברבנאל. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)
כפי שכתבתי לך בשרשור שקישרתי אליו בתגובה #22 שלי שבדף השני באותו שרשור, שורת הכותרת נכונה בהחלט וטוב שהפנמת את מצבך, זהו שלב מהותי חשוב בדרך להחלמתך |סיוע| :)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
"אני נולדתי לשלום שרק יגיע , אני נולדתי לשלום שרק יבוא..." הרי לכם שיר אשר המבטא תבוסתנות בעיני האויב...
מצ"ב צילומי מסך של תגובה #15 שלי ושל תגובה #16 של SupermanZW לתגובתי שעליה אשיב בתגובה הבאה
סופרמן.png
אעדביק אותן גם לכאן, כדלקמן:-
תגובה #15 שלי
נכתב ע"י SupermanZW:
בכל זאת, אתן לך כמה נקודות למחשבה:
1. שאלת את עצמך איפה ההורים שלי רוצים להיות?
לא, מעניין היכן הם נמצאים ולא היכן היו רוצים להיות.
נכתב ע"י SupermanZW:
2. קראת מה כתבתי בעניין הוריי בפורום אקטואליה בשרשורי ההגירה שפתח "מתמידים"?
לא, זה היה אמל"ק ולא עקבתי אחרי ההודעות שלכם למעט אלו שדגמתי.
נכתב ע"י SupermanZW:
3. האם כל מצב בריאותי שאתה מכיר הוא מדבק?
לא, מה הקשר?
נכתב ע"י SupermanZW:
4. אתה לא יודע בן כמה אני ואתה לא יודע בני כמה הוריי.
אם אני זוכר נכון, אתה בעשור החמישי של חייך וזה מציב את הוריך בין העשור השביעי לשמיני, אולי תשיעי.
נכתב ע"י SupermanZW:
5. אתה לא יודע מה יש או אין להוריי ממני.
כל מה שיש, הוא בשלט רחוק וזה לא כמו קירבה פיזית.
נכתב ע"י SupermanZW:
6. אתה לא יודע דבר על העבר שלי או של הוריי,
יודע דבר, כמו שהם ניצולי שואה, כמו שיש לך 3 אזרחויות ואת המדינות שגרת בהם.
נכתב ע"י SupermanZW:
וכמובן אתה גם הזוי מספיק להאמין שכל האנשים בהכרח נמצאים היכן שהם מתוך בחירה.
התייחסתי לכך בס'1.
נכתב ע"י SupermanZW:
7. יש דברים שרק מהגרים או לכל הפחות מי שניסו להגר יודעים.
בתור אחד שחי מס' שנים בחו"ל, מניח שגם לי יש ידע.
נכתב ע"י SupermanZW:
8. לעולם אל תשפוט אדם שאינך יכול לשים עצמך במקומו.
שופט עפ"י המובן מאליו, ילד צריך להיות בקרבת הוריו ובמיוחד בזקנתם.

תגובה #16 של SupermanZW לתגובתי
נכתב ע"י דיברגנט חדש:
לא, מעניין היכן הם נמצאים ולא היכן היו רוצים להיות.

לא, זה היה אמל"ק ולא עקבתי אחרי ההודעות שלכם למעט אלו שדגמתי.

לא, מה הקשר?

אם אני זוכר נכון, אתה בעשור החמישי של חייך וזה מציב את הוריך בין העשור השביעי לשמיני, אולי תשיעי.

כל מה שיש, הוא בשלט רחוק וזה לא כמו קירבה פיזית.

יודע דבר, כמו שהם ניצולי שואה, כמו שיש לך 3 אזרחויות ואת המדינות שגרת בהם.

התייחסתי לכך בס'1.

בתור אחד שחי מס' שנים בחו"ל, מניח שגם לי יש ידע.

שופט עפ"י המובן מאליו, ילד צריך להיות בקרבת הוריו ובמיוחד בזקנתם.
מעניין גם איפה הם רוצים להיות, אבל אני מאפשר לך להתחמק הפעם.

לא רק דגמת, אלא התייחסת רק שמה שמאפשר לך לתקוף אותי, התעלמת ממה שלא.

הקשר הוא שכתבתי על מצב בריאותי של אחד מהוריי, אתה הנחת באופן "אוטומטי" שמדובר בשניהם.

מה אני, חתול? אני בן 5 והוריי בני 7 או 8? מה עובר עליך? אגב, מהו ההבדל לשיטתך בין שנתון לשנה?

אתה קוסם? לא. גם אני לא.

קראת לא נכון, הוריי אינם ניצולי שואה, הוריהם היו ניצולי שואה.

חי מספר שנים בחול ומהגר הם שני דברים שונים, אפילו מאוד שונים. גם רילוקיישן והגירה הם שונים לגמרי זה מזה למעט מקרים בהם רילוקיישן הופך להגירה.

ההורים שלי רוצים לעבור לקנדה, הם לא רוצים שאני אחזור לישראל, עכשיו חשוב שוב על מה שכתבת.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
נכתב ע"י SupermanZW:
מעניין גם איפה הם רוצים להיות, אבל אני מאפשר לך להתחמק הפעם.
למה? מעניין היכן הם יכולים להיות ולא היכן הם רוצים להיות!
נכתב ע"י SupermanZW:
לא רק דגמת, אלא התייחסת רק שמה שמאפשר לך לתקוף אותי, התעלמת ממה שלא.
ממש לא, צר לי שאין לי כוח לכל ההתפלספויות שלכם, אם יש תגובה שאתה חושב שהיא רלוונטית, נא תפנה אותי אליה ואתייחס.
אני לא מאלו שמתחמקים ממענה ותמיד משיב!
נכתב ע"י SupermanZW:
הקשר הוא שכתבתי על מצב בריאותי של אחד מהוריי, אתה הנחת באופן "אוטומטי" שמדובר בשניהם.
אני התייחסתי לגילם שצריך להיות בין העשור השביעי לשמיני ומה לעשות בגילאים אלו, הורים צריכים את ילדיהם לילדם יותר מאשר כשהיו צעירים יותר.
עכשיו, כשהוספת את הנתון שאחד מהם חולה, אז בכלל זה מחזק את טענתי.
נכתב ע"י SupermanZW:
מה אני, חתול? אני בן 5 והוריי בני 7 או 8? מה עובר עליך? אגב, מהו ההבדל לשיטתך בין שנתון לשנה?
למה לא? כך יהיה לך 9 נשמות ;)
נכתב ע"י SupermanZW:
אתה קוסם? לא. גם אני לא.
לא, אך לא הבנתי את הקשר לתת דיון הזה.
נכתב ע"י SupermanZW:
קראת לא נכון, הוריי אינם ניצולי שואה, הוריהם היו ניצולי שואה.
זה אומר שהעשור התשיעי יורד והם בין העשוא השביעי לשמיני.
נכתב ע"י SupermanZW:
חי מספר שנים בחול ומהגר הם שני דברים שונים, אפילו מאוד שונים. גם רילוקיישן והגירה הם שונים לגמרי זה מזה למעט מקרים בהם רילוקיישן הופך להגירה.
נכון, אך חשוף להרבה מהגרים שזה נותן ידע רב בנושא.
נכתב ע"י SupermanZW:
ההורים שלי רוצים לעבור לקנדה, הם לא רוצים שאני אחזור לישראל, עכשיו חשוב שוב על מה שכתבת.
אין לי מה לחשוב, כל עוד, אתה לא מסוגל להעביר אותם לקנדה, זה כלל לא משנה מה הם רוצים, אלא היכן הם נמצאים בפועל.
 

SupermanZW

Well-known member
למה? מעניין היכן הם יכולים להיות ולא היכן הם רוצים להיות!

ממש לא, צר לי שאין לי כוח לכל ההתפלספויות שלכם, אם יש תגובה שאתה חושב שהיא רלוונטית, נא תפנה אותי אליה ואתייחס.
אני לא מאלו שמתחמקים ממענה ותמיד משיב!

אני התייחסתי לגילם שצריך להיות בין העשור השביעי לשמיני ומה לעשות בגילאים אלו, הורים צריכים את ילדיהם לילדם יותר מאשר כשהיו צעירים יותר.
עכשיו, כשהוספת את הנתון שאחד מהם חולה, אז בכלל זה מחזק את טענתי.

למה לא? כך יהיה לך 9 נשמות ;)

לא, אך לא הבנתי את הקשר לתת דיון הזה.

זה אומר שהעשור התשיעי יורד והם בין העשוא השביעי לשמיני.

נכון, אך חשוף להרבה מהגרים שזה נותן ידע רב בנושא.

אין לי מה לחשוב, כל עוד, אתה לא מסוגל להעביר אותם לקנדה, זה כלל לא משנה מה הם רוצים, אלא היכן הם נמצאים בפועל.
מעניין גם היכן הם רוצים להיות ואני ממשיך לנסות למצוא פתרון שיאפשר לי להביא את הוריי לקנדה, למרות מצבו הבריאותי של אבי (המכשול). להוריי חשוב מאוד שלא אהפוך לקורבן הנסיבות וגם שלא אתייאש מהניסיון להביא אותם להיכן שהם רוצים להיות.

המרחק הוא נתון, אני לא יכול "לקפל" את ציר האורך או הרוחב, לכך התכוונתי ב"אני לא קוסם".

אתה משתמש במילה "שנתון" כשאתה מתכוון לעשור? למה?

אם לא ניסית בעצמך להגר, סביר שגם לא שאלת מה נדרש ממך כדי להגר ושאין לך את הידע שיאפשר לך להגק ומעולם לא נזקקת לו. כמי שהיה ברילוקיישן, המעסיק דאג לך להכל, היית בראש שקט כל הזמן וגם לכל הביורוקרטיה דאג מעסיקך, אין זה דומה כלל להגירה, בה המהגר דואג להכל בעצמו, וגם צריך למצוא עבודה ויש לו רק את עצמו ואף אחד לא עוזר לו.

אתה יכול לחנך את ילדיך להיות תבוסתנים ו/או קורבנות. אותי חינכו להשיג מה שחשוב לי, לעולם לא להרשות לעצמי להפוך לקורבן, ולעולם לא להתייאש. נכשל רק מי שמפסיק לנסות, המתמיד מנצח.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מעניין גם היכן הם רוצים להיות ואני ממשיך לנסות למצוא פתרון שיאפשר לי להביא את הוריי לקנדה, למרות מצבו הבריאותי של אבי (המכשול). להוריי חשוב מאוד שלא אהפוך לקורבן הנסיבות וגם שלא אתייאש מהניסיון להביא אותם להיכן שהם רוצים להיות.
כמה שנים אתה שם?
אם כ"כ הרבה זמן לא הצלחת, למה שתצליח בעתיד במיוחד לאור העובדה שכתבת שאחד מהוריך לא בשיא הבריאות שלו.
הורים נורמטיביים תמיד ירצו את טובת ילדיהם, האם קראת את הספר אבא גוריו?
המרחק הוא נתון, אני לא יכול "לקפל" את ציר האורך או הרוחב, לכך התכוונתי ב"אני לא קוסם".
איך תרגיש, אם יקרה להם משהו ולא תהיה שם? לא תאכל את הלב שלך שחבל שלא היה לך יותר זמן איכות עמם?
אתה משתמש במילה "שנתון" כשאתה מתכוון לעשור? למה?
טעות של מהירות כתיבה.
אם לא ניסית בעצמך להגר, סביר שגם לא שאלת מה נדרש ממך כדי להגר ושאין לך את הידע שיאפשר לך להגק ומעולם לא נזקקת לו. כמי שהיה ברילוקיישן, המעסיק דאג לך להכל, היית בראש שקט כל הזמן וגם לכל הביורוקרטיה דאג מעסיקך, אין זה דומה כלל להגירה, בה המהגר דואג להכל בעצמו, וגם צריך למצוא עבודה ויש לו רק את עצמו ואף אחד לא עוזר לו.
דווקא, בדקתי והייתי בשגרירויות, לרבות זאת של קנדה.
אני מאלו שאוהבים לדעת הכול עד כמה שניתן, מאמין גדול שידע הוא כוח.
אתה יכול לחנך את ילדיך להיות תבוסתנים ו/או קורבנות. אותי חינכו להשיג מה שחשוב לי, לעולם לא להרשות לעצמי להפוך לקורבן, ולעולם לא להתייאש. נכשל רק מי שמפסיק לנסות, המתמיד מנצח.
איך הגעת ממצב של קירבה להוריך לקורבן|?| רק אתה מבין :rolleyes:
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
המקרה שלך כ"כ מובהק שלא צריך הכשרה בכדי לזהות את הלקות.
אדם שגדול כפי מה שהוא חושב שהוא, כהגדרה אין לו שיגעון גדלות. סורי 🤷‍♂️
גם אצל רון במחלקה, הרבה חושבים כך, אתה מתאים לשם כמו כפפה ליד |סיוע|
אני אכן צריך להיות המנהל של אברבנאל, תודה :)
כעת, אתה גם מדבר על ייצורים דימיוניים?
ההההההאאאאאא!!! (השתנקות דרמטית!).

