קטע 6 התברר כקטע משמעותי ביותר. תנאי מזג אוויר קשים של גשם, קור ורוח. דן מרטין אמר לאתר של ישראל סטארט אפ ניישן שבירידה מרוב קור שחש בגופו ובידיו הוא התקשה לשלוט באופניים. במעבר בין שתי הפסגות שבאמצע הקטע הצליחה קבוצת אינאוס, במהלך מבריק בעזרת רוח צד, לפצל את הדבוקה. לצערה של הקבוצה הישראלית דה מרקי נתפס מאחור בפיצול ותוך מספר דקות היה ברור שהוא סיים עם החלום הוורוד שלו. שון קלי אמר בשידור שזו טעות של רוכב חסר ניסיון בהתמודדות על הדרוג הכללי. ככל שדה מרקי הוא רוכב ותיק ומנוסה בבריחות, אין לו ניסיון להיות רוכב דרוג כללי. רוכבים כאלו יודעים שגם במורד הם צריכים להיות בין ה-20 הרוכבים הראשונים. דן מרטין הצליח להצמד לקבוצה שהונהגה על ידי אינאוס (וגם פטריק בווין שסייע לו) והתברר שהוא בכושר טוב מאוד כשהיה בין שלושת הרוכבים שהצליחו להיצמד לברנל. ברנל התגלה כרוכב החזק ביותר כשרכב קדימה מול רוח פנים ב-2-3 ק"מ האחרונים וסיים שני אחרי המנצח השוויצרי הצעיר, ג'ינו מדר, שהתבלט כבר במרוץ הכביש של אליפות העולם U23 באינסברוק 2018 כשסיים רביעי במרוץ הקשה שבו ניצח מרק הירשי.