דיון מיובא: מי בחיים לא יתקמבק?

Music Man XD

New member
מדונה זאת מדונה, נכון.

גם כריסטינה מסקרנת את הציבור, וממציאה את עצמה מחדש.
 

DAN1EL

New member
אז דבר איתנו בעוד 15 שנים על כריסטינה.

בסופו של דבר, כמו שאמרו הרבה אנשים לפני: In this industry - You're only as good as your last hit כי כמו שנדב אמר - לאנשים יש זיכרון קצר. אבל אחר כך, כשמסתכלים על קריירות ארוכות של זמרות כמו מדונה, ג'נט, מאריה, וכו' - אפשר להגיד אם בגדול הן טעו או צדקו לאורך כל הדרך. דבר אחד בטוח - אף אחד לא תמיד עושה הכל נכון. לכל קריירה יש עליות ומורדות. את התמונה הגדולה, כמו שאמרתי, נוכל לראות בעוד שנים מעכשיו.
 

DCOW123

New member
מסכים לחלוטין.

אבל כשקריירה של 12 שנה מבוססת על 2 דיסקים מצליחים (שיצאו בתחילת הקריירה) ועוד הרבה חלטורות שנשכחו מן העולם, המצב לא בשמיים. לא חוכמה לרכב על העבר יותר מידי זמן. מדונה הצלחה מוזיקאלית מאז שנות ה80 (גם במורדות) ושמרה על קריירה יציבה, מגוונת, ומרתקת.
 

DAN1EL

New member
אנחנו בזמנים שונים עכשיו.

אם כריסטינה היתה קיימת בתקופה שלה מדונה האלבומים שלה היו מוכרים את אותן כמויות פחות או יותר. לא להחשיב את BTB כאלבום מצליח שלה זה מגוחך. הוא נכנס למקום ראשון ב-16 מדינות, מכר מיליוני עותקים והביא לה עוד גראמי לאוסף. Bionic היה הכישלון הראשון שלה, וגם זה היה באופן יחסי אל שאר הקריירה שלה. היא עדיין מכרה יותר מכל אמן אינדי שהמבקרים אהבו לאונן עליו בזמן שהם קטלו את כריסטינה. אני לא יודע אם להחשיב את הפסקול של בורלסק ככישלון. הוא מכר כמיליון עותקים בעולם ולא קודם בכלל. ושוב - מצחיק להשוות אותה למדונה כשאין להן את אותו אורך של קריירה ובטח שלא אותה גישה למוזיקה.
 

DCOW123

New member
אתה פותח דיון חדש.

האם היא הצליחה מאז סטריפד? באופן מסחרי כן. בתכלס? כל מה שיצא מאז סטריפד נשכח ונעלם. שירים זמניים חסרי השפעה. במיוחד כל השיתופי פעולה שמתו עוד לפני שיצאו. אני אישית חושב שהדיסק השני של BTB היה טוב מאוד וכוון לכיוון מאוד מתאים. אבל מה לעשות, הוא לא הרעיד את עולם המוזיקה\השפיע\פרץ גבולות\הצליח במיוחד. אז היא זכתה בגרמי... אמנים זוכים כל שנה בגראמי וחודש אחרי שכחת על מה הם זכו (או מי הם).
 

DAN1EL

New member
חח זה מצחיק

עכשיו אתה כבר מודה שהיא הצליחה אחרי סטריפד ופונה לכיוון חדש - הזיכרון של הדברים שהיא עושה. וגם בכיוון הזה אתה טועה. Ain't No Other Man Hurt Candyman You Lost Me אלה בדיוק דוגמאות לשירים שימשיכו לזכור גם בלי קשר להצלחה המסחרית שלהם. כנ"ל המחווה לג'יימס בראון שלא תשכח במהרה וגרמה לגל של מחוות לבוא בעקבותיו - לארת'ה פראנקלין, לנינה סימון ובקרוב גם למייקל ג'קסון. בסופו של דבר, ואת זה אפשר לראות באיך שמדברים עליה אנשים בכירים בתעשייה, קולגות שלה, אנשים בציבור שמבינים דבר או שניים מהחיים שלהם וילדים בני 17 שבוכים רק מהמחשבה על לשיר בנוכחותה ב-The Voice - כריסטינה היא עדיין זמרת מוערכת שמרגשת את הקהל. אני לא פותח דיונים חדשים, אתה זה שלא מצליח להחזיק טיעון אחד על הכתפיים ומנפנף בהשוואות לא רלוונטיות למדונה, אזכורים רנדומליים של שירים גרועים שלה, התייחסות לחוסר הצלחה מסחרית של האלבום האחרון ושאר הצהרות מופרכות.
 

DCOW123

New member
לעולם לא טענתי שהיא כישלון טוטאלי אחרי סטירפד

כשציינתי את 2 הדיסקים המצליחים, כוונתי להצלחה עצומה שלא תשכח. וכמו שכתבתי, מסחרית BTB הצליח, אבל לא יזכר. וזהו ההבדל ה"קטן". לגבי בוכים כששרים איתה? גם אלו שפגשו את ג'ניפר לופז באמריקן איידול, אז? אתה מדבר על סלב. זה צפוי.
 

DAN1EL

New member
BTB כן יזכר.

אבל זה כבר בזבוז זמן להתווכח על זה כי אנחנו עדיין לא בעתיד. ולא זכור לי שאנשים בכו והתרגשו כל כך כשהם שרו בפני סי-לו, אדם לווין ובלייק שלטון - הקולגות שלה מ-The Voice. או שהם לא סלבס?
 

DCOW123

New member
לא ברמה המספקת כנראה.

ג'ניפר לופז באותה רמה של כריסטינה? כי גם לה בכו. בחייך דניאל.
 

DAN1EL

New member
סתם נתפסת לקטע של ה"בכו"

והתעלמת ממה שרציתי להגיד בזה - וזה שכריסטינה אגילרה נחשבת לזמרת מוערכת. לא בכו מהתרגשות בגללה כי היא סלב (בניגוד לג'יי לו). בכו כי היא זמרת שהם גדלו עליה ונותנת להם השראה. וזה מילים שיצאו מהפה שלהם, לא שלי.
 
לי אישית זה ממש ממש ממש לא משנה

אם שיר או אלבום או אמן הוא מפורסם או לא או האם השיר שהוא הוציא הוא להיט או לא או האם הציבור הרחב זוכר אותו או לא או האם הוא אהוב על הבריות ופופלארי בתעשייה. מה שחשוב זו המוזיקה עצמה ורוב Back To Basic היה פשוט אדיר. מה זה משנה אם הוא הצליח יותר או פחות? הוא הצליח פחות כי היו בו שירים יותר נועזים. יותר מתאימים את עצמם לכשרון ויכולות המדהימות של כריסטינה ופחות לציבור הרחב(בניגוד לביוניק למשל). ואגב,האלבום הזה כן מאוד מוכר וכן הצליח יחסית ואנשים כן זוכרים אותו ויותר מכך,הרבה אנשים רואים בו בצדק האלבום הכי טוב שלה.
 

DCOW123

New member
כל מה שציינת, אלו השגי עבר.

פעם מאוד אהבו אותה, היא היתה סוג של אנדרדוג-חתרנית-מורדת-פריקית (זוכר את תקופת סטריפד?) בעלת קול הפלא. והאהבה הזאת החזיקה עד אמצע BTB... משם השתחררו ממנה (כתוצאה מקריירה לא רציפה מספיק.) ואז הגיע האוסף המיותר עם הסינגל הגרוע, הדיסק הנכשל ביוניק, שגם לו היה סינגל גרוע, הסרט הסופר מגוחך (זוכר ב2004 היא אמרה שהיא מחפשת תסריט מיוחד מספיק בשביל לעשות סרט ושהיא לא רוצה עוד סרט צפוי ובנאלי? המממ...), תודות לשר הוא לא היה כישלון טוטאלי. ואז מחוסר ברירה, היא פנתה לתוכנית ריאלטי פריים טיים בכדי לצבור אהבת קהל, מעשה שלא חשבתי שתעשה. בקיצור, היא זקוקה לאהבת הקהל והיא קלטה את זה.
 

DAN1EL

New member
אתה חייב להשתחרר מתקופת סטריפד.

אין סטריפד. היה. נגמר. כריסטינה פנתה לכיוונים אחרים ובצדק. היא עדיין היתה חתרנית, פשוט בדרכים אחרות. היא המשיכה לעסוק בנושאים של מיניות, אלימות בבית ומוסר כפול גם באלבום הבאים שלה. פשוט בתדמית אחרת. אתה שבוי בתדמית של סטריפד שאהבת כל כך ונתקעת עליה כבר שנים. או שתתגבר או שתעבור הלאה, כי כריסטינה כבר עברה מזמן.
 

DCOW123

New member
נדמה לי,

שכבר ציינתי בפניך, שאני לא רוצה או מצפה שהיא תחזור לעבר, ואני גם לא מבין איך הגעת למסקנה הזאת. זה שב2002 היא הוציאה דיסק מעולה, ומאז היא מדשדשת (או נופלת), לא אומר שאני מחפש העתק-הדבק. יכול להיות שאני פשוט מחפש עוד דיסק טוב? כנראה. לא אהבתי את סטריפד כי היה מיני\עצוב\שמח\חתרני\וואטבר. אהבתי אותו כי הוא היה- פשוט טוב. אפשר כבר להשתחרר מהנושא הזה?
 

DAN1EL

New member
כנראה שכן.

כמו שהיא הקליטה ברצינות את Underappriciated, Make Over ו-Get Mine Get Yours. לכל אחד משלושת אלבומי האולפן האחרונים שלה, כולל סטריפד, היתה בעיית עריכה. בכולם היו גם שירים גרועים ובינוניים. עוד טיעון שלך שלא תופס, מצטער.
 
למעלה