ברית מילה לאדם מבוגר:

MotheRonit

New member
דבר נוסף. מבחינת הנזק אביך צדק

יש תוצאות מקובלות ומינימליות לכאורה (ולו רק ״להחליש את האיבר״ כפי שכינה זאת הרמבם) ויש תוצאות שהן בגדר סיבוכים. מחלקם אגב ניצלת מכיוון שלא עברת זאת בינקות. (כמו שיעור יתר ומתיחה של העור שקורים עם הזמן והגדילה) אבל מחלק לא תוכל להימנע. כמו אובדן התנועה, חומר הסיכה ועצבי החישה שבעורלה. כמו גם חיכוך מתמיד של העטרה (שנועדה להיות איבר פנימי) בתחתונים ותחושת יובש (לך ולבת הזוג) ועוד. אלו דברים שהנימולים לומדים להסתדר בלי כי הם לא מכירים אחרת. אתה בוודאי כן. לא נהרסו לך החיים, פשוט לא מצאת את האחת הנכונה לך. כך בחשבון שגם אם תעבור ניתוח כזה ואחרים לא בטוח שזה ירצה ויהיה מספיק. אולי היא גם לא תאהב את האף שלך... למה שתפגע בעצמך בשביל מי שלא מעריכה אותך כפי שאתה?
 

מיקי992

New member
הייתי במקום דומה אבל בסוף עם החלטה שונה

נהרסו החיים?! הלכת רחוק אח שלו, הייתי במקום שלך עם עורלה, ועברו כמה שנים (עם עורלה) והחיים שלי בסדר גמור היו לי מאז לא מעט חברות וגם עכשו יש לי חברה. אפילו נרשמתי מחדש לתפוז כדי לכתוב לך ולעתידיים במצבך, לא מוצא את הניק הקודם ולא זוכר את הססמא.

יש הרבה מידע בפורום 202 על מילת קטנים ובוגרים. בזמנו זה עזר לי להחליט על מה לחשוב ועל מה לקרוא. יש שם גם קישורים לאתרים בעד מילה (לא זוכר איפה זה), ככה שאפשר וכדאי לקרוא על כל הצדדים. (הרבה מהחומר על מילת בוגרים הוא באנגלית).

[URL]http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?forumid=202[/URL]\

אני מקווה שמותר לכתוב כאן את מה שאני מעלה, כי הבנתי שהפורום הזה בעד ומנהל אותו רב מוהל...

יש כמה שיקולים שלדעתי חשוב שתדע ותתעמק בהם, סידרתי את זה לפי סעיפים כדי להזכר בהכל ולעשות סדר בבלאגן:
א'- כל, הכי חשוב, עדויות של נימולים בריאים בגיל בוגר, ממה הם מרוצים וממה לא? כמה מהןם מרוצים וכמה לא מרוצים? (אני שם דגש על בריאים כי מי שהיתה לו בעיה פיזית שהקשתה לו על חיי המין שהמילה באה לפתור זה מצב לגמרי אחר)
ב', לקרוא על תופעות של ירידה בתחושה בעקבות התקרנות העטרה לאחר שהיא חשופה.
ג', תופעה של ירידה בתחושה בעקבות העדר העורלה והתחושות שהיא מספקת בעת תנועת הגלילה שלה על העטרה באוננות ויחסי מין.
ד'. השינוי במכניקה של הפעולה המינית באוננות ויחסי מין כפעולת חיכוך על העטרה והריסנית, לעומת פעולת גלילה כשיש את העורלה. נימולים זקוקים לחומר סיכה בד"כ בעת אוננות בגלל השפעה זו.
ה'. תקופת ההסתגלות של העטרה ל"חיים החדשים שלה מחוץ לעורלה", שיכולה לקחת שבועות ואף חודשים. יש נימולים שמרגישים רגישות יתר בעת מגע בעטרה גם שנים לאחר המילה. זה לדעתי נדיר.
ו'. אתה מאד לא מנוסה עם בנות זוג לדעתי ואני מניח שניסיון עם בחורה אחת או שתיים (שלא ברור לי איך הם הבינו שהאיבר לא נימול, הרי כשהוא עומד זה מאד דומה) זה לא משהו מייצג שאמור להשפיע לך על החיים בהחלטה רצינית כזו.

אני הייתי בגיל 19 עם ניסיון דומה לשלך. הייתי עם ניסיון של חברות עם בחורה אחת שאמרתי לה (בתמימותי) שאין לי ברית מילה ויש לי עורלה. התלבטתי העם לעבור ברית מילה כדי לא להפסיד את כל החוויה איתה והחלטתי שלא מסיבה שאני אסביר בהמשך (ונכון, הפסדתי את החוויה איתה אבל היה הרבה עתיד לפני, שלא ידעתי אז ועכשו אני יודע..) . לבחורות הבאות כבר לא אמרתי כלום בהתחלה, רק בהמשך היום בגיל 24 אני מאושר מזה שלא עשיתי ברית מילה בגלל בחורה אחת כי אני מאד אהבתי את צורת האוננות עם העורלה (אולי אתה לא יודע אבל נימולים מאוננים אחרת) וכיום אני יכול להגיד שגם את הסקס אני מאד אוהב. זה משהו שצריך להגיע כהחלטה אישית ולא בגלל בחורה כזו או אחרת כי יש נימולים בוגרים שלא מרוצים מהתוצאה, ומי שיחיה איתה ועם השינויים זה אתה ולא הבחורה... אני חושב שמערכת יחסים רצינית לא אמורה להיות מושפעת מאיבר כזה או אחר (לא מדבר על חריגות רצינית או מחלות ממש רציניות), ובטח שלא עורלה אמורה להפריע, אלא אם כן הבחורה ממש מסורתית או אפילו דתית (ואז לא מבין מה בחור לא נימול עושה עם בחורה כזו לא במסגרת חתונה, ואם מדובר על חתונה זה גם ככה שידוך בעייתי כי יש הבדלי השקפה מאד גדולים, אז אם זה רק בשביל הסקס איתה אני יכול להגיד לך שזה לא שווה את זה, אבל כמובן שיותר קל לי להגיד את זה אחרי שכבר היו לי חוויות).

אתה יכול לעשות תרגיל שאני עשיתי, ככה למדתי מה מצפה לי בקטע של העטרה בתקופת הסתגלות שלה וכמה תחושה תהיה בעטרה לאחר ההסתגלות (לא הגעתי לזה כי אחרי שבוע וקצת הספיק לי והבנתי אין סיכוי..ולא צריך להמשיך את הניסוי...חחחח..) תפשיל את העורלה כל הזמן, גם כשאתה לבוש וגם בלילה. התחושה שתרגיש בעטרה מול התחתונים תהיה התחושה שתלווה אותך לאחר הניתוח. לאחר כמה שבועות, לא יודע בדיוק כמה, תושלם ההתקרנות של העטרה והתחושה של העטרה תתכהה למגע עד נקודה מסויימת ולא יותר מכך. כלומר התקרנות מקסימלית. אתה גם יכול לנסות לאונן כמו נימול ולראות מה מצפה לך: עם יד אחת להחזיק את העורלה לאחור ועם היד השנייה לעשות את העבודה (ללא החלקת העורלה על העטרה) למעשה החלקת העורלה מעלה ומטה זו פעולה כייפית מאד אצלי, שנאבדת עם המילה ואי אפשר לחזור חזרה (אלא אם כן מחליטים על שיחזור עורלה שזה סיוט ממושך בפני עצמו, הרבה זמן והרבה השקעה והתוצאה לא תמיד מספקת, היא מחזירה רק את הכיסוי לעטרה אבל לא דברים אחרים וגם הגלילה יכולה להיות שונה ופחות מוצלחת).

אם אתה מחליט לעבור את מילה אז אין לי ניסיון בזה, אני מאמין שהמוקד של קופ"ח שלך יסבירו לך הכי טוב מה ההליך ואיפה ואיך..או אורולוג שייתן לך את ההפניה לניתוח. אני רק מדגיש לפי מה שקראתי בעברית שאורולוגים בישראל מתייחסים להליך הזה בקלות מאד. בגלל כמה סיבות. קודם כל זה יחסית למה שאנשים היום יכולים לעבור ברפואה המודרנית זה באמת ניתוח קטן ובטיחותי יחסית. וגם כי זה אדם בריא ואין להם מחלה "לפתור". הרי האדם לא חולה ואמור לקום בריא, הוא נכנס מראש בריא לניתוח הזה, אין עולם שלם של סיכונים שהניתוח לא יתפור בעיה (כי אין בעיה) אין מצבי מחלה שיכולים להדרדר כי לאדם חולה יש הרבה לאן להדרדר ולאדם בריא אין את הסיכונים האלה (והם רואים בעיקר אנשים חולים שזה קנה המידה שלהם...ועוד סיבה- שהם עצמם נימולים ולא מכירים שום דבר אחר. חשוב שתדע שהם לא יכולים לספק לך את כל הפרטים על התחושות החדשות או איבוד תחושות נוכחיות, הם גם לא תמיד יודעים את כל זה כי הם לא לומדים על זה לדעתי כלום. כאן הרי אין כמעט נימולים הגיל בוגר, את כולם מנתחים בגיל 8 ימים. אז את הצדדים האלה רק נימול בגיל בגרות יכול לספר לך, וכדאי לשמוע יותר מאחד או שניים. לדעתי רוב האורולוגים ישראלים כמעט עיוורים להשפעה הגרועה שיכולה להיות למילת בוגרים על המיניות והעונג, מצאתי על זה כמעט אך ורק חומר באנגלית ומעט מאד בעברית אם אני זוכר נכון. אולי זה השתנה מאז. מצד שני יש הרבה חומר באנגלית על נימולים בוגרים. בזמנו חבר דובר אנגלית עזר לי מאד לחפש ולהבין את מה שמצאנו. מניח שיש עדויות בפורום 202 (אני כבר לא כ"כ זוכר, מה גם שיש שם הרבה מאד חומר וקשה להתמצא בו) והם אולי יעזרו לך לחפש עוד ולשלוף את מה שכבר יש שם בקלות.

לסיכום אני יכול להגיד לך מניסיון שלי דבר אחד-אפשר כנראה להסתדר בסדר גמור ללא עורלה, כמו שיעידו מיליוני נימולים, אבל התחושה שלי מכל מה שעברתי וקראתי, למי שמכיר את מלוא ה'ציוד' קשה לוותר על חלקו. לעורלה יש תפקיד גדול גם במין וגם בשמירה על העטרה ללא חיכוך ויובש. בגלל שהתוצאות מעורבות (יש נימולים מרוצים ויש נימולים מאד מאד לא מרוצים) אני מניח יש גם משתנה אישי בסיפור הזה. חשוב לדעת למה הולכים בעיניים פתוחות ועם כל המידע, ולא להיות מופתע או להצטער בהמשך. .מצד שני יש נימולים בוגרים שזה לא קריטי עבורם, אז אם אתה מחליט לעשות ברית, עדיף להיות מוכן לאפשרות היותר גרועה, ולא להיות מופתע לרעה אלא לטובה.

זהו, זה מה שאני זוכר, זה העלה לי נשכחות...

אם יש לך עוד שאלות לפנות ל-202 ולעוד מקורות ולשמוע את כל הצדדים (למשל פורומי אורולגיה, יש כמה כאלה ברשת בעברית, ועוד יותר הרבה באנגלית). לשאול על ההרדמה המקומית, התפרים, כמה זמן עד שמוצאים אותם וכדומה. אם יש משהו ששכחתי ואולי אני כן יודע, תשאל כאן או בפורום 202. לא בטוח שדיון כזה מתקבל כאן בשמחה...


שיהיה בהצלחה בכל החלטה
 

דיברגנט חדש

Well-known member
במילים אחרות, אתה ממליץ לו לבנות מערכת יחסים

המבוססת על שקרים.
&nbsp
לא מספיק שאתה בוגד ביהדות, אתה גם משקר ואני גם לא אתפלא אם חלאה כמוך גם תבגוד בעתיד.
 

MotheRonit

New member
בוגד ביהדות


מעניין אם אתה מאמן לעצמך או שסתם כואב לך להודות שהיחיד שמשקר פה הוא אתה. הוא לא בוגד ביהדות, הוא בוגד ביהדות שלך, זו שנראית נכונה וראויה. מזל שאתה סמכות רק בעיני עצמך. ואתה רואה איך אתה מגיב? ואחר כך מתפלא שהוא מעדיף לדחות את אמירת האמת לביסוס הקשר. כדי שהאהבה שצמחה בינתיים תוכל להרגיע את השנאה (כמוך) והיא תוכל לראות מעבר וללמוד דבר או שניים. ביום שתהיינה יותר נשים יודעות (לא משנה מה הן חושבות אחר כך) כמוני, פחות גברים ישמעו כמוך. אתה מגוחך. בטח חתכו לך יותר מדי או שיש לך פגם אחר שהיית מעדיף שה״עולם״ היה ממשיך לשתוק לגביו. אל תדאג. זה שווה לך את זה למען הנאמנות ליהדות שלך.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בוודאי

שמרנו על יהדותנו גם בתקופות הקשות ביותר בהיסטוריה ולא וויתרנו על המנהג הזה ואי עשייתו היא בגידה ביהדות.

מדהים, איך את מפרשת את האהבה - "כדי שהאהבה שצמחה בינתיים בשקר תוכל להרגיע את השנאה" (ההוספה כמובן שלי, כי את דאגת לא בתום לב להשמיטה), אז לא פנטזיורתי, שקר יגביר את השנאה!

לא סתם, כתבתי לו שיזהר מעצות אחיתופל מטיפוסים כמוך.
 

MotheRonit

New member
אתה יכול לכתוב שזה שקר כמה שאתה רוצה

אם אתה נוהג לחשוף את איברך (או כל מידע אחרת אודותך לצורך העניין) בפני מישהי שאתה יוצא איתה על ההתחלה. זו זכותך. לא כל מי שבוחר (ערל או נימול) אחרת הופך אותו לשקר(ן).
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בוודאי שכן

אם עברתי ניתוח כלשהו, אני אספר עליו.
אם ידוע לי על פגם גנטי שקיים במשפחתי, אני אספר עליו.
&nbsp
ברור שלא בפגישה בראשונה, אבל בהחלט בפגישה השלישית שכבר רואים פוטנציאל להמשך.
&nbsp
פרט כזה מהותי, שיודעים שיש לרוב הציבור עניין רב בו, הסתרתו היא שקר גס!
 

MotheRonit

New member
ואיך אתה יודע שהוא לא מספר על כך בפגישה השלישית?

אולי בשנייה? אולי ברביעית?
מצטערת ממש שאני רואה פוטניצאל להמשך רק בפגישה החמישית.
וענייני ילדים אני פותחת רק בפגישה השישית

אתה מבין שאתה לא סמכות לכלום והקביעות שלך והמדדים שלך אולי נכונים לך אבל לא חלים על כל השאר? למרות הנחרצות שלך.
והסתרה היא לא שקר. שקר היא לומר ההפך מהאמת. במקרה הזה "אני נימול".
שלא לומר "רוב הציבור עניין רב בו" זה סוטה. זה האיבר הפרטי שלו! והוא יכול להחליט לעשות איתו מה שהוא רוצה. לא מה שאתה חושב שנכון עבורו.
אתה חי בסרט אם אתה חושב שאנשים מדברים על פגמים גנטיים בדייטים ראשונים. זה לפני או אחרי שהם בוחרים שמות לילדים? ואני עברתי ניתוח, וזה ממש לא משהו שעולה בשיחה של "אני צריכה לספר לך משהו"
 

יוסף 785

New member
אין ליהודי חובת נאמנות ליהדות

לכן מופרך לדבר על בגידה ביהדות. לאזרח ישראלי יש חובת נאמנות למדינה (ולא לעם) וחובה זו מתייחסת גם לאזרחים הלא יהודיים של המדינה. אמננם חובת הנאמנות למדינה היא חובת נאמנות למדינה יהודית ודמוקרטית אבל אין מובן סביר שבו ניתן לפרש את ההימנעות ממילת גברים כמפרה את חובת הנאמנות למדינה לא באופן עניני ולא באופן משפטי על פי החוק הקיים.
 

MotheRonit

New member
מוסיפה על הגיחוך. שיהודי כופר (כפי שנניח אגדיר את עצמי)

הוא לא פחות יהודי. רק יהודי שונה. ולא פחות (או יותר) נכון וצודק. כי זה לפרשנות והרגשה של כל אחד. בפעם האחרונה שבדקתי אין בשום מקום מסמך (או סמכות אנושית) מקטלג שמחלק ציונים או אישורים.
והיהדות שלי באה לידי ביטוי כל יום במצוות שאני *לא* מקיימת. וגם בערכים (שקיימים ביהדות ושאובים ממנה) שכן. ובכל מקרה לא צריכה להצטדק או להוכיח בפני אף אחד (כולל זה הדגנרט כאן)
ומקנחת בגיחוך הגדול ביותר.
שברית מילה היא לא סימן (כי לא בלעדית ליהדות) ולא חותמת (כי עדיין ניתן להמיר את הדת למרותה) לשום דבר, מלבד מה שבן האדם עושה ממנה - המשמעות שהוא יוצק לה. והיא יכולה להיות סתמית עבורו ולא יותר מניתוח שביצעו בו בגיל 8 ימים. הוא בוודאי לא חושב שהציל את גורל המדינה בזכות מה שיש לו בתוך המכנסיים. אתם (אלה עם הטענות התלושות) שומעים את עצמכם בכלל? תתלו את עתידנו במצוות בין אדם לחברו - ברעות, באחווה, בסובלנות, באהבת חינם. ולא באיבר שמוסתר תחת שתי שכבות בגדים שחסר משמעות לאור העובדה שהוא פרטי!
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא אני מנודה חברתי, אלא אתם ולכן גם פתחתם פורום לתמיכה

כולי רחמים למשפחתך שצריכה לבל אותך כפי שאת.
 

MotheRonit

New member
הסר רחמייך מלבך. אתה לא מסוגל לקבל דעות שונות

אז לא משפחתי היא המסכנה.
ושמת לב למי מיועד הפורום? להורים. לפני ההחלטה. בגלל בורים וצרי אופקים כמוך. שנכנסים לילדים לתחתונים ומנסים להמשיך קיום של מצווה שחשובה להם, אבל לא רלוונטית לאחרים. לך לפורום ותראה כמה מהם חוזרים לתמיכה בשל נידוי חברתי בהמשך (אחרי ההחלטה) החיים של הילדים. אפס. אם כבר חוזרים אז זה כדי להגיד תודה. אבל אתה יכול להמשיך לנסות להנציח את הקטע החברתי כמה שאתה רוצה. לא שנידוי חברתי (לא הצקות? עברנו לנידוי? וואו אתה ממש בלחץ אם אתה שולף תותחים כאלה כבדים) זה סיבה לכרות איבר! מתמודדים. כמו שעושים בכל היבט אחר שאתה לא יכול (או רוצה. הווו. איזו הפתעה) לנתח את הילד לגביו. ומה תגיד לו אז? לא התאמנו אותך בגיל 8 ימים, חשבנו שיספיק שנאמר לך שאתה אהוב ומושלם כמו שאתה. תנחש מה? זה תקף גם במקרה הזה (לא כל כך קורה. אבל האפשרות קיימת). לא כולם פחדנים כמוך. (ואני מדברת על דור ההורים שלא יהיה ספקות. לילדים זה לא מזיז)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
איך אפס אם רק כאן בשרשור את רואה אחד כזה?

אז, תמשיכי להדגיש כמה שתרצי, זה לא ישנה את התמונה העגומה שילדכם נאלצים להתמודד מולה בעל כורחם.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
באופן משפטי אתה צודק, אבל באופן ענייני אתה טועה בגדול

יש כאן דבר שהוא הרבה יותר חזק מחוק.
 

MotheRonit

New member
בעינייך. יש כאלה שבעינייהם הוא לא יותר חזק מכלום.

פשוט תצטרך לקבל את זה. לא לאהוב את זה. אבל זה חדש לך שיש אנשים שחושבים אחרת ממך?
 

יוסף 785

New member
גם באופן לא משפטי

גם באופן לא משפטי אין מובן סביר שיהודי שבוחר לא לקיים מצוות ברית מילה או אפילו הוא אינו שומר מצוות בכלל, לא מאמין כלל או אפילו מחליט להפסיק להיות יהודי הוא מפר אמון כלשהו. אדם לא חייב להיות יהודי. לא יהודי לא חייב להתגייר ואם הוא התגייר הוא לא חייב להישאר יהודי ואם הוא נולד יהודי הוא רשאי לעזוב. דת, לאום ותרבות הם עניינים הנתונים לבחירה. אדם רשאי לעזוב ולבחור את תרבותו, אדם רשאי לבחור ולעזוב את דתו, לעבור לדת אחרת או לא להיות דתי בכלל-להיות אתאיסט. אדם רשאי לעבור ללאום אחר או לא להיות שייך ללאום בכלל-להיות קוסמופוליט. אין טעם לחשוב שאם מישהו לא-יהודי אז הוא רשאי לא להתגייר ומי שכבר התגייר אז אסור לא לעזוב. אין הגיון בבחירה להיכנס ובאי בחירה לצאת.

לפי גישתך למה רק מילת גברים? מי שלא שומר את השבת הוא גם בוגד ביהדות? ומי שלא שומר מצוות?

מה זה בכלל יהדות? יש יהדות אורתדוקסית, יש קונסרבטיבית ויש רפורמית.

נניח שמישהו לא רואה משמעות במילת גברים. הוא קורא את הדברים שלך ועדיין אין לזה משמעות. לא אכפת לך שאדם יבצע ברית למרות שהיא חסרת משמעות בעיניו? בליבו הוא לא רואה בזה ערך אז מה נותן בעיניך רק האקט החיצוני? אם הוא עושה ברית ובליבו הוא בז לזה אז הוא כבר לא עוכר ישראל?

אתה לא נימקת למה שאדם יעשה משהו חסר משמעות בעיניו? יש בני אדם שלמילת גברים יש בעיניהם משמעות ויש שאין להם משמעות. למה אדם שיש בעיניו משמעות למשהו טוען שלמרות שלאדם אחר אין משמעות אז הוא עדיין חייב? למה לא לכבד מצב שבו לאדם אין משמעות למה שבעיניך יש? איזה נימוק רציונאלי יש לכפות על אנשים לעשות דברים חסרי משמעות בעיניהם? יש לך צידוק כזה?

בדמוקרטיה ליבראלית יש חופש דת. לחופש דת יש שני מובנים: המובן החיובי החופש לפולחן דתי. המובן השלילי נקרא חופש מדת. מחפש מדת הוא החופש לא להיות דתי ולא לקיים פולחן דתי.

מעבר לכך יש גם חופש מצפון. יש בני אדם שלמול את בנם מנוגד למצפונם כי הם תוקפים תינוק, וגורמים לו כאב וסבל. לא סתם תינוק אלא תינוק שהוא הבן שלהם-בנם עצמם ובשרם. לומר שהם חייבים למול מנוגד לחופש המצפון שלהם.

מעבר לכך יש את כבוד האדם והזכות לאוטונומיה אישית. כבוד האדם כולל לכבד בחירות משמעותיות לרבות הבחירה לא לקיים פולחן דתי והבחירה לקיים אורח חיים על פי השקפתם ומצפונם לרבות לא לגרום כאב וסבל לתינוק ועוד תינוק שהוא בנם שהם אחראים על שלומו ועל רווחתו. כבוד האדם כולל גם לא לבזות אנשים על הבחירות שהם עושים לא לנאץ אותם.

הערכים של מדינת ישראל הם "מדינה יהודית ודמוקרטית". הרגל הדמוקרטית של הערכים האלה כוללת את זכויות האדם הקלאסיות: חופש מדת וחופש המצפון.

לבזות אדם כי הוא מסרב לבצע מילת גברים פוגע בערכי מדינת ישראל: פוגע בכבוד האדם פוגע בחופש מדת ופוגע בחופש המצפון. הדבר מנוגד לערכים של מדינת ישראל ולערכים אוניברסאליים אנושיים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא נכון, יהדות היא הדת היחידה שלא ניתן לעזוב אותה

גם אם היית משנה בתעודת זהות (בזמני, הייתה רובריקה כזו בתעודת זהות) שלך לחסר דת או לדת אחרת, זה לא היה תופס מבחינה דתית כלפי אישה וילדיה יהיו יהודים.
היחידים שיכולים להפסיק את השרשרת הם הגברים כאשר מתחתנים עם אישה לא יהודיה, אז הילדים שלהם כבר לא יהיו יהודים.
לכן, מי שלא מל, הסיכויים שלו להתבוללות גבוהים באופן מובהק סטטיסטית.
&nbsp
אתה גם יכול לראות את זה בגירושים, שגם אם התחתנת לא בצורה דתית, תצטרך להתגרש כדת וכדין

&nbsp
כן, אני בהחלט מבזה אדם שבוחר להתעלם משורשיו, מזהותו ויורק על כל מה שעשו כל הדורות לפניו.
 
ברית מילה לאדם מבוגר

הי, קודם כל גילוי נאות: אני אחת ממנהלות פורום מוותרים על ברית מילה בתפוז.

קראתי את ההודעה שלך ואני רוצה להרגיע אותך: זה לא ניתוח כל כך מסובך כשמדובר באדם מבוגר, להפך, זה ניתוח די נפוץ, במיוחד בישראל אז זה לא שתהיה שפן נסיונות של הרופאים

אמא שלך דווקא צדקה בהחלטה שלה לא למול אותך בהיותך תינוק - אצל תינוק זה ניתוח הרבה יותר מסובך שאי אפשר לצפות את התוצאות שלו. גם מבחינת התמודדות עם כאב היא חסכה לך הרבה סבל. עכשיו כשאתה מבוגר אתה יודע איך להתמודד עם כאב ולבטא אותו באופן שאפשר יהיה לעזור לך. לתינוק אין את הפריביליגיה הזאת.
חוץ מזה היא שמרה על זכותך לשלמות הגוף שלך כפי שכל הורה אחראי ראוי שיעשה. עכשיו כשאתה בוגר אתה יכול לעשות עם הגוף שלך מה שאתה רוצה. זו גם פריביליגיה שאין לאנשים שנימולו בינקותם.
אז דבר ראשון - תגיד
לאמא!


שנית, כדאי לקרוא את ההודעה של מיקי992 בשירשור זה. לדעתי המסקנה מההודעה הזאת היא שאתה צריך לשקול טוב טוב אם ניתוח הסרת עורלה אכן יפתור את הבעיה שאתה מצהיר עליה: "לא הצלחתי להיכנס למערכת יחסים כמו שצריך ובכל פעם שהגעתי למצב שהתקרבתי לחברה שלי, זה הפריע לה מאוד שאני לא נימול". האם מדובר רק בחברה אחת שהיתה איתה בעיה? (כי יש הרבה
בים וכמו שכתבה לך רונית לא לכולן יש בעיה עם עורלה). האם הסיבה ש"לא הצלחת להכנס למערכת יחסים כמו שצריך" היא העורלה? כי אם מדובר בבעיה של ביטחון עצמי, למשל, או פחד, הסרת העורלה לא תפתור את זה


אני רוצה לעודד אותך לקרוא עוד באינטרנט במקורות מידע שונים ומגוונים ככל האפשר לפני שאתה בוחר לבצע את ההליך הזה. הגוף שקיבלת הוא דבר מדהים שכרגע עובד כמו שצריך, בדרך שבה הוא נועד לעבוד, ולבצע בו שינוי גדול כזה זו החלטה שדורשת הרבה מחשבה.

בכל אופן
בכל כיוון שתבחר בו
 

דיברגנט חדש

Well-known member
שכחת, כנראה לא בתום לב, פרט מאוד מהותי שעור

של תינוק מתחלף מהר מאוד ולכן הגלדה של פצעים הרבה יותר מהירה מאשר אצל מבוגר.
כמו כן, לגוף קטן הרבה יותר קל לקבל את השינוי שנהפך לטיבעי לו.

האם את מורידה שערות ברגליים?
אם כן (אני בספק), למה? הרי את טוענת, שהגוף שקיבלת הוא דבר מדהים שכרגע עובד כמו שצריך, בדרך שבה הוא נועד לעבוד.
 
אני רוצה לכבד את בקשתו של מנהל הפורום

שמנוסחת יפה ב"אודות הפורום" בראש עמוד זה. הוא מבקש לא להשתמש בפורום שהוא מנהל כבמה לוויכוחים. לכן לא אענה לך.

אתה מוזמן לפורום 202 (שאני יודעת שאתה כבר מכיר), שם אפשר לנהל ויכוחים בדיוק בענין הזה כל עוד שומרים על כללי הפורום.
 
למעלה