דיוני סדרות #88

dilia snake

Well-known member
אז אחרי ששבוע שעבר היה לנו פרק סביר יחסית שלא היה לי מה לומר עליו קיבלנו פרק שמרגיש כמו ארוחת שאריות מהגיהינום. אני דיי בטוחה שהם לקחו לא פחות מ-4 עלילות חיממו במיקרו והגישו, אפילו לא טרחו לערבב או לגרום להם לעבוד בהרמוניה. זה נראה כמו משהו שגבר רווק יכין לעצמו לארוחת ערב ויטען שהוא הכין לעצמו ארוחת מושקעת.

בלי קשר, חשבתי שיהיה נחמד לראות את נייט אחרי כול הזמן הזה, אבל בסוף בגלל שהוא היה רק עם האדמירל זה היה לא מעניין מספיק.

לעלילות:
1. העלילה המרכזית הייתה על תינוק שמצאו בספינה של הצי, אני אתן להם נקודה על זה שהם לשם שינוי עשו עלילה שמתכתבת עם השם של הסדרה ואז אברח בצרחות, כי אני לא יכולה לסבול יותר לשמוע את המילה "תינוק" נשמעת בסדרה.
דבר שני, בלי קשר לזה שלקח לי רבע שנייה לנחש שהאימא של התינוק נאנסה, הייתם מצפים מקנזי ודיקס להיות קצת יותר מאומנים בדברים כאלו, הם יכלו לטפל בזה יותר טוב.
2. הפצצה בסוריה שקשורה למשהו שהטי עושה שם שלא תרמה כלום לפרק.
3. העלילה המטומטמת לחלוטין על הפרויקט המטופש הזה שקאלן היה מעורב בו בתור ילד, והייתה למעשה התירוץ להביא את נייט. האדמירל מפחד שזה יגרום לכול הצוות ליפול בעקבות קאלן או משהו שלא טרחתי להתעמק בו.
4. והדיפ פייק והעובדה שמישהו נתחזה לקאלן, שזה אוקיי שיהיה.

רנטרי ואנה חזרו, רנטרי היה מיותר. אבל טוב לדעת שקאלן ואנה עדיין ביחד לא שזה משנה יותר מידי.
|ישן|.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
UPLOAD עונה 2

אוקי ומה הסוף עכשיוווווווווווווו בחייאת עכשיו עד שתהיה עוד עונה נראה לכם שאני אזכור משהו?? סעמק. [/SPOILER]
סיימתי היום.
מה לכל הרוחות הקטע של עונה עם רק 7 פרקים (וקצרים)
ואיזו מין דרך לסיים את העונה לכל הרוחות?
לא הבנתי משהו... האנשים העניים שנרשמים לפרייונד כאילו הולכים למות כבר עכשיו ולעלות לשם? זה הקטע? שבגללו כ"כ דחוף להם לעצור את זה? כי אז אוכלוסיה גדולה של עניים ימותו מיד? כי חשבתי בהתחלה שפשוט נרשמים כדי שבעת המוות יהיה להם את הביטוח שיהיה להם לאן לעלות. אבל ממה שאמא של נייתן אמרה לאחיינית בתור נראה כאילו היא כבר הולכת למות8-*
כן זה די מוזר.
אבל הרושם שכל הזמן דוחפים (דרך כל מיני דמויות שונות) הוא שארה"ב נעשתה די בלתי אפשרית למחיה למי שלא מרוויח הרבה. אז כנראה זה עדיף.

עדיין לא ברור לי אם החשיפה שהם עושים את זה בשביל לזכות בבחירות תשנה משהו בשביל רוב האנשים. כלומר אם הפריונד הוא באמת הדבר האמיתי, אז מה אכפת להם אם הם זוכים בחיי נצח דיגיטליים בכל מקרה.
אבל אני לא אתפלא אם נגלה שזה לא מה שהבטיחו.
אוי אלוהים אינגריד שמישהו יעזור לה היא משוגעת ופתטית:-( היה משעשע אבל הפרק עם הילד שגדל מהר.
אבל זה גם היה עצוב. וזה שהוא חשב שבסוף היא נתנה לו את השם נואה היה חמוד.
היה נורא הזוי שהיא חיה חיים כפולים ככה. ונייתן אידיוט לחלוטין שהוא חשב שהיא סתם לפעמים יושבת בשקט ולא מגיבה.
גם אהבתי את זה שהיום שהיא שכרה מישהי להחליף אותה היה היום היחיד שנייתן נהנה לבלות איתה.

היה גם מצחיק איך כשהפסיכולוגית מגלה שאינגריד רוצה ילד אז היא צועקת את זה לכולם במרד בתור כזה דבר מצחיק.
(אם כי עכשיו כשאני כותב את זה זה גם נראה לי דבר די נוראי שהיא עשתה)
הטכנולוגיה העתידנית סופר מגניבה וגם מחרידה. למשל זה שהם יכולים לראות חלומות ומחשבות וגם לקבל בעלות עליהם WTF??
אני מקווה שהטכנולוגיה הזאת של העלאה לא תתקיים במציאות לעולם זה יותר רע מטוב בסופו של דבר.
אני לא בטוח אם זה באמת יותר רע מטוב. כלומר כמובן שזה תלוי איך זה מתנהל.
הקטע שיכולים לקרוא להם מחשבות זה בהחלט רע. אם כי זה יצר סצנות מצחיקות.

הקטע שאלישה הפכה בסוף את החלומות של לוק למשהו כמו תוכנית לילדים בגיל הרך היה גדול.
ואמנם הטכנולוגיה בחלקה מזעזעת אבל האנרכיסטים לצד השני גם מעצבנים כמובן.
בשלב מסוים אני לחלוטין חשבתי שנגלה שהלאדים הם הרעים הגדולים יותר. או לפחות רעים באותה מידה.
בסופו של דבר נראה שרובם לפחות די טובים.
היה מאד חמוד שנורה ונייתן יכלו להיות ביחד במציאות סופסוף אבל לאדעת ציפיתי שהם יתרגשו יותר מלגעת אחד בשניה במציאות.
גם איכשהו ציפיתי שנראה מזה יותר.

עוד מחשבות:
זכור לי שנאמר בעבר שהסיבה שהDownload זה כל כך מסוכן כי בעצם אין דרך חזרה. אם אתה מת בעולם האמיתי אתה כבר לא יכול לעלות שוב למערכת.
אבל אז אחרי שנייתן נעלם נראה שטינזלי פשוט יוצרת אותו מחדש לפי העידכון האחרון שלו.
אז נראה לי שעכשיו יהיה לנו את נייתן בעולם האמיתי (לפחות עד שהראש שלו בטח יתפוצץ) וגם בעולם הדיגיטלי, אבל אולי שם בלי כל הזכרונות שלו (לפחות לא של הזמן שהוא חזר להיות חי).

היה נראה שיש עלילת משנה שבה איש הAI (הג'ינג'י) מתחיל לקבל קצת יותר מודעות לרגשות. הוא מתעניין בעולם שבחוץ, הוא מדבר על רגשות. זה נראה לי התחיל כשטינזלי חיבקה אותו, אבל אז באופן מפתיע המשיך בעיקר בקשר שלו עם אינגריד כשהוא חיבק אותה ואחר כך כשהוא הבין בעצמו שהיא לא באמת מתה (לא ברור לי איך האחרים שם לא הבינו).

עלילת המשנה עם השוטר שחוקר את המוות של הזה במעלית כאילו קצת הפסיקה כמה פרקים לפני הסוף. או לפחות לא הגיעה לשום מקום.
בעצם במיוחד מוזר שהשוטר לא פשוט דיבר עם האדם שנרצח, לאור זה שגילינו שהוא גם הועלה דיגיטלית לאחר מותו.

בעצם היו כמה דברים שהרגישו מוזר בעונה הזאת מבחינת עלילה.
למשל לא הרגשתי שראינו את נורה ומתאו נפרדים. היה להם ריב ואז פעם הבאה שאנחנו שומעים היא מתייחסת אליו בתור האקס שלה.
לא הלכו לשום מקום עם הקטע של קריאת המחשבות. זה שהם פרצו למערכת של האיש הזה לא מרגיש כמו סיבה שהוא יבטל את זה לחלוטין.
למה בכלל נייתן הציע שלוק ואלישה גם יבואו איתם לסיור בניו-יורק כשהוא ידע שהם הולכים במשימה סודית. כל הקטע שאלישה הסיחה את דעתם ואז בסוף נעלבה (וגילתה דברים שעדיף שהיא לא תדע) היה מיותר לחלוטין.

