אסביר גם אסביר :
בלי להיכנס לשמות של חברות, הכל זו שאלה של מידת עליונותה של חברה מסויימת בתחום שרות לקוחות, ומידת הנחיתות בתחומים אחרים. גם אם חברות אחרות מרוויחות, עדיין, אם היה להם שרות לקוחות כל כך גרוע כמו בתפוז, הן לא היו שורדות. כנראה שהמצב לא כל כך גרוע, וגם יש להן דברים אחרים להציע. בתפוז גם שרות הלקוחות (אנחנו) גרוע - מלבד הממשק, שהוא אגב לא יותר נח, אבל כן מאפשר יותר בחירה, מה שלא מעניין את רוב הגולשים - וגם התכנים הולכים ומתדרדרים, וזה ביחד יוצר שילוב קטלני!