זה לא הגיוני מה שאתה אומר
"עכשיו הזרימה היא כמות המכוניות שעוברת שמאלה כל רמזור. וכמות זו לא עד כדי כך חזקה, משום שהפניה שמאלה היא רק צד אחד בצומת." "כשיהיה גשר, כל הזמן יעברו מכוניות," אתה צריך להבין שהכמות מכוניות לא מושפעת מהזרימה. זה נשמע הגיוני לחשוב על זה ככה שכשיהיה גשר אז הכל יזרום וכל הזמן יבואו מכוניות ויהיה פקק. אבל זה פשוט לא נכון, כי הכמות היא אותה כמות! זה לא שבגלל שהגשם מזרים מכוניות בלי לעצור אז פתאום "נוצרות" עוד מכוניות שמשתמשות בגשר כדי למלא את החלל הזה, אלה פשוט יהיה פחות לחץ שזאת כל המטרה. אם אתה ממש מתעקש אפשר להגיד שבמקרה הכי הכי גרוע הפקק "יעבור" מקום- במקום הרמזור של הפניה שמאלה היום, לכניסה לנתיבי איילון וכביש 5. אבל גם זה לא נכון כי גם אם נגיד יווצר באמת פקק בכניסה לאחד הכבישים, המכוניות שרוצות להגיע לכביש השני עדיין יזרמו כרגיל, לעומת היום שאם יש הרבה אנשים שרוצים לעלות על איילון, ואתה רוצה לכביש 5, אז אתה בכל מקרה תקוע ביחד איתם בתור לרמזור. עם גשר אתה נוסע חלק