אגב, הצליחו להסתדר עם זה שהילד מהעונה הראשונה גדל על ידי כך שהסבירו שאמא שלו יכלה לקנות לו רק שדרוג גיל חלקי. אבל הוא הופיע לקטע כזה קצר של רק פרק אחד שזה מיותר שבכלל החזירו אותו.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני כבר מת מעייפות, אבל אני אנסה לסכם מחשבות על העידן המוזהב לפני שאני אלך למיטה
הסיפור הסודי של פגי נחשף סוף סוף. לא שערורייתי נורא, אבל בהחלט עצוב נורא. אם כי זה לחלוטין מרגיש כמו סוג הדברים שבהם בסוף אנחנו מגלים שהתינוק לא באמת מת, אלא האבא שלה שילם כדי שיגידו לה שהוא מת. אז אני מקווה שהיא תמצא אותו.
אני בשוק שאגנס באמת לא פיטרה את ארמסטרונג רק כי אין לה כוח להתרגל למשרתת חדשה שלא מכירה את ההעדפות שלה. (אבל זה אולי מסביר למה היא גם לא פיטרה את באניסטר).
אז עכשיו פגי עזבה וזה נורא חבל. אבל אני לא מאמין שלא נראה אותה יותר. אם כי זה יהיה מוזר כשהיא לא גרה שם.

בגזרת משרתים:
את טרנר לשמחתי לא ראינו בכלל.
לטבח הצרפתי היה ויכוח עם מישהי.
גילנו קצת לגבי מה הקטע של המשרת הקירח. כנראה הוא האישה שהוא צופה בה היא מישהו מהעבר הרחוק שלו כי היא לא זיהתה אותו במראה אלא רק בשם.
וגילינו שג'ק (המשרת הצעיר) הולך לבקר את הקבר של אמא שלו. אבל כנראה יותר חשוב לעלילה זה שברידג'ט הסתקרנה מספיק כדי לעקוב אחריו אז אולי יש עוד סיכוי לרומן בינהם.

המבט של אורורה על טום רייקס (העורך דין) מפרק שעבר היה באמת לגבי זה שנראה שהוא מפלרטט עם מישהי אחרת.
היא מזהירה את מריאן, אבל נראה שמריאן כבר החליטה שהיא באמת תברח להתחתן עם רייקס.
אני מניח שזה לא יצא לפעול.

הבעיה המשפטית של מר ראסל נפתרת בדרך מקרה על ידי מריאן שאפילו לא יודעת שהיא עשתה משהו מיוחד כשהיא החזירה את הארנק של הסטנוגרפית של מר ראסל וטעתה בשם שלה.

חלק גדול מהדמויות מגיעות לניופורט.
אוסקר שם ממשיך בניסיון שלו לחזר אחרי גלדיס, אבל אז מגיע גם ג'ון אדמס שעושה אותו דבר, כנראה רק בשביל להרגיז את אוסקר. אבל נראה שהוא מצליח יותר ממנו.
מר מקאליסטר לוקח את אורורה וגברת ראסל לראות את הבית של גברת אסטור שאמורה להגיע רק למחרת. אבל אז היא מגיעה יום מוקדם באופן מפתיע. ובגלל שזה יהיה נוראי אם היא תגלה שהוא הביא לבית שלה את גברת ראסל אז הם מבריחים אותה החוצה דרך אזור המשרתים. נראה לי שהעלבון של כל זה יושב חזק מאוד על גברת ראסל. אם כי מה היא יכולה לעשות? זה יהיה טיפשי מצידה לנקום במר מקאליסטר כשהוא זה שעוזר לה להתקדם חברתית.
 

didalf

Well-known member
אבל הרושם שכל הזמן דוחפים (דרך כל מיני דמויות שונות) הוא שארה"ב נעשתה די בלתי אפשרית למחיה למי שלא מרוויח הרבה.
כן זה נוראי, והכי נורא שאנחנו לגמרי הולכים לשם.

היה נורא הזוי שהיא חיה חיים כפולים ככה. ונייתן אידיוט לחלוטין שהוא חשב שהיא סתם לפעמים יושבת בשקט ולא מגיבה.
האמת לא הבנתי איך זה עבד לה בכלל כאילו העובדים פשוט חשבו שהיא מתה? זה תהליך שונה לגמרי לא הבנתי איך זה הולך8-*
מזכיר לי גם שלא הבנתי איך עובדות נשיקות, איך זה עובר ב VR אם אין כלום על הפה? הרי כדי להרגיש מגע בכל חלק אחר צריך את החליפה הזאת.
ולדעת זה נראה לי כזה פסיכי לחשוב בכלל שהיא לא במאת מתה שהוא אפילו לא חשב על זה, בטח חשב שזה סתם באג או שזה לא משנה העיקר שקט ממנה.

היה גם מצחיק איך כשהפסיכולוגית מגלה שאינגריד רוצה ילד אז היא צועקת את זה לכולם במרד בתור כזה דבר מצחיק.
(אם כי עכשיו כשאני כותב את זה זה גם נראה לי דבר די נוראי שהיא עשתה)
טוב בכללי היא די נוראית. אבל משעשעת.

אני לא בטוח אם זה באמת יותר רע מטוב. כלומר כמובן שזה תלוי איך זה מתנהל.
לגמרי רע. דבר ראשון בכללי אנחנו צריכים ללמוד לשחרר אחרי המוות, אף אחד לא צריך חיי נצח.
דבר שני כמו שאתה רואה זה אומר שתאגידים יהיו הבעלים של הנפש של האנשים וזה בטח לא דבר טוב.

בשלב מסוים אני לחלוטין חשבתי שנגלה שהלאדים הם הרעים הגדולים יותר. או לפחות רעים באותה מידה.
בסופו של דבר נראה שרובם לפחות די טובים.
ממ לאדעת הם די עצבנו אותי.

זכור לי שנאמר בעבר שהסיבה שהDownload זה כל כך מסוכן כי בעצם אין דרך חזרה. אם אתה מת בעולם האמיתי אתה כבר לא יכול לעלות שוב למערכת.
וואלה? לא זוכרת.

אבל אז אחרי שנייתן נעלם נראה שטינזלי פשוט יוצרת אותו מחדש לפי העידכון האחרון שלו.
זה בטח לא משהו שמישהו חשב שאפשר לעשות.

עלילת המשנה עם השוטר שחוקר את המוות של הזה במעלית כאילו קצת הפסיקה כמה פרקים לפני הסוף. או לפחות לא הגיעה לשום מקום.
וואלה, מה היה הקטע עם זה באמת?8-*

למה בכלל נייתן הציע שלוק ואלישה גם יבואו איתם לסיור בניו-יורק כשהוא ידע שהם הולכים במשימה סודית. כל הקטע שאלישה הסיחה את דעתם ואז בסוף נעלבה (וגילתה דברים שעדיף שהיא לא תדע) היה מיותר לחלוטין.
כן אני גם לא הבנתי למה הם גררו אותם.

אגב, הצליחו להסתדר עם זה שהילד מהעונה הראשונה גדל על ידי כך שהסבירו שאמא שלו יכלה לקנות לו רק שדרוג גיל חלקי. אבל הוא הופיע לקטע כזה קצר של רק פרק אחד שזה מיותר שבכלל החזירו אותו.
נהה זה היה קולבאק נחמד. בכלל שכחתי ממנו.
 
אני כבר מת מעייפות, אבל אני אנסה לסכם מחשבות על העידן המוזהב לפני שאני אלך למיטה
הסיפור הסודי של פגי נחשף סוף סוף. לא שערורייתי נורא, אבל בהחלט עצוב נורא. אם כי זה לחלוטין מרגיש כמו סוג הדברים שבהם בסוף אנחנו מגלים שהתינוק לא באמת מת, אלא האבא שלה שילם כדי שיגידו לה שהוא מת. אז אני מקווה שהיא תמצא אותו.
אני בשוק שאגנס באמת לא פיטרה את ארמסטרונג רק כי אין לה כוח להתרגל למשרתת חדשה שלא מכירה את ההעדפות שלה. (אבל זה אולי מסביר למה היא גם לא פיטרה את באניסטר).
אז עכשיו פגי עזבה וזה נורא חבל. אבל אני לא מאמין שלא נראה אותה יותר. אם כי זה יהיה מוזר כשהיא לא גרה שם.

בגזרת משרתים:
את טרנר לשמחתי לא ראינו בכלל.
לטבח הצרפתי היה ויכוח עם מישהי.
גילנו קצת לגבי מה הקטע של המשרת הקירח. כנראה הוא האישה שהוא צופה בה היא מישהו מהעבר הרחוק שלו כי היא לא זיהתה אותו במראה אלא רק בשם.
וגילינו שג'ק (המשרת הצעיר) הולך לבקר את הקבר של אמא שלו. אבל כנראה יותר חשוב לעלילה זה שברידג'ט הסתקרנה מספיק כדי לעקוב אחריו אז אולי יש עוד סיכוי לרומן בינהם.

המבט של אורורה על טום רייקס (העורך דין) מפרק שעבר היה באמת לגבי זה שנראה שהוא מפלרטט עם מישהי אחרת.
היא מזהירה את מריאן, אבל נראה שמריאן כבר החליטה שהיא באמת תברח להתחתן עם רייקס.
אני מניח שזה לא יצא לפעול.

הבעיה המשפטית של מר ראסל נפתרת בדרך מקרה על ידי מריאן שאפילו לא יודעת שהיא עשתה משהו מיוחד כשהיא החזירה את הארנק של הסטנוגרפית של מר ראסל וטעתה בשם שלה.

חלק גדול מהדמויות מגיעות לניופורט.
אוסקר שם ממשיך בניסיון שלו לחזר אחרי גלדיס, אבל אז מגיע גם ג'ון אדמס שעושה אותו דבר, כנראה רק בשביל להרגיז את אוסקר. אבל נראה שהוא מצליח יותר ממנו.
מר מקאליסטר לוקח את אורורה וגברת ראסל לראות את הבית של גברת אסטור שאמורה להגיע רק למחרת. אבל אז היא מגיעה יום מוקדם באופן מפתיע. ובגלל שזה יהיה נוראי אם היא תגלה שהוא הביא לבית שלה את גברת ראסל אז הם מבריחים אותה החוצה דרך אזור המשרתים. נראה לי שהעלבון של כל זה יושב חזק מאוד על גברת ראסל. אם כי מה היא יכולה לעשות? זה יהיה טיפשי מצידה לנקום במר מקאליסטר כשהוא זה שעוזר לה להתקדם חברתית.
אני בטוחה שנראה את פגי, היא יכולה לעבוד עכשיו אצל מר ראסל ולהרגיז עוד יותר את אגנס ?
רק רוצה לומר ש
למרות שאני מחכה כל שבוע לפרק ואוהבת את העיצוב האומנותי , השחזור התקופתי והשמלות ואני באמת סאקר של סדרות מסוג כזה חייבת לומר שמשהו שם לא מספיק טוב, בטח ובטח אם אני משווה לדאונטאון אבי, יש בסיפור את כל החומרים הנכונים ובכל זאת זה לא זה....אולי זה הבימוי , העריכה...אבל גם אתמול סיימתי את הפרק ועשיתי מן בהההה, כאילו שעמום למרות כל הארועים הגדולים בפרק.
 

dilia snake

Well-known member
אוקיי, כולם מודעים לזה שהמסיבה של גלדיס תראה כאילו היא מתוך הקיץ של אביה?

וברת'ה מתכננת את הנקמה של החיים ראו את זה על הפרצוף שלה בסוף הפרק

זה נראה כאילו ראסל יצא בקלות מכול הסיפור, והוא צריך לשלוח למריאן מתנה ממש יקרה בתור תודה או משהו, היא הצילה לו את התחת.

אז האורורה הזאת בסדר, אבל הנישואים האלו הם טעות.
אני בשוק שאגנס באמת לא פיטרה את ארמסטרונג רק כי אין לה כוח להתרגל למשרתת חדשה שלא מכירה את ההעדפות שלה. (אבל זה אולי מסביר למה היא גם לא פיטרה את באניסטר).
יותר מפתיע התגובה האמפתית שלה כלפי פגי, כאילו מצד אחד היא שמרנית נורא ומתנשאת אבל בתוך תוכה היא אדם טוב בצורה קצת מעוותת. אני חושבת שהיא תנצל את הקשרים שלה כדי למצוא את הבן של פגי.
אז עכשיו פגי עזבה וזה נורא חבל. אבל אני לא מאמין שלא נראה אותה יותר. אם כי זה יהיה מוזר כשהיא לא גרה שם.
אבל היא עדיין חברה של מריאן ויש את הדרמה המשפחתית הפרטית שלה והעבודה בעיתון. אז אין סיבה שהיא עדיין לא תהיה ברקע.
אני מניח שזה לא יצא לפעול.
(y). היא צריכה להתחתן עם לארי בכול מקרה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
האמת לא הבנתי איך זה עבד לה בכלל כאילו העובדים פשוט חשבו שהיא מתה? זה תהליך שונה לגמרי לא הבנתי איך זה הולך8-*
ממה שהבנתי לפי מה שהיא אמרה בשלב מסוים, היא שילמה במיוחד כדי שרוב העובדים יחשבו שהיא באמת אחת המתים שהגיעו לשם. אבל בהנהלה גבוהה האנשים כן ידעו שהיא לא באמת מתה.
מזכיר לי גם שלא הבנתי איך עובדות נשיקות, איך זה עובר ב VR אם אין כלום על הפה? הרי כדי להרגיש מגע בכל חלק אחר צריך את החליפה הזאת.
כן, הקטע עם הנשיקות לא ברור לי.
אוי, ומזכיר לי שהיא האריכה את הלשון... :sick:
היה גם מצחיק איך כשהפסיכולוגית מגלה שאינגריד רוצה ילד אז היא צועקת את זה לכולם במרדבמשרד בתור כזה דבר מצחיק.
(אם כי עכשיו כשאני כותב את זה זה גם נראה לי דבר די נוראי שהיא עשתה)
טוב בכללי היא די נוראית. אבל משעשעת.
לא, אני דיברתי על כך שמה שהפסיכולוגית עשתה היה נוראי - זה שהיא סיפרה לכולם על מה היא מדברת עם אינגריד ועל זה שהיא רוצה ילד.
*זה אולי קצת לא היה ברור, כי הייתה לי טעות כתיב שעכשיו תיקנתי.
לגמרי רע. דבר ראשון בכללי אנחנו צריכים ללמוד לשחרר אחרי המוות, אף אחד לא צריך חיי נצח.
דבר שני כמו שאתה רואה זה אומר שתאגידים יהיו הבעלים של הנפש של האנשים וזה בטח לא דבר טוב.
האם זה יהיה עניין של תאגידים זה עניין אחר שאנחנו לא יודעים אם יהיה.
אבל באופן בסיסי אני לא בטוח אם יש משהו רע בלחיות לנצח - למעשה יש כל מיני מחקרים לגבי הארכת תוחלת החיים הרבה יותר ממה שהיא כיום, אבל בעיה ענקית עם זה היא שזה יגרום לאוכלוסיית כדור הארץ לגדול באופן דרמטי (עוד יותר ממה שהיא גדלה בכל מקרה). אז חיי נצח באופן דיגיטלי זה נראה לי פתרון אלגנטי שפותר את הבעיה הזאת.
פשוט כמו שדובר בתוכניצת אחרת - צריך לתת לאנשים שם את האופציה למות באמת כשהם רוצים.
ממ לאדעת הם די עצבנו אותי.
גם אותי הלאדים עיצבנו. אבל אני גם חשבתי בשלב מסויים שנגלה שהם ממש רעים. אני חשבתי שאפילו מתאו מנצל את נורה מההתחלה בשביל משהו ממש רע.
אבל בסופו של דבר הם אומנם מעצבנים, אבל הם לא ממש רעים.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני בטוחה שנראה את פגי, היא יכולה לעבוד עכשיו אצל מר ראסל ולהרגיז עוד יותר את אגנס ?
האמת שפגי אולי יכולה להחליף את הסטנוגרפית שבגדה במר ראסל.
זה במיוחד יכול להתאים כי בזכות מריאן הוא גילה על התרמית שלה, אז עכשיו אם מריאן תציע מישהי אחרת לעבודה יש סיכוי שהוא יקח אותה אפילו פשוט כתודה למריאן.
לא נראה לי שפגי תרצה להרגיז את אגנס, וגם לא נראה לי שלמר ראסל במיוחד מעניין להרגיז את אגנס.
אבל שניהם לא חייבים לה שום דבר בשלב הזה.
למרות שאני מחכה כל שבוע לפרק ואוהבת את העיצוב האומנותי , השחזור התקופתי והשמלות ואני באמת סאקר של סדרות מסוג כזה חייבת לומר שמשהו שם לא מספיק טוב, בטח ובטח אם אני משווה לדאונטאון אבי, יש בסיפור את כל החומרים הנכונים ובכל זאת זה לא זה....אולי זה הבימוי , העריכה...אבל גם אתמול סיימתי את הפרק ועשיתי מן בהההה, כאילו שעמום למרות כל הארועים הגדולים בפרק.
משהו באחוזת דאונטון תמיד הרגיש אפי איכשהו, מין נשגב כזה.
אבל בסך הכל העונה הזאת יותר טובה משלושת העונות האחרונות של אחוזת דאונטון בקלות.
אוקיי, כולם מודעים לזה שהמסיבה של גלדיס תראה כאילו היא מתוך הקיץ של אביה?
:-D
אבל גם :cry:
אני ממש מקווה שלא.
נראה לי שגברת ראסל עובדת באופן חכם שהיא כבר שריינה את הצעירים. ונראה לי שאפילו גברת אסטור הצעירה תגיע באמת. פשוט אמא שלה לא תבוא וזה יהיה מאכזב.
וברת'ה מתכננת את הנקמה של החיים ראו את זה על הפרצוף שלה בסוף הפרק
כן, זה בהחלט נראה ככה.
אבל לא ברור במי היא מתכוונת לנקום. כי זה יהיה טיפשי מצידה להפיל את מר מקאליסטר כשהוא כל כך עוזר בלקדם אותה לחברה שהיא רוצה.
ואני לא בטוח איך יש לה יכולת לנקום בגברת אסטור. במיוחד כשהיא עדיין רוצה שהיא תחשוב טוב עליה.
זה נראה כאילו ראסל יצא בקלות מכול הסיפור, והוא צריך לשלוח למריאן מתנה ממש יקרה בתור תודה או משהו, היא הצילה לו את התחת.
בהחלט. למרות שהיא בכלל לא מודעת למה שהיא עשתה.
אבל כמו שהצענו למעלה - הדרך הכי טובה היא אולי להעסיק את פגי.
יותר מפתיע התגובה האמפתית שלה כלפי פגי, כאילו מצד אחד היא שמרנית נורא ומתנשאת אבל בתוך תוכה היא אדם טוב בצורה קצת מעוותת. אני חושבת שהיא תנצל את הקשרים שלה כדי למצוא את הבן של פגי.
נראה לי שבאמת אין סיבה שהיא תכעס על פגי אחרי שהיא שמעה את הסיפור המלא. ועם הגילוי שאגנס עצמה איבדה ילדים בלידה אז עוד יותר מובן שהיא תהיה מאוד אמפתית כלפיה. ראינו בהרבה נקודות שהיא כן אדם טוב. גם כשהיא "מרשעת" לפעמים זה בעצם בכוונה טובה. כמו שהיא הייתה נוראית אל המחזר של איידה, אבל באמת ככה חשפה שהוא רצה בה רק בשביל כסף.
אבל זה באמת קטע מוזר שיש לה הרבה יותר אמפתיה לאישה שחורה מאשר לאנשים של הכסף החדש.
אני גם מקווה שהיא תנצל את הקשרים שלה כדי לגלות מה קרה לבן של פגי.
אבל היא עדיין חברה של מריאן ויש את הדרמה המשפחתית הפרטית שלה והעבודה בעיתון. אז אין סיבה שהיא עדיין לא תהיה ברקע.
היא בהחלט משמעותית מספיק כדי להשאר בתמונה בכל מקרה. אבל הדמויות הראשיות בסדרה הם אלו שקשורות אל שתי המשפחות, אז נראה לי שהיא תהיה הרבה פחות נוכחת אם לא יהיה לה קשר ישיר אל אחת מהן. כמו שאמרתי אני מקווה שבאמת תעבור לעבוד אצל מר ראסל, אבל גם אם לא, זה לא שאני חושב שהיא תעלם עכשיו מהסדרה.
 

