היום! שרשור פרק הבכורה!

shoham95

New member
מסכימה עם כל 4 הנקודות שציינת


מסכימה גם לגבי המתמודדים.
 

Koala Girl

New member
מסכימה בכללי עם הרוב


בקשר לשפות,בעיקרון אני בעד,אבל בכל זאת שלא יחגגו על זה ויעשו פה אירויזיון
עברית צריכה להיות השפה המרכזית...
 

VickyRosti

New member
גם אני בעד רוב לעברית

אבל כפי שראית, רוב המתמודדים שרים ממילא בעברית, כך שאין צורך לעשות חוקים והגבלות ולכפות על אנשים לשיר בעברית כפי שעושים ב"כוכב נולד", כי רוב המתמודדים ממילא בוחרים לשיר בעברית! ברוב מדינות אירופה המצב שונה לגמרי, ובתוכניות בנוסח The Voice, "כוכב נולד" וכד' רוב השירים שהמתמודדים שרים הם באנגלית (וההפקה אפילו מעודדת את זה!), כך שאנחנו באמת לא יכולים להתלונן!
 
ביקורת ב-ynet על The Voice


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4172435,00.html ביקורת אוהדת למדיי בסך הכל, גם אם לא הכי מדוייקת לגבי הפורמט. ציטוטים נבחרים
"כל מנטור אמור להרכיב נבחרת בת 14 מתחרים ומתישהו, אולי עוד השנה, שניים יגיעו אל הגמר..."
"ואנחנו שונים מהאחרים בכמות המסלסלים המייחלים להתגלות ובמספרן של הנשים שהפגינו קולות גדולים, סטייל דיאנה גולבי." (לכל המעריצים שמסתובבים כאן
)
"אלה שהצליחו להזיז כיסא או שניים מקבלים חיבוק גדול, כאילו היו המנטורים והאלמונים אחים שהופרדו בלידתם..."
"אולי אפשר כבר להשיג לכל המתמודדים בכל השעשועונים באשר הם אבא ואמא גנריים, לבקש מהם לבכות דקה - ולפטור את כולנו מהעונש המשפחתי הדביק הזה." טוב אני אפסיק פה לפני שאני אעתיק את כל הכתבה בסוף
אוהבים קונספירציות? הכתובת של האתר הרשמי של הזכיינית "רשת" בה משודרת התוכנית היא... טם טם טם... reshet.ynet.co.il
 
ביקורת גם ב-nrg


http://www.nrg.co.il/online/47/ART2/324/242.html?hp=47&cat=307&loc=66|סלינק האמת שהביקורת הזאת אפילו יותר מפרגנת, בלי קשר נראה לעין ל"רשת"
ציטוטים נבחרים
"לו רק לא היינו יודעים מי זו נינט, לו רק לא היינו מסמסים כבר עשור למתמודדים ב"כוכב נולד", תוכנית הבכורה של "The Voice" הייתה יכולה להיות מושלמת."
"אי אפשר היה שלא לשים לב להתמודדות על תשומת הלב: המנטורים מול המתמודדים."
טוב, פה אין ציטוט, אבל כל הפסקה האחרונה בכתבה ראויה לקריאה
 
"עכבר העיר"


http://www.mouse.co.il/CM.television_articles_item,790,209,65607,.aspx כאן כבר תמצאו יותר דברים ביקורתיים. ציטוטים נבחרים
"במהותו, מבקש הפורמט של-"The Voice ישראל" לשחזר את אותו רגע חמקמק ונדיר שבו התגלתה לעולם סוזן בויל."
"גפן אכן מנסה למלא את ההבטחה ומתאמץ לספק משובים כנים ככל האפשר בסגנון סיימון קאוול, אבל כל ההרמות שלו להנחתה מסתיימות בקול דממה דקה, כיוון שאין לו פרטנרים לדיאלוג מסוג כזה."
"במשך שנים ארוכות השופטים של "כוכב נולד" עוד בשלב האודישנים מרעיפים כאלה תשבוחות ומחמאות לא פרופורצינאליות על הנבחנים, כך שקשה לחוש שסדרי בראשית השתנו. ב-"The Voice ישראל" כנראה מודעים לכך, והחליטו להעלות את הרף ולשלוח את המנטורים להתחבק ולהתנשק עם חניכיהם הטריים. "
 
וואלה


http://e.walla.co.il/?w=/269/1891937 פה החליטו משום מה בעיקר לנגח את כוכב נולד... ציטוטים
"בטיימינג מושלם – אחרי עונה בעייתית (של כוכב נולד - נ"א) ועם סיום מחפיר שכלל פרשיית הטיית הצבעות מביכה, שופטת שהסתבכה בפלילים עם תוכנית מעורבת ואם זה לא מספיק – חגית יאסו זכתה."
"המנצח הגדול הוא, כצפוי, אביב גפן, היחיד מבין הארבעה שמריח טלוויזיה בדיוק כפי שהוא מריח מלודיה טובה וגם מהלכים שיווקיים."
"ישנם דברים מדאיגים ב-"The Voice" הישראלית: 14 מתמודדים פר מנטור מזמינים גודש תוכניות גדול מדי והימתחות של התוכנית עד זרא, בדומה למה שקרה בעונה השנייה של "היפה והחנון" ובעונה הנוכחית של "המירוץ למיליון""
 
גם בנענע 10 לא חסכו "מחמאות"

מהחלטורה של תמירה ירדני- האמת, שאי אפשר להאשים אותך, כבר עשור שטדי הפקות עושה סיבובי פרסות בכדי להימנע מתביעה ולא לשלם למפתחי הפורמט של איידול. נענע 10
 
מסכים, הבמה באמת יפה


היא ממש נראית כמו בגירסה האמריקאית, וזה לא מובן מאליו פה בארץ... תודה על הלינק
 
אני מניח שלא יחסרו תגובות מצחיקות אבל זו באמת

הצחיקה אותי- באחד מהסירטונים ביו טיוב "חחחח חיפשתי בגוגל מה זה הילדי אור הירח הזה וקראתי שזה מה שאמרת רק שלא ממש הבנתי חח ואני בת אגב לא 'אח שלך' ואני 'ילדת דודו אהרון' לא אור הירח לא אביב גפן ולא נעליים חחחחחחח טנקס על ההסבר מותק......." לא יודע למה, אבל אני שעה כבר יושב מול המחשב וצוחק מהתגובה הזו- "ילדת דודו אהרון"
 
למעלה