אתה אתאיסט!
כנראה, אתה רוצה להיות מאוד משכנע שמקומך עם רון |סיוע|
אחלה רון שבעולם. עזוב אותו בשקט.
כפי שכתבתי לך בשרשור שקישרתי אליו בתגובה #22 שלי שבדף השני באותו שרשור, שורת הכותרת נכונה בהחלט וטוב שהפנמת את מצבך, זהו שלב מהותי חשוב בדרך להחלמתך |סיוע| :)
אתה בסך הכול מקנא בי כמו SupermanZW, בעל שם המשתמש האירוני :)
 

SupermanZW

Well-known member
כמה שנים אתה שם?
אם כ"כ הרבה זמן לא הצלחת, למה שתצליח בעתיד במיוחד לאור העובדה שכתבת שאחד מהוריך לא בשיא הבריאות שלו.
הורים נורמטיביים תמיד ירצו את טובת ילדיהם, האם קראת את הספר אבא גוריו?

איך תרגיש, אם יקרה להם משהו ולא תהיה שם? לא תאכל את הלב שלך שחבל שלא היה לך יותר זמן איכות עמם?

טעות של מהירות כתיבה.

דווקא, בדקתי והייתי בשגרירויות, לרבות זאת של קנדה.
אני מאלו שאוהבים לדעת הכול עד כמה שניתן, מאמין גדול שידע הוא כוח.

איך הגעת ממצב של קירבה להוריך לקורבן|?| רק אתה מבין :rolleyes:
אני בקנדה כבר יותר מ7 שנים. אני לא רוצה לדון בפורום על המכשול, זה לא עניינך.

מה שלא בשליטתי לא בשליטתי. היה לי רע בישראל ואני לא מתכוון לחזור לשם, למעט לבקר משפחה וחברים.

טעות של מהירות כתיבה גורמת לאיות שגוי, לא לשימוש במילה שונה לגמרי.

אם אחזור לישראל אהיה קורבן הנסיבות, או גרוע מכך, קורבן של בחירה מטופשת. אחרי שהשגתי בדיוק רת מה שחיפשתי בקנדה אוותר על זה? מה אני מאזוכיסט? בקנדה יש לי שלווה, ביטחון, קצב חיים איטי ונינוח, פרטיות, נימוס, אדיבות, בית במחיר שבישראל בחיים לא הייתי משיג, טבע ונוף בכל מקום, צפיפות נמוכה, אקלים שאני יותר אוהב (מעדיף קור על חום), אז שאחזור לגיהנום שעזבתי? בשום אופן לא!
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אני בקנדה כבר יותר מ7 שנים. אני לא רוצה לדון בפורום על המכשול, זה לא עניינך.
האם אתה חושב שהמכשול ייפתר?
מה שלא בשליטתי לא בשליטתי. היה לי רע בישראל ואני לא מתכוון לחזור לשם, למעט לבקר משפחה וחברים.
והיכן הוריך בסיפור? לא מגיע להם להיות בקרבתך?
טעות של מהירות כתיבה גורמת לאיות שגוי, לא לשימוש במילה שונה לגמרי.
לא רק, לפעמים כותבים בלי לשים לב מה כותבים, כי יש מילה מסויימת בראש.
לא קרה לך שאתה עושה אותה טעות פעמיים למרות שהבחנת בטעותך?
אגב, כך עובד הסוגסטיה שאמני החושים משתמשים בזה.
אם אחזור לישראל אהיה קורבן הנסיבות, או גרוע מכך, קורבן של בחירה מטופשת. אחרי שהשגתי בדיוק רת מה שחיפשתי בקנדה אוותר על זה? מה אני מאזוכיסט? בקנדה יש לי שלווה, ביטחון, קצב חיים איטי ונינוח, פרטיות, נימוס, אדיבות, בית במחיר שבישראל בחיים לא הייתי משיג, טבע ונוף בכל מקום, צפיפות נמוכה, אקלים שאני יותר אוהב (מעדיף קור על חום), אז שאחזור לגיהנום שעזבתי? בשום אופן לא!
לא יהיו לך נקיפות מצפון בעתיד?
 

SupermanZW

Well-known member
האם אתה חושב שהמכשול ייפתר?

והיכן הוריך בסיפור? לא מגיע להם להיות בקרבתך?

לא רק, לפעמים כותבים בלי לשים לב מה כותבים, כי יש מילה מסויימת בראש.
לא קרה לך שאתה עושה אותה טעות פעמיים למרות שהבחנת בטעותך?
אגב, כך עובד הסוגסטיה שאמני החושים משתמשים בזה.

לא יהיו לך נקיפות מצפון בעתיד?
אני מקווה שהמכשול ייפתר, פועל בנדון וגם מתייעץ עם מומחים.

הייתי אמור לנחות בישראל בדיוק שבוע לאחר תחילת המלחמה הנוכחית לבקר את הוריי, הטיסה שלי בוטלה כצפוי, נראה מה יהיה בשנה הבאה, אולי אבקר אותם, אולי יבקרו אותי, בינתיים אי אפשר לעשות כלום.

כשאני טועה במילים אני טועה בכתיב, עוד לא קרה לי שהשתמשתי במילה שונה לגמרי.

יכול להיות שיהיו לי נקיפות מצפון, אבל עבורי חזרה לישראל זה מחיר שאני לא מוכן לשלם בשום אופן, כבד מדי עבורי.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
כי אמרתי שהמומחה, סופרמן ועצבר מופרעים בנפשם? הם כאלו! מה אתה רוצה?

לדעתי עשיתי עבודה טובה וחשובה, שראשית כל העמדתי דברים על דיוקם והסברתי מהם המונחים הנכונים, כי ה"משוגע" של פרמהפרוסט זה פשוט לא נכון, ו"המעורערים בנפשם" של ג'ו היה בחירת מילים לא יפה.

"הפרעות נפשיות" ו"הפרעת אישיות דלוזיונלית" אלו המושגים הנכונים והתקניים.

בנוסף, עוד עשיתי עבודה טובה וחשובה כאשר הזהרתי מפני מצבם והסיטואציה שלהם, תוך כדי שאני מנצל את חותמת האמינות הגדולה שיש לי ושאני זכאי לה כסטודנט לפסיכולוגיה, ובשביל להסביר לאנשים שמה שהמומחה, סופרמן ועצבר מאמינים בו הוא לא נכון ושהם סובלים מהפרעה נפשית, פן המומחה, סופרמן ועצבר יצליחו לשכנע אנשים בנכונות הזיותיהם ויגררו אחריהם בעקבותיהם אל תוך מחוזות ההפרעות הנפשיות וההזיות.

