תלוי בנסיבות.
אם ילד רגיל, לא הילד ה"מיוחד" שדיברנו עליו קודם, אלא סתם ילד עם תחביבים ותחומי עניין וכישורים בגבול הסביר, היה רוצה ללכת לפנימייה רגילה, סתם כי לא בא לו לגור בבית, הייתי חושבת שמשהו מאוד לא בסדר בבית והייתי מנסה לפתור את הבעיה ולא לשלוח אותו לפנימיה. אם ילד מיוחד, עם כישורים מיוחדים, כזה ש"נועד למשהו" היה בוחר בפנימיה מסוימת כי היא הייתה מקדמת אותו בתחום הזה, הייתי מאפשרת כנראה בתנאים מסוימים: א. אם לא הייתי מוצאת כל דרך לתת לילד מה שהוא רוצה בלי לשלוח אותו לפנימיה - כלומר קודם הייתי בודקת אפשרויות כמו למצוא משהו טוב בתחום בקרבת הבית, לעבור דירה יותר קרוב למוסד המדובר וכו'. ב. אם הייתי משוכנעת שהפנימיה היא באמת טובה לא רק מבחינה לימודית, אלא גם מבחינת היחס והתנאים הפיזיים שהילד יקבל שם. ג. אם הייתי מרגישה שהילד מספיק בוגר לדאוג לעצמו לפחות עד גבול מסוים. ד. אחרי כל זה, הייתי נותנת לזה תקופת ניסיון שבסופה הייתי מחליטה סופית, ולפני זה לא הייתי מבטיחה שום דבר לילד. אם לסכם בקצרה, הייתי רוצה ללכת לקראת הילד אם הייתי רואה שזה באמת חיוני עבורו, בתנאי שהייתי משוכנעת שזה לא יפגע בו פיזית ונפשית.