didalf

Well-known member
לא, אני דיברתי על כך שמה שהפסיכולוגית עשתה היה נוראי - זה שהיא סיפרה לכולם על מה היא מדברת עם אינגריד ועל זה שהיא רוצה ילד.
*זה אולי קצת לא היה ברור, כי הייתה לי טעות כתיב שעכשיו תיקנתי.
כן הבנתי את זה אבל חשבתי שדיברת על הבוסית של אלישה, כי הייתה סצנה אחרת שהיא גם דיברה עם אינגריד באותו חדר אז בלבלתי בינה לבין הפסיכולוגית. והבוסית היא אדם נורא אבל משעשע.

האם זה יהיה עניין של תאגידים זה עניין אחר שאנחנו לא יודעים אם יהיה.
כן? אז למי יהיה כסף לייצר כזה דבר חוץ מתאגידים גדולים?

אבל באופן בסיסי אני לא בטוח אם יש משהו רע בלחיות לנצח
יש משהו רע בסיסי בלחיות לנצח וזה שגם ככה יש לנו כמין האנושי בכללי יותר מידי תחושת מגלומניות עליונות על כל דבר אחר בטבע ואנחנו צריכים להרגע, בטח לא להוסיף לזה חיי נצח.
 

LeR@nch

Well-known member
ווואו איזו שאגה דפקתי כשקובי סמולדרס חזרה לגלם את רובין בפרק הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וגם קארל הברמן:-D
אני ממש ממש ממש מופתע לטובה מהסדרה הזו. החבורה החדשה זורמת לי ממש, העלילה כיפית ומצחיקה והווייב של הסדרה המקורית ממש ניכר גם הפעם. מאוד מצפה לעונה השנייה ולעוד הופעות אורח של דמויות מוכרות.
 

dilia snake

Well-known member
נראה לי שגברת ראסל עובדת באופן חכם שהיא כבר שריינה את הצעירים. ונראה לי שאפילו גברת אסטור הצעירה תגיע באמת. פשוט אמא שלה לא תבוא וזה יהיה מאכזב.
ובטח גם מריאן, אוסקר וג'ון אדמס יבואו. אבל עדיין משהו שם ישתבש.
אבל לא ברור במי היא מתכוונת לנקום. כי זה יהיה טיפשי מצידה להפיל את מר מקאליסטר כשהוא כל כך עוזר בלקדם אותה לחברה שהיא רוצה.
אורורה, אגנס ושאר הסנוביות בתור התחלה.
אבל זה באמת קטע מוזר שיש לה הרבה יותר אמפתיה לאישה שחורה מאשר לאנשים של הכסף החדש.
אני גם מקווה שהיא תנצל את הקשרים שלה כדי לגלות מה קרה לבן של פגי.
אני לא חושבת שהיא תופסת את פגי כאיום למעמד שלה, כי המרחק ביניהן גדול מידי לעומת הראסלים. זאת אומרת זה הנכון שהיא עמידה ביחד לשחורים אחרים בתקופה הזאת, אבל היא עדיין לא ברמה של הראסלים או באה בגישה שהיא הולכת לחולל מהפכות ולעורר את הסדר הישן. ויש גם את הסיפור שהיא בכול אופן עזרה למריאן להגיע לניו יורק והקטע עם בית הספר ההוא שאבא של אגנס יסד.
היא בהחלט משמעותית מספיק כדי להשאר בתמונה בכל מקרה. אבל הדמויות הראשיות בסדרה הם אלו שקשורות אל שתי המשפחות, אז נראה לי שהיא תהיה הרבה פחות נוכחת אם לא יהיה לה קשר ישיר אל אחת מהן. כמו שאמרתי אני מקווה שבאמת תעבור לעבוד אצל מר ראסל, אבל גם אם לא, זה לא שאני חושב שהיא תעלם עכשיו מהסדרה.
אולי אגנס תחליט להחזיר אותה בפרק הבא? בטוח משהו יקרה והיא תחזור איך שהוא לתמונה, אולי באמת דרך ראסל או משהו אחר.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
יש משהו רע בסיסי בלחיות לנצח וזה שגם ככה יש לנו כמין האנושי בכללי יותר מידי תחושת מגלומניות עליונות על כל דבר אחר בטבע ואנחנו צריכים להרגע, בטח לא להוסיף לזה חיי נצח.
תמותי את, אני אזכור אותך (את יודעת לזמן מוגבל)
חוץ מזה חיי נצח זאת הדרך היחידה שיהיה לי סיכוי להשלים את כל הסדרות שאני רוצה לראות.

