ברית מילה לאדם מבוגר:

כאשר אתה נכנס למפעל לייצור טנקים, הכל למען הטנקים..

נניח שאתה נכנס למפעל לייצור טנקים.. כל מה שיש במפעל מהבורג הקטן ביותר ועד למוטות הפלדה המגושמים ביותר נועד והגיע למפעל למטרה רחת - ייצור טנקים..
כך גם בכל תחום שתבחר. והנה אנו נכנסים "למפעל" של "בורא העולם".. עולם מופלא, היתכן שהוא לא נתן איזה "ספר הוראות" ? היעלה על הדעת שאין איזה "תכלית" לעולם ? כלום באנו לפה להוולד, לגדול, ללמוד, להביא צאצאים ולמות ? ליהדות יש תשובות לשאלות הללו בספר הספרים - התנ"ך. "בראשית ברא אלוהים את השמים ואת הארץ".. ואח"כ האדם.. ואח"כ נח ואברהם.. ושם נאמר על ידי אותו הבורא לעשות ברית מילה. אז האם אנו כאלה חכמים ונבונים יותר ממנו ? ובכלל מדוע איגוד הרופאים האמריקני ממליץ על ברית ? האם שם לא שמעו על 20,000 העצבים ?
 

MotheRonit

New member
הוא לא.

הוא כותב בהצהרה שההחלטה בידי כל הורה לשיקול דעתו ושאינו ממליץ על הניתוח כהליך שגור לכל ילוד למרות שהוא מוצא שהיתרונות עולים על החסרונות. מחזיר את הכדור להורים הדיוטים? או שזה בריא או שלא - אבל אפילו הם מודים בין השורות (ובאופן מפורש) שזו פעולה תלוית תרבות/חברה ולא באמת רפואית.
ובכל אופן, גם אם הייתה כזו המלצה, יש לך ציפיות אחרות מארגון רופאים שתחת סכינו תעשייה שמגלגלת מיליונים? למה מאירופה לא ימצאו כאלה ״יתרונות״ לניתוח הזה? זה כבר אומר דרשני. (וגם היתרונות שהם נוקבים אינם מצדיקים ניתוח מניעה/נחוצים לתינוקות/רלוונטיים במדינה מפותחת)
 

ריפ15

New member
ברית מילה לאדם מבוגר:

שלום קוראים לי אודי אני בן 23.
פניתי לפה כי רציתי לשאול על ברית מילה למבוגרים. הבנתי שזה מאוד שונה מברית שעושים לתינוק.
כשאמא שלי רצתה לעשות את טקס הברית, אבא שלי מאוד התנגד. הוא אמר אז בזמנו שזה ייעשה לי נזק כשאני אהיה מבוגר. מפה לשם אמא שלי החליטה להקשיב לאבא שלי ובואו נגיד שחבל שהיא בחרה להקשיב לו. יצא מצב שלא עשו לי ברית מילה. תאמינו לי החיים שלי בגלל אותה החלטה גורלית מאוד לא פשוטים. לא הצלחתי להיכנס למערכת יחסים כמו שצריך ובכל פעם שהגעתי למצב שהתקרבתי לחברה שלי, זה הפריע לה מאוד שאני לא נימול. מפה לשם הבנתי שנהרסו לי החיים.

אז החלטתי ללכת על ניתוח ברית מילה רפואית בבית חולים.
קראתי קצת באינטרנט אודות זה והבנתי שמדובר בפרוצדורה יחסית מורכבת.
רציתי לשאול אם מישהו כאן יודע מה בתכלס אני אמור לעשות כדי להיכנס לניתוח כזה.
הבנתי שאני צריך ללכת לאורולוג מטעם קופת החולים ושהוא יפנה אותי לניתוח בבית חולים ממשלתי (במקרה שלי סורוקה, כי אני מבאר שבע), או לשלם לניתוח בבית חולים פרטי.

רציתי לדעת אם תוכלו לעזור לי בעניין.

תודה והמשך שבת נעימה לכולנו
 

MotheRonit

New member
והציטוט המדויק למי שמעוניין

American Academy of Pediatrics: Although health benefits are not great enough to recommend routine circumcision for all male newborns
&nbsp
arents ultimately should decide whether circumcision is in the best interests of their male child. They will need to weigh medical information in the context of their own religious, ethical, and cultural beliefs and practices
&nbsp
(זו החלטה דתית/מוסרית/תרבותית - לא בריאותית)
&nbsp
http://pediatrics.aappublications.org/content/130/3/585.full
&nbsp
 

דיברגנט חדש

Well-known member
נראה לי שאתה לא כל כך במקום הנכון

אתה צריך לדרוש מאביך שילך למי ששטף לו את הראש שניתוח בגיל מבוגר קל יותר מבגיל רך של תינוק וייתן לו את המקום שבו מבצעים את הניתוח.

כנ"ל, אתה צריך לדרוש ממנו שגרם לך לדחייה אצל בנות המין היפה ובצדק, כי איבר ערל הוא לא אסתטי, לא היגייני ובנוסף מראה שאתה מתבייש במוצאך ורוצה להידמות לגויים תוך בעיטה בכל שורשיך.

כולי תקווה שמנהל הפורום יוכל בכל זאת לעזור לך, אבל אם לא, תנסה בפורום ברית מילה של אתר דוקטורס או באתר הבית של ד"ר פנחס גונן או באתר של ד"ר שלמה סטיב ג'קסון

נותר לי לאחל לך, רק בריאות
 

MotheRonit

New member
כל הגויים והיהודים הערלים האלה חושבים שאיבר

ערל הוא יפה מאוד. אני בניהם. מי ששטפו לו את המוח הוא לך. לכולנו. וגם לי, רק שאני הצלחתי להתגבר על כך. גם לגבי הגיינה 2/3 מאוכלוסיית כדור הארץ יחלקו עלייך. ויגידו לך שהאיבר הזה לא מלוכלך יותר מאצבעות הרגליים או מאחורי האזניים - כולם אגב דורשים שטיפה במקלחת. זה הכל. ולגבי בנות המין היפה, עם המודעות שעולה, לא כולן חושבות שזה דוחה. עובדה. ופותח השרשור יהודי אם אמו יהודיה, אז באיזה מוצא בדיוק הוא אמור להתבייש? האיבר הפרטי ביותר שלו שמוסתר תחת שתי שכבות בגדים הוא אינו מדד או חותמת לכלום.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אז תלכי לגור אצלם, כי שם מקומך

כאן את בישראל וכאן חושבים שזה דוחה ומגעיל, לא אסתטי ולא היגייני.

את יכולה לכתוב את ההזיות והפנטזיות שלך, אבל ריפ15 מדבר מכאבו, מהדחיות של הבנות שגילו את סודו האפל, גילו שהוא בז למה שהוא וכמובן שנגעלו גם מההיבט ההיגייני.

הוא כבר למוד מנסיונו המר ויידע ליתרחק מעצות אחיתופל כמו שלך ודומייך עוכרי ישראל והיהדות וזו גם הסיבה שאפילו לא אטרח לתקן את השטויות שכתבת בתגובותייך אליו.
את כל כך נבזית שבמקום לעזור לו ולהשיב לו מה שביקש, מנסה לדרדר אותו עוד יותר לתהום.

בושי והיכלמי לך!
 

