הבהרה!
א.במקרה שלי יש כנרה קשר בין אתאיזם לטבע. קשה לי לקשור בין אמנה באלוהים לבין הטבע- כי חד וחלק- אני לא מאמינה שאלוהים יצר את הטבע, ואני לא מאמינה שקיים אלוהים- על כל סוגיו יהיו אשר יהיו. ב.אכן- אני אתאיסטית מהסוג השני .ע"ע שורה אחת מעל. ג.לא זכור לי שנתתי שמות ל-כביכול "אלים שלי". קרא הודעות קודמות אחשלי. הקשר שלי עם הטבע הוא אינרקציה מחשבתית מסויימת. אל תבקש ממני להסביר לך- כי אין לי איך. אני יודעת שאני אוהבת את הטבע, מעריצה אותו,מזדהה איתו,ודואגת לו. כל אלה במושגים שלך. כולל ה"איתו". ד.העולם כן נסוג לשורשים. תבדוק. כיום יש יותר אתאיסטים מבעבר, יותר צמחונים מבעבר, יותר ארגונים להגנת הטבע מבעבר, יותר מודעות לסביבה מבעבר.פעם קראו לזה היפים. אצלי זה נסיון פתטי לחזור לשורשים. לא יודעת איך אתה קורא לזה. ה. הטכנולוגיה כן עושה הכל על מנת שלא נזוז מהספה. זה התחיל בשלט רחוק- טלפון אלחוטי, מתגים ששולטים בבית כולו, קניות הישר מהבית, וכו'. מה שנשאר זה רצפה נעה, וכורסא שהופכת לאסלה, שחס וחלילה לא נקום כדי להשתין.
א.במקרה שלי יש כנרה קשר בין אתאיזם לטבע. קשה לי לקשור בין אמנה באלוהים לבין הטבע- כי חד וחלק- אני לא מאמינה שאלוהים יצר את הטבע, ואני לא מאמינה שקיים אלוהים- על כל סוגיו יהיו אשר יהיו. ב.אכן- אני אתאיסטית מהסוג השני .ע"ע שורה אחת מעל. ג.לא זכור לי שנתתי שמות ל-כביכול "אלים שלי". קרא הודעות קודמות אחשלי. הקשר שלי עם הטבע הוא אינרקציה מחשבתית מסויימת. אל תבקש ממני להסביר לך- כי אין לי איך. אני יודעת שאני אוהבת את הטבע, מעריצה אותו,מזדהה איתו,ודואגת לו. כל אלה במושגים שלך. כולל ה"איתו". ד.העולם כן נסוג לשורשים. תבדוק. כיום יש יותר אתאיסטים מבעבר, יותר צמחונים מבעבר, יותר ארגונים להגנת הטבע מבעבר, יותר מודעות לסביבה מבעבר.פעם קראו לזה היפים. אצלי זה נסיון פתטי לחזור לשורשים. לא יודעת איך אתה קורא לזה. ה. הטכנולוגיה כן עושה הכל על מנת שלא נזוז מהספה. זה התחיל בשלט רחוק- טלפון אלחוטי, מתגים ששולטים בבית כולו, קניות הישר מהבית, וכו'. מה שנשאר זה רצפה נעה, וכורסא שהופכת לאסלה, שחס וחלילה לא נקום כדי להשתין.