תשמע ידידי
דבר ראשון אני שמח ללמוד מכל אדם שיש בו מה ללמדני גם אם הוא צעיר ממני בענין האבולוציה חקרתי בזמנו וקראתי בזמנו הרבה הוכחות לאמיתותו ולכן למרות שמה שהפרופסר עשתה שינתה את הידע בהבנת התפתחות התא זה לא שינה את התיאוריה הבסיסית של האבולוציה ולא את ההוכחות לכך (ללא קשר יתכן שאתעניין בזה מתוך סקרנות) אם אני טועה אשמח להתעדכן לגבי ליבוביץ לא הכרתי אותו אבל שמעתי אותו ברדיו (מוקלט)וקראתי מאמרותיו והוא אמר בפירוש שהתנ"ך נכתב על ידי בני אדם ושאין שכר ועונש והוא מקיים מצוות בגלל פילוסופיה ריגשית של רצון וצורך לשמר את עם ישראל ולקיים את תרבותו לא התעמקתי רבות בפילוסופיה שלו כיוון שברגע שהוא הסביר שהסיבה היא רצון גרידא ואין לזה הסבר הגיוני אז עזבתי אותו לנפשו בענין ניוטון אז ידעתי שהוא היה אדוק מאוד וניסה לחשב את סודות היקום מתוך מידות המקדש וכליו ואם אתה לא מאמין לי, לא אכפת לי, אני לא יעשה בחינה בשביל זה אני לא מפחד ממחב"ת באופן עקרוני אני חושב פשוט שזה ביזבוז זמן להתווכח עם מישהו שאין סיכוי לשכנע אותו
דבר ראשון אני שמח ללמוד מכל אדם שיש בו מה ללמדני גם אם הוא צעיר ממני בענין האבולוציה חקרתי בזמנו וקראתי בזמנו הרבה הוכחות לאמיתותו ולכן למרות שמה שהפרופסר עשתה שינתה את הידע בהבנת התפתחות התא זה לא שינה את התיאוריה הבסיסית של האבולוציה ולא את ההוכחות לכך (ללא קשר יתכן שאתעניין בזה מתוך סקרנות) אם אני טועה אשמח להתעדכן לגבי ליבוביץ לא הכרתי אותו אבל שמעתי אותו ברדיו (מוקלט)וקראתי מאמרותיו והוא אמר בפירוש שהתנ"ך נכתב על ידי בני אדם ושאין שכר ועונש והוא מקיים מצוות בגלל פילוסופיה ריגשית של רצון וצורך לשמר את עם ישראל ולקיים את תרבותו לא התעמקתי רבות בפילוסופיה שלו כיוון שברגע שהוא הסביר שהסיבה היא רצון גרידא ואין לזה הסבר הגיוני אז עזבתי אותו לנפשו בענין ניוטון אז ידעתי שהוא היה אדוק מאוד וניסה לחשב את סודות היקום מתוך מידות המקדש וכליו ואם אתה לא מאמין לי, לא אכפת לי, אני לא יעשה בחינה בשביל זה אני לא מפחד ממחב"ת באופן עקרוני אני חושב פשוט שזה ביזבוז זמן להתווכח עם מישהו שאין סיכוי לשכנע אותו