ֹ0000000000000000000
New member
מסכים עם תיאולוגיה,לא עם מסורתי...
יש דיונים פורים רבים ומעניינים שאני נהנה מאוד לקרוא את דבריו של מסורתי ולהשתתף בהם. אך אני חושב שיש גם מקום לדיונים וויכוחים שמשמעם דת או אתאיזם VS תפיסות אחרות. גם מויכוחים כאלה אפשר ללמוד הרבה מאוד. הדברים שאני מתנגד להם זה: *מסיונריות, בין אם דתית, אנטי דתית, או אחרת. *זריקת משפטים לחלל האויר ואז להעלם (ראה ערך kehila). *התייחסות לאישיות המתווכח ולא אל דבריו (ראה ערך masorti, ומחב"שים/ת"ים מזדמנים) אחד הדברים שהכי מפריעים לי (לפחות כרגע), זה אוירת עליהום כפי שהגדירה תיאולוגיה. אך לא רק בקטע של "שסע לך יהודון", אלא בדיוק אותו העניין ב"שסע לך כל מי שמעיז לומר את דעותיו הלא ´יהודיות´". יש דיונים בהם אני בצד של masorti, ויש שלא. אך נמאס שבאלו שלא, הוא תמיד עובר לפסים אישיים (כדוגמת הפתיל הזה בו הדיון הופך פתאום לאישי). בתקווה לשיפור האוירה והמשך דיונים פוריים ומהנים.
יש דיונים פורים רבים ומעניינים שאני נהנה מאוד לקרוא את דבריו של מסורתי ולהשתתף בהם. אך אני חושב שיש גם מקום לדיונים וויכוחים שמשמעם דת או אתאיזם VS תפיסות אחרות. גם מויכוחים כאלה אפשר ללמוד הרבה מאוד. הדברים שאני מתנגד להם זה: *מסיונריות, בין אם דתית, אנטי דתית, או אחרת. *זריקת משפטים לחלל האויר ואז להעלם (ראה ערך kehila). *התייחסות לאישיות המתווכח ולא אל דבריו (ראה ערך masorti, ומחב"שים/ת"ים מזדמנים) אחד הדברים שהכי מפריעים לי (לפחות כרגע), זה אוירת עליהום כפי שהגדירה תיאולוגיה. אך לא רק בקטע של "שסע לך יהודון", אלא בדיוק אותו העניין ב"שסע לך כל מי שמעיז לומר את דעותיו הלא ´יהודיות´". יש דיונים בהם אני בצד של masorti, ויש שלא. אך נמאס שבאלו שלא, הוא תמיד עובר לפסים אישיים (כדוגמת הפתיל הזה בו הדיון הופך פתאום לאישי). בתקווה לשיפור האוירה והמשך דיונים פוריים ומהנים.