הכרת כל הדגים ויצורי המים בעולם

דוד170

New member
לא ענית לראיה הכרת כל הדגים ויצורי

לא ענית לראיה הכרת כל הדגים ויצורי המים בעולם
 

L7

New member
איזו ראיה?אני מפסיק לקרוא על דגים

לאחר שורה או שתיים. יש לך משהו ישיר על אלוהים? או שאתה חושש לדבר על הנקודה החלשה הזו.
 

G o v e r no r

New member
התוכל להציג דג נטול סנפיר, או לא?

אני טוען שלכל דג יש סנפיר, ולכן, לכל דג בעל קשקשת יש סנפיר, ולכן אין כל רבותא בדברי חז"ל. אתה יכול להפריכני רק על ידי הצגת דג נטול סנפיר...
 

G o v e r no r

New member
ראשית, מאד יעזור אם נציג את

העובדות, נכון לרגע זה: הידעתם כי אין שום אישוש למעשיות המיתולוגיה היהודית שקדמו למאה ה- 9/10 לפנה"ס? הידעתם כי אף אחד ממלכי האזור לא שמע על שלמה? הידעתם כי לא נמצא מעולם אבק זנב פסיק שריד מבית ראשון? הידעתם כי בעצם המאה ה- 8 לפנה"ס יוצרו בירושלים כדים עם הקדשה לאשרה וליהוה? הידעתם כי ב- Susa (שושן) לא נמצאה אף תעודה המתארת את ארועי מגילת אסתר, והשמות אסתר ומרדכי דומים להחשיד לשמות האלילים הפרסיים אישתאר ומרדוך? ואנו מדברים על המאה ה- 5 לפנה"ס!!! פרופ´ אדם זרטל, הטוען ש"גילה" מזבח עברי קדום על הר עיבל, מודה בפה מלא: "כל התפישה הזאת (התפישה המינימליסטית) נשענת לא על היש הארכיאולוגי אלא על האין, כלומר על העובדה שלא נמצאה שום הוכחה ארכיאולוגית לסיפור יציאת מצרים והכניסה לארץ, ושאין בכלל שום הוכחה ארכיאולוגית לסיפורי התנ"ך עד למסע המלך המצרי שישק לארץ-ישראל" שים לב, שוטה/קטן170. ארכיאולוג מקצועי המכיר את מצב הממצאים אומר זאת בגלוי. בנוסף, מסתבר כי זרטל, נוסף על היותו לא-מומחה למזבחות (ה"מזבח" שלו בעל חתך מלבני 7 על 9 מטרים, בתבנית מסופוטמית בעוד התאור המקראי מדבר על מזבח בעל חתך רבועי), הינו גם לא-מומחה לחרסים. "נתיב" התנועה ש"זיהה" אינו מוכר אף לאחד. הנה מה שאומר מאמר באתר הטכנולוגיה החנוכית, אשר רק הודות לך, נהיינו מודעים לעושר האינפורמציה שבו: "החדירה בצפון בקעת הירדן ושלושת השלבים של ההתנחלות הישראלית בכנען ---------------------------------------------------------------- על-פי הסיפור המקראי, נכנסו הישראלים לארץ המובטחת מול יריחו ושם החלו את מסע הכיבוש. כבר ראינו, שבתל יריחו לא נמצאה כלל עיר כנענית, שחומותיה היו עשויות ליפול מול חילות בני ישראל. הדבר מעלה מיד את השאלה, האם לא צריך לחפש גם מקומות אחרים, שדרכם יכלו הישראלים להיכנס לכנען. ואמנם, בתהליך הסקר בהר מנשה הוברר, כי אחד ממקומות הכניסה הראשיים של הישראלים היה דווקא בצפון בקעת הירדן - ולא בדרומה" משמע, הקבוצות האתניות הללו חצו את הירדן בסביבות בית שאן, התישבו באזור גבעות ג´נין, ומשם משך הזמן נעו דרומה על גב ההר. לא תנועה ממזרח למערב כמו ש"זיהה" זרטל לבדו בבדידות, אלא חדירה ממזרח בצפון הבקעה, ותנועה איטית דרומה. ומעל לכל: אין לנו 600000 עדויות. יש לנו עדות _אחת_ בלבד (single account). והיא רשומה במנוסקריפט אחד כמעשיה מיתולוגית הטוענת שהיא 600000 עדויות. בלא שום מקור תומך עצמאי אחר.
 

G o v e r no r

New member
עיקר שכחתי. התורה נכתבה בין המאות

התשיעית לשישית לפנה"ס. ועוד דבר חשוב ומענין: לתורה שבעה נסחים מנוקדים הנבדלים זה מזה ב- 43 הבדלים בספר בראשית לבדו. כל שבעה נסחים אלה הם נסחים יוקרתיים השייכים למעגל מסורה מוכח. אולם, גם הנוסח הקונסוננטי, אשר היום הוא יחיד - לא היה יחיד עד לפני כאלפיים שנה. כלומר, אין אנו יודעים כלל מהו ה"נוסח" אשר, כביכול, "ירד מהר-סיני"...
 

דוד170

New member
מתי בדיוק ניתנה התורה באיזה

אתה אומר בלי להביא על כך ראיות כך:התורה נכתבה בין המאות התשיעית לשישית לפנה"ס. אני אומר לך מתי בדיוק ניתנה התורה באיזה באיזה שנה יום ואיזה חלק מהיום. פרטים ראה בספר שמות .. למי צריך לשמוע לך או לי?
 

G o v e r no r

New member
"אני אומר לך מתי בדיוק ניתנה התורה

באיזה באיזה שנה יום ואיזה חלק מהיום. פרטים ראה בספר שמות" זה כתוב בספר שמות. אה? !Tres joli !Merveille !Magnifique !Extraordinaire אני עומד פעור-פה, שמוט-לסת, משורבב-לשון, נעתק-נשימה נפעם ומשתאה לנוכח דבריך. _זה_ _כתוב_ _בספר_ _שמות_. הללויה !!!
 

preacher

New member
הרסת את דוד עכשיו

דוד, זה צרפתית, אל תנסה לחפש במורפיקס... דרך אגב, גם אתה יכול לתת לדוד שעה מדויקת של מתן התורה. פשוט תמציא משהו. לדוד לא חשוב אם זה נכון, העיקר שיהיה מדויק.
 

G o v e r no r

New member
ראשית, מאד יעזור אם נציג את

העובדות, נכון לרגע זה: הידעתם כי אין שום אישוש למעשיות המיתולוