האירים – עם מטונף ?

  • פותח הנושא wgaf
  • פורסם בתאריך

נועה P

New member
אידיוט קטן

"ככה מתנהגים ב DONNEY CARNY ו ב MARINO וב FIRVIEW וב ARTANE וב CLARE HALL וב KILLESTER ובמרכז העיר ובשאר המקומות שיצא לי להסתובב בהם" אז אני אמרתי: "גרתי באיזורים אלו ולא ראיתי שום זבל ושום לכלוך יוצאי דופן" ואתה חייב להפסיק עם תיאורי האוכל/זבל האלה. אתה עושה לי תאבון.
 
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gifרק אותי מחקו כאשר נזפתי בwgaf

 

wgaf

New member
ההודעה שלך לא עמדה בסטנדרטים המצופים

וחוץ מזה איך זה שאתה קורא לעצמך פני לשלום ופיך מלא בקללות ודברי שנאה ???
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifאולי חלאס?

לא, לא היית היחיד שמחקתי, ההודעה שלך הייתה פשוט מורכבת בעיקר מנושאים שלא במקום. אני עוקבת אחרי השרשור הזה, שלא תחשוב שאני עושה הפליות. כנראה ספקתי למחוק לפני שראית הודעות מסויימות. ודיי עם התרסה הזאת, זה ממש לא במקום... וזה מיועד לכולם
 
wgaf בישות הישראלית חוויתי וראיתי הרבה יותר

גרוע ,אבל הרבה הרבה יותר גרוע ,תיזהר גם כאשר אתה חוזר לארץ ,שלא תעיר למישהו מלכלך פן תידקר ,ועוד היד נטוייה ,כי בישות הישראלית יש גם ליכלוך מגעיל וגם אלימות ,הצחקת אותי בתאורך על הליכלוך בדבלין שבה שהייתי רבות . בהשוואה שלישות הישראלית האירים צדיקים ,אפשר לחשוב שבתור עובד הייטק ,כל היום בילית במחראות ,ראית נער נורמטיבי זורק שקית ?אוי ווי מה רק אחד ?
 

wgaf

New member
הצחקת אותי אתה

פניך אולי לשלום אך בפיך שטויות... היית בכלל בדבלין ???? אני כבר שנתיים למעשה חי שם . אולי השנאה שלך לישראל העבירה אותך על דעתך אבל לידיעתך בדבלין יש יותר ארסים מבכל ישראל. רק שהם בלונדינים או גינגים . זה לא עושה אותם יותר טובים ... או פחות מכוערים. אולי לא שמת לב ? אני אתן לך תיאור : בלודיני/.גינגי , מכוער , לבוש בטרנינג , בעל גורמטים , קעקועים רבים עד רבים מאוד , סיגריה ביד אחת , בקבוק בירה ביד שניה וסכין בכיס. ארס ישראלי זה ילד קטן לעומת ארס אירי. החוצפה שלהם גדולה יותר מארסים ישראלים הם מעשנים באוטובוסים והנוסעים ואפילו הנהג מפחדים להעיר להם. ראית מישהו מעשן באוטובוס בישראל ???? הסיכוי שלך להידקר שם אינו קטן מהסיכוי להידקר בארץ . אני קורא כל בוקר עיתונות מקומיים . כל יום יש שם דקירה . נקודה. לגבי הילד שזרק שקית פספסת את הנקודה : מה שזעזע אותי זה הייתה העובדה שמדובר היה בילד שנראה בן טובים ולא בארס אשר השליך ברחוב לעיני כל באדישות שקית חצי מלאה בטבעות בצל . תופעה כזו לא ראיתי באף עיר אחרת .
 

jonbaum

New member
אם חשבת שבדבלין יש הרבה ארסים

אז כדאי לך לבקר בלימריק..... אגב, הארסים האירים הם עדיין כלום לעומת הארסים של אנגליה.
 
ואף אחד לא משתווה לערס הישראלי המצוי שהוא מכל

גווני השבטים הישראלים הערס הגדול בעולם ,תופעות של סחיטת דמי חסות למשל נפוצה מאוד בישראל וההוא מזדעזע משקית בצל שהועפה לצידי הדרך .
 
תגיד שלפי דעתך אני מדבר שטויות ,הייתי בדבלין

לפחות 10 פעמים ,לא אתן לך את תאור הערס הישראלי ,חחחחחאתה מדבר על עישון באוטובוסים ?אתה בכלל בארץ בזמן האחרון ?עישון באוטובוס זה קנה המידה שלך ? אתה תגיד בישראל לערס מצוי מדוע הוא חונה בחנייה משולשת ?מכות תחטוף כן ,אתה מכות תחטוף !אתה מזדעזע משקית בצל ?חחחחחחחחח כתבתי כבר בהקשר לליכלוך למשל באוטובוסים ,אתה ראית מישהו זורק בדבלין באוטובוס את כל מה שכתבתי ?ורק באוטובוס ?תגיד בדבלין תראה נהגים משתינים לצד הכביש כבל עם ועדה ?משקית בצל אתה מזדעזע ?זה רק מראה לי שאם זה הזעזוע שלך מצבך טוב . ואגב שקר וכזב מבחינת הדקירות בדבלין בייחס למועדונים בישראל ,בישראל גם דורסים אותך אם אתה מרגיז מישהו ,ויורים בך אתה מעיר למישהו על כך שהוא תפס לך את החנייה ,שודדים אותך לאור יום את הטלפונים הניידים למשל ,ואתה מזועזע משקית בצל ?חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אז אני לא ארד לפן האישי ולא אכתוב מה בפיך .
 

jonbaum

New member
יש מסעדות באוטובוסי אגד ודן?

בארץ יכול להיות שמלוכלך, אבל שם לפחות הלכלוך הוא כשר. אולי זאת הבעיה של wgaf
 
../images/Emo6.gif תראה אוטובוס של אגד או דן את הקשקושים על

על הריפודים ,את הכתמים של שקיות שוקו פטל ,את הקפה שנשפך על הריפודים ,את שאריות הטונה העגבניות והחריף על הריצפה ,את קליפות הגרעינים ,את הטלפונים הניידים כאשר כל ערס מצוי משמיע מוזיקה אישית ,ויוצא שמספר ערסים משמיעים מוזיקה בנייד ,ומשגעים את הנוסעים . לידיעתך הליכלוך ברבים מהמקרים הוא לא כשר שכן המשתמשים בתחצ הם גם עולים לא יהודים אבל הם מנומסים לא מלכלכים ,והוא מדבר על הזורקים עצמות ?בקיצור אני לא טוען שאין בדבלין לכלוכים ,אבל הם כשלג ילבינו לעומת הערסים של ישראל .
 

Ice Age

New member
הי רגע

אתה לא נמצא גם בפורום סקנדינביה? לגבי השלכת הפסולת, אם הבנתי נכון אז הבעיה היא שונה באירלנד: זה לא שאנשים סתם הולכים לפיקניק ומשליכים זבל. פשוט לרוקן את האשפה בבית עולה שם כסף (יש לכל בית פח פרטי וכשמרוקנים זה עולה כמה יורו). אז יש כאלה שמנסים לחסוך וזורקים בדרכים צדדיות את האשפה. באמת ראיתי כמה כאלה כשרכבתי על אופניים בהרי וויקלו.
 

jonbaum

New member
סופסוף מישהו שיודע משהו

אני כמובן לא מצדיק את העניין, אבל הבעיה של השלכת זבל בטבע בהחלט החמירה מאז שהנהיגו את השיטה של "שלם לפי משקל" בעניין זבל ביתי. לכל אחד יש פח גדול בבית, ובאים לרוקן אותו פעם בשבוע. משלמים סכום קבוע לכל השנה, פלוס 4 או 5 חמישה יורו על הריקון עצמו, פלוס כמה סנטים לכל קילו שהזבל שוקל (האוטו זבל שוקל את הזבל בזמן הריקון). אני לא יודע מי הם אלה שזורקים את זבל בטבע, אבל הם בטח לא האנשים הכי עניים כי מי שעני באמת מקבל פטור מכל התשלומים האלה ממילא.
 
העולם קטן ../images/Emo222.gif

נכון, ושמחתי לראות שסטוקהולם (וקצת מחוצה לה) הרבה יותר נקייה מדבלין, למרות שראיתי פחות פועלי ניקיון (האמת שלא ראיתי כמעט בכלל). ההבדל ממש ניכר. אתה צודק שעולה כסף לרוקן את האפשה בבית (אני לא בטוח שבכל אירלנד זה ככה אבל לפחות במקום שגרתי היה תשלום על ריקון כל פח אשפה) וזה דווקא פתרון לא רע, אבל זה כמובן לא תירוץ לאנשים להשאיר אשפה אחרי הפיקניק. ראשית - הם יכולים למצוא פחי אשפה להשליך בהם את הזבל. ושנית - אם הם לא מוצאים - הם יכולים לקחת את האשפה איתם ולהשליך בבית - הרי הם ייצרו את האשפה הזאת בסופו של דבר.
 
למעלה