ובסופו של דבר, מי שיכול לקום ולעשות מעשה צריך לקום ולעשות מה שאפשר בשביל להציל את מי שאפשר, כי אנשים כמו המומחה, סופרמן ועצבר, זאת בדיוק הדרך שבה אנשים כאלו נוצרים. אנשים כמו המומחה, סופרמן ועצבר הוזים הזיות, ניגשים לאחרים ומספרים להם הזיות בניסיון לגייס אותם להזות ביחד איתם את הזיותיהם. זה מה שקרה למומחה, לסופרמן ולעצבר וזה עכשיו מה שהם עושים לאחרים.

הפרעות נפשיות הוא אינו נושא לצחוק, וכמו התאבדויות, זה מדבק. אני כאדם המגיע מתוך עולם הפסיכולוגיה צריך להזהיר ולהציל אנשים מפני האפשרות שיהפכו להיות כאלו בגלל אנשים מופרעים כמו המומחה, סופרמן ועצבר, שמפיצים לכל עבר את הזיותיהם, לפני שיתפתח לנו פה מצב וסיטואציה של דלוזיה המונית משותפת.

מאמציי ועבודתי רבות החשיבות אלו, ראויות למחיקה? ומה, תיאוריות הקונספירציה המטורפות של המומחה על כך שישראל מעורבת באירועי ה-7 באוקטובר, שיגאל עמיר לא רצח את רבין ושאין התחממות גלובאלית, זה לא ראוי למחיקה? וההזיות המגוחכות של סופרמן על ממשלה עולמית סודית שמנתבת את החיים של כולנו ומורידה הוראות מטה בשרשרת הפיקוד אל כל ממשלות העולם, ושמגיפת הקורונה והגבלותיה היא תחבולה בשביל להנדס את התנהגויותיהם של האנשים, זה לא ראוי למחיקה? והודעותיו של עצבר על הפאי המשתנה לא ראויות למחיקה?

זה מה שראוי למחיקה.

לא דבריי שלי ראויים למחיקה כי אמרתי את האמת, אבל האמת הייתה מכוערת.

זה טוב וחשוב שאמרתי את זה. מה עדיף? שהמומחה, סופרמן ועצבר יצליחו להדביק מישהו בהפרעת האישיות הדלוזיונלית שלהם כאנשים המופרעים בנפשם ויהרסו את חייו?

על החתום,

מאור,

סטודנט לתואר ראשון בפסיכולוגיה ובן-אדם שאם לא משתיקים את התיאוריה של המומחה על מעורבות ישראל בשבת השחורה, התיאוריה של סופרמן על הממשלה העולמית השולטת בחיינו והתיאוריה של עצבר על הפאי המשתנה, אז בטח ובטח שאותו לא ישתיקו, ולא ישתיקו את האמת המכוערת שהוא צריך להגיד אותה ולדבר אותה לפני שהמומחה, סופרמן ועצבר יצליחו לגרום לנזק אמיתי לאדם תמים וחף מפשע שנקלע בחוסר מזל לדרכם ולהזיות שהם מטיחים בפניו.

לכידת אינטרנט_2-11-2023_221820_www.tapuz.co.il.jpeg
 
כי אמרתי שהמומחה, סופרמן ועצבר מופרעים בנפשם? הם כאלו! מה אתה רוצה?

לדעתי עשיתי עבודה טובה וחשובה, שראשית כל העמדתי דברים על דיוקם והסברתי מהם המונחים הנכונים, כי ה"משוגע" של פרמהפרוסט זה פשוט לא נכון, ו"המעורערים בנפשם" של ג'ו היה בחירת מילים לא יפה.

"הפרעות נפשיות" ו"הפרעת אישיות דלוזיונלית" אלו המושגים הנכונים והתקניים.

בנוסף, עוד עשיתי עבודה טובה וחשובה כאשר הזהרתי מפני מצבם והסיטואציה שלהם, תוך כדי שאני מנצל את חותמת האמינות הגדולה שיש לי ושאני זכאי לה כסטודנט לפסיכולוגיה, ובשביל להסביר לאנשים שמה שהמומחה, סופרמן ועצבר מאמינים בו הוא לא נכון ושהם סובלים מהפרעה נפשית, פן המומחה, סופרמן ועצבר יצליחו לשכנע אנשים בנכונות הזיותיהם ויגררו אחריהם בעקבותיהם אל תוך מחוזות ההפרעות הנפשיות וההזיות.

ובסופו של דבר, מי שיכול לקום ולעשות מעשה צריך לקום ולעשות מה שאפשר בשביל להציל את מי שאפשר, כי אנשים כמו המומחה, סופרמן ועצבר, זאת בדיוק הדרך שבה אנשים כאלו נוצרים. אנשים כמו המומחה, סופרמן ועצבר הוזים הזיות, ניגשים לאחרים ומספרים להם הזיות בניסיון לגייס אותם להזות ביחד איתם את הזיותיהם. זה מה שקרה למומחה, לסופרמן ולעצבר וזה עכשיו מה שהם עושים לאחרים.

הפרעות נפשיות הוא אינו נושא לצחוק, וכמו התאבדויות, זה מדבק. אני כאדם המגיע מתוך עולם הפסיכולוגיה צריך להזהיר ולהציל אנשים מפני האפשרות שיהפכו להיות כאלו בגלל אנשים מופרעים כמו המומחה, סופרמן ועצבר, שמפיצים לכל עבר את הזיותיהם, לפני שיתפתח לנו פה מצב וסיטואציה של דלוזיה המונית משותפת.

מאמציי ועבודתי רבות החשיבות אלו, ראויות למחיקה? ומה, תיאוריות הקונספירציה המטורפות של המומחה על כך שישראל מעורבת באירועי ה-7 באוקטובר, שיגאל עמיר לא רצח את רבין ושאין התחממות גלובאלית, זה לא ראוי למחיקה? וההזיות המגוחכות של סופרמן על ממשלה עולמית סודית שמנתבת את החיים של כולנו ומורידה הוראות מטה בשרשרת הפיקוד אל כל ממשלות העולם, ושמגיפת הקורונה והגבלותיה היא תחבולה בשביל להנדס את התנהגויותיהם של האנשים, זה לא ראוי למחיקה? והודעותיו של עצבר על הפאי המשתנה לא ראויות למחיקה?

זה מה שראוי למחיקה.

לא דבריי שלי ראויים למחיקה כי אמרתי את האמת, אבל האמת הייתה מכוערת.

זה טוב וחשוב שאמרתי את זה. מה עדיף? שהמומחה, סופרמן ועצבר יצליחו להדביק מישהו בהפרעת האישיות הדלוזיונלית שלהם כאנשים המופרעים בנפשם ויהרסו את חייו?

על החתום,

מאור,

סטודנט לתואר ראשון בפסיכולוגיה ובן-אדם שאם לא משתיקים את התיאוריה של המומחה על מעורבות ישראל בשבת השחורה, התיאוריה של סופרמן על הממשלה העולמית השולטת בחיינו והתיאוריה של עצבר על הפאי המשתנה, אז בטח ובטח שאותו לא ישתיקו, ולא ישתיקו את האמת המכוערת שהוא צריך להגיד אותה ולדבר אותה לפני שהמומחה, סופרמן ועצבר יצליחו לגרום לנזק אמיתי לאדם תמים וחף מפשע שנקלע בחוסר מזל לדרכם ולהזיות שהם מטיחים בפניו.

צפה בקובץ המצורף 93878
ראית שיש חייזרים,עשרות שנים אמרו שמי שמאמין שמסתירים מאיתנו משוגע על כל הראש,

ועכשיו נאסא אומרת כמעט בפירוש שיש חייזרים.
 
למעלה