MotheRonit

New member
מי זה אצלם? זה קיים גם בארץ

בהווה ויגדל בהיקף עוד בעתיד. כי עכשיו יש אלפי ערלים שבעוד עשרים שנים יהיו במקום שלו, אבל אז כבר גם הבנות תדענה אחרת. ואמנם זו הדעה הרווחת אך לא הבלעדית, למרות הניסיון שלך לייצר זאת כמשהו מוחלט. וזה אכן כואב הבורות בקרב הישראלים בכלל והנשים בפרט. זה לא אומר שארצה לתת יד למעגל המנציח זאת, אלא אומר שאפשר ללמוד מידע אחר. ולא להישאר שבוי בסטיגמות ומיתוסים כמוך. לעזור לו? כתבתי שהוא יכול לעשות בגופו מה שהוא רוצה. רק שיהיה מודע להשלכות. זו אכן עזרה אמיתית. ולא חד צדדית כמו שלך.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא, זה קיים בארץ בפינצטה ואם תגדלו, אז כבר לא תהיה לנו ארץ

תגשימו את משאלתם של נטורי קרתא ואויבינו מסביב.
 

MotheRonit

New member
לא אם. זה קורה מיום ליום. בטח בתחילת שנות האלפיים (אז היו

בודדים) חשבתם (או הייתם חושבים אם הייתם נחשפים למגמה) אותו הדבר. והפלא ופלא, אלפים אחרי, אף אחת מנבואות הזעם שלכם לא התגשמה/מתגשמת/תתגשם (ואני יכולה לחתום על זה. אם לא תהיה לנו ארץ, זה לא יהיה בגלל עורלות! של בחורים יהודים. ואני מוכנה לבדוק את טיב הטענות בעוד דור. להתראות בשנת 2040). מעניין אם על שינויים אחרים של חילונים (כמו כשרות ושבת למשל) ניסו להפחיד אותו דבר...

וגם אם זה היה רק פינצטה (וברור לכל מי שלא טומן ראשו בחול, שזה לא כך) זה עדיין קיים (ניסית פעם לתרגם את האחוזים הבודדים האלה למספרים?) גם אם היה פחות מפינצטה. זה עדיין מה שזה. אנשים שחושבים אחרת ממך ולא מסכימים איתך ומפריכים את הטענות שלך בעצם כך שהם חיים עם עורלה. עובדה. וזה כאמור רק בארץ. אפשר להסתכל על העולם ולהבין עוד יותר כמה שזה לא נכון.
 

MotheRonit

New member
איך חלומות שלי? אני חולמת את הפורום בתפוז

ואת קה"ל ואת כל הקבוצות בפייסבוק? ואת האנשים שאני מכירה שלא מלו, אבל לא פעילים... זה לא באמת קיים אתה מנסה להגיד לי? או שאתה בוחר להתעלם?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
זה בטל בשישים ואם זה לא היה המצב, לא הייתם מנסים לשנות את זה

ומקדישים לזה את כל חייכם.
 

יוסף 785

New member
עכשיו הוא טוען לקשר בין עורלה לשליטה על הארץ

ממש חשיבה לתפארת מנומקת ומגובה מדעית. על אותו עיקרון אני טוען שאם יתרבו אנשים בעלי דעות מדעותיו של הכותב אז לא תהיה לנו דמוקרטיה. בעצם גם אפשר לומר שלא תהיה לנו ארץ.
 

יוסף 785

New member
מקומו של אדם במדינה בה הוא אזרח

מקומו של אדם במדינה בה הוא אזרח ולא במקום שביריון חושב (או בעצם "חושב") שהוא צריך להיות בו. בדמוקרטיה ליבראלית יש חופש ביטוי לבטא דעות שונות וגם חופש לא לבצע ניתוחים. זו תפיסה של זכויות אדם וחירויות יסוד שאינה מותנית בעזיבת הארץ. ביריון שטוען להשלטת דעתו הפרטית ומצפה שמי שלא מסכים איתו יעזוב את המדינה אין לו תודעה דמוקרטית, אין לו סובלנות כלפי החושבים אחרת ממנו ולפי אותו היגיון למה שתהיה טולראנטיות כלפי דעותיו ולמה שלא נצפה שהוא יסתלק מאיתנו בהיותו מפריע לפלוראליזם.