אורורה, אגנס ושאר הסנוביות בתור התחלה.
גברת ראסל רוצה לנקום בכולן עוד מאז הפרק הראשון כשאף אחד לא הגיע ל"מסיבה" שלה.
אבל היא גם חכמה מספיק כדי להבין שבשביל להתקבל לחברה הזאת היא צריכה ליצור בעלי ברית יותר מאשר אויבים.
אלא אם כן היא תחליט שלא אכפת לה כבר להצליח עם החברה הגבוה הישנה הזאת, אבל לא נראה לי שהיא מתכוונת לוותר בשום שלב.
אני לא חושבת שהיא תופסת את פגי כאיום למעמד שלה, כי המרחק ביניהן גדול מידי לעומת הראסלים. זאת אומרת זה הנכון שהיא עמידה ביחד לשחורים אחרים בתקופה הזאת, אבל היא עדיין לא ברמה של הראסלים או באה בגישה שהיא הולכת לחולל מהפכות ולעורר את הסדר הישן. ויש גם את הסיפור שהיא בכול אופן עזרה למריאן להגיע לניו יורק והקטע עם בית הספר ההוא שאבא של אגנס יסד.
נכון שעצם זה שפגי היא ממעמד אחר לחלוטין גורם לכך שהיא לא איום. הבעיה ב"חדשים" זה שהם כאילו הופכים סדרים קיימים.
אני מניח שאם המשפחה של פגי הייתה באה לגור בבית יפה ברחוב של אגנס אז היא הייתה עוד יותר מגעילה אליהם.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ארץ נהדרת
ראיתי היום עם המשפחה למרות שהפרק שודר אתמול.
היו כמה קטעים מוזיקליים טובים
בעיקר הגרסה של שקד לסופרקליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס
גם הקטע של אביב גפן היה מצחיק (אני אנקום יום אחד באבא שלי על ידי כך שאני אקח את נירו לוי לגלם אותו)

אבל הדבר הכי מגניב זה שחצי דרך לתוך הסצנה בבית קברות אנחנו פתאום קלטנו שזה צולם בבית קברות של המושב שלנו
 

didalf

Well-known member
בעיקר הגרסה של שקד לסופרקליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס
חחח כן זה היה טוב. הם הכי טובים כשהם עושים פרודיות לשירים. גם אהבתי את התחפושות של דיסני של כולם.

אבל הדבר הכי מגניב זה שחצי דרך לתוך הסצנה בבית קברות אנחנו פתאום קלטנו שזה צולם בבית קברות של המושב שלנו
חחח מגניב.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
חחח כן זה היה טוב. הם הכי טובים כשהם עושים פרודיות לשירים. גם אהבתי את התחפושות של דיסני של כולם.
אה שכחתי שבאמת אמרו בהתחלה שכולם מתחפשים לדמויות דיסני
ולא עשיתי את הקישור תוך כדי.
אפילו זלנסקי ופוטין בתור פיטר פן וקפטן הוק.
וכמובן ההפתעה המעולה של אייל קיציס בתור בת הים הקטנה
 

Lhuna3

Well-known member
הסיפור הסודי של פגי נחשף סוף סוף. לא שערורייתי נורא, אבל בהחלט עצוב נורא. אם כי זה לחלוטין מרגיש כמו סוג הדברים שבהם בסוף אנחנו מגלים שהתינוק לא באמת מת, אלא האבא שלה שילם כדי שיגידו לה שהוא מת. אז אני מקווה שהיא תמצא אותו.
כן, הכי צפוי בעולם.
אני בשוק שאגנס באמת לא פיטרה את ארמסטרונג רק כי אין לה כוח להתרגל למשרתת חדשה שלא מכירה את ההעדפות שלה. (אבל זה אולי מסביר למה היא גם לא פיטרה את באניסטר).
זה מצער אבל לא הפתיע אותי במיוחד. ואני גם חושבת שזה נכון לדמות שלה. היא אישה טובה בפנים, אבל לא קדושה שתקריב משהו מהנוחות או המעמד שלה.
אני אוהבת שיש בה כמה צדדים, חיוביים ושליליים, וככה היא לא הקלישאה המוחלטת של העשירה השמרנית אבל גם לא ההיפך - קלישאה של זאת שעושה תמיד את הדבר הנכון. ככה היא אמינה ומציאותית יותר.
אז עכשיו פגי עזבה וזה נורא חבל. אבל אני לא מאמין שלא נראה אותה יותר. אם כי זה יהיה מוזר כשהיא לא גרה שם.
ברור שנראה אותה עוד, הרי צריך להיות הסיפור שהיא מוצאת את הבן שלה (או שהוא מוצא אותה) :p
בגזרת משרתים:
את טרנר לשמחתי לא ראינו בכלל.
לטבח הצרפתי היה ויכוח עם מישהי.
גילנו קצת לגבי מה הקטע של המשרת הקירח. כנראה הוא האישה שהוא צופה בה היא מישהו מהעבר הרחוק שלו כי היא לא זיהתה אותו במראה אלא רק בשם.
היה נראה כאילו הוא מאוהב בה, אבל אם היא לא זוכרת אותו בכלל... יכול להיות שזאת הבת שלו?
וגילינו שג'ק (המשרת הצעיר) הולך לבקר את הקבר של אמא שלו. אבל כנראה יותר חשוב לעלילה זה שברידג'ט הסתקרנה מספיק כדי לעקוב אחריו אז אולי יש עוד סיכוי לרומן בינהם.
|ישן|
המבט של אורורה על טום רייקס (העורך דין) מפרק שעבר היה באמת לגבי זה שנראה שהוא מפלרטט עם מישהי אחרת.
היא מזהירה את מריאן, אבל נראה שמריאן כבר החליטה שהיא באמת תברח להתחתן עם רייקס.
אני מניח שזה לא יצא לפעול.
לא יודעת אם יצא לפועל או לא - אבל בכל מקרה כבר 100% שיגמר רע איכשהו.

למרות שאני מחכה כל שבוע לפרק ואוהבת את העיצוב האומנותי , השחזור התקופתי והשמלות ואני באמת סאקר של סדרות מסוג כזה חייבת לומר שמשהו שם לא מספיק טוב, בטח ובטח אם אני משווה לדאונטאון אבי, יש בסיפור את כל החומרים הנכונים ובכל זאת זה לא זה....אולי זה הבימוי , העריכה...אבל גם אתמול סיימתי את הפרק ועשיתי מן בהההה, כאילו שעמום למרות כל הארועים הגדולים בפרק.
|כן| כן, האמת שבדיוק התכוונתי לכתוב דבר מאוד דומה.
למרות שאני דווקא לא משתעממת וכן נהניית, אני מסכימה שמשהו מאוד חסר בסדרה, וזה בולט במיוחד בהשוואה לדאונטון אבי.
כשצפיתי בדאונטון הייתי ממש מתרגשת במוזיקת הפתיחה בגלל האהבה שלי לדמויות שם והחיבור הרגשי לסדרה.
פה לא נוצר אצלי חיבור גדול לאף דמות, למרות שאני מחבבת רבות מהן. יש משהו קר יותר בסדרה הזאת, הדמויות לא ממש מצליחות לגעת בי. קשה להגדיר בדיוק למה.

אוקיי, כולם מודעים לזה שהמסיבה של גלדיס תראה כאילו היא מתוך הקיץ של אביה?
אוי ויי, לא חשבתי על זה בכלל :-D
הבעיה שלגב' ראסל זה קצת מגיע לדעתי (כי היא שוב עצבנה אותי שלא אכפת לה בכלל מהרצונות של גלדיס, כמו בעניין השמלה), אבל על גלדיס זה יהיה לי עצוב. אז מקווה שלא.

וברת'ה מתכננת את הנקמה של החיים ראו את זה על הפרצוף שלה בסוף הפרק
באמת נראה, אבל כמו שניק ציין זה יהיה צעד לא הגיוני מצידה (וחוץ מזה הוא לא עשה לה כלום בכוונה, להיפך הוא הציל אותה בסוף מכעסה של גב' אסטור).


יותר מפתיע התגובה האמפתית שלה כלפי פגי, כאילו מצד אחד היא שמרנית נורא ומתנשאת אבל בתוך תוכה היא אדם טוב בצורה קצת מעוותת.
אותי לא הפתיע כי כבר ראינו שבתוכה היא אדם טוב, ואני לא חושבת שזה מעוות אלא מציאותי.
אני חושבת שהיא תנצל את הקשרים שלה כדי למצוא את הבן של פגי.
אוי נכון, זה יהיה מעניין!

(y). היא צריכה להתחתן עם לארי בכול מקרה.
נכון, אבל נראה לי שיעברו עוד כמה עונות והמון מכשלות בדרך עד שזה יקרה בסוף.

ואני לא בטוח איך יש לה יכולת לנקום בגברת אסטור. במיוחד כשהיא עדיין רוצה שהיא תחשוב טוב עליה.
וגם איזה סיבה יש לה לנקום בה על זה? היא לא זאת שגירשה אותה מהבית שלה ובכלל לא יודעת על זה כלום.
אבל בגלל שאחרים יודעים אני מניחה שהשמועה על זה שהיא היתה שם תגיע לגב' אסטור בסוף ומעניין איך היא תגיב.
 

dilia snake

Well-known member
אז מייסון עכשיו חלק מהכת של 51?

אז הצ'יף הסימטרי מגיע לעשות משמרת עם ויולט בזמן שברט עם קייסי, גאלו חושב שזה מוזר, אני חושבת שזה קצת קריפי כי זה מרגיש כמו סטוקינג. אחרי שהם מורידים פצוע בMED ויולט והצ'יף מתנשקים בחניה של האמבולנסים, הגיוני בסה"כ למה לא להתנשק במקום שכולם יכולים לראות אתכם? כמובן שמישהו רואה ואז איזה שהם פרמדיקים שואלים את גאלו על זה ועושים חשבון שככה החימום של האמבולנס תוקן כ"כ מהר (בפרק הקודם או אחד לפניו) והפרק נגמר בזה שהצ'יף הסימטרי כנראה בצרות כי הבוס שלו רוצה לראות אותו על הבוקר. ואני רושמת לעצמי כאן תזכורת להכניס שמפניה למקרר לקרת הפרק הבא ליתר ביטחון.

ניחשתי שבסופו של דבר קרוז יקח את חאווי בתור ילד אומנה.

וסיגר עדיין מטרידה אותי, זה יותר מידי פרקים שהיא מופיעה ברצף. אבל קיד מתחילה לחבב אותה אז שיהיה.

אוקיי, חזרנו לעלילה של אנה, לא כזה מעניין אבל שיהיה.

רק עכשיו קלטתי שבזמן שכול פרק אנחנו מתמקדים בדמות אחרת כמעט בסבב קבוע כמעט ולא מתמקדים בדמות של וויט, אין לו חיים אישיים. אין לו כלום רק העבודה, בסוף הפרק ממש ממש ריחמתי עליו. הוא נראה כ"כ זקן ומסכן ובודד.

העלילה עצמה הייתה שגרתית, לא הבנתי למה אנה יצאה על ג'יי. כאילו הוא ירה בבחור והכול, אבל אחד לא הכריח את הבחור הזה להיות פושע.

אני מניחה שהקטע עם אנה יגמר לקרת הפרקים האחרונים של העונה או יהיה הפינאלה עצמה.

אחרי שבשבוע הקודם שמתי לב שהם העלימו את אית'ן מהקרדיטים שמתי לב שהם העלימו גם את סטיבי. מה נסגר עם דמויות שפשוט נעלמות להן? ומי הרשה לסטיבי להעלם לפני שהיא הולכת על "נטלי על מלא"?

איך שאמרו שהתינוקת תצטרך השתלה ידעתי שזה רק עניין של זמן עד שימצאו תינוק לקחת לו את האיברים. ברגע שהגבר הראשון הגיע עם מוות מוחי ואמרו שיש גם אישה שעדיין תקועה ידעתי שזהו זה. שכחתי שלקרוקט יש משהו עם תינוקות ואז נזכרתי שהייתה לו בת שמתה. בסוף התינוקת החולה שרדה והכול בסדר.

לוויל הייתה עלילה לא כ"כ מעניינת והעלילה עם השוטרת הזאת שתחת מסווה תגרום לדילן להסתבך בצרות, לא לפני שהם יכנסו למיטה.

והורפאה הנרקומנית חזרה, והיא בקרדיטים של הקאסט הקבוע. אז זה יהיה מעניין כי לוויל היה איתה קטע.

ומסתבר שאימהות הודיות זה הגרסה המזרח אסייתית לפולניות.

ושרון הולכת להיות סבתא.
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
יואו די כבר למה עוצרים לפני התשובות???????????? |מזיע| כיף למי שיראה את זה בבינג'.

מתחילים עם הרמוני בחדרה, הנזירי למראה. היא עונדת שרשרת עם תליון שנראה לי כמו מבחנה קטנה עם דם או משהו כזה בפנים(?)
ומקבלת טלפון מגריינר שמצאו מאיפה בוצעה הפריצה לשבב של פיטי: מתוך לומון, מישהי בשם רגהאבי.
והרמוני מתפללת אל קייר, זה ממש דת שהיא באמת מאמינה בה.

אאוטי-מארק זורק לזבל את הטלפון של פיטי.

ברט ואירווינג חמודים מאוד יחד באיזה משרד נטוש מלא צמחיה יפה וכמעט מתנשקים.

עדיין בסביבת מרכז הלידה הסהרורי:
דבון יוצאת החוצה עם התינוקת, ופוגשת את היולדת העשירה שאצלה היא שתתה קפה ערב קודם.
רק שנראה כאילו היולדת כלל לא זוכרת אותה, וגם לא את העובדה שהיא הצהירה בפניה אמש בבטחון מוחלט שהיא מתכוונת לקרוא לתינוקה, בראדלי, בשם וויליאם.
האם היא סוג של מנותקת?
אולי עשירים משתמשים בטכנולוגיית הניתוק בשביל לא לזכור אירועים טראומתיים וכואבים כמו לידה?

איני-מארק ממשיך לקרוא בספר של ריקן, אמירות יפות על חברות ושותפות גורל והושטת יד לזולת במאבק.

מחלקת זיקוק נתוני-מקרו דנים באפשרות להתרועע יותר עם מחלקת אופטיקה ועיצוב.
(אירווינג רוצה להתראות עם ברט, האלי רוצה לגלות כמה שיותר דברים על המקום ולמפות אותו, מארק בעיקר רוצה שהאלי תהיה שמחה.)
מגלים שגב' קייסי נענשת ב"חדר המנוחה" (על כך שאיבדה אתמול את האלי שעליה היתה אמורה להשגיח).
מארק מרגיש אשם כמובן ומנסה למחות מול הרמוני.
בשיחה איתה הוא מגלה מרדנות יוצאת דופן ומעיז לדרוש ממנה תשובה מה בדיוק פשר העבודה שהם עושים שם.
כעונש היא שוללת מהמחלקה שלו את הזכות לצאת למסדרונות עד שיעמדו ב"מכסה" שלהם.
ובזעמו המתגבר הוא מורד אפילו עוד יותר ולוקח במפגין את כל המחלקה אל מחלקת או"ע!

אהבתי איך שארבעת "המורדים" החמודים האלה צועדים בנחישות במסדרון.

שם איני-האלי ואיני-מארק קולטים שזה הכי הרבה אנשים שהם ראו אי פעם (יש 7 אנשים באו"ע).
ומגלים שמייצרים שם כל מיני חפצים ואין להם מושג בשביל מה, היום מזלפים, שבוע שעבר גרזנים.

מארק מציע שכולם יעבדו יחד לחקור מה באמת הם עושים שם, ומצביע על סתירות בין הפילוסופיה של קייר איגן על "הארה מעבר להכל" לבין החשאיות והאפלה המטאפורית שבה מחזיקים אותם שם.

לפני שמילצ'יק מגיע לפזר את החגיגה, דילן מספיק להסתובב שם קצת ולגנוב כרטיס אחד מתוך אוסף כרטיסים עם איורים שמראים 2 אנשים עושים משהו (נראה כמו הדרכה של שיטת קרב מגע/הכנעה כלשהי?)

כשמחזירים אותם הרמוני שרה בפניהם איזה המנון לקייר או משהו חחחח
ושולחת את מארק ל"חדר המנוחה". בכניסה הוא פוגש את גב' קייסי המסכנה שיוצאת משם וממלמל סליחה.

אאוטי-מארק בדייט שני עם אלכסה החמודה (הדולה), וידו פצועה (נראה כאילו נתן אגרוף באיזה קיר או משהו).

דבון מגגלת את היולדת העשירה - גבריאלה ארטטה - ומגלה שבעלה הוא פוליטיקאי שנודע בתמיכתו הנלהבת בטכנולוגיית הניתוק.

הרמוני מעמידה פני יועצת הנקה ומגיעה "לעזור" לדבון עם התינוקת, בפועל, מנהלת "חקירה פרטית", כך אמרה לגריינר אח"כ.

ואז...
מילצ'יק ודילן בארון בגדים בבית של דילן!
לכאורה מתחבאים מהבן הקטן שלו, שמילצ'יק אמר לו לספור עד הרבה מאוד,
מילצ'יק "מעיר" שם את איני-דילן לרגע בשביל לשאול אותו איפה "הכרטיס האידאוגרפי" שגנב ממחלקת או"ע. דילן אומר שהחביא אותו בשירותים בלומון. הבן של דילן מגיע לחדר ואיני-דילן מבין שזה כנראה הבן שלו, ואז מילצ'יק נותן הוראה בטלפון להחזיר אותו לאאוטי-דילן.
אנחנו רואים שהמעבר בין המצבים הוא (לפחות גם) בשליטה ע"י מתג מרחוק - ולא רק (או בכלל) משהו שמופעל ע"י מיקום גיאוגרפי.

[מילצ'יק כנראה הניח שדילן הוציא את הכרטיס איכשהו ולכן בא לחקור את האאוטי ולחפש את זה בבית שלו, אבל כיוון שהאאוטי לא ידע כלום הוא אמר לו שהוא חייב לדבר בדחיפות עם האיני ולעשות את זה. המידע בכרטיס כנראה רגיש מספיק בשביל שלא יכול היה לחכות לבוקר שאחרי במשרד וגרם לו לעשות דבר כל כך חריג.]

אאוטי-מארק ואלכסה הולכים אחרי הדייט להופעה של הלהקה של הבת של פיטי, שמסתבר ששרים שירי התנגדות ללומון.

גריינר מדווח להרמוני שמצאו איפה מתחבאת רגהאבי, במחסן של איזה קולג'.

מארק מתעורר במיטה עם אלכסה הישנה, והולך להוציא מהפח את הטלפון של פיטי, ומתקשר למספר שכל הזמן התקשר אליו.
בחורה מזמינה אותו להפגש ולדבר בחשאיות.
קצת קיוויתי שזו תהיה אאוטי-האלי, שנגלה שנכנסה לשם לצורך מבצע ריגול של מתנגדי הניתוק, וזה היה מסביר למה היא מסרבת להתפטר. אבל לא, זו (אני מניחה) רגהאבי שזו בחורה שאנו לא מכירים (נכון?)

בינתיים בלומון מחלקת התחזוקה מתקינה בלילה שינוי מסקרן וחשוב כלשהו במעלית של המשרד(?)

אוף!!
 

Lhuna3

Well-known member
עוגה או לא עוגה?
ריאליטי בנטפליקס

ראיתי פרק 1 ואני לא מתכוונת להמשיך כי זה קטע נחמד אבל ממצה את עצמו מאוד מהר, והמנחה לא כזה מצחיק כמו שהוא חושב, אבל יש לי 2 הערות בכל זאת על הפרק.

הראשונה היא ספוילר לפרק: המתמודד שניצח בעצם רימה כי הוא שם סוכריות ג'לי (והרבה!) על אחד מהטאקוס האמיתיים כדי להטעות את השופטים, אז ברור שהם חשבו שזה העוגה אם הם לא ידעו שהוא יכול לעשות דבר כזה. וברור שאם 2 המתמודדות שנגדו היו חושבות שזה מותר אז הן גם היו עושות אותו דבר ומצליחות.
זה ממש עצבן אותי שלא היתה לזה שום התייחסות ופשוט קיבלו את הניצחון שלו.
הוא היה צריך להפסל בכלל.
ואם לשאר המתמודדים שיאפו בתוכניות הבאות יש שכל אז מעכשיו כולם יעשו ככה, וזה מטומטם.


השניה: אחרי הצפיה בזה העברתי לערוץ 12 ויש ראיון של מגיש חדשות עם מירי רגב, ושניהם עם החליפות המבריקות והאיפור החלק שלהם נראים לי כמו עוגה ובא לי שמישהו יעביר להם סכין באמצע ונראה את הקרם והסוכריות בפנים.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
גם אני ראיתי את הפרק
יואו די כבר למה עוצרים לפני התשובות???????????? |מזיע| כיף למי שיראה את זה בבינג'.
יש לי תחושה שזה בעיקר יהיה כיף למי שיראה את כל העונות בבינג'.
אבל ברצינות - זה גם כיף לראות ככה סדרה כשיש לנו זמן לשבת ולדבר על כל פרק באופן נפרד.
מתחילים עם הרמוני בחדרה, הנזירי למראה. היא עונדת שרשרת עם תליון שנראה לי כמו מבחנה קטנה עם דם או משהו כזה בפנים(?)
ומקבלת טלפון מגריינר שמצאו מאיפה בוצעה הפריצה לשבב של פיטי: מתוך לומון, מישהי בשם רגהאבי.
והרמוני מתפללת אל קייר, זה ממש דת שהיא באמת מאמינה בה.
אה, זה היה תמונה של קייר. זה ממש מוזר כי הנחתי שקייר הוא דת בשביל האנשים שעברו ניתוק וחיים רק בעבודה, מוזר שזה ככה גם בשבילה שהיא חיה מבחוץ.
אאוטי-מארק זורק לזבל את הטלפון של פיטי.
מאוד התאכזבתי כשהוא עשה את זה. הייתי צריך לדעת שהוא יחזור לקחת את זה מאוחר יותר.
ברט ואירווינג חמודים מאוד יחד באיזה משרד נטוש מלא צמחיה יפה וכמעט מתנשקים.
זה מאוד חמוד. אבל גם איכשהו מאוד מוזר
עדיין בסביבת מרכז הלידה הסהרורי:
דבון יוצאת החוצה עם התינוקת, ופוגשת את היולדת העשירה שאצלה היא שתתה קפה ערב קודם.
רק שנראה כאילו היולדת כלל לא זוכרת אותה, וגם לא את העובדה שהיא הצהירה בפניה אמש בבטחון מוחלט שהיא מתכוונת לקרוא לתינוקה, בראדלי, בשם וויליאם.
האם היא סוג של מנותקת?
אולי עשירים משתמשים בטכנולוגיית הניתוק בשביל לא לזכור אירועים טראומתיים וכואבים כמו לידה?
זה גם מה שאני חשבתי. אבל היא הרגישה אפילו יותר מוזרה מזה. ולבעלה לא הייתה בעיה להתנהג באופן נורמלי מה שגרם לאיך שהיא התנהגה להרגיש מוזר יותר.
איני-מארק ממשיך לקרוא בספר של ריקן, אמירות יפות על חברות ושותפות גורל והושטת יד לזולת במאבק.
אבל שוב, זה יפה ומענייין, אבל זה גם מרגיש כמו שטויות.
האמת שכשהוא אומר שהמילה camaraderie מקורה מהמילה camera חשבי שזה שטות גמורה. אבל ליתר ביטחון בדקתי ויש קשר בין המילים. אבל זה לא שcamaraderie מקורה בcamera.
מחלקת זיקוק נתוני-מקרו דנים באפשרות להתרועע יותר עם מחלקת אופטיקה ועיצוב.
(אירווינג רוצה להתראות עם ברט, האלי רוצה לגלות כמה שיותר דברים על המקום ולמפות אותו, מארק בעיקר רוצה שהאלי תהיה שמחה.)
ודילן לפחות כבר לא חושב שהם רוצחים מתועבים.
אהבתי כשדילן צוחק על אירווינג על כך שהוא רוצה לבלות עם ברט, וברט מדווח על המקרה לעצמו.

אגב, לשם שינוי בקושי היה את הלי הפרק. ומה שהיה לא היה מדכא לחלוטין.
נראה שהיא יחסית מרוצה כל עוד הם מורדים באמת. ואהבתי איך כשהיא עוזבת היא אומרת Praise Kier כבדיחה.
מגלים שגב' קייסי נענשת ב"חדר המנוחה" (על כך שאיבדה אתמול את האלי שעליה היתה אמורה להשגיח).
ואם הבנתי נכון הבהירו שגברת קייסי היא לא מנותקת.
וזה ממש מוזר, כי אז איך היא מסכימה לעבוד במקום הזוי שעושה שטיפת מוח.
מארק מרגיש אשם כמובן ומנסה למחות מול הרמוני.
בשיחה איתה הוא מגלה מרדנות יוצאת דופן ומעיז לדרוש ממנה תשובה מה בדיוק פשר העבודה שהם עושים שם.
כעונש היא שוללת מהמחלקה שלו את הזכות לצאת למסדרונות עד שיעמדו ב"מכסה" שלהם.
ובזעמו המתגבר הוא מורד אפילו עוד יותר ולוקח במפגין את כל המחלקה אל מחלקת או"ע!
כל הסצנה של השיחה שלהם הייתה טובה. סוף סוף הוא שואל שאלות.
ואיך שהיא צועקת עליו.
אבל באמת הכי טוב זה שהוא מחליט לקחת את כל המחלקה כמרד.
אהבתי איך שארבעת "המורדים" החמודים האלה צועדים בנחישות במסדרון.
כן, זה היה טוב.
שם איני-האלי ואיני-מארק קולטים שזה הכי הרבה אנשים שהם ראו אי פעם (יש 7 אנשים באו"ע).
כן, זה נורא מוזר. (וזה מוזר שלהיות בחברה של מעל 10 אנשים מרגיש להם אפילו יותר מוזר מחדר העזים)
ומגלים שמייצרים שם כל מיני חפצים ואין להם מושג בשביל מה, היום מזלפים, שבוע שעבר גרזנים.
זה מוזר. אבל עדיין נראה לי פחות מוזר מאשר מיון מספרים לפי רגש שהם נותנים לך.
אגב, הם לא עונים לאנשים אופטיקה ועיצוב כשהם שואלים אותם לגבי מה הם עושים בזיקוק מקרו מידע.
מארק מציע שכולם יעבדו יחד לחקור מה באמת הם עושים שם, ומצביע על סתירות בין הפילוסופיה של קייר איגן על "הארה מעבר להכל" לבין החשאיות והאפלה המטאפורית שבה מחזיקים אותם שם.

לפני שמילצ'יק מגיע לפזר את החגיגה, דילן מספיק להסתובב שם קצת ולגנוב כרטיס אחד מתוך אוסף כרטיסים עם איורים שמראים 2 אנשים עושים משהו (נראה כמו הדרכה של שיטת קרב מגע/הכנעה כלשהי?)
זה היה כל כך טוב כשהוא מציע להם לעבוד יחד וחשבתי שאולי באמת יראו איזושהי התנגדות למילצ'יק כשהוא הגיע, אבל לא. הם פשוט עוקבים אחריו. כל כך עצוב שהם לא עמדו כולם וסירבו. מה עוצר אותם?

וכן, הכרטיסים האלו נראו כאילו הם מדגימים שיטות קרב. לפחות חלקם.
כשמחזירים אותם הרמוני שרה בפניהם איזה המנון לקייר או משהו חחחח
ובפעם המאה הפרק, והאלף בכל הסדרה, נשאלת השאלה WTF
ושולחת את מארק ל"חדר המנוחה". בכניסה הוא פוגש את גב' קייסי המסכנה שיוצאת משם וממלמל סליחה.
איכשהו למרות הכל, הייתה לי תקווה כלשהי שמארק יראה התנגדות וינסה לברוח
אאוטי-מארק בדייט שני עם אלכסה החמודה (הדולה), וידו פצועה (נראה כאילו נתן אגרוף באיזה קיר או משהו).
זה עוד הרעיון העדיף, אני גם מדמיין שעשו עליו עינויים כלשהם
דבון מגגלת את היולדת העשירה - גבריאלה ארטטה - ומגלה שבעלה הוא פוליטיקאי שנודע בתמיכתו הנלהבת בטכנולוגיית הניתוק.
לאן כל זה הולך?
הרמוני מעמידה פני יועצת הנקה ומגיעה "לעזור" לדבון עם התינוקת, בפועל, מנהלת "חקירה פרטית", כך אמרה לגריינר אח"כ.
מה לכל הרוחות כל כך משמעותי במארק שבשביל לחקור אותו היא צריכה ללכת ולהדריך את אחותו בהנקה?
ואז...
מילצ'יק ודילן בארון בגדים בבית של דילן!
לכאורה מתחבאים מהבן הקטן שלו, שמילצ'יק אמר לו לספור עד הרבה מאוד,
מילצ'יק "מעיר" שם את איני-דילן לרגע בשביל לשאול אותו איפה "הכרטיס האידאוגרפי" שגנב ממחלקת או"ע. דילן אומר שהחביא אותו בשירותים בלומון. הבן של דילן מגיע לחדר ואיני-דילן מבין שזה כנראה הבן שלו, ואז מילצ'יק נותן הוראה בטלפון להחזיר אותו לאאוטי-דילן.
אנחנו רואים שהמעבר בין המצבים הוא (לפחות גם) בשליטה ע"י מתג מרחוק - ולא רק (או בכלל) משהו שמופעל ע"י מיקום גיאוגרפי.
זה מגניב מאוד באמת לגלות שהם יכולים ככה להעביר אותם בין מצבי תודעה מרחוק.
הקטע הוא שבשניה הראשונה שראו שזה קורה לדילן חשבתי שזה משהו שקרה לו בטעות או משהו והוא פשוט ימצא את עצמו בבית שהוא לא מכיר עם ילד שהוא לא מכיר.
הקטע הוא שאיני-דילן בטח עכשיו יזכור את כל האירוע למחרת בעבודה וזה אומר שהוא עכשיו יידע שיש לו בן.
חשבתי בהתחלה גם שבטח אאטוי-דילן יכעס שעשו לו את זה בבית שלו, אבל בעצם הוא בטח נתן להם רשות לעשות את זה.

עוד משהו שחשבתי זה שהם עלו על כך שדילן גנב כרטיס אחד קטן בעזרת המצלמות שלהם. אבל איכשהו הם מפספסים המון דברים כמו המפות שהם עושים או זה שהם קוראים ספר אסור.
[מילצ'יק כנראה הניח שדילן הוציא את הכרטיס איכשהו ולכן בא לחקור את האאוטי ולחפש את זה בבית שלו, אבל כיוון שהאאוטי לא ידע כלום הוא אמר לו שהוא חייב לדבר בדחיפות עם האיני ולעשות את זה. המידע בכרטיס כנראה רגיש מספיק בשביל שלא יכול היה לחכות לבוקר שאחרי במשרד וגרם לו לעשות דבר כל כך חריג.]
מה באמת כל כך דחוף בזה?
אאוטי-מארק ואלכסה הולכים אחרי הדייט להופעה של הלהקה של הבת של פיטי, שמסתבר ששרים שירי התנגדות ללומון.
ובאמת לא שירים טובים כל כך.
גריינר מדווח להרמוני שמצאו איפה מתחבאת רגהאבי, במחסן של איזה קולג'.

מארק מתעורר במיטה עם אלכסה הישנה, והולך להוציא מהפח את הטלפון של פיטי, ומתקשר למספר שכל הזמן התקשר אליו.
בחורה מזמינה אותו להפגש ולדבר בחשאיות.
קצת קיוויתי שזו תהיה אאוטי-האלי, שנגלה שנכנסה לשם לצורך מבצע ריגול של מתנגדי הניתוק, וזה היה מסביר למה היא מסרבת להתפטר. אבל לא, זו (אני מניחה) רגהאבי שזו בחורה שאנו לא מכירים (נכון?)
לא חשבתי שזאת יכולה להיות הלי, אבל זה באמת היה יכול להיות מגניב.
גם אני מניח שזאת שהוא פוגש זאת רגהאבי, אבל זה גם מוזר כי היה נשמע שהיא מבוצרת באיזה מקום וגריינר (אני לא יודע מאיפה את יודעת את שמו) דואג שהיא לא תברח.
בעצם אם הוא פשוט עוקב אחריה אז הוא עכשיו יראה את מארק נפגש איתה.
בינתיים בלומון מחלקת התחזוקה מתקינה בלילה שינוי מסקרן וחשוב כלשהו במעלית של המשרד(?)
אני הנחתי בהתחלה שנראה שפשוט סוגרים להם את הגישה למסדרונות החיצוניים, אבל זה לא נראה כאילו זה מה שעשו. אז אני באמת לא יודע.
גוזל

עוד שבוע ועוד ראיון עם אדם סקוט (כמעט כתבתי מארק סקוט)
הפעם הרעיון עם ג'ימי קימל וארוך יותר - כמעט 17 דקות - אבל החלק שעוסק בסדרה הוא רק מ10:30
והסיבה ששמתי את זה הפעם בתוך תיבת הספוילר היא כי יש גם קטע מהפרק הזה.
חוץ מזה בראיון הם גם מדברים על תיאוריות מעריצים לגבי הסדרה. וכמונו, גם הם משווים את הסדרה לאבודים.
 
למעלה