ברוכים הבאים

fireman

New member
ברוכים הבאים../images/Emo70.gif

ברוכים הבאים לפורום תשתיות ופיתוח סביבתי! הפורום יעסוק בכל מה שקורה מסביבנו בתחום התשתיות ההנדסיות והפיתוח הסביבתי, ממעגלי תנועה ועד מחלפים, מתעלות ניקוז ועד מנהרות, שיטות בניה וביצוע ועוד. הפורום יתן במה לכל הנושאים ההנדסיים האזרחיים שעד כה לא מצאו כתובת מתאימה. נשמח אם תקחו חלק פעיל בפורום ותשתפו את כלל חברי הפורום במה שקורה מסביבכם, מחידוש הכביש שעובר ממש ברחוב שמתחת והתקנת עמודי תאורה חדשים ועד למחלף החדש שמקימים ממש בדרך למקום עבודתכם, נשמח לשמוע את דעתכם על אותם פרוייקטים, יועילו? לא יועילו? תוכלו למחות על מחדלים ולהאיר את הערותיכם. נשמח להתעדכן בבניה של פרוייקטים הנדסיים שונים לצרכים שונים מתעשיה ועד למגורים, ממקומות בילוי ועד מתקני ספורט ועל אחת כמה וכמה מתהליך ההקמה עצמו. שתהיה לכולנו גלישה מהנה והרבה פרוייקטים מעניינים. ערן.
 

fireman

New member
תגובה ל flixr

התשתיות היחידות שבהן פורום תחבורה ציבורית עוסק בהן כתשתיות אזרחיות הן מסילות ונתיבי תחבורה ציבורית שזה בעצם סוג של נתיב בכביש. תחום התשתיות הוא מאוד רחב ומאוד מקיף ובפתיחת הפורום הקפדתי מאוד להזהר שלא "לגנוב" תכנים בעלי שיוך ייחודי לפורום תחבורה ציבורית ועל אחת כמה וכמה לאור עברי בפורום תח"צ והסנטימנטים שהיו, יש ויהיו לי לפורום תח"צ.
 

fireman

New member
../images/Emo41.gifהפורום סובל קצת ממחלות ילדות

סליחתכם והבנתכם בעניין
 
מזל טוב על הפורום...

תשתיות זה אחד התחביבים שלי למעשה אהבתי לפרוייקטים של תשתית הביאה אותי לפורום תח"צ ולא אהבה לסוגי אוטובוסים. נושא התשתית הוא רחב מאד וכולל בתוכו נושאים רבים כבישים, מסילות ברזל, נמלי ים, תחנות כח ,וכו" למעשה גם קו המים החמישי שנבנה לכיוון ירושלים ומושקעים בו מאות מיליונים הוא סוג של תשתית...
 

fireman

New member
תודה שבי!

אני אשמח אם תרחיב בנושא קו המים החמישי בשרשור חדש
 

Der spiegel

New member
מזל טוב על הפורום, אבל...

הי ערן! מזל טוב על הפורום החדש - בהחלט יהיה לי הרבה מה להוסיף בו ולחדש... עם זאת, כרגע הנושא הזה מטופל לפחות בשלושה פורומים: תחבורה ציבורית, תל אביב (שמדבר על כלל אזור המרכז) וגורדי שחקים (שגולש לרוב גם לנושאי תשתיות ופיתוח סביבתי)... צריך לנסות לייחד את הפורום הזה לעומת הפורומים האחרים...
 

fireman

New member
אז זהו.....

אף אחד מהפורומים הנ"ל לא מייחד את עצמו לנושאי התשתית ממש למעט נושא הרכבות שנדון בפורום תח"צ. מלבד הנגיעונת הקטנה הזו, לפורום בנושאיו העיקריים אין ולו נגיסה קטנה מאף אחד מהפורומים שהזכרת. בניית גשר זאת לא תחבורה ציבורית ובניית מבנה תעשיה זה לא גורדי שחקים. מעבר למה שכתבתי בהודעת הפתיחה, אני מאפשר לפורום להתפתח (וזו גם אחת המטרות) לכלל הכיוונים והנושאים שעוסקת בהם ההנדסה האזרחית.... ממערכות מים וביוב, דרך פיתוח דרכים, בניית מבנים ומבחינתי גם תזמון רמזורים בכביש ודרך בחינת שיטות בניה כמו שהזכיר ברונלי בהודעת הסיפתח המצויינת שלו בנוגע להקמת גשר. בדחיקה ובתבניות מתקדמות, תסכים איתי שההבדלים בין שתי השיטות ובעצם למה מתכוונת כל שיטה זה לא ממש מסוג הנושאים העיקריים בהם עוסקים שני המוזכרים לעיל. אני שואף לתת לפורום הזה פן מקצועי ככל שניתן כי אני בכל אופן בכיוון של לעסוק בתחום הזה (הנדסה אזרחית) ואני אשמח אם הפורום הזה יהפוך בשלב כלשהו לכלי לשיתוף מקצועי.
 
למעלה