את התחבורה אתה משאיר בשליטה ממשלתית
גובה מס הדלק למשל, נקבע על ידי הממשלה, גובה האגרות נקבע על ידי הממשלה,
זהות ראש הרשות נקבעת על ידי הממשלה. אילו כבישים יסללו, איזו תחבורה ציבורית
תהיה ? אתה משאיר כל זה בידי הממשלה.
אם כן , מה הועילו חכמים בתקנתם? אם הממשלה אינה יכולה לנהל מוסך (להשקפתך),
איך היא תוכל לנהל מערכת מורכבת כמו מערכת התחבורה?
חוץ מזה, התחבורה ברמה המקומית מנוהלת על ידי הרשות המקומית - וכך אנחנו מגיעים למוקש של השלטון המקומי.
כמו שבתים גדולים מנוהלים על ידי חברת ניהול, כך אפשר גם שכונה, רובע ועיר, לא?
על מנת שלחברת הניהול יהיה כח לנהל מצד אחד, ואינטרס לפתח מצד שני, צריך שיהיו לה זכויות
קינייניות על המקום שהיא מנהלת. זוהי המשמעות של הפרטה.
זה לא אומר שהתושבים לא יוכלו לבחור וועד, בדיוק כמו שלעובדים במקום העבודה יש ועד.
אבל תפקיד הועד אינו לנהל, אלא ליצור דיאלוג עם ההנהלה, כך שכולם יצאו נשכרים.
טוב, אני מסיר את הדיסקט הזה. הוא לא שלי.