דיוני סדרות #88

טוני החתול

Well-known member
מנהל
כל מי שיש לו משהו להגיד על סדרת טלוויזיה ולא רוצה לפתוח נושא במיוחד מוזמן לכאן
 

lemon lyman

Well-known member
דילן
אתמול בארץ נהדרת
הראו לכמה שניות את הסצנה המפורסמת של דרו מהסרט "צעקה" ( :
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
דילן
אתמול בארץ נהדרת
הראו לכמה שניות את הסצנה המפורסמת של דרו מהסרט "צעקה" ( :
אה נכון,
לא חשבתי על זה בהקשר של דילן

חוץ מזה היו כל מיני דברים מצחיקים עם פוטין, זלנסקי, ארדואן, בוז'י וכמובן בנט.
וגם כל מיני פרשנים שמופיעים בטלוויזיה ואני מניח יותר מצחיקים אם מכירים את המקור שהם צוחקים עליו. אבל עדיין היה די מצחיק.

והמשך תעלומת הרצח בחוג לריקודי עם שהיא פארודיה נחמדה על סדרות מהסוג הזה
אבל מה שבולט שם בעיקר זה כמה מצחיקה הדמות של רמה - שמסתבר שזאת שחקנית בשם גיתית פישר שזאת ההופעה הראשונה שלה בארץ נהדרת.
 

dilia snake

Well-known member
טעיתי |מובך| זה היה האבא של הילדה שאירגן הכול מהכלא והדוד היה דווקא בסדר|פנים|.

אני ממש שונאת את אדם, רק לחשוב שמסתובבים בעולם שוטרים אמיתיים כמוהו גורמת לי לפחד משתק. הדרמה בינו לבין ברג'ס הייתה מעצבנת, כאילו תגדירו לנו בדיוק מה גבולות הגזרה והתפקיד שלו בכוח. ובקטע הזה כואב להודות ברג'ס צדקה לפחות.

ושניהם לא היו צריכים לעבוד על התיק ואדם עוד פחות, לפחות ברג'ס עוד עבדה יחסית בהגיון.

שחררו אותנו מסיגר! דיי כמה אפשר, תעשו שיקגו הצתות, רק תסלקו אותה מחיינו.

ומיציתי את הקטע עם סברייד שמחפש תירוצים לחקור שריפות, אם הוא רוצה לשחק בלש שיעבור סדרה.

ויש מצטרף חדש לכת, וקיד בינתיים פושרת-פרווה בתור לוטננט.

והדרמה בין קייסי לברט לא מעניינת. במיוחד בגלל שהיא חצי פרק הסתובבה עם מבט של כלב שמחפש את הבעלים שלו.

אז בשקט בשקט בלי להגיד לאף אחד הם הסירו את השם של בריאן טי(אית'ן, אהובי) מהקרדיטים. כאילו אנשים לא מסתכלים על השחקנים בקרדיטים כדי לראות אם מישהו מהשיקגו האחרות מתארח.

חוץ מזה? היה תיק פסיכיאטרי משעמם, אני טיפונת מחבבת את וויל אחרי הפרק אבל שבוע הבא הוא יעשה משהו ואני אשנא אותו שוב וגם ארצ'ר היה כרגיל בלתי נסבל.

ומרסל ופמלה חזרו, זה לקח פחות זמן ממה שחשבתי. ומה הקטע של המנתח ההוא שצץ משום מקום8-*.

ודילן עשה משהו, ואני תוהה מה נסגר עם האובססיה לאלבנים לאחרונה.
 

dory30

Well-known member
שאלה: בסדרה בשם סנטינל (The Sentinel) מהשנים 1996-1999, היה פרק שעסק בניסיון חיסול של ה- FSB הרוסי בתוך ארה"ב. מישהו יכול למצוא לי את הסינופסיס של הפרק? תודה מראש!
 

Lhuna3

Well-known member
פרק סוריאליסטי במיוחד, ואנחנו עוד לא מקבלים שום תשובות (כמעט).
אני ממש רוצה כבר לדעת מה קורה שם באמת.

ניסיון ההתאבדות של האלי למרבה המזל נכשל.
אבל וואו איזו סצינה של מארק מציל אותה ושניה אח"כ יורד במעלית ואומר לילה טוב לשומר בלי שיש לו מושג מה קרה לפני רגע.
ואז בבוקר שאחרי חוזר לתוך אותו רגע מזעזע.

ולאאוטי של האלי אפילו להתעורר בבית חולים אחרי הדבר הזה לא הספיק בשביל להתפטר. לפחות זה מה שמספרים לנו.
אם זאת האמת אז זה באמת לגמרי פסיכי מצידה, ואיך היא לא מפחדת שהאיני תנסה שוב ותצליח, או תפגע בגופה באופן אחר?

מארק, דילן וכנראה גם אירווינג ממשיכים לקרוא בספר בהחבא.
(האם זה באמת בהחבא או שרואים אותם?)
בכל אופן עם כמה שהגיס נראה ניו-אייג'י מטורלל (גם חזרו בריקאפ על הקטע ההזוי בפרק הראשון/שני כשהוא נוגע למארק בכף הרגל), בספר שלו דווקא יש תובנות די חכמות ומחתרתיות בשבילם.
האם זה יגבר על שטיפת המוח הנוראית שעשו להם? לפחות על מארק נראה שזה משפיע.

דבון אחותו של מארק קרובה ללידה, אז הוא נוסע למרכז הלידה, הקצת הזוי בפני עצמו, להיות איתם (ועם הדולה החברה שלהם, שאיתה יצא לדייט כושל)(רק לי היא ממש מזכירה את אן פרקינס?)
שם הם מגלים שהספר של ריקן נגנב ממפתן ביתו.

דבון יוצאת לקפה (מה היה הקטע עם האיש שהיא קראה לו אבל הלך כאילו לא שמע?) אבל אז מתפתה להזמין את עצמה לקפה אצל הבקתה השכנה, של העשירים, נראה לי כי בא לה לראות אותה מבפנים.
אני תוהה מה החשיבות של הקטע הזה לעלילה (אם בכלל). האם היולדת העשירה היא מהמנותקים או משהו? או שזה סתם היה? (אולי בכלל הייתי אמורה לזהות את הפרצוף שלה כמישהי מתוך לומון?)
מארק מספר לה בסוד שיש לו חשדות לגבי לומון.
היא יולדת.

חזרה לבפנים:
מילצ'יק, המנהל השני בלומון, אומר למארק לעשות kind eyes כלפי האלי ברגע הראשון שהיא חוזרת, כי מבחינתה היא שניה לפני זה התאבדה... אוי זה נורא הרגע שהיא חוזרת.
אבל הוא עושה את זה יפה, בהתחשב בנסיבות הדפוקות.
גב' קייסי ה"פסיכולוגית" לכאורה של לומון ממונה להשגיח על האלי המסכנה, ומסתבר שזה משהו חדש שהמנהלת הרמוני החליטה "לנסות".

לאירווינג יש עוד הזיה מפחידה, והוא רוצה ללכת אל ברט ומשכפל להם את המפה לאופטיקה ועיצוב לבקשת מארק כדי שיוכלו למצוא אותו.
אל מכונת הצילום שולח לו מילצ'יק במכוון ציורים של ה"הפיכה" האלימה לכאורה של מחלקת אופטיקה ועיצוב, בשביל לנסות לגרום לו להתרחק מברט.
אז ההנהלה בהחלט מעודדת (וסביר שגם יזמה) את השמועות ההזויות שהולכות שם ויוצרות עוינות בין המחלקות.
ומסתבר שהשמועות של אופטיקה ועיצוב על המחלקה שלהם עוד הרבה יותר מטופשות (שיש להם כיס כמו קנגורו ובתוכו זחל תוקפני שבסוף אוכל ומחליף אותם :-D) ובגלל זה ברט הסתיר מאירווינג את שאר המחלקה שלו, שאירווינג ראה בפרק הקודם.
ברט ואירווינג מדברים קצת יותר בגלוי על היחסים שלהם, ודילן נרעש מזה מאוד (לא רק כי במדריך אסור יחסים רומנטיים בין עובדים, אלא יותר כי הוא מאמין לגמרי שמחלקת עיצוב ואופטיקה אנשים משוגעים ומסוכנים).

מארק מביים שפיכת קפה בשביל לפטור את האלי מפיקוחה הצמוד של קייסי לכמה דקות ולקחת אותה ל"טיול" במסדרונות בשביל לנסות לדבר איתה כמו בן אדם אנושי ולתת לה את המפה של פיטי ששחזר מזכרונו עד כמה שהצליח.
התברברות במסדרונות מובילה אותם בעקבות מה שנשמע כמו בכי של תינוק, למחלקה של איש יחיד שמאכיל איזה 15 טלאים חמודים ולא רוצה שיקחו אותם ממנו עדיין.
וואו.

הרמוני רואה במצלמות את כל השיטוטים האלה אבל מניחה להם לקרות, בשביל לתת להם אשליית חופש מסוים, לפי דבריה.

בסוף ברט לוקח את אירווינג ודילן לפגוש את כל מחלקת אופטיקה ועיצוב.
(אהבתי נורא את האושר על פניו של אירווינג בסוף)

אני רוצה כבר תשובות!
 

Aranel Nenharma

Well-known member
אבל וואו איזו סצינה של מארק מציל אותה ושניה אח"כ יורד במעלית ואומר לילה טוב לשומר בלי שיש לו מושג מה קרה לפני רגע.
ואז בבוקר שאחרי חוזר לתוך אותו רגע מזעזע.
זה היה סצנה מאוד חזקה
ולאאוטי של האלי אפילו להתעורר בבית חולים אחרי הדבר הזה לא הספיק בשביל להתפטר. לפחות זה מה שמספרים לנו.
אם זאת האמת אז זה באמת לגמרי פסיכי מצידה, ואיך היא לא מפחדת שהאיני תנסה שוב ותצליח, או תפגע בגופה באופן אחר?
אני חושבת שיש יותר לאוטי של האלי ממה שמספרים לנו. או שהיא משתפת פעולה עם הארגון או לא יודעת מה
מארק, דילן וכנראה גם אירווינג ממשיכים לקרוא בספר בהחבא.
(האם זה באמת בהחבא או שרואים אותם?)
בכל אופן עם כמה שהגיס נראה ניו-אייג'י מטורלל (גם חזרו בריקאפ על הקטע ההזוי בפרק הראשון/שני כשהוא נוגע למארק בכף הרגל), בספר שלו דווקא יש תובנות די חכמות ומחתרתיות בשבילם.
האם זה יגבר על שטיפת המוח הנוראית שעשו להם? לפחות על מארק נראה שזה משפיע.
האם הסיבה שהוא הגיס שלו זה הסיבה שהמנהלת עוקבת אחרי מארק מחוץ לעבודה?
הרי כנראה למארק יש חשיבות גובה יותר מהאחרים שהמנהלת עוקבת דווקא אחריו ולא אחרי האחרים
דבון אחותו של מארק קרובה ללידה, אז הוא נוסע למרכז הלידה, הקצת הזוי בפני עצמו, להיות איתם (ועם הדולה החברה שלהם, שאיתה יצא לדייט כושל)(רק לי היא ממש מזכירה את אן פרקינס?)
שם הם מגלים שהספר של ריקן נגנב ממפתן ביתו.
כל כך שמחתי שמארק גילה על הספר.
המרכז הזה בהחלט מוזר
דבון יוצאת לקפה (מה היה הקטע עם האיש שהיא קראה לו אבל הלך כאילו לא שמע?) אבל אז מתפתה להזמין את עצמה לקפה אצל הבקתה השכנה, של העשירים, נראה לי כי בא לה לראות אותה מבפנים.
אני תוהה מה החשיבות של הקטע הזה לעלילה (אם בכלל). האם היולדת העשירה היא מהמנותקים או משהו? או שזה סתם היה? (אולי בכלל הייתי אמורה לזהות את הפרצוף שלה כמישהי מתוך לומון?)
מארק מספר לה בסוד שיש לו חשדות לגבי לומון.
היא יולדת.
הרבה שאלות על הקטע עם היולדת השניה. זה יהיה מעצבן אם זה היה סתם כדי להעביר זמן בפרק (שלדעתי גם ככה היה הכי קצר עד כה)
חזרה לבפנים:
מילצ'יק, המנהל השני בלומון, אומר למארק לעשות kind eyes כלפי האלי ברגע הראשון שהיא חוזרת, כי מבחינתה היא שניה לפני זה התאבדה... אוי זה נורא הרגע שהיא חוזרת.
אבל הוא עושה את זה יפה, בהתחשב בנסיבות הדפוקות.
גב' קייסי ה"פסיכולוגית" לכאורה של לומון ממונה להשגיח על האלי המסכנה, ומסתבר שזה משהו חדש שהמנהלת הרמוני החליטה "לנסות".
אני עדיין מנסה להבין אם קייסי היא עם המנהלים או שהיא גם לא יודעת מה קורה שם.
מארק מביים שפיכת קפה בשביל לפטור את האלי מפיקוחה הצמוד של קייסי לכמה דקות ולקחת אותה ל"טיול" במסדרונות בשביל לנסות לדבר איתה כמו בן אדם אנושי ולתת לה את המפה של פיטי ששחזר מזכרונו עד כמה שהצליח.
אבל מארק הוא זה שגרס את המפה, אז למה פתאום הוא החליט שזה בסדר לשתף את אלי בזה??
התברברות במסדרונות מובילה אותם בעקבות מה שנשמע כמו בכי של תינוק, למחלקה של איש יחיד שמאכיל איזה 15 טלאים חמודים ולא רוצה שיקחו אותם ממנו עדיין.
וואו.
דולי הכבשה ישר עלתה לי לראש
אני רוצה כבר תשובות!
בהחלט!!
 

Lhuna3

Well-known member
אני חושבת שיש יותר לאוטי של האלי ממה שמספרים לנו. או שהיא משתפת פעולה עם הארגון או לא יודעת מה
זה לא נראה שהיא משת"פית בפרק שראינו את הכניסה שלה, אבל התגובות שלה לאירועים לגמרי בלתי מובנות, אז הכל אפשרי.
(אולי פשוט משלמים לה ממש המון כסף בשביל להמשיך)
האם הסיבה שהוא הגיס שלו זה הסיבה שהמנהלת עוקבת אחרי מארק מחוץ לעבודה?
הרי כנראה למארק יש חשיבות גובה יותר מהאחרים שהמנהלת עוקבת דווקא אחריו ולא אחרי האחרים
אני גם תהיתי על זה בפרקים הקודמים, למה היא עוקבת רק אחריו...
הגיס נראה תמים למדי, אבל אני גם קצת תהיתי אם יש לו איזה קשר. (אבל לא באמת חושבת).

אני עדיין מנסה להבין אם קייסי היא עם המנהלים או שהיא גם לא יודעת מה קורה שם.
זהו, כשהרמוני אמרה למילצ'יק "אני מנסה משהו חדש עם קייסי", אני הבנתי מזה שקייסי היא אחת משפני הניסיון / הקורבנות שם.
אבל במחשבה נוספת אפשר גם לפרש את זה שקייסי היא מההנהלה והן ביחד מנסות משהו חדש על האלי (ההשגחה הצמודה והמוגזמת). אז זה באמת לא ברור.
אבל מארק הוא זה שגרס את המפה, אז למה פתאום הוא החליט שזה בסדר לשתף את אלי בזה??
לפי הבנתי מארק (האיני) כל הזמן חצוי בין הנאמנות ללומון ובין זה שהוא בנאדם רגיש ורואה את הסבל של האלי ומחבב אותה ורוצה לעזור לה, וגם יש בו בפנים ספקות שמנקרים לגבי לומון ופיטי וכל מה שקורה שם.
וגם המסרים בספר נראה לי שמשפיעים עליו קצת.
 

dilia snake

Well-known member
מקבלת הימורים על האם הולכת להיות חוק וסדר: פשעי שנאה, ההימורים (מכן או לא, עד מי יהיה בקאסט, מתי תעלה) יתקבלו עד סוף החודש.

ברצינות אני לא יודעת מה לחשוב על הפרק הזה, כאילו מצד אחד היה פרק סטנדרטי והוא לא היה רע.

מצד שני להתייחס לאונס כאל פשע שנאה כלפי נשים? אין לי ספק שיש בזה מידה מסוימת של אמת אבל להתחיל לדון סביב כול מקרה אונס האם מי שעשה את זה הוא סתם בן זונה חולה או בן זונה חולה שגם שונא נשים? בלי קשר לזה שזה עומס נוסף על מערכת אכיפת החוק(משטרה, פרקליטות) שגם ככה לא עושה מספיק כדי להגן על נשים, השאלה היא האם זה נחוץ ואם כן אז למי?

אז אני מניחה שזו העלילה שתלווה אותנו עד סוף העונה?

זה לקח חצי דקה כדי לקלוט שסטייבלר סוג של תחת מסווה כדי להסתנן לחבורה של שוטרים שמעורבים בפשע מאורגן.

הם אפילו הביאו את אוליביה כדי שתעזור לו עם ההצגה ב-1PP.

אוליביה מכניסה את סטייבלר לפרנד זון שלה, סטייבלר רוצה לקחת אותה ואת נואה לארוחת צהריים ואוליביה מסרבת כי נואה נקשר בקלות(איך??????? עם כול הטראומה שהילד עבר) וסטייבלר עוד פעם תחת מסווה.

אז חבר הקונגרס ההוא מעורב יחד עם עוד אנשים שראינו פה ושם לאורך העונה ואנחנו גם נלמד קצת להכיר יותר את נובה, לא שזה מעניין.
 

Lhuna3

Well-known member
מצד שני להתייחס לאונס כאל פשע שנאה כלפי נשים? אין לי ספק שיש בזה מידה מסוימת של אמת אבל להתחיל לדון סביב כול מקרה אונס האם מי שעשה את זה הוא סתם בן זונה חולה או בן זונה חולה שגם שונא נשים? בלי קשר לזה שזה עומס נוסף על מערכת אכיפת החוק(משטרה, פרקליטות) שגם ככה לא עושה מספיק כדי להגן על נשים, השאלה היא האם זה נחוץ ואם כן אז למי?
|כן| ממש לא נחוץ ולא מועיל.
כי בין אם זה נכון או לא, זה לא צריך לשנות מבחינת החוק והעונש.
היה על זה פעם דיון באיזו סדרה, נדמה לי הקרב הטוב או האישה הטובה. כלומר לא על הנושא של אונס אלא על הנושא של פשעי שנאה והאם הם צריכים להשפט יותר בחומרה מאותו פשע שבוצע על רקע אישי או אחר.
והטענה שאני מסכימה איתה היתה שאסור לעשות את זה כי זה למשטר מחשבות.
כמובן שצריך להלחם בכל סוגי השנאה וההסתה כלפי גזעים/מגזרים/מגדרים וכולי, אבל לא זו הדרך.
 

keren or5

Well-known member
עוד פרק מהסוג הזה שלא ממש קידם כלום בעלילה...
לאאוטי של האלי אפילו להתעורר בבית חולים אחרי הדבר הזה לא הספיק בשביל להתפטר. לפחות זה מה שמספרים לנו.
אם זאת האמת אז זה באמת לגמרי פסיכי מצידה, ואיך היא לא מפחדת שהאיני תנסה שוב ותצליח, או תפגע בגופה באופן אחר?
אני חושבת שיש יותר לאוטי של האלי ממה שמספרים לנו. או שהיא משתפת פעולה עם הארגון או לא יודעת מה
אני חושבת שיש עוד אפשרות והיא שאולי שיש להם משהו על הלי החיצונית, או שהם מאיימים עליה במשהו כדי שהיא תגיד את הדברים האלה ותמשיך להיות מנותקת. בכל מקרה הגיע הזמן כבר שיראו לנו את החיים החיצוניים של הלי ויתנו קצת תשובות
הגיס נראה ניו-אייג'י מטורלל
זה משעשע כי השחקן שיחק דמות דיי דומה, קרוב משפחה היפי ומוזר כזה של הדמות הראשית ב"כתום זה השחור החדש".
מילצ'יק, המנהל השני בלומון, אומר למארק לעשות kind eyes כלפי האלי ברגע הראשון שהיא חוזרת
זה הרס אותי מצחוק הנסיונות של מארק לאורך הפרק לעשות "עיניים נחמדות" :-D. אני אוהבת את שינוי הגישה שחל באיני של מארק אחרי ניסיון ההתאבדות של הלי. הוא מרגיש לי כאילו הפך להרבה יותר אנושי ובאמת מנסה לעודד אותה (לא רק בשביל העבודה). ובצדק כי היא פאקינג ניסתה להתאבד, וזו אמורה להיות התגובה ההגיונית של כל אחד שם, אבל רק מארק מגיב אנושי.
אהבתי את הקטע שהלי בעצם ניסתה להתאבד במעלית כדי שרגע המוות יקרה להלי החיצונית (וגם אם זה לא יצליח זה באמת הדרך הכי טובה להעביר לה את המסר שהיא רוצה להרוג את עצמה). משהו שקצת בילבל אותי... אחרי שהיא עולה חזרה במעלית היא לא הופכת חזרה ל"איני"? כי מארק ראה אותו בתור איני מארק והיא הייתה בתוך הבניין, אז היא אמורה לזכור לפחות שהיא לא מתה לא? אולי שוב הורידו אותה והיא חזרה להיות אאוטי בשביל לקחת אותה לבית חולים, אבל הרגע שמשחררים אותה מהחבל- היא הייתה אמורה לזכור בתור האיני לא?
ברט ואירווינג מדברים קצת יותר בגלוי על היחסים שלהם, ודילן נרעש מזה מאוד (לא רק כי במדריך אסור יחסים רומנטיים בין עובדים, אלא יותר כי הוא מאמין לגמרי שמחלקת עיצוב ואופטיקה אנשים משוגעים ומסוכנים).
מה שכן, שמחתי שלא הייתה שום בהלה על העניין שמדובר בזוג חד מיני. אולי בעולם של הסדרה הם כבר הגיעו למצב שיחסים חד מיניים לגמרי נחשבים רגילים כמו יחסים הטרוסקסואלים, וזה אפילו לא אישיו להעלות.
התברברות במסדרונות מובילה אותם בעקבות מה שנשמע כמו בכי של תינוק, למחלקה של איש יחיד שמאכיל איזה 15 טלאים חמודים ולא רוצה שיקחו אותם ממנו עדיין.
וואו.
זה היה קטע לגמרי ווטדפקי... ואם להיות כנה, הקטע האהוב עלי בפרק מרוב שהיה הזוי. אבל באמת בחייאת שיתנו תשובות, כרגע עם זה שהם בעיקר מעלים שאלות ודברים מוזרים אבל לא נותנים תשובות קצת מפחיד אותי שזה ילך לאיזור "אבודים"...
 

Lhuna3

Well-known member
משהו שקצת בילבל אותי... אחרי שהיא עולה חזרה במעלית היא לא הופכת חזרה ל"איני"? כי מארק ראה אותו בתור איני מארק והיא הייתה בתוך הבניין, אז היא אמורה לזכור לפחות שהיא לא מתה לא? אולי שוב הורידו אותה והיא חזרה להיות אאוטי בשביל לקחת אותה לבית חולים, אבל הרגע שמשחררים אותה מהחבל- היא הייתה אמורה לזכור בתור האיני לא?
להבנתי היא לא היתה בהכרה כשהם הורידו אותה, לפחות לא הכרה מלאה.
אבל באמת בחייאת שיתנו תשובות, כרגע עם זה שהם בעיקר מעלים שאלות ודברים מוזרים אבל לא נותנים תשובות קצת מפחיד אותי שזה ילך לאיזור "אבודים"...
כן, אני ממש מקווה שיהיו תשובות טובות בסוף...
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
שאלה: בסדרה בשם סנטינל (The Sentinel) מהשנים 1996-1999, היה פרק שעסק בניסיון חיסול של ה- FSB הרוסי בתוך ארה"ב. מישהו יכול למצוא לי את הסינופסיס של הפרק? תודה מראש!
חקירה מעמיקה גילתה שני פרקים שעוסקים ברוסיה:
פרק 2X17 שנקרא Red Dust
A birthday party for Katrina, a young Russian woman, is interrupted by a vicious attack that claims the life of two men and ends with the theft of a mysterious black suitcase from the woman's boyfriend, Sergei. Ellison and Sandburg receive little cooperation from the witnesses, but Ellison's "Sentinel" intuition leads him to discover a gold neckchain worn by Sergei is, in fact, radioactive. Ellison and Sandburg learn Sergei escaped from Russia with a large quantity of weapons-grade plutonium dust; he tried to sell it to a Russian mobster at the party to raise money to pay for medical treatments needed to save Katrina from leukemia. Ellison and the police track down the stolen plutonium and stop the sale from taking place, and it's up to Ellison to risk his life to get it back.

ופרק 3X09 שנקרא Red Ice
Poet Dimitri Gordienski is killed by a sniper at Cascade's Russian Arts Festival. Captain Banks wants the case resolved quickly before the federal government gets involved. But when a small bag of diamonds is found in Gordievski's gut, a tough case gets rock-hard. Things turn personal when a trail of clues leads Ellison to Yuri, a professional assassin who killed Jim's best friend in Peru. It's a high stakes game of cat and mouse as the Sentinel tries to flush this murderer out into the open and prevent any icy remnants of the Cold War from heating up.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ניסיון ההתאבדות של האלי למרבה המזל נכשל.
האם זה למרבה המזל?
זה פשוט שאני הרגשתי חלוק בדעתי אם אני שמח שהיא ניצלה.
זה הרגיש לי שהיא נכשלה בלהרוג את האאוטי שלה וקצת רציתי שהיא תצליח.
הסיבה העיקרית שאני שמח שהיא ניצלה זה כי אני רוצה להמשיך לראות את הדמות. אבל זה די נוראי שהיא סובלת.
אבל וואו איזו סצינה של מארק מציל אותה ושניה אח"כ יורד במעלית ואומר לילה טוב לשומר בלי שיש לו מושג מה קרה לפני רגע.
ואז בבוקר שאחרי חוזר לתוך אותו רגע מזעזע.
זה בהחלט מזעזע
ולאאוטי של האלי אפילו להתעורר בבית חולים אחרי הדבר הזה לא הספיק בשביל להתפטר. לפחות זה מה שמספרים לנו.
אם זאת האמת אז זה באמת לגמרי פסיכי מצידה, ואיך היא לא מפחדת שהאיני תנסה שוב ותצליח, או תפגע בגופה באופן אחר?
זה ממש מטריד שאנחנו בכלל לא רואים את האאוטי שלה ומה היא חושבת על הדברים האלו ואיך היא מסכימה להמשיך לעבוד במצב כזה.
האם הם מכריחים אותה להמשיך לעבוד שם איכשהו? או שיש לה אילוץ כלשהו?
באמת לא ברור איך היא מסכימה לקחת סיכון כזה. הרי ברור שהיא יכולה לפגוע בעצמה בעוד דרכים. אפילו לא שמו עליה השגחה כל כך צמודה, נתנו לה ללכת לשירותים לבד. אני די ציפיתי שהיא תשבור את המראה ותחתוך את עצמה.
חוץ מזה במצב הגיוני החברה הייתה אמורה לרצות לפטר אותה. מה הם צריכים את הסיכון של עובדת שרוצה לפגוע בעצמה. במיוחד כשאין לה שום מוטיבציה בעצם לעשות את העבודה שלה.
אני חושבת שיש יותר לאוטי של האלי ממה שמספרים לנו. או שהיא משתפת פעולה עם הארגון או לא יודעת מה
אני גם חושב שיש משהו
מארק, דילן וכנראה גם אירווינג ממשיכים לקרוא בספר בהחבא.
(האם זה באמת בהחבא או שרואים אותם?)
בכל אופן עם כמה שהגיס נראה ניו-אייג'י מטורלל (גם חזרו בריקאפ על הקטע ההזוי בפרק הראשון/שני כשהוא נוגע למארק בכף הרגל), בספר שלו דווקא יש תובנות די חכמות ומחתרתיות בשבילם.
האם זה יגבר על שטיפת המוח הנוראית שעשו להם? לפחות על מארק נראה שזה משפיע.
יש בספר כמה תובנות מעניינות. ובמיוחד שהן בטח לחלוטין רבוליציוניות בשביל האנשים שם שחיים על הרעיון שהעבודה זה החיים.
אבל חלק ממה שמצחיק זה שהוא גם מלא בשטויות דפוקות של הגיס המוזר הזה.
זה באמת מוזר אם לא עלו על כך שהם קוראים בספר הזה עם כל המצלמות שיש להם.
חוץ מזה ראינו את דילן ומארק קוראים בספר - אבל האם ראינו גם את אירווינג קורא בו? הוא נראה לי ממושמע מידי לחוקים בשביל לעשות את זה.
דבון אחותו של מארק קרובה ללידה, אז הוא נוסע למרכז הלידה, הקצת הזוי בפני עצמו, להיות איתם
כן, לחלוטין מקום מוזר. מה הקטע של ללכת למקום מיוחד בשביל ללדת, אבל לא בית חולים. אם כבר לידה עם דולה, אז למה לא בבית?
טוב אני מניח שיש שם מרכז עם רופאים שאפשר לקרוא להם, כי אחרת זה ממש מוזר.
דבון יוצאת לקפה (מה היה הקטע עם האיש שהיא קראה לו אבל הלך כאילו לא שמע?) אבל אז מתפתה להזמין את עצמה לקפה אצל הבקתה השכנה, של העשירים, נראה לי כי בא לה לראות אותה מבפנים.
אני תוהה מה החשיבות של הקטע הזה לעלילה (אם בכלל). האם היולדת העשירה היא מהמנותקים או משהו? או שזה סתם היה? (אולי בכלל הייתי אמורה לזהות את הפרצוף שלה כמישהי מתוך לומון?)
מארק מספר לה בסוד שיש לו חשדות לגבי לומון.
היא יולדת.
כן, לחלוטין לא היה ברור לי כל הקטע הזה.
גם היה לי מוזר שהיא במצב כל כך קרוב ללידה ונותנים לה ללכת לבד בחוץ בשלג להשיג קפה.
מארק כמעט סיפר לאחותו על פיטי (הוא התחיל לומר על הbusiness man ואז נזכרתי שהוא אמר לה אז שהוא ראה מישהו שנראה כמו איש עסקים בחצר שלה)
שם הם מגלים שהספר של ריקן נגנב ממפתן ביתו.
זה מה שהטריד אותי פרק שעבר שריקן לא חושב שזה מוזר שמארק לא קיבל את הספר
מילצ'יק, המנהל השני בלומון, אומר למארק לעשות kind eyes כלפי האלי ברגע הראשון שהיא חוזרת, כי מבחינתה היא שניה לפני זה התאבדה... אוי זה נורא הרגע שהיא חוזרת.
אבל הוא עושה את זה יפה, בהתחשב בנסיבות הדפוקות.
הוא בהחלט הצליח לעשות עבודה טובה של עיניים מוזרות של מישהו שלא יודע איזה עיניים הוא אמור לעשות למישהי שניסתה להתאבד ולא הצליחה.
גב' קייסי ה"פסיכולוגית" לכאורה של לומון ממונה להשגיח על האלי המסכנה, ומסתבר שזה משהו חדש שהמנהלת הרמוני החליטה "לנסות".
אני קצת תהיתי האם גברת קייסי* היא גם מנותקת. היא מאוד מוזרה, אבל זה בעצם גם מתאים לעובדים הלא מנותקים שם. חוץ מזה לכל העובדים המנותקים אין שם משפחה אלא רק אות כשם משפחה, אז כנראה שהיא לא.
*(אנחנו מכירים את השחקנית מה100 ושיימלס)(ודולהאוס וממלכת החיות)
בכל מקרה נראה שהיא לא ממש יודעת מה לעשות ולא טובה בלשמור על הלי (היא באמת הייתה חייבת ללכת להשיג עוד מחברות? היא לא יכלה לקחת את הלי איתה?
אבל אולי בעצם הרעיון היה בכוונה לתת להלי תחושה ששמים עליה עין כדי שתרגיש שכשהיא בורחת מההשגחה אז יש לה חופש. זה מה שהרמוני אמרה - שאם נותנים לאסיר אשליה של חופש זה יכול לספק אותו.
לאירווינג יש עוד הזיה מפחידה,
מוזר שבקושי התייחסו לזה
אל מכונת הצילום שולח לו מילצ'יק במכוון ציורים של ה"הפיכה" האלימה לכאורה של מחלקת אופטיקה ועיצוב, בשביל לנסות לגרום לו להתרחק מברט.
אז ההנהלה בהחלט מעודדת (וסביר שגם יזמה) את השמועות ההזויות שהולכות שם ויוצרות עוינות בין המחלקות.
ומסתבר שהשמועות של אופטיקה ועיצוב על המחלקה שלהם עוד הרבה יותר מטופשות (שיש להם כיס כמו קנגורו ובתוכו זחל תוקפני שבסוף אוכל ומחליף אותם :-D) ובגלל זה ברט הסתיר מאירווינג את שאר המחלקה שלו, שאירווינג ראה בפרק הקודם.
ברט ואירווינג מדברים קצת יותר בגלוי על היחסים שלהם, ודילן נרעש מזה מאוד (לא רק כי במדריך אסור יחסים רומנטיים בין עובדים, אלא יותר כי הוא מאמין לגמרי שמחלקת עיצוב ואופטיקה אנשים משוגעים ומסוכנים).
זה בעיקרון די צפוי שההנהלה היא זאת שיוזמת שמועות שגורמות לעוינות בין המחלקות. הציור שהם מוצאים במחלקת אופטיקה ועיצוב שהוא בדיוק כמו הציור שהודפס בערו אירווינג אבל עם התגים הפוכים, היה צריך להיות הוכחה מספקת עבורם לזה.
זה היה מאוד חמוד איך ברט מובך מהסיפורים האלו, כי כמו אירווינג הוא לא מאמין להם. אבל גם קצת תוהה אם הם נכונים. ובכלל זה שהוא ניסה לחשוב על בדיחה כדי לשבור את הקרח עם אירווינג היה חמוד.
זה גם מאוד נחמד שאירווינג לא בטוח לגבי קשר עם ברט בגלל שאסור מערכות יחסים אינטימיות בין עובדים ודילן נגד זה כי ברט הוא מעיצוב ואופטיקה, אבל אף אחד לא מתייחס לכך ששניהם גברים.
מה שאולי קצת איכזב אותי זה שמסתבר שהגילוי בפרק הקודם - שמחלקת אופטיקה ועיצוב היא למעשה הרבה יותר גדולה וכוללת יותר אנשים, זה לא איזה קונספירציה שמסתירה אמת עמוקה יותר, אלא פשוט שהם הסתירו את זה כי הם לא סמכו על האנשים של המחלקה של מארק כי הם מפחדים מהם.
מארק מביים שפיכת קפה בשביל לפטור את האלי מפיקוחה הצמוד של קייסי לכמה דקות ולקחת אותה ל"טיול" במסדרונות בשביל לנסות לדבר איתה כמו בן אדם אנושי ולתת לה את המפה של פיטי ששחזר מזכרונו עד כמה שהצליח.
התברברות במסדרונות מובילה אותם בעקבות מה שנשמע כמו בכי של תינוק, למחלקה של איש יחיד שמאכיל איזה 15 טלאים חמודים ולא רוצה שיקחו אותם ממנו עדיין.
וואו.
אני שמח שמארק עדיין מנסה לעזור להלי.
אני גם שמח שהוא מנסה לשחזר את המפה של פיטי, אבל לא ברור לי איך הוא מצפה שהלי תעזור לו לשחזר אותה כשהיא רק ראתה אותה לזמן כל כך קצר.
הקטע של המחלקה עם הטלאים היה הזוי וקריפי. בעיקר כי גם כשכבר ראינו שזה טלאים הבכי שלהם נשמע מאוד אנושי. ואני מקווה שזה פשוט הקול שלהם ולא אומר שזה בני אדם שהפכו אותם לטלאים או משהו כזה.
ואיך לכל הרוחות הקומה הזאת יכולה להיות כל כך ענקית שיש בה עוד ועוד מסדרונות וחדרים שהם לא מכירים.
בעצם אני מניח שלמרות שנראה שהבניין מאוד רחב, הקומה הזאת היא בטח תת קרקעית והרבהיותר רחבה.
בסוף ברט לוקח את אירווינג ודילן לפגוש את כל מחלקת אופטיקה ועיצוב.
(אהבתי נורא את האושר על פניו של אירווינג בסוף)
כן, זה היה נחמד
אני רוצה כבר תשובות!
אני בעיקר מקווה שיש תשובות לתת ושנקבל משהו מהם.
האם הסיבה שהוא הגיס שלו זה הסיבה שהמנהלת עוקבת אחרי מארק מחוץ לעבודה?
הרי כנראה למארק יש חשיבות גובה יותר מהאחרים שהמנהלת עוקבת דווקא אחריו ולא אחרי האחרים
אני מאוד מאוד בספק.
ראשית כי הגיס עושה רושם של דביל עם כוונות טובות.
אבל חוץ מזה אנחנו ראינו כשהיא ומילצ'יק פותחים את החבילה שהושארה ליד הבית של מארק ומגלים שזה הספר של הגיס זה נראה שהיא לא חושדת בכלום. היא רק אומרת למילצ'יק לעבור על זה ליתר ביטחון.
אבל מארק הוא זה שגרס את המפה, אז למה פתאום הוא החליט שזה בסדר לשתף את אלי בזה??
אני חושב שכמה דברים:
1. הספר גורם לו להיות יותר מרדן
2. עצם זה שהיא ניסתה להתאבד ואיך שהגיבו לזה נראה לי גורם לו להיות יותר מרדן
3. הוא מנסה לגרום לה להיות מרוצה יותר שם כי הוא באמת לא רוצה שהיא תעשה לעצמה עוד משהו
דולי הכבשה ישר עלתה לי לראש
כבר הרבה זמן לא חשבתי על דולי הכבשה
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
עוד פרק מהסוג הזה שלא ממש קידם כלום בעלילה...
הרגיש לי שאפילו פחות קידם את העלילה מאשר פרקים קודמים
בכל מקרה הגיע הזמן כבר שיראו לנו את החיים החיצוניים של הלי ויתנו קצת תשובות
אנחנו צריכים להתחיל עצומה
זה הרס אותי מצחוק הנסיונות של מארק לאורך הפרק לעשות "עיניים נחמדות" :-D. אני אוהבת את שינוי הגישה שחל באיני של מארק אחרי ניסיון ההתאבדות של הלי. הוא מרגיש לי כאילו הפך להרבה יותר אנושי ובאמת מנסה לעודד אותה (לא רק בשביל העבודה). ובצדק כי היא פאקינג ניסתה להתאבד, וזו אמורה להיות התגובה ההגיונית של כל אחד שם, אבל רק מארק מגיב אנושי.
כן, באמת רק מארק מגיב באופן אנושי.
גם הזויה ומצחיקה התגובה של דילן - שאם הוא לא היה זוכה בperks אז גם הוא היה רוצה להרוג את עצמו. ואז הוא מציע שאולי מישהו יתן לה את אחת ממלכודות האצבעות שלו (אבל לא הוא, כי הוא זה שנתן את הרעיון)
אהבתי את הקטע שהלי בעצם ניסתה להתאבד במעלית כדי שרגע המוות יקרה להלי החיצונית (וגם אם זה לא יצליח זה באמת הדרך הכי טובה להעביר לה את המסר שהיא רוצה להרוג את עצמה). משהו שקצת בילבל אותי... אחרי שהיא עולה חזרה במעלית היא לא הופכת חזרה ל"איני"? כי מארק ראה אותו בתור איני מארק והיא הייתה בתוך הבניין, אז היא אמורה לזכור לפחות שהיא לא מתה לא? אולי שוב הורידו אותה והיא חזרה להיות אאוטי בשביל לקחת אותה לבית חולים, אבל הרגע שמשחררים אותה מהחבל- היא הייתה אמורה לזכור בתור האיני לא?
אני חושב שכשמארק מציל אותה היא כן כבר האיני, אבל הגיוני שהיא לא תזכור ממש שום דבר מהרגע שהוא הציל אותה אפילו שהיה נראה שהיא רואה אותו, כי זה רגע שהיא חלקית מחוסרת הכרה. אני לא בטוח אבל אני חושב שהרבה פעמים לא זוכרים דברים מרגעים כאלו.
להבנתי היא לא היתה בהכרה כשהם הורידו אותה, לפחות לא הכרה מלאה.
כן, לזה התכוונתי
מה שכן, שמחתי שלא הייתה שום בהלה על העניין שמדובר בזוג חד מיני. אולי בעולם של הסדרה הם כבר הגיעו למצב שיחסים חד מיניים לגמרי נחשבים רגילים כמו יחסים הטרוסקסואלים, וזה אפילו לא אישיו להעלות.
מה שיכול להיות מעניין אם זה לא שבעולם של הסדרה יחסים חד מיניים נחשבים לרגילים, אלא שלאינים יחסים חד מיניים נחשבים רגילים לחלוטין. בגלל שהם לא גדלו בחברה ההטרונורמטיבית שרוב העולם גדל בה, אז אין להם שום סיבה לחשוב שזה מוזר.
זה היה קטע לגמרי ווטדפקי... ואם להיות כנה, הקטע האהוב עלי בפרק מרוב שהיה הזוי. אבל באמת בחייאת שיתנו תשובות, כרגע עם זה שהם בעיקר מעלים שאלות ודברים מוזרים אבל לא נותנים תשובות קצת מפחיד אותי שזה ילך לאיזור "אבודים"...
גם אני מפחד מאוד מאופציית ה"אבודים".


אני מצרף ראיון של אדם סקוט בתוכנית של ג'יימס קורדן
אין שום ספוילר לסדרה, הוא רק מספר קצת על היום הראשון לצילומים וקצת על איך הבן שלו הגיב לכרזת החוצות של הסדרה.
חוץ מזה אצל קורדן תמיד יש שני אורחים במקביל אז יש שם עוד מישהו שהוא מדבר איתו גם ואין לי מושג מי זה בכלל שם.
 

Lhuna3

Well-known member
האם זה למרבה המזל?
זה פשוט שאני הרגשתי חלוק בדעתי אם אני שמח שהיא ניצלה.
זה הרגיש לי שהיא נכשלה בלהרוג את האאוטי שלה וקצת רציתי שהיא תצליח.
הסיבה העיקרית שאני שמח שהיא ניצלה זה כי אני רוצה להמשיך לראות את הדמות. אבל זה די נוראי שהיא סובלת.
כן, ברור... אבל אני לא רוצה שיהיה לה סוף נוראי כזה.
לא שאני משוכנעת שגורלה יהיה טוב יותר בסוף עכשיו, אבל לפחות יש קצת תקווה.
חוץ מזה ראינו את דילן ומארק קוראים בספר - אבל האם ראינו גם את אירווינג קורא בו? הוא נראה לי ממושמע מידי לחוקים בשביל לעשות את זה.
הוא הציע שהם ישתלו בכל מיני מקומות פתקים עם משפטי השראה מהספר בשביל לעודד את האלי, אז אני מבינה מזה שהוא כנראה קרא משהו.
גם היה לי מוזר שהיא במצב כל כך קרוב ללידה ונותנים לה ללכת לבד בחוץ בשלג להשיג קפה.
גם אני חשבתי שזה קצת תמוה.
קטע של המחלקה עם הטלאים היה הזוי וקריפי. בעיקר כי גם כשכבר ראינו שזה טלאים הבכי שלהם נשמע מאוד אנושי. ואני מקווה שזה פשוט הקול שלהם ולא אומר שזה בני אדם שהפכו אותם לטלאים או משהו כזה.
חחח אוקיי אני יודעת שזה שהכל שם מאוד מוזר אז בעקרון הכל יכול להיות, אבל אני לא חושבת שיש להם כזאת טכנולוגיה :-D
גם הזויה ומצחיקה התגובה של דילן - שאם הוא לא היה זוכה בperks אז גם הוא היה רוצה להרוג את עצמו. ואז הוא מציע שאולי מישהו יתן לה את אחת ממלכודות האצבעות שלו (אבל לא הוא, כי הוא זה שנתן את הרעיון)
זה באמת פסיכי איך שהוא מתייחס ברצינות ל-perks המגוחכים האלו.
מה שיכול להיות מעניין אם זה לא שבעולם של הסדרה יחסים חד מיניים נחשבים לרגילים, אלא שלאינים יחסים חד מיניים נחשבים רגילים לחלוטין. בגלל שהם לא גדלו בחברה ההטרונורמטיבית שרוב העולם גדל בה, אז אין להם שום סיבה לחשוב שזה מוזר.
אני לא חושבת שזה העניין, כי הם רק לא זוכרת את החיים האישיים שלהם אבל חוץ מזה כן יש להם את כל הידע שצברו על העולם.
נראה לי שזה יותר עניין של היוצרים שב-2022 בוחרים להתייחס לזה כנון-אישיו.
גם אני מפחד מאוד מאופציית ה"אבודים".
אני חושבת שזה לא יהיה כזה, אבל כן עלול להיות משהו בסגנון נגיד שמה שקורה להם בלומון זה שהם בעצם במצב חסר הכרה וגורמים להם לחלום/להזות את כל מה שקורה שם. למרות שאני לא יודעת איך זה יכול להסתדר עם הרמוני שראינו אותה גם בחוץ וכל זה...
אז אני לא באמת מהמרת על זה, אבל בגלל שהכל שם כזה הזוי, אפילו המסדרונות, אז אולי כן.
אני מצרף ראיון של אדם סקוט בתוכנית של ג'יימס קורדן
אני בעיקר שמחה לראות שאדם סקוט עדיין נראה טוב עם התסרוקת היפה שלו, כי בסדרה הוא נראה ממש לא כזה טוב, אז כנראה זו התסרוקת שם בעיקר.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
הוא הציע שהם ישתלו בכל מיני מקומות פתקים עם משפטי השראה מהספר בשביל לעודד את האלי, אז אני מבינה מזה שהוא כנראה קרא משהו.
אני די בטוח שהוא (אירווינג) התכוון למשפטים מספר הדרכה של החברה שהוא רואה כספר קדוש
זה באמת פסיכי איך שהוא מתייחס ברצינות ל-perks המגוחכים האלו.
זה מגוחך, אבל מצד שני כשזה כמעט הדבר היחיד שיש לך לחיות בשבילו אז הגיוני שתתייחס לזה ברצינות.
אני לא חושבת שזה העניין, כי הם רק לא זוכרת את החיים האישיים שלהם אבל חוץ מזה כן יש להם את כל הידע שצברו על העולם.
נראה לי שזה יותר עניין של היוצרים שב-2022 בוחרים להתייחס לזה כנון-אישיו.
אולי באמת, כי ראינו שהם באמת יודעים על דברים כמו המדינות בארה"ב.
אבל כל העניין הזה של לזכור ידע כללי אבל לא ידע אישי הוא מאוד מוזר ומרגיש חסר הגיון.
למשל האם העלילה הבסיסית של רומיאו ויוליה נחשבת לידע כללי או לידע אישי? מצד אחד אני חושב שכמעט כולם יודעים את זה. אבל אם אף פעם לא שמעת על זה אז אתה לא יודע על זה.
האם הם זוכרים מי נשיא ארה"ב? או רק שלארה"ב יש נשיא?

אבל זאת גם בעיה שיש לי באיך שבדרך כלל מציגים אמניז'יה - שאנשים זוכרים ידע כללי, אבל לא דברים ספציפיים.
 

Lhuna3

Well-known member
אני די בטוח שהוא (אירווינג) התכוון למשפטים מספר הדרכה של החברה שהוא רואה כספר קדוש
כן, צודק.

אולי באמת, כי ראינו שהם באמת יודעים על דברים כמו המדינות בארה"ב.
אבל כל העניין הזה של לזכור ידע כללי אבל לא ידע אישי הוא מאוד מוזר ומרגיש חסר הגיון.
למשל האם העלילה הבסיסית של רומיאו ויוליה נחשבת לידע כללי או לידע אישי? מצד אחד אני חושב שכמעט כולם יודעים את זה. אבל אם אף פעם לא שמעת על זה אז אתה לא יודע על זה.
האם הם זוכרים מי נשיא ארה"ב? או רק שלארה"ב יש נשיא?

אבל זאת גם בעיה שיש לי באיך שבדרך כלל מציגים אמניז'יה - שאנשים זוכרים ידע כללי, אבל לא דברים ספציפיים.
נכון, גם לי זה תמיד נשמע לא הגיוני כל כך.
כן ידוע שיש סוגים שונים של זכרון, ויש מצבים שנפגעים סוגים שונים ואחרים לא, אבל ההפרדה בין זכרונות אישיים לידע כללי נשמעת מלאכותית, כי כמו שהדגמת, גם ידע כללי נצבר במהלך החיים האישיים, כמו כל זכרון אחר.
הייתי כן יכולה לקנות באופן כללי הפרדה בין ידע שהיתה לו השפעה רגשית וידע שלא, כי למשל רגשות "מנוהלים" בחלק מסויים של המוח, אז נגיד אפשרי לחשוב שזכרונות כאלו "נצרבים" במקום מסויים שלא נפגע, לעומת אחרים שמצויים רק בחלק אחר שכן...
אז אולי זה יכול להיות קרוב מספיק למה שהם מציגים בסדרה.
 

didalf

Well-known member
UPLOAD עונה 2

לא הבנתי משהו... האנשים העניים שנרשמים לפרייונד כאילו הולכים למות כבר עכשיו ולעלות לשם? זה הקטע? שבגללו כ"כ דחוף להם לעצור את זה? כי אז אוכלוסיה גדולה של עניים ימותו מיד? כי חשבתי בהתחלה שפשוט נרשמים כדי שבעת המוות יהיה להם את הביטוח שיהיה להם לאן לעלות. אבל ממה שאמא של נייתן אמרה לאחיינית בתור נראה כאילו היא כבר הולכת למות8-*

חוצמזה אמממ

אוי אלוהים אינגריד שמישהו יעזור לה היא משוגעת ופתטית:-( היה משעשע אבל הפרק עם הילד שגדל מהר.

הטכנולוגיה העתידנית סופר מגניבה וגם מחרידה. למשל זה שהם יכולים לראות חלומות ומחשבות וגם לקבל בעלות עליהם WTF??
אני מקווה שהטכנולוגיה הזאת של העלאה לא תתקיים במציאות לעולם זה יותר רע מטוב בסופו של דבר.

ואמנם הטכנולוגיה בחלקה מזעזעת אבל האנרכיסטים לצד השני גם מעצבנים כמובן.

היה מאד חמוד שנורה ונייתן יכלו להיות ביחד במציאות סופסוף אבל לאדעת ציפיתי שהם יתרגשו יותר מלגעת אחד בשניה במציאות.

אוקי ומה הסוף עכשיוווווווווווווו בחייאת עכשיו עד שתהיה עוד עונה נראה לכם שאני אזכור משהו?? סעמק.
 

keren or5

Well-known member
אבל כל העניין הזה של לזכור ידע כללי אבל לא ידע אישי הוא מאוד מוזר ומרגיש חסר הגיון.
למשל האם העלילה הבסיסית של רומיאו ויוליה נחשבת לידע כללי או לידע אישי? מצד אחד אני חושב שכמעט כולם יודעים את זה. אבל אם אף פעם לא שמעת על זה אז אתה לא יודע על זה.
האם הם זוכרים מי נשיא ארה"ב? או רק שלארה"ב יש נשיא?
הו... פתחת פה משהו באמת מעניין. מה הם יודעים מה נחשב לידע כללי? לקחתי את זה יותר רחוק, וחשבתי איך הם יודעים לדבר בעצם? איך הם זוכרים איך מדברים? זה שאלות מעניינות...
 
למעלה