נכון אך זה לא הכל
לא יהיה כיבוד הדדי של כרטיסיות ניקוב וזה רע מאוד וללא ספק ירידה ברמת השירות. החל מיום שלישי הבא, אם אדם ירצה לנסוע למשל מאוניברסיטת בר אילן לתל אביב, ובידו כרטיסיית "דן", הוא לא יוכל להשתמש בכרטיסייה זו בקווים מסויימים וביניהם קו 68 שהוא הקו בעל התדירות הגבוהה ביותר שעובר בבר אילן. ולמה לאותו נוסע להחזיר את הכרטיסייה ל"דן" ולהזדכות עלייה, אם במקום עוברים גם קווים אחרים שיישארו בדן כדוגמת קו 70 או קו 43? המשמעות היא שלנוסעים רבים תהיה דילמה: או לחכות עוד זמן בתחנה עד שיבוא אוטובוס של "דן", או לשלם עוד כסף באוטובוס של "קווים". דילמה זו כלל לא קיימת נכון לעכשיו וזאת משום שכל הקווים שייכים לדן! וכך זה צריך להיות במטרופולין מתקדם שרוצה לתת רמת שירות גבוהה לנוסעים בתחבורה הציבורית (ראו פריס). אגב, מישהו יודע האם לחברת "קווים" קיים אתר אינטרנט? אני מקווה מאוד שכן מכיוון שהקווים שהוצאו מדן לא יופיעו יותר באתר המעולה של "דן". ושאלה נוספת, מישהו יודע האם על התחנות של חברת "קווים" יהיה שילוט מיוחד, או שמא ימשיכו להשתמש בשילוט של "דן"?