ביריון חסר טולראנטיות שמי שלא מסכים איתו בעיניו כותב הזיות ופנטזיות אז לפי אותה שיטה היות וביריון זה לא מסכים איתי הרי הוא הוזה ופנטזיונר ושיעוף מכאן אחת ולתמיד (אבל אני לא נוקט בשיטה זו לכן אני לא מצפה לזה)

הוא גם מתבטא בפוגענות כלפי פותח השרשור שהרי פותח השרשור כן רוצה לעבור מילה אז למה הוא טוען שגם פותח השרשור בז למה שהוא. כלומר גם מי שכבר מעוניין לעבור את הניתוח שלו לא יוצא ממנו בשלום.

לא כל מי שמסרב לעבור מילה הוא עוכר ישראל ואם כבר מי שמכנה אנשים עוכרי ישראל כי דעותיהם שונות משלו הוא יותר קרוב לתואר הזה.
 

יוסף 785

New member
אין קשר לצדק כאשר אישה דוחה מישהו מפני שהוא לא נימול

יש קשר לזכות אבל לא לצדק. אפשר לומר שזכותה לדחות אותו מהטעם הזה אבל זו לא דחייה בצדק. באותה מידה זכותה לדחות כל מי שכן נימול.

מי שלא נימול, מכאן לא נובע שהוא מתבייש שהוא יהודי. הוא אפילו יכול להיות גאה שהוא יהודי. יש יותר ממניע להתנהגות אחת כך יש יותר ממניע אחד להימנעות ממילת גברים. יכול להיות שמישהו לא נימול כי הוא מתבייש ביהדותו אבל זה לא הטעם היחיד האפשרי. אולי הוא לא מתבייש אבל הוא רוצה להימנע מניתוח מיותר. כדי לא לעבור ניתוח אין הכרח להתבייש אפשר פשוט לא לראות טעם בניתוח הזה.

מי שלא נימול מכאן לא נובע שהוא בועט בשורשיו. אין חובה לאדם לדבוק בשורשיו הלאומיים. גם אם הוא בועט במנהג הספציפי הזה מכאן לא נובע שהוא בועט בכל שורשיו כי יש גם שורשים אחרים חוץ מהמילה. גם אם הוא מסרב למילה מכאן לא נובע שהוא בועט כי בעיטה זו כידוע מטפורה. הוא פשוט לא רוצה. כל אי רצון זו בעיטה? לא לחקות מנהג מסוים אינו בעיטה אלא סירוב. לאנשים מותר לסרב לדברים מבלי שזה ייקרא שהם בועטים. בכך שהוא משתמש במטפורה של בעיטה הוא מניח את המבוקש שאין הצדקה לסרב.

לא אסתטי זה עניין של טעם ולא משהו אובייקטיבי ויש נשים שלא חושבות שאין כאן משהו לא אסתטי.
 

MotheRonit

New member
בטח שזה שונה. יש היפרדות כמו שאתה יודע ולכן ההליך יותר קל

כי לא צריך לקרוע אותו מהעטרה. גם האיבר גדול ולכן פחות מועד לטעויות שקורות בשל הקוטן ובשל אי היכולת לחזות איך המקום יתפתח. תגיד לאביך תודה. בתור בוגר זו זכותך לבצע בעצמך איזה ניתוח קוסמטי שאתה רוצה. יחד עם זאת מאחלת לך למצוא מישהי לא שטחית! שלמדה להכיר אותך, שמבינה שהאינטימיות לא מתחילה ונגמרת אם יש או אין עורלה, שאוהבת אותך בזכות מי שאתה כי אני רוצה לקוות שאתה יותר מאיבר מין, לא משנה צורתו. וכבונוס תדע להעריך את מה שיש לערלה להציע (סיכוך ומנגנון תנועתי)
 
למעלה