העיקר האובייקטיביות
עקבתי די הרבה זמן אחרי ההשתלחויות ברפורמה, בחברות החדשות ובמשרד התחבורה, ורואה כיצד אף לא אחת מטענותיו של בני הספל נסתרת בצורה לוגית ושקולה. לא הצלחתי למצוא טיעון אחד שלא היה נגוע בחוסר אובייקטיביות (מובן, יש לציין, אחרי הכל נראה כי רוב הפורום מורכב מאנשי החברות "הישנות והטובות") והמעניין בכל זה הוא שאפילו לא ניסיתם להסתירו! שתי הערות: החברות החדשות: לא ברור לי מדוע כולן מוזכרות בנשימה אחת. יש לפחות חמש חברות פעילות, ומן הסתם יש הבדלים ברמת השרות הניתנת על ידם, בגיל האוטובוסים, רמת הנהגים ועוד עשרות פרמטרים כלכליים, תפעוליים, שרותיים וכד'. רפורמה ככלל: חיפשתי את שמותיכם בפורומי תקשורת. לא מצאתי. היכן הייתם כש"מאות" עובדי בזק נפגעו מפתיחת שוק התקשורת הבינ"ל לתחרות? האם נשארתם נאמנים לבזק בינ"ל או שהשתמשתם בשרותי החברות החדשות? האם בדקתם את גובה השכר שהן משלמות? את גילם של הכבלים והמחשבים במשרדיהן? מן הסתם, נראה לי שבני מסתדר טוב בלעדי, ולכן אפרוש כאן. רק זכרו דבר אחד - טענות ודעות שונות הן דבר לגיטימי, אם לא הכרחי. חשוב רק לדעת לנמקן. יום טוב לכולכם.
העיקר האובייקטיביותהתערבותי נדרשת יותר מתמיד:
נימוקים עניינים בלבד: 1. בקושי התחילו לעבוד החברות החדשות וכבר הן עברייניות תנועה בקנה מידה מסחרר - המון דו"חות חוטפים הנהגים שלהן המסכנים את התנועה הרבה פעמים. הם צריכים בהול השתלמויות אבל אין להן כסף לזה !! מדובר בחיי אדם ולא בעוד סתם ויכוח בפורום שאף אחד רציני לא רואה אותו... מה זה הפקרות ?? 2. המשק הלאומי מכניס לכיס שלו אוקיינוס של כסף ממיסים על רכישת אוטובוסים חדשים - ברובם מיותרים - ההיצע גדול מהביקוש בהרבה מקומות... 3. גם כאשר עורכים עסקת מכירת אוטובוסים משומשים יש אגרה ולאן הולך הכסף כתוצאה מתשלום האגרה בני ??? 4. זיהום אויר: הצחקתם אותי !!!!!!!!!!!!!!!! צא ולמד כיצד מזהמים את האויר עם כל הגרוטאות הישנות שפתאום חוזרות לכביש אחרי שזרקו אותן במיזבלה. זה נקרא לעשות כסף מזבל על חשבון הבריאות שלך ושלי ! 5. כל מיני אוטובוסים חדשים שנקנו בכל מיני קומבינות בחו"ל. כולם יודעים מה המקור שלהם. זה לא עובד עלי ! קונים כל מיני קומבינות בכל מיני מקומות שנשארו בהם שאריות... מה עם הבטיחות ?? יוק ! 6. ביצועים בהפעלה ?? על איזו הפעלה מדברים ? הרי האוטובוסים האלה חיים במוסך יותר מאשר על הכביש ומתקנים אותם בשאריות של חלקי מרצדס וכו" שקונים במגרשי פירוקים של אגד. מה אני לא רואה את זה ????????? 7. ניקיון ??? הצחקתם אותי !! הזוהמה שולטת והאוטובוסים מלוכלכים ומוזנחים. ראיתי בעיניים שלי !!!!! אגד ודן נקיים הרבה יותר - אין מקום להשוואה. 8. החזר השקעה ????? מי משקיע ?? מס הכנסה או מי בדיוק ??? הצחקתם אותי !! אם ניקח גרוטאה ישנה , נשקיע בה 100 לירות ישראליות, היא כבר נוסעת נכון ? היא תרויח עוד 100 לירות ישראליות אחרי שבועיים נכון ? אבל באיזה רמה ? עם כסאות מתפרקים ? עם אגזוז מעשן עד אימה ?? וכמה נוציא עליה על תיקונים ??? יש לנו מספיק ג'ובות לתקן אותה ??? נמשיך לנסוע איתה מקרטעת על הכביש ולהביא בקבוק של שתיה חריפה עטוף בעיתון לתת לטסטר ביום שיש לה טסט....... וזו המציאות אדון בני !!!!!!!! 9. לתת לעסק צ'אנס ?? עוד לא התחילו לעבוד והם עובדים עלינו עם הקומבינות ! הכל ישראבלוף אחד גדול. כנראה שגם הם שכחו שב-48 פרצה כאן מדינה.... מסקנה: איחוד אגד עם דן הוא כורח המציאות כדי למגר את כל השנוררים האחרים. "אגדן" זה הפתרון ! זה מה שיציל את התח"צ בארץ המתפוררת שלנו. שלנו ?? עדיין יש מדינה פה ?? אני באמת כבר לא יודע ואני לא צוחק !! לילה טוב.
עקבתי די הרבה זמן אחרי ההשתלחויות ברפורמה, בחברות החדשות ובמשרד התחבורה, ורואה כיצד אף לא אחת מטענותיו של בני הספל נסתרת בצורה לוגית ושקולה. לא הצלחתי למצוא טיעון אחד שלא היה נגוע בחוסר אובייקטיביות (מובן, יש לציין, אחרי הכל נראה כי רוב הפורום מורכב מאנשי החברות "הישנות והטובות") והמעניין בכל זה הוא שאפילו לא ניסיתם להסתירו! שתי הערות: החברות החדשות: לא ברור לי מדוע כולן מוזכרות בנשימה אחת. יש לפחות חמש חברות פעילות, ומן הסתם יש הבדלים ברמת השרות הניתנת על ידם, בגיל האוטובוסים, רמת הנהגים ועוד עשרות פרמטרים כלכליים, תפעוליים, שרותיים וכד'. רפורמה ככלל: חיפשתי את שמותיכם בפורומי תקשורת. לא מצאתי. היכן הייתם כש"מאות" עובדי בזק נפגעו מפתיחת שוק התקשורת הבינ"ל לתחרות? האם נשארתם נאמנים לבזק בינ"ל או שהשתמשתם בשרותי החברות החדשות? האם בדקתם את גובה השכר שהן משלמות? את גילם של הכבלים והמחשבים במשרדיהן? מן הסתם, נראה לי שבני מסתדר טוב בלעדי, ולכן אפרוש כאן. רק זכרו דבר אחד - טענות ודעות שונות הן דבר לגיטימי, אם לא הכרחי. חשוב רק לדעת לנמקן. יום טוב לכולכם.