ברית מילה לאדם מבוגר:

דיברגנט חדש

Well-known member
כאשר כללי הפורום הם לא לכתוב סרה על ההשלכות של אי עשיית ברית

אני מוותר, כי זה לא דיון.
 

מיקי992

New member
הבנתי אותך


אם לחוות דעתך על:
א. שעמום של גולשי פורום,
ב. היות הפורום 'ריקני כזה',
ג. מספר מנהליו ולשאול רטורית למה יש בהם צורך.
ד. ולקינוח מתוק במיוחד את המילה 'לעזאזל', שלא נכתבה (ואוו, איך נחשתם?!) על אי עשיית ברית מילה אלא מעשיהם של גולשים בפורום.

וכל זה רק בהודעה הפתיחה שהיא קצרה, סה"כ 4 משפטים, על ההמשך של הפתיל אין צורך לדבר..שהרי במפתיע מאד גם הוא לא שופע נימוס אנגלי מדהים ומלוטש.

אם כל זה נקרא אצלך "לכתוב סרה על ההשלכות של אי עשיית בית מילה" זה מוזר, או שאתה מתכוון שכל מי שלא עשה מילה נגרם אצלו שעמום תהומי, גלישה בפורומים ריקנים מרובי מנהלים? כי אמרת הרבה דברים על אי מילה בהמשך קריירת הכתיבה המרתקת אבל לזה אף אחד לא שם לב וזה גלוי חדשני!! יכול להיות שזו בכלל פריצת דרך!! כזה עוד לא היה
וזו תאוריה חדשנית שבהחלט ראויה למחקר מעמיק. בכל מקרה חייב לציין שזה קצת לא מתיישב טוב עם הרעיון שלך שרוב הגולשים בכלל לא הורים או הורים רק לבנות, ככה שריקנות וכו' לא יכולה להיות קשורה לאי מילה (או שכל ההורים לבנות ממילא לא מלו אז הם נחשדים בריקנות, לעזאזל, וכו'? מעניין מאד על כל פנים...)

בכל מקרה, אם א'-ד' נחשבים אצלך ל"לכתוב סרה על ההשלכות של אי מילה" אז בוא נגיד שיש לך הגדרות מאד יחודיות על מה זה בכלל לכתוב על משהו ואני בטוח שהסדנא לכתיבה יצירתית הקרובה למקום מגוריך תראה בך נכס יצירתי ושופע פנינים יחודיות שלא יסולא בפז בנוגע למושג "לכתוב על משהו" והדרך לקריירה מבטיחה וזוהרת בתחום הכתיבה סלולה כבר לפניך במיידי, ממש מעבר לפינה


ולמי שלא מכיר את ההודעה המקסימה:

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=202&messageid=178812048[/URL]
 

MotheRonit

New member
אתה משווה בין ניתוח בלתי הפיך ופוגם שמבצעים על תינוק חסר ישע

שאולי לא ירצה בכך (לראייה. כל אלה שכן נשארים ערלים) לבין פעולה סתמית (זאת אומרת לא כירורגית לפחות) שאני בתור בן אדם מבוגר לכאורה בחרתי להכיל על עצמי?
לא שאני מתכוונת לפתוח איתך את כל התכתיבים התרבותיים שכן בחרתי לקיים. זה לא אומר שאני חייבת לבחור בכולם. אבל זה בדיוק המפתח. זכות הבחירה. ואם אותו בוגר יבחר להתגלח או להסיר עורלתו או לקיים (או לא לקיים) כל מוסכמה חברתית אחרת. זו זכותו.
וזה ההבדל ביננו. שאני הראיתי את שני צדי המטבע. אבל אתה כזה אטום ועיוור ומגויס. שלא באמת אכפת לך טובתו של פותח השרשור. רק אכפת לך שהוא יעשה את הניתוח הזה כי זה משרת את המטרה שלך. לי לא אכפת שהוא יקח את כל המידעים ויעשה זאת. אתה מפחד שהוא יקח את כל המידע ויחליט לא לעשות זאת. .
 

דיברגנט חדש

Well-known member
יש הרבה החלטות שהורים מבצעים על ילדים שהם בלתי הפיכים

מה לעשות, להיות הורה זו משימה עם אחריות

&nbsp
היתרונות של הברית עולים על חסרונותיו מכל ההיבטים וזו הסיבה שעושים זאת.
&nbsp
לא יפה מצידך לכתוב שלא אכפת לי מפותח השרשור, כי אם לא היה אכפת לי, הייתי מפנה אותו למי שמבצע את הניתוח כפי שהוא ביקש מבלי לפתח את הנושא, אז נראה לי שמגיע לי התנצלות מצידך על האשמת שווא.
אגב, הוא ביקש מידע על היכן לעשות ולכן מי שבעצם לא אכפת לה ממנו, זה את וכל אלו שהצטרפו אלייך, אחרת הייתם נותנים לו את המידע שהוא ביקש ולא את האג'נדה שלכם
 
ברית מילה למבוגר

ברית מילה באדם מבוגר שונה בתכלית מברית לתינוק. בעוד שבברית לתינוק הפעולות הרבה יותר פשוטות, ברית למבוגר היא פעולה כירורגית על כל מרכיביה. מוהל רגיל אינו רשאי על פי חוק ודין לבצע ברית כזאת והיא מתבצעת אך ורק בחדר ניתוח. עליך לפנות לרופא המשפחה שלך ולבקש ממנו הפנייה לבית חולים, שם יבצע את הניתוח אורולוג.
אני מאחל לך הצלחה ובטוח שתעבור זאת בקלות
מתי גמלה בלבך ההחלטה לעשות ברית ? למה לא הלכת בדרכו של אביך ?
 

MotheRonit

New member
מה לגבי ההפרדות?

שבגיל מבוגר נחסכת הפריעה (כמדומני כך נקרא השלב הזה. החלק שמנתקים את העורלה הדבוקה לעטרה)
 
למעלה