דב חנין קורא בפייסבוק בין היתר גם לתגבור מוניות השירות

מצב
הנושא נעול.
בשבוע הבא יש את "עוצר ראש השנה"

יש כמה, אבל זה לא בראש מעייניהם כי הם לא נוסעים באוטובוסים
יאיר לפיד וחבורתו בעד, אבל יותר חשוב להם להתעסק בשטויות אחרות.
חברי מרצ בעד, אבל הם חסרי כל השפעה.
חוץ מהם יש עוד כמה בודדים כמו איתן כבל למשל.
הבעיה פה היא שגם מי שאמור להיות לטובתנו, עסוק תמידית בנושאים אחרים שמשכיחים ממנו את העניין הזה. וכאמור, יש שם יותר כאלה שלרעתנו.
עניין ביטול עוצר השבת הוא אולי הנושא היחיד בו נבחרי העם לא מייצגים אותו. אחוז הנבחרים שתומכים באמת בנושא ומוכנים לקדם אותו לעומת המתנגדים, עומד בהיפוך לאחוז האזרחים שרוצה תח"צ בשבת שהוא כמובן הרוב. מבחינת הפוליטיקאים שרובם המוחלט לא נוסע באוטובוס, זה פשוט נושא לא חשוב שאפשר להקריב לנצח לטובת אינטרסים אחרים. זו הבעיה הגדולה שלנו.
בשבוע הבא יש את "עוצר ראש השנה"
יותר מ-48 שעות של עוצר מוחלט בכל המדינה (חוץ אולי מכמה קווים של החברות הנצרתיות בצפון), כולל בחיפה ובאילת.
ויותר מ-72 שעות של עוצר מוחלט ברוב המדינה, למעט הצפון, חיפה ואילת.
ובערב ראש השנה גם הפעילות של מוניות השירות דלילה מהרגיל.
 

mister K

New member
זה לא מעניין את הפוליטיקאים

בשבוע הבא יש את "עוצר ראש השנה"
יותר מ-48 שעות של עוצר מוחלט בכל המדינה (חוץ אולי מכמה קווים של החברות הנצרתיות בצפון), כולל בחיפה ובאילת.
ויותר מ-72 שעות של עוצר מוחלט ברוב המדינה, למעט הצפון, חיפה ואילת.
ובערב ראש השנה גם הפעילות של מוניות השירות דלילה מהרגיל.
זה לא מעניין את הפוליטיקאים
זה צריך לעניין את הציבור החילוני שצריך לצאת להפגנות. עד שזה לא יקרה, המצב הזה יימשך.
 
וכדי להמחיש את העליבות - נסו למצוא באתר כל-קו או באתר אגד את

בשבוע הבא יש את "עוצר ראש השנה"
יותר מ-48 שעות של עוצר מוחלט בכל המדינה (חוץ אולי מכמה קווים של החברות הנצרתיות בצפון), כולל בחיפה ובאילת.
ויותר מ-72 שעות של עוצר מוחלט ברוב המדינה, למעט הצפון, חיפה ואילת.
ובערב ראש השנה גם הפעילות של מוניות השירות דלילה מהרגיל.
וכדי להמחיש את העליבות - נסו למצוא באתר כל-קו או באתר אגד את
יום חמישי, 25.9...

 
דבר משעשע מאוד - הרי בנצרת, רהט ועוד כל מני מקומות יש שירות.

וכדי להמחיש את העליבות - נסו למצוא באתר כל-קו או באתר אגד את
יום חמישי, 25.9...
דבר משעשע מאוד - הרי בנצרת, רהט ועוד כל מני מקומות יש שירות.
פשוט לא יהיה ניתן להגיע אליו דרך האתר הזה...
אגב, הודעות בדבר פעילות בישובים אלו בראש השנה לא פורסמו עדיין ע"י המפעילים מלבד ג'י.בי. טורס. דבר מפתיע כשלעצמו...
 

orchilit

New member
קו 1 של המטרונית יחל רק בכניסת השבת ב20:00

וכדי להמחיש את העליבות - נסו למצוא באתר כל-קו או באתר אגד את
יום חמישי, 25.9...
קו 1 של המטרונית יחל רק בכניסת השבת ב20:00
שזו הרעה אפילו מהפעם הקודמת . וכל זאת , כמובן, "בהתאם להנחיית משרד התחבורע"
 
ידוע, כבר פרסמתי על כך בפורום.

קו 1 של המטרונית יחל רק בכניסת השבת ב20:00
שזו הרעה אפילו מהפעם הקודמת . וכל זאת , כמובן, "בהתאם להנחיית משרד התחבורע"
ידוע, כבר פרסמתי על כך בפורום.
לכן כתבתי על עוצר של יותר מ-48 שעות בחיפה (כי השנה, בניגוד לשנה שעברה, גם קווים 200 ו-210 "מתיישרים" לפי קו 1).
בזכות התחבורה הציבורית בליל שבת בחיפה ובאילת, יום ו' 26.9 כן מופיע באתרי כל-קו ואגד.
אלמלא זה גם ה-26.9 היה נעלם מהאתרים הללו.
 

orchilit

New member
היה לי שבוע עמוס
וכן, "מזל" שיש חיפה ואילת...

ידוע, כבר פרסמתי על כך בפורום.
לכן כתבתי על עוצר של יותר מ-48 שעות בחיפה (כי השנה, בניגוד לשנה שעברה, גם קווים 200 ו-210 "מתיישרים" לפי קו 1).
בזכות התחבורה הציבורית בליל שבת בחיפה ובאילת, יום ו' 26.9 כן מופיע באתרי כל-קו ואגד.
אלמלא זה גם ה-26.9 היה נעלם מהאתרים הללו.
היה לי שבוע עמוס
וכן, "מזל" שיש חיפה ואילת...
 

mister K

New member
מי הבטיח לך מונית כל 20 דקות?

למה? אם מחר יש לי מונית שירות בשבת, הרי שהרווחתי.
אני גר ברעננה, שבה כידוע אין מוניות שירות בשבת (או בכלל). זה אומר שללא רכב פרטי, אני נמצא בעוצר שבת.
&nbsp
אם מחר יוסכם על מוניות שירות בשבת, הרי שהמצב שלי משתפר פלאים! עברתי מ 0 אמצעי תחבורה לאמצעי תחבורה גרוע. מתמטית, השיפור אינסופי. גם מעשית, כי האופציות שלי בשבת גדלות משום דבר למשהו. גם שירות בתדירות של 20 דקות ללא לו"ז הוא שירות סביר כי לעולם לא אחכה יותר מ 20 דקות. מה כל כך נורא בזה? גם אם המחיר יהיה כפול או משולש מזה של אוטבוס וכמובן ללא רב-קו, חופשי חודשי וכרטיסי מעבר הרי שעדיין מדובר בשיפור דרמטי ביחס למונית ספיישל, האופציה הציבורית היחידה שקיימת היום.
&nbsp
אז איך אפשר להגיד שזה לא יקדם כלום או ינציח את המצב הקיים?
מי הבטיח לך מונית כל 20 דקות?
כיום המצב בציר ז'בוטינסקי בשבתות הוא שהמוניות שעוברות שם בשבת נוסעות מפוצצות, לא עוצרות ולא מתקרבות אפילו לעמידה בעומס הנוסעים.
לכן הרבה אנשים פשוט לוקחים משם מונית ספיישל לתל אביב. הרי גם כך מחיר הנסיעה במונית השרות שגם כך לא עוצרת להם הוא מפקע. אי אפשר להסתמך על זה ולכן זו לא תחבורה ציבורית! בהפעלת תח"צ נורמלית זה לא יקרה.
בראייה הרחבה שאנשים פשוט מסרבים לראות, אתה גם תפסיד. תאמין לי שאתה לא רוצה מוניות שרות ברעננה שיפריעו לפעילות האוטובוסים במשך כל השבוע. אם יהיה שם מוניות בשבת, הן לא תעבודנה רק בשבת אלא בכל השבוע. או שהן לא תעבודנה בכלל כי לא ישתלם להן לעבוד רק בשבת למרות הביקוש ביום זה.
זה כן ינציח את המצב הקיים, כי לפי החשיבה העקומה של משרד התחבורה זה סוג של פיתרון. בדיוק כמו שמבחינתם קווי לילה לתיכוניסטים בליינים בלבד זה פיתרון שלא מחייב להפעיל בלילה תח"צ נורמלית ואת הקו האדום. זה גם מביא אותנו לשאלה איך מוניות שרות יפעילו שירות לילי בימי שישי. אין שום סיכוי שהן ייתנו פיתרון הולם לעומס בלילה זה, בדיוק כמו שכיום הן לא מצליחות לתת היכן שהן קיימות.
 

down under

New member
אולי די כבר עם נושא המחיר?

מי הבטיח לך מונית כל 20 דקות?
כיום המצב בציר ז'בוטינסקי בשבתות הוא שהמוניות שעוברות שם בשבת נוסעות מפוצצות, לא עוצרות ולא מתקרבות אפילו לעמידה בעומס הנוסעים.
לכן הרבה אנשים פשוט לוקחים משם מונית ספיישל לתל אביב. הרי גם כך מחיר הנסיעה במונית השרות שגם כך לא עוצרת להם הוא מפקע. אי אפשר להסתמך על זה ולכן זו לא תחבורה ציבורית! בהפעלת תח"צ נורמלית זה לא יקרה.
בראייה הרחבה שאנשים פשוט מסרבים לראות, אתה גם תפסיד. תאמין לי שאתה לא רוצה מוניות שרות ברעננה שיפריעו לפעילות האוטובוסים במשך כל השבוע. אם יהיה שם מוניות בשבת, הן לא תעבודנה רק בשבת אלא בכל השבוע. או שהן לא תעבודנה בכלל כי לא ישתלם להן לעבוד רק בשבת למרות הביקוש ביום זה.
זה כן ינציח את המצב הקיים, כי לפי החשיבה העקומה של משרד התחבורה זה סוג של פיתרון. בדיוק כמו שמבחינתם קווי לילה לתיכוניסטים בליינים בלבד זה פיתרון שלא מחייב להפעיל בלילה תח"צ נורמלית ואת הקו האדום. זה גם מביא אותנו לשאלה איך מוניות שרות יפעילו שירות לילי בימי שישי. אין שום סיכוי שהן ייתנו פיתרון הולם לעומס בלילה זה, בדיוק כמו שכיום הן לא מצליחות לתת היכן שהן קיימות.
אולי די כבר עם נושא המחיר?
בשבת מונית שירות גובה עוד 2 ש"ח על נסיעה בתוך העיר (גבולות הירקון, האיילון) כלומר 8 במקום 6 (כן, הן גובות 6 ולא 6.90).
על נסיעה מפ"ת לת"א במונית שירות תשלם בשבת לכל היותר 13 ש"ח.
במונית ספיישל זה יעלה לך לכל הפחות 45 ש"ח אם לא מעל ל-50 (אנשים אצלו בעבודה נסעו מפ"ת לת"א בספיישל כשלא היו פקקים והמחיר היה
סביב 50 ש"ח).
 

mister K

New member
זה מעל 6.90 לנסיעה עירונית? זה מופקע מבחינתי

אולי די כבר עם נושא המחיר?
בשבת מונית שירות גובה עוד 2 ש"ח על נסיעה בתוך העיר (גבולות הירקון, האיילון) כלומר 8 במקום 6 (כן, הן גובות 6 ולא 6.90).
על נסיעה מפ"ת לת"א במונית שירות תשלם בשבת לכל היותר 13 ש"ח.
במונית ספיישל זה יעלה לך לכל הפחות 45 ש"ח אם לא מעל ל-50 (אנשים אצלו בעבודה נסעו מפ"ת לת"א בספיישל כשלא היו פקקים והמחיר היה
סביב 50 ש"ח).
זה מעל 6.90 לנסיעה עירונית? זה מופקע מבחינתי
אין שום סיבה שנוסעים ישלמו מעל 6.90 ללא כל אפשרות שימוש ברב קו, לאמצעי תחבורה שלא לוקח אותם "ספיישל".
כל זאת רק בשל מצוות החבר הדמיוני לכאלה שמאמינים בו, או פשוט כי "אין ביקוש" אעלק...
 
מוניות שירות יכולות להיות אמצעי משלים לאוטבוסים.

מי הבטיח לך מונית כל 20 דקות?
כיום המצב בציר ז'בוטינסקי בשבתות הוא שהמוניות שעוברות שם בשבת נוסעות מפוצצות, לא עוצרות ולא מתקרבות אפילו לעמידה בעומס הנוסעים.
לכן הרבה אנשים פשוט לוקחים משם מונית ספיישל לתל אביב. הרי גם כך מחיר הנסיעה במונית השרות שגם כך לא עוצרת להם הוא מפקע. אי אפשר להסתמך על זה ולכן זו לא תחבורה ציבורית! בהפעלת תח"צ נורמלית זה לא יקרה.
בראייה הרחבה שאנשים פשוט מסרבים לראות, אתה גם תפסיד. תאמין לי שאתה לא רוצה מוניות שרות ברעננה שיפריעו לפעילות האוטובוסים במשך כל השבוע. אם יהיה שם מוניות בשבת, הן לא תעבודנה רק בשבת אלא בכל השבוע. או שהן לא תעבודנה בכלל כי לא ישתלם להן לעבוד רק בשבת למרות הביקוש ביום זה.
זה כן ינציח את המצב הקיים, כי לפי החשיבה העקומה של משרד התחבורה זה סוג של פיתרון. בדיוק כמו שמבחינתם קווי לילה לתיכוניסטים בליינים בלבד זה פיתרון שלא מחייב להפעיל בלילה תח"צ נורמלית ואת הקו האדום. זה גם מביא אותנו לשאלה איך מוניות שרות יפעילו שירות לילי בימי שישי. אין שום סיכוי שהן ייתנו פיתרון הולם לעומס בלילה זה, בדיוק כמו שכיום הן לא מצליחות לתת היכן שהן קיימות.
מוניות שירות יכולות להיות אמצעי משלים לאוטבוסים.
אני חייב להגיד שהמצב שאתה מתאר - מוניות שירות עמוסות - נובע כנראה ממצוקת הנהגים שהענף כולו סובל ממנה, לפחות ממה שעולה בפורום. הרי לכאורה אם המוניות מלאות ויש עוד נוסעים בתחנה, מה מונע הפעלה של מוניות שירות נוספות?
&nbsp
לגבי תחרות לאוטבוסים, במצב שנוצר היום אין למוניות השירות יותר מדי סיכוי כי אין להן לו"ז, מידע בזמן אמת, רב קו, כרטיסי מעבר או הנחות לאוכלוסיות מיוחדות. למעשה, הן יפנו כמעט אך ורק לנוסע המזדמן. וזה בסדר מבחינתי, כי אוטבוסים הם אמצעי תחבורה להסעת המונים, בעיקר יוממים שיש להם לו"ז קבוע פחות או יותר. למעשה, מוניות השירות והאוטובסים במתכונת הנוכחית לא משרתים את אותו קהל היעד בכלל!
&nbsp
התוצאה תהיה שלמוניות השירות תהיה פרנסה סבירה במשך כל השבוע וכסף טוב בסוף השבוע, בזמן שהאוטובוסים לא ירגישו ירידה משמעותית במספר הנוסעים. אולי אפילו מספר הנוסעים הכולל יעלה (בוודאי בשבת!) ופשוט השוק כולו יגדל. תוצאה רצויה לכולם.
&nbsp
ולגבי משרד התחבורה, אתה צודק שהוא חשוב עקום. לא צריך להתייחס אליו בכלל אלא ללחוץ עליו בפוליטיקה הארצית והמקומית. ממילא אין להם נימוקים אמיתיים נגד תחבורה ציבורית בשבת והם ישלפו לך משהו מהמותן *לא משנה מה תעשה*
 

Ccyclist

Well-known member
איך סוציאליסט תומך בשירות שפוגע בעניים ?

דב חנין קורא בפייסבוק בין היתר גם לתגבור מוניות השירות
אנא עזרו לו והגיבו לו לפוסט והסבירו לו למה הוא מפספס את העובדה שתגבור מוניות שירות (שמתחרות באוטובוס בו ח"כ חנין נוסע. כן, הוא נוסע באוטובוסים וזה ראוי לציון) בעצם ייפגע וכבר פוגע בשירות שהוא כנוסע באוטובוס מקבל.
[URL]https://www.facebook.com/dovhanin/photos/a.591292237571412.1073741825.295104730523499/844841652216468/?type=1&theater[/URL]
איך סוציאליסט תומך בשירות שפוגע בעניים ?
משום שמוניות השירות גובות סכום מלא על כל נוסע, ואינן כלולות בכרטיסיות, כרטיסי המעבר, או כרטיסי החופשי למיניהם - הן מהוות הוצאה נוספת לנוסע שכבר שילם על הזכות להתנייע. יותר מכך - אם הן אינן נותנות הנחות נוער / סטודנט / אבטלה / אזרחים וותיקים אז הן פוגעות פגיעה נוספת בנוסעים החלשים ביותר בחברה.
&nbsp
בכל המדינות הסוציאל דמוקרטיות באירופה יש תחבורה ציבורית ביום א', המכבדת את אמצעי התשלום התקופתיים ואת ההנחות הסוציאליות.
&nbsp
כמו כן - מוניות השירות מעסיקות יותר נהגים פר נוסע, כך שמבחינת מי שמתנגד להעסקת יהודים ביום שבת צריך לשאול אם נהגי מוניות השירות אינם יהודים, ומדוע שיועסקו פי 5 נהגי שירות ממספר נהגי האוטובוסים הנחוץ להסעת אותה כמות נוסעים.
&nbsp
למען גילוי נאות: יש לי כמה אלפי דולרים במניות גוגל, מפתחת המכונית ללא נהג ואפליקציית אובר. לטעמי מיניבוס ללא נהג עם מסלול מבוסס דרישה יכול להיות התחבורה הציבורית האולטימטיבית.
 
פוגע בהשוואה למה?

איך סוציאליסט תומך בשירות שפוגע בעניים ?
משום שמוניות השירות גובות סכום מלא על כל נוסע, ואינן כלולות בכרטיסיות, כרטיסי המעבר, או כרטיסי החופשי למיניהם - הן מהוות הוצאה נוספת לנוסע שכבר שילם על הזכות להתנייע. יותר מכך - אם הן אינן נותנות הנחות נוער / סטודנט / אבטלה / אזרחים וותיקים אז הן פוגעות פגיעה נוספת בנוסעים החלשים ביותר בחברה.
&nbsp
בכל המדינות הסוציאל דמוקרטיות באירופה יש תחבורה ציבורית ביום א', המכבדת את אמצעי התשלום התקופתיים ואת ההנחות הסוציאליות.
&nbsp
כמו כן - מוניות השירות מעסיקות יותר נהגים פר נוסע, כך שמבחינת מי שמתנגד להעסקת יהודים ביום שבת צריך לשאול אם נהגי מוניות השירות אינם יהודים, ומדוע שיועסקו פי 5 נהגי שירות ממספר נהגי האוטובוסים הנחוץ להסעת אותה כמות נוסעים.
&nbsp
למען גילוי נאות: יש לי כמה אלפי דולרים במניות גוגל, מפתחת המכונית ללא נהג ואפליקציית אובר. לטעמי מיניבוס ללא נהג עם מסלול מבוסס דרישה יכול להיות התחבורה הציבורית האולטימטיבית.
פוגע בהשוואה למה?
בהשוואה לשירות אוטבוסים רגיל שפועל בשבת, ברור שמוניות שירות הן פגיעה. בהשוואה למוניות ספיישל שהן האופציה היחידה חוץ מרכב פרטי בהרבה מקומות, בכל זאת מדובר בשיפור דרמטי.
 

Ccyclist

Well-known member
בגלל התשלום המלא הנפרד הן אינן אופציה לחלשים ביותר.

פוגע בהשוואה למה?
בהשוואה לשירות אוטבוסים רגיל שפועל בשבת, ברור שמוניות שירות הן פגיעה. בהשוואה למוניות ספיישל שהן האופציה היחידה חוץ מרכב פרטי בהרבה מקומות, בכל זאת מדובר בשיפור דרמטי.
בגלל התשלום המלא הנפרד הן אינן אופציה לחלשים ביותר.
מדובר באמצעי תחבורה למעמד הביניים הנמוך, שיהיה מחוץ להישג ידם של השכבות העניות יותר.
&nbsp
ה"הישג" יהיה דומה למצב כיום בו השכבות הגבוהות ושכבות הביניים הגבוהות מתעלמות ממצוקתם של מי שזקוקים לתח"צ בשבת, רק ששכבות הביניים הנמוכות יצטרפו אליהם.
&nbsp
&nbsp
 
50 ש"ח לחודש מקסימום תוספת.

בגלל התשלום המלא הנפרד הן אינן אופציה לחלשים ביותר.
מדובר באמצעי תחבורה למעמד הביניים הנמוך, שיהיה מחוץ להישג ידם של השכבות העניות יותר.
&nbsp
ה"הישג" יהיה דומה למצב כיום בו השכבות הגבוהות ושכבות הביניים הגבוהות מתעלמות ממצוקתם של מי שזקוקים לתח"צ בשבת, רק ששכבות הביניים הנמוכות יצטרפו אליהם.
&nbsp
&nbsp
50 ש"ח לחודש מקסימום תוספת.
כמה נסיעות במוניות שירות בשבת הם לא תוספת גדולה, נסיעה במונית עולה כמה שקלים יותר בתוך העיר.
רק לעניים המרודים ביותר זה ישפיע.
 

mister K

New member
זה לא רק עניין של מחיר

50 ש"ח לחודש מקסימום תוספת.
כמה נסיעות במוניות שירות בשבת הם לא תוספת גדולה, נסיעה במונית עולה כמה שקלים יותר בתוך העיר.
רק לעניים המרודים ביותר זה ישפיע.
זה לא רק עניין של מחיר
זה עניין של חוסר אמינות, של אמצעי תח"צ שלא ניתן להסתמך עליו.
זה גם מתן כוח מופרז למוניות שרות במשך כל ימי השבוע על חשבון פיתוח התח"צ המוסדרת. זו לדעתי גם אחת הסיבות שהדבר הזה לא קורה, כי הפוליטיקאים יודעים שזו תהיה התוצאה. זה יהיה פשוט חוסר אחריות.
ושוב, ה-"שיפור" הזה יסתום את הגולל את האפשרות שתהיה כאן תח"צ נורמלית בשבתות. זה לא שלב בדרך לשום דבר אלא קיבוע המצב הקיים שהוא גרוע מאוד.
 

Ccyclist

Well-known member
5 נסיעות הלוך-חזור עירוניות ישירות זו הערכה מצמצמת ביותר.

זה לא רק עניין של מחיר
זה עניין של חוסר אמינות, של אמצעי תח"צ שלא ניתן להסתמך עליו.
זה גם מתן כוח מופרז למוניות שרות במשך כל ימי השבוע על חשבון פיתוח התח"צ המוסדרת. זו לדעתי גם אחת הסיבות שהדבר הזה לא קורה, כי הפוליטיקאים יודעים שזו תהיה התוצאה. זה יהיה פשוט חוסר אחריות.
ושוב, ה-"שיפור" הזה יסתום את הגולל את האפשרות שתהיה כאן תח"צ נורמלית בשבתות. זה לא שלב בדרך לשום דבר אלא קיבוע המצב הקיים שהוא גרוע מאוד.
5 נסיעות הלוך-חזור עירוניות ישירות זו הערכה מצמצמת ביותר.
החלפה אחת וההערכה מוכפלת ל ₪100.
&nbsp
נסיעת הלוך-חזור בליל שישי ונסיעת הלוך-חזור בשבת מכפילים גם הם את ההערכה המצמצמת הזו.
&nbsp
נסיעה בין מספר מוקדים (למשל - אם הולכים את הטיילת בתל-אביב ורוצים לחזור לנקודה מסויימת בה אחרי שמתעייפים) יכולה להעלות את ההלוך-חזור לשלושה נסיעות - הלוך, ביעד, חזור.
&nbsp
והכי חשוב - מי שעולים על מוניות שירות בינעירוניות ישלמו יותר, הרבה יותר.
&nbsp
למשל - מי שרוצה להגיע לטיילת או לנמל ת"א מירושלים יצטרך קודם כל מונית ספשל בתוך ירושלים (כי אין בה מוניות שירות), מונית שירות מהרב קוק לתחנה המרכזית, ורק אז את מונית קו 4 שאותה מעריכים ב ₪5 לכיוון. אינני יודע בכמה עלו המחירים מאז שאני זוכר אבל לפי הערכה זהירה על בסיס נסיעה עירונית בודדת הספשל תהיה ₪35 לפחות, השירות לתל-אביב ₪30, והשירות בתל-אביב מוערך ב₪5 למרות שמיסטר K מתעקש לנקוב בסכום הנסיעה העירונית המדוייקת - ₪6.90, כלומר - לפחות ₪71.90 לכיוון אחד, ואם הנוסע ירצה לחזור הביתה בשבת (אם מדובר בבילוי ליל שישי בתל-אביב, מה שמאד נפוץ אצל ירושלמים בגיל צבא וסטודנטים) אנחנו מדברים על ₪143.80 - כמעט פי 3 מההערכה המוטעית של "מקסימום ₪50 בחודש".
 

mister K

New member
מחיר נסיעה במונית שרות בתוך תל אביב בשבת הוא 8 שקלים

5 נסיעות הלוך-חזור עירוניות ישירות זו הערכה מצמצמת ביותר.
החלפה אחת וההערכה מוכפלת ל ₪100.
&nbsp
נסיעת הלוך-חזור בליל שישי ונסיעת הלוך-חזור בשבת מכפילים גם הם את ההערכה המצמצמת הזו.
&nbsp
נסיעה בין מספר מוקדים (למשל - אם הולכים את הטיילת בתל-אביב ורוצים לחזור לנקודה מסויימת בה אחרי שמתעייפים) יכולה להעלות את ההלוך-חזור לשלושה נסיעות - הלוך, ביעד, חזור.
&nbsp
והכי חשוב - מי שעולים על מוניות שירות בינעירוניות ישלמו יותר, הרבה יותר.
&nbsp
למשל - מי שרוצה להגיע לטיילת או לנמל ת"א מירושלים יצטרך קודם כל מונית ספשל בתוך ירושלים (כי אין בה מוניות שירות), מונית שירות מהרב קוק לתחנה המרכזית, ורק אז את מונית קו 4 שאותה מעריכים ב ₪5 לכיוון. אינני יודע בכמה עלו המחירים מאז שאני זוכר אבל לפי הערכה זהירה על בסיס נסיעה עירונית בודדת הספשל תהיה ₪35 לפחות, השירות לתל-אביב ₪30, והשירות בתל-אביב מוערך ב₪5 למרות שמיסטר K מתעקש לנקוב בסכום הנסיעה העירונית המדוייקת - ₪6.90, כלומר - לפחות ₪71.90 לכיוון אחד, ואם הנוסע ירצה לחזור הביתה בשבת (אם מדובר בבילוי ליל שישי בתל-אביב, מה שמאד נפוץ אצל ירושלמים בגיל צבא וסטודנטים) אנחנו מדברים על ₪143.80 - כמעט פי 3 מההערכה המוטעית של "מקסימום ₪50 בחודש".
מחיר נסיעה במונית שרות בתוך תל אביב בשבת הוא 8 שקלים
לכן המחיר הוא הרבה יותר ממה שחישבת.
 

down under

New member
ממש לא הרבה יותר

מחיר נסיעה במונית שרות בתוך תל אביב בשבת הוא 8 שקלים
לכן המחיר הוא הרבה יותר ממה שחישבת.
ממש לא הרבה יותר
עוד 6 ש"ח יותר ממה שהוא חישב, 6 ש"ח מתוך 143 ש"ח זה קצת פחות מ-4.9%. הבדל זניח שבזניחים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה