דיוני סדרות #128

Lion_Heart

Well-known member
יאייי
אז זה קמרון מיטשל שכמובן שכל חברי SG1 מכירים ומאוד אוהבים כי הוא היה גיבור בקרב מעל אנטרקטיקה או משהו כזה. (כלומר שקר כלשהו).
אבל יותר לעניין זה השחקן בן בראודר, שהיה הכוכב של סדרת המד"ב פארסקייפ שבה גם כיכבה קלאודיה בלאק (ואלה). אז זה לחלוטין הרגיש כמו פלישה של פארסקייפ לתוך סטארגייט.
אם כי בפארסקייפ היה הרבה מתח מיני בין הדמות של בראודר והדמות של בלאק, וכאן כפי שאת רואה זה הולך לכיוון אחר.

המסכן הזה כל הזמן מנסה להגיע לאטלנטיס וכל הזמן זה לא מתאפשר.

כן המקום הסופר חשוב הזה שעד לפני חצי עונה לא שמענו עליו מעולם.

וואלה, אבל כפי שאת מבינה מזה שהיא בכתוביות היא תהיה יותר בהמשך.

אפשר להבין אותו. נתנו לו לפקד על הנבחרת, ואז הוא מגלה שכל השחקנים הגדולים עוזבים. אני לא מאמין שהלכתי על מטאפורת ספורט.

כל כך התאפקתי שלא להגיד לך שהיא תחזור.

איזה כיף כשיש תירוץ עלילתי ללמה דניאל לא יכול להתרחק ממנה למרות שהיא לכאורה בלתי נסבלת בעיניו.

נראה לי שמרלין היה איינצ'נט, לא ארתור. אבל אני לא בטוח שאני זוכר נכון. אולי גם ארתור.

החלפת תודעה כזאת. שזה בעצם מתחבר למה שהיה עם ג'ק והבחור ההוא שמדבב את הומר סימפסון.

הדבר הטוב שזה בעצם מראה למה מבחינת האיינצ'נטס המעולים זה שהם לא מתערבים בענייני בני אדם וחייזרים אחרים, אפילו במצבים שבהם כביכול ברור מי הרעים. כי מבחינתם להתערב מוביל לכך שהם יהיו כמו אלים.

החלק הכי מצחיק/טראגי זה שבעצם, בדרך של כמעט נס, אחרי 8 שנים של קרבות, הרפתקאות, בניית בריתות, מציאת טכנולוגיות חדשות ולמידתם - סוף סוף כדור הארץ יחסית במצב בטוח כי גם אין רפליקטורים וגם איום הגוואולד ירד משמעותית (בעיקר כי הרפליקטורים חיסלו אותם). ואז בגלל העקשנות של קמרון להרפתאות חדשות והסקרנות של דניאל, הם בעצם מוצאים אויב שלחלוטין לא היה מודע לקיומם וכנראה אף פעם לא היה מגלה עליהם.
ולא סתם אויב חדש, אלא אויב אדיר ומפחיד. כי הרי עד כה נלחמו נגד הגוואולד שהתנהגו כאילו הם אלים פשוט כי הייתה להם טכנולוגיה מאוד מתקדמת. אבל האוריי הם כמו הקדמונים המעולים, שראינו שהיכולת שלהם היא עצומה והדבר היחיד שמגביל אותה היא הם עצמם.

מצחיק שככה את מתארת אותו פשוט כי אני כבר כל כך רגיל אליו בתור הדמות שלו משלדון הצעיר.
חוץ מזה הוא ידוע גם מעוד מקומות כמו הסרט קלולס.

קרוסאובר עם אנג'ל?
(הפרקים האלו הם כבר אחרי שנגמרה אנג'ל)


אז מה את חושבת על כל זה?
מה את חושבת על הגנרל החדש בו ברידג'ס (אחיו של השחקן ג'ף ברידג'ס)?
מה את חושבת על הרופאה החדשה? - השחקנית לקסה דויג שיחקה בהרבה דברי מד"ב. והיא גם אשתו של מייקל שאנקס (דניאל)

בלה בלה
כל זה לא באמת חשוב.
מה את חושבת על חזרתה של ואלה?
איזה מתח...היה להם ילד בפארסקייפ
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מה דעתכם את הסדרה השבדית בן ערובה שמשחק בה צחי הלוי כפרופ' ערבי?
הטרוריסטים משתלטים על מטוס, מאיימים לפוצץ אותו ודורשים לשחרר את הפרופ', בן של אחד ממפקדי המטרה הוא טייס המשנה של המטוס והטייס הראשי הוא ערבי.
לא אתן עוד פרטים בכדי לא לעשות ספויילר וגם הספקתי לראות רק 2 פרקים ראשונים מתוך 6, אלא אם כן, הסדרה עדיין משודרת ויש יותר פרקים.
 

Lhuna3

Well-known member
הרגע סיימתי אז אני עוד כותבת מבעד לדמעות...
אני רק יותר מאוחר הלילה (או מחר) אגיע לקרוא הודעות קודמות על זה, אז אני רק אגיד בינתיים שזה מאוד מרגש, וטרגי ועצוב למרות שנגמר אופטימי והייתי רוצה לראות קצת מאחר כך, איך הוא מגדל אותו ולדעת שהם בסדר. אבל שיט, למה כזה טרגי?
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
טוב מאוד. מספיק שג'ק עזב אותנו, אנחנו לא מוותרים גם על דניאל |שפם|
מספיק הוא עזב אותנו לעונה אחת.
לא היית חייב להתאפק כל כך, לא היה אכפת לי אם היית אומר :-D
(למען הסר ספק, באופן עקרוני אני בהחלט רואה את זה כספוילר לדעת שדמות כלשהי תחזור. אבל כשזה דמות שלא אכפת לי ממנה במיוחד + כשהחזרה שלה היא לא בגדר "טוויסט מפתיע", אז זה לא ספוילר שאכפת לי ממנו.)
לי זה נחשב כטוויסט מפתיע.
אוקי, לא טוויסט מפתיע, אבל הפתעה כיפית.
אה נכון, הוא היה המורה בקלולס שהיא שידכה למורה אחרת.
מצחיק אותי שאת מסתירה פרט עלילה לא גדול בסרט מלפני איזה 30 שנה.
צר לי לאכזב אבל אין לי עדיין שום מחשבות מיוחדות על כל זה.
את ואלה ראינו רק פרק אחד בעבר ולוקח לי הרבה יותר זמן מזה להקשר לדמות, אז זה לא משהו שריגש אותי. גם אחרי 5 פרקים עוד לא כזה אכפת לי ממנה, למרות שהסצנה הנוראית ששורפים אותה עוררה בי אמפתיה כלפיה.
אני מניח שלי היה יותר מלהיב לגבי ואלה גם כי אהבתי את השחקנית מפארסקייפ.
אבל אני חושב שגם כי זה הרגיש כמו אינטרס רומנטי עם סיכוי לאריכות בשביל דניאל. ואפילו יותר בגלל שזה לראשונה שהיה דינמיקה של פלרטוט מצחיק.
זה גם מאוד דומה לשטיק של enemies to lovers שהוא תמדי כיפי עבורי משום מה.
בגלל שמהפתיח מבינים שהעונה היא כן בכיכובם של קרטר, דניאל וטילק + מיטשל, אז זה בעיקר מרגיש שאמנדה טאפין לא היתה זמינה לצילומים איזה תקופה (הריון/לידה?), אז הביאו את ואלה להחליף אותה על תקן האישה בצוות בינתיים.
אל תדאגי, קרטר תחזור לתפקיד מלא (אני מניח שלא אכפת לך לדעת אבל אני גם לא חושב שזה ספוילר כי היא עדיין בקרדיטים הראשיים)

האוריי (אלו האלטרנס/האיינצ'נטס הרעים) הם נבלות של ממש, וגם הפריורים שזה ה"כוהנים" שלהם או משהו כזה, שהם נתנו להם כוחות מיוחדים בשביל לשרת אותם.
יש פלנטה שואלה שלטה בה כשהיתה גאולד, והמשיכה קצת לנצל את האנשים שם במרמה גם אחרי שהגאולד הוצא ממנה.
זה פרק שזכור לי שהפך את ואלה למעניינת יותר מעבר לכך שהיא קומית ופלרטוטית.
אז בקיצור האוריי (באמצעות פריור שלהם) מגיעים לשם ועושים את כולם חולים עד שיסכימו לסגוד להם ואז מרפאים אותם...
וזה קורה גם למיטשל.
ודניאל מנסה לשכנע את האנשים שם שאלו גם אלים מזויפים כמו שהגאולד היו, אבל עם כאלו שיטות ויכולות שיש להם - בהצלחה :-( כלומר אפילו אם יש שם אנשים שמבינים ומסכימים עם הטיעונים שלו, זה לא נראה שיש להם בכלל ברירה.
כן, זה לחלוטין בעיה לטעון שהאוריי הם לא אלים, כשמרוב הבחינות הם כן אלים. או לפחות קרוב לזה מספיק כך שזה מרגיש בערך סמנטיקה שלא לקבל אותם כאלים.
חוץ מזה שבאמת מרגיש שאין הרבה שבני אדם יכולים לעשות נגדם. כלומר לגוואולד הייתה טכנולוגיה מאוד מתקדמת. אבל האוריי הם פשוט ברמה אחרת של קיום.

את הגעת לעונה 9 דיי מהר...או שפספסתי משהו...
בשביל לונה זה לא נחשב מהר. היא פעם ראתה שלוש עונות של ה100 בזמן שאני צפיתי בפרסומת למשחקי הכס.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
איזה מתח...היה להם ילד בפארסקייפ
טוב לאורך רוב פארסקייפ...
לאורך רוב פארסקייפ יש בינהם רק מתח מיני.
וגם אחרי שארין נכנסה להריון מקרייטון עדיין היה לה רק מתח מיני עם קרייטון כי היא שכבה עם הכפיל שלו שמת ולא איתו.
והילד שלהם נולד ממש ממש בסוף הסדרה.

מה דעתכם את הסדרה השבדית בן ערובה שמשחק בה צחי הלוי כפרופ' ערבי?
הטרוריסטים משתלטים על מטוס, מאיימים לפוצץ אותו ודורשים לשחרר את הפרופ', בן של אחד ממפקדי המטרה הוא טייס המשנה של המטוס והטייס הראשי הוא ערבי.
לא אתן עוד פרטים בכדי לא לעשות ספויילר וגם הספקתי לראות רק 2 פרקים ראשונים מתוך 6, אלא אם כן, הסדרה עדיין משודרת ויש יותר פרקים.
זה אומר שמדברים בה בשבדית? כי אין לי כוח לשפה זרה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
הרגע סיימתי אז אני עוד כותבת מבעד לדמעות...
אני רק יותר מאוחר הלילה (או מחר) אגיע לקרוא הודעות קודמות על זה, אז אני רק אגיד בינתיים שזה מאוד מרגש, וטרגי ועצוב למרות שנגמר אופטימי והייתי רוצה לראות קצת מאחר כך, איך הוא מגדל אותו ולדעת שהם בסדר. אבל שיט, למה כזה טרגי?
אוי איזה כיף שראית.
לא זכרתי אם המלצתי לך, אבל לא רציתי ללחוץ עליך כי מרגיש לי שיש יותר סיכוי שתראי משהו אם אני לא ממליץ לך עליו (Eric)

וואי זה כל כך מרגש ועצוב.

אגב, הולך לצאת גם פרק רביעי שיראה איך גייב מגדל את הילד, מה קורה עם האבא שלו ועוד. והוא גם יתמקד בעיקר בחקירה המשטרתית לגבי המוות של אנדי. :p
 

Lhuna3

Well-known member
וגם חשבתי שהנושא המרכזי יהיה, שאחד מזוג ממש רוצה לאמץ ואחר מסויג ועושה את זה רק לרצות את הראשון,
זה באמת בהתחלה היה נראה ככה.
אהבתי שאנדי ענה לאבא של גייב בתגובה לטענה שלו שילד צריך אמא, ש'לא ,ילד לא צריך אמא, ילד צריך אהבה.' כי הם בעצם לא ענה רק לאבא של גייב הוא ענה לגייב עצמו ולפחד שלו ולחשש שלו בתור מי שגדל בלי אמא בעצמו וכן הרגיש זה חסר לו מאוד, ש'לא, מה שהיה חסר לך בתור ילד זה לא דמות של אמא דווקא אלא דמות הורית שאוהבת אותך ללא סייג'.
יפה |כן|
אחד הקטעים הטובים היה שהם הלכו ליום אימוץ הזה, או שאיך שלא קראו לזה, ושוב פעם גייב מפתיע אותי שדווקא הוא מתחבר לילדה העיוורת
כן, זה מתוק.
ואז גייב שוב מפתיע אותי בתשובה הקרה שלו, למה זה היה קל לו להתחבר אליה, כי אין סיכון, כי ברור שהם לא יקחו אותה, אני חושבת שלאנדי היה יותר קשה בסיטואציה הזאת דווקא בגלל זה, כי אם הם לא הולכים לאמץ אותה האם הוא באמת מוכן להכיר להסתכן בכך שהוא יקשר רגשית?
|כן|
והקטע הכי טוב בכל היום אימוץ הייתה השיחה הפרטית שלהם בחדר לבד (כלומר, לפחות רוב הזמן שהיא התנהלה הם חשבו שהם לבד :-D). היה לי קצת מוזר שהם הגיעו ליום הזה עם חולצות טי של סופרמן כי חשבתי שגייב דווקא היה עף על הזדמנות לתפור לשניים תחפושות יותר יצירתיות. אבל אולי זה קשור לשנאה עצמית שהוא סבל ממנה בגלל החינוך שלו וברור שהיא עדיין משפיעה.
שוב, אהבתי את הפרשנות שלך.
אבל היו גם רגעים יותר קשים וכואבים, כמו כל התלבטות של אנדי בפרק בין גייב לג'ייק.
זה ממש קשה לחשוב על דילמה כזאת.
אבל אחרי הרגע הזה מגיע אחד הקטעים הכי חמודים עם השיחה של גייב וג'ייק שהם מאופרים |לב|.
זה הסצינה הראשונה שהתחלתי לדמוע, זה היה כל כך מהמם ומקסים!
נורא אהבתי איך שהוא מבין שג'ייק מתחבא, ובמקום ללחוץ עליו או להתחנן שיצא, הוא מתיישב ומדבר כאילו לעצמו בשקט, ועושה את "הדבר שלו" שזה להתאפר ולהיות מי שהוא, ונותן לג'ייק להרגע ולהסתקרן ולבוא אליו מעצמו. איך שהוא מצא דרך כזאת יפה ורכה להגיע אליו וליצור ביניהם חיבור עדין, זו סצינה יפהפיה!
שמחתי גם לגלות קצת יותר על העבר של אנדי בפרק הזה, אני לא יודעת למה אבל בפרק הראשון שהיה ברור שאבא שלו לא בתמונה ישר חשבתי שאבא שלו מת כמו אמא של ג'ייק, שהראו אותו מסתכל על אבא בגן עם הבן שלו, גם חשבתי שזה בגלל שהוא חושב על ג'ייק. בסוף התברר שזה בכלל בגלל אבא הנוראי שלו שהיה מעמיד פנים שהוא לא בבית שאנדי היה בא לבקר אצלו :-[ .
אוי זה עצוב כל כך ;-(
הסוף של הפרק היה נוראי כי למה? למה? למה לשבור לי ולגייב את הלב?;-(;-( הסוף הזה קצת הוציא לי את החשק להמשיך לצפות, איך אפשר להמשיך בלי אנדי? תסריטאים רעים שכמותכם!
לגמרי שובר לב ונוראי! |לב-ש|
אחרי שאנדי מת לא הייתי בטוחה שגייב עדיין ירצה את ג'ייק ויותר מזה לא הייתי בטוחה שעדיין מערכת הרווחה תהיה מוכנה למסור לו אותו (שאלה שלא חשבתי כלל לשאול במצב הפוך שבו אנדי יגדל את ג'ייק לבד). בתחילת הפרק זה עדיין מאוד לא ברור מה המחשבות של גייב עכשיו לגבי האימוץ של ג'ייק, אפילו אחרי השיחה שלו עם אבא שלו, ששוב פעם מצד אחד הפתיע שהוא בחר להשתתף במצעד הלוויה מצד שני אמר לגייב את המשפט הכי מטומטם 'זה יצא לטובה בקשר לג'ייק' כי באמת, אין יום יותר מתאים מיום הלוויה של אהוב של הבן שלך כדי להגיד לו מזל שהוא מת לפני שהספקתם לאמץ את הילד שרציתם |פנים|,
לאבא יש כוונות טובות, וזה היה עוד רגע מרגש כשהוא מופיע במצעד הלוויה. כמובן שיצא לו משפט נוראי אח"כ באמת. אבל קשה לי לשפוט אותו.
לא הכי ברור עם גייב ענה לאבא שלו שברור שהוא מתכוון לאמץ את ג'ייק כי זה מה שהוא תמיד חשב או כי הוא פשוט רותח עליו.
אכן לא ניתן להגיד.
עובדת הסוציאלית המצחיקה הזאת שאמרה לו שאין דרך לא נכונה להתאבל, את באמת אומרת את זה למישהו שנגמל מסמים כאילו ה-לו? מה חשבת שיקרה??
אויש כן |פנים| זה היה כזה מטומטם מצידה.
הדרך להראות את חמשת שלבי האבל שגייב עובר עם משפטים שהדמות אומרת שמראות באיזה שלב בתהליך האבל הוא נמצא. השיחה שלו עם אמא של ג'ייק שהוא מספר לה שג'ייק הוא 'חכם ומצחיק מאוד מצחיק' שזה בערך משפט שאומרים על כל אחד שרוצים לתאר כ'מדהים' בכל סדרה. אבל למרות שלא היה הרבה מקוריות ברגעים האלו עדיין נהניתי מהם מאוד, במיוחד מהשיחה של גייב עם אמא של ג'ייק שהייתה נורא מצחיקה ושוברת לב ביחד. ועיבוד לשיר mad world היה מקסים.
האמת שבעיני כל זה היה עשוי נהדר ממש.
ואהבתי במיוחד את השיחה עם האמא של ג'ייק. (אני רוצה לדמיין שבהמשך היא גם נגמלת מסמים ויוצרת קשר חברי חמוד עם גייב, וקשר טוב עם ג'ייק, כמובן בלי לאיים לקחת אותו בחזרה או משהו, אבל כמו דודה כזאת).

לגבי העיבודים לשירים אני מודה שלא התלהבתי מרובם, אבל mad world היה עשוי מדהים ומרגש.

וכמובן הדמות של אבא של גייב שכמו שאמרת הוא לא שחור או לבן כמו שחשבנו בהתחלה. וואי בסוף היה מקסים שרואים שהוא כותב מכתב ברכה לכניסה למשפחה לג'ייק.
אוי זה נהדר באמת |לב|
והדראג קווין הזקן ההוא שהוא כמו אב מאמץ של גייב היה נפלא. רציתי רק יותר רקע לגבי ההכרות שלהם. אבל היה מקסים גם הקישור שהיה לו לאיך הוא רחץ בן זוג עם איידס כשהוא היה צעיר יותר.
נכון ;-(
אבל אני לא חשדתי בכלל שאנדי הולך למות, אפילו בסוף הפרק שהסצנה כבר התרחשה עדיין לא האמנתי שזה קרה עד הרגע שרואים את אם אומנה של ג'ייק מסתכלת על ג'ייק ישן ובוכה,
אה, אני בכלל לא הבנתי שהיא בוכה בגלל זה, לא חשבתי שהיא יודעת עדיין, אני הבנתי את זה שהיא בוכה כי גם עצוב לה להפרד ממנו (מה שאמור היה לקרות למחרת בבוקר).
אני נורא קיוויתי שאני טועה ושנגלה שהוא רק נפצע.
אבל אני רואה מספיק טלוויזיה כדי לדעת מתי מישהו מת גם כשזה נראה כאילו זה מהמכה הכי חסרת משמעות.
(במקביל בסדרה מישהו יכול לקבל חרב לתוך הלב אבל לפי איך שמראים את זה מיד מבינים שהוא הולך לשרוד את זה)
כן, האמת שמרגע שרואים את הקטטה הזאת בסמטה ושהוא הולך להתערב בה, היה לי ברור שהוא הולך למות שם.
אני כן שמח שלא הלכו לכיוון המאוד צפוי של זה שהוא מת בגלל מתקפה הומופובית.
באופן כללי עכשיו שאני חושב על זה לא נראה לי שראו שום הומופוביה בהווה בסדרה. אני מתכוון שראינו שגייב סבל מהומופוביה כשהוא היה נער, אבל לא היה שום דבר בהווה של הסדרה.

אגב, זה מזכיר לי את הקטע שגייב ואנדי חושבים שאישה אחת מסתכלת עליהם מהאוטו שלה באופן שיפוטי בגלל שהם זוג שבא ליום אימוץ, ואז הם קולטים שהיא אחת מזוג לסביות שהגיעו (גם עם חולצות סופרמן :-D )

אוי, זה מזכיר לי עוד משהו שעשו יפה.
ביום אימוץ הזה גורמים לנו קצת לשנוא את הזוג ההוא שמגיע לבוש כנסיך ונסיכה (או פיה) ואיך שהם נדחפים כל כך.
ואז בסוף אנחנו רואים איך האישה בוכה על כתף בעלה וגרם לי לקלוט כמה שפטתי אותם בלי לדעת כלום ואיך הנלהבות שלהם היא בטח פשוט סימן לכמה הם נואשים לילד וזה שאנחנו לא יודעים מה הם עברו בדרך ללהגיע לזה.
מאוד אהבתי את הקטע בהתחלה שגייב טוען שהוא הגיע כבר לשלב האחרון של הקבלה והפסיכולוגית מעמתת איתו שהוא פשוט בהכחשה (מה שהיה די ברור לנו כצופים, אבל לחלוטין האמנתי שגייב חושב שהוא כבר בסוף התהליך)
|כן|כנ"ל על הכל.
 

Lhuna3

Well-known member
קשה לי להאמין שהסיפור של רומיאו ויוליה היה כל כך ידוע אם הם לא היו מתים בסוף.
לא צריך כבר לסמן ספוילר לרומיאו ויוליה? :-D
מרגיש קצת לא הוגן שבעצם לא ניתן היום כבר לקרוא/לצפות לראשונה במחזות של שייקספיר בלי לדעת את הספוילרים הגדולים מראש.
שני מהבולים אלה.
:-D תכלס!
ראשית, כ"כ הופתעתי והתאכזבתי מהמהלך העלילתי בסוף פרק 2 שהגיע משום מקום...זה היה נראה כ"כ תלוש, הוא פשוט נרצח על שטות. זה כ"כ הכעיס ועיצבן אותי כי אמרתי- בשביל מה צריך את כל הדרמטיות הזאת?!
הרגשתי בדיוק אותו דבר בסוף פרק 2.
אבל אחרי פרק 3 ובמבט לאחור, אני מרגישה יותר בסדר עם זה.
למה הוא מבקש מאנדי שיתפור לו את המכנסיים? הוא יודע כנראה שגייב תופר לעצמו את הבגדים. עלו לי שתי תיאוריות: אחת היא שהוא לא רוצה שגייב יידע שהוא מתקשה בדברים (נראה לי שהוא אומר שהעיניים שלו כבר לא כל כך טובות ולכן הוא צריך את העזרה). תיאוריה שנייה היא שהוא רוצה שאנדי יעשה את זה כי הוא תופס את אנדי בתור "האישה" במערכת היחסים שלהם וזה עוזר לו יותר לקבל את הזוגיות שלהם. אם כי זה ממש לא מרגיש לי הגיוני.
זה באמת לא היה מוסבר.
הפרשנות השניה שלך זה מה שאני חשבתי גם בהתחלה, אבל כשראיתי כמה חשוב לו שגייב לא ידע מזה, הרגיש לי יותר שהסיבה היא אחרת. יכול להיות הפרשנות הראשונה שכתבת.
לי יותר נראה שקשה לו לבקש עזרה מגייב בגלל כל היחסים המורכבים ביניהם, ושהוא יודע שגייב לא רואה אותו כאבא טוב (מסיבות מוצדקות) ויש לו רגשות אשמה כלפיו. כלומר שהוא לא מרגיש שיש לו זכות לבקש מגייב לעזור לו עכשיו בדברים, או שהוא לא חושב שגייב ירצה לעזור לו.


אוקי ראיתי גם את הסדרה עם הפיות ולאדעת לא כזה התלהבתי.
מי זה הרובוט הזה ומה עשית עם עדי|חזיר|?

הערה חשובה: גייב מזווית מסויימות ממש ממש דומה לנואל פישר!!!! ואז מזווית אחרות ממש ממש לא! וזה הטריף אותיייייייייי:-D
יואו נכון.
אולסו השני אנדי אז נראה לי מוכר והוא היה בעלובי החיים אז זה קצת מחדל שהוא בקושי שר וגבריאל קיבל את כל קטעי השירה.
אוקיי אז זה המקום להגיד שלדעתי אנדי הוא ילדם האובד של ג'ון סנואו ולנארד מהמפץ הגדול.


נראה לי שהוא לא ידע בעצמו בשלב הזה.
מסכימה.

אני ממש מופתעת שהוועדה הזאת אישרה לתת את הילד לבנאדם שרק לפני רגע נפל שוב לסמים. כאילו הנאום שלו היה מרגש והכל אבל לאדעת.
אני לא יכולה להגיד שהופתעתי, כי על זה הסדרה, אבל כן - ואני מניחה שלזה גם את התכוונת - שאני חושבת שבמציאות זה לא היה קורה, ועוד יותר שלא היו מאשרים לו לאמץ אותו לבד בסוף אחרי שהוא שוב עשה את זה.
וזה אולי קצת עצוב להגיד, אבל אני גם לא בטוחה שזה לא מוצדק, כלומר לסרב... אני כמובן שמחתי בשביל הדמויות בסדרה, מאוד. אבל אם נצא מהרגש אז ריאליסטית אני לא חושבת שהייתי במקומם מאשרת, לקחת סיכון כזה על ילד, ובטח ילד שכבר עבר דברים קשים כל כך. אז להיות בן לאב חד-הורי עם היסטוריה (טריה מאוד!) של אלכוהול וסמים קשים. סיכון כבד מידי.

אגב, הולך לצאת גם פרק רביעי שיראה איך גייב מגדל את הילד, מה קורה עם האבא שלו ועוד. והוא גם יתמקד בעיקר בחקירה המשטרתית לגבי המוות של אנדי. :p
אתה רשע ולרגע האמנתי לך.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
מי זה הרובוט הזה ומה עשית עם עדי|חזיר|?
אני מסכים עם כל מה שכתבת, אבל בעיקר עם זה.
אוקיי אז זה המקום להגיד שלדעתי אנדי הוא ילדם האובד של ג'ון סנואו ולנארד מהמפץ הגדול.
וואו לא חשבתי על זה אבל זה תיאור מדויק מאוד.
(אגב, בסדרה הוא לא נראה לי יפה במיוחד, אבל אז ראיתי תמונות של השחקן והוא נראה ממש חתיך)
אתה רשע ולרגע האמנתי לך.
אני מבוזבז על כל יום בשנה שהוא לא האחד לאפריל.:devilish:
 

didalf

Well-known member
לא צריך כבר לסמן ספוילר לרומיאו ויוליה? :-D
כן נראה לי מוגזם:-D
מרגיש קצת לא הוגן שבעצם לא ניתן היום כבר לקרוא/לצפות לראשונה במחזות של שייקספיר בלי לדעת את הספוילרים הגדולים מראש.
חחח כן אה?

מי זה הרובוט הזה ומה עשית עם עדי|חזיר|?
חחחח אני באמת תוהה.
על הנייר הכל היה מקסים ומרגש ובאמת ציינתם כמה סצנות מאד יפות (למשל מה שאמרת שגייב הבין שהילד מתחבא בארון אז הוא התחיל לדבר לעצמו ולהתאפר במקום לריב איתו ואז איפר גם אותו, זה היה מקסים).
אנד YET בסהכ לא הצלחתי להתחבר לדמויות, שניהם היו אנשים קצת מעצבנים בעיני ולא היה לי מספיק אכפת מה קורה להם. בעיקר דאגתי שלא יפגעו בילד החמוד.

אוקיי אז זה המקום להגיד שלדעתי אנדי הוא ילדם האובד של ג'ון סנואו ולנארד מהמפץ הגדול.
חחחחחחחח אני רואה את זה:-D

אני לא יכולה להגיד שהופתעתי, כי על זה הסדרה, אבל כן - ואני מניחה שלזה גם את התכוונת - שאני חושבת שבמציאות זה לא היה קורה, ועוד יותר שלא היו מאשרים לו לאמץ אותו לבד בסוף אחרי שהוא שוב עשה את זה.
וזה אולי קצת עצוב להגיד, אבל אני גם לא בטוחה שזה לא מוצדק, כלומר לסרב... אני כמובן שמחתי בשביל הדמויות בסדרה, מאוד. אבל אם נצא מהרגש אז ריאליסטית אני לא חושבת שהייתי במקומם מאשרת, לקחת סיכון כזה על ילד, ובטח ילד שכבר עבר דברים קשים כל כך. אז להיות בן לאב חד-הורי עם היסטוריה (טריה מאוד!) של אלכוהול וסמים קשים. סיכון כבד מידי.
כן בדיוק זה.

אולי זה עוד משהו שהפריע לי עכשיו כשאני חושבת על זה - הסדרה התחילה כסדרה קטנה וריאליסטית כזאת ואז לקחה תפניות מאד טלווזיוניות שהרגישו לי פחות אמינות. זה שאנדי פתאום מת בצורה לא קשורה לחיים כדי לקדם עלילה של מישהו אחר, וזה שנתנו לגייב לאמץ בגלל נאום מרגש בועדה למרות שכל הנתונים היבשים נגדו - זה יותר מידי קלישאות טלווזיוניות. ואתם יודעים שאני האחרונה שיש לה בעיות עם קלישאות בדכ אני מתה על זה אבל כשזה מתאים לכלל אופי הסדרה (שזה באמת רוב הדברים שאני אוהבת) אבל זה הרגיש ככ מנוגד לאיפה שהסדרה התחילה שיכול להיות שזה בתת מודע פגם בה בעיני.
 
למעלה