הודעות לשחקנים

רום מ

New member
רועי

היי רועי זאת רום מ אתה פה? אתה בן 15 לא?....יש מצב למסנג'ר?...חחחח (לא מטרידה...חחח) ושיהיה בהצלחה מחר....במה המבחן? אם אתה פה תכתוב!!!
 
לאדם מהאחיינית של רווית

לא יפה... למרות שאלמה באמת ######- כוסית!!!!! סתםםםםםם להתראות מעמית האחיינית
 
לאלמה מהאחיינית של רווית דדון

היי אני נורא שמחה שאתת נכנסת לאתר.... אני מקווה שלא שחכת אותי ביום של סינימה סיטי כי אני לא שחכתי את המראה הלחוץ שלך(לא להעליב) אני האחיינית של רווית דדון המפיקה של הסדרה של ראש גדול!!! קוראים לי עמית- נייסתומיט!!! loveעמית האחיינית!!!
 

shirel 1211

New member
ליונתן....../images/Emo23.gif

בשביל לא להציק לך יותר מדי, החלטתי לערוך לך ראיון: -מה דעתך על העולם? -מהם התחביבים שלך? -מהי העדה שלך? -מה החלום שלך? -מה אתה אוהב בספורט ולא אוהב? -מה משפט המחץ שלך? סוריי, שאני משגעת אותך, אבל אני רוצה להיות שחקנית ואני חושבת שאם אני אתייעץ בשחקנים אחרים יהיה לי יותר "ידע", או אך שמתכוונים לזה... סוריי שוב, אם אני משגעת אותך...
באהבה, שיראל
.
 

SiM GirL

New member
../images/Emo41.gifלאדם הנשמההה../images/Emo70.gif

חולה עליך י'מלאך
איזה חתיך אתה פשוט בלתי יאומן
רק שחבל שאתה משחק ת'נאחס בסדרה........אבל לא משנה עד החתונה יעבור
יאללה ביי כפרה
בחיים
 
../images/Emo23.gif לרועי!!!!!../images/Emo23.gif

היי ממי מה קורה?... זאת רונה..... מקווה שאתה זוכר אותי הייתי בצילומים בתור ניצבת קיצר לא דיברנו פווווול זמן ורציתי להגיד לך שאתה משחק מדהים!!!! והיה לי איתך ממש ממש כיף... ובכלל עם כל השחקנים!! קיצר אם בא לך לדבר זה האייסיקיו שלי 164092960
 
אני חולה עליחם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני רוצה עם יש למישהו מהסדרה מספר אי סי קיו או מסנג'ר לשלוח לי כי אני רוצה להתכתב תודה כפרות !!!!!! או מספר פאלפון תרשמו בנושא לגל בן לו עם יש לחם אבל תתנו !!!!!!!!!!!!!!!!!
 

dana12k

New member
ליונתן../images/Emo24.gif

אתה שחקן פשוט מדהייים! פליז תענה לייי...
 
לאיך שלא קוראים לך...

תסביר איך מרשרשים הודעות לשחקנים!!!!! מעמית האחיינית... אתה מדבר עם האחיינית של מפיקת הסדרה! קצת ריספקט! נ.ב- אל תגיד לי איך או מה לכתוב למי שאני רוצה!
 
ליונתן ואלמה

אתם השחקנים הכי הכי! יונתן.. אתה חמווד וחשבתי שאתה בן שש עשרה ולפי מה שראיתי בהודעות קודמות כתבו שאתה בן שמונה עשרה.. זה נכון? אם כן אתה ממש לא נראה ככה! אהבתי את המשחק שלך! ואלמה... את גם מוכשרת מאוד! אני מה זה מזדהה עם הדמות שלך! באמת! אולי זה ישמע כמו התחנפויות אבל הכל נכון בהצלחה בהמשך הדרך!! עניבה שחורה! ואני בת לא בן... הכנוי מבלבל...=/
 
וואווו תודה רבהבהה...

ממש תודה חמודה... בת כמה את ומאיפה? וכן אני באמת נראה בן 16 ככה תמיד אומרים לי.. חחח אבל ביום יום אני מגדל זקן צרפתי כזה.. חח אז זה עושה אותי טיפה יותר בוגר אבל אני עדין לא נראה בן 18.. וכן תאמת הכינוי שלך ממש מבלבל חשבתי בהתחלה שאת בן..
 
יונתן!

אני סולחת על שהתבלבלת חח אני בת 15 מראשון לציון.. ובבקשה! סיימתם כבר את הצילומים לראש גדול נכון?
 
יהונתן..

ככה שמתי לב שאתה רושם את השם... טוב אז נכנסתי לפה כי רציתי לבדוק בן כמה אתה האמת ואתה דיי קרוב לגיל שלי...חחח אני לא רוצה לצאת מפגרת או משו, ושילדה בגילי פה אבל חשבתי אם יש דרך שנוכל אולי לדבר שלא פה... אם זה לא במסגרת הפורום.. ולווא דווקא בטלפון אני אשמח אם תענה בהקדם ודרך אגב אני בת אם לא הבנת:)
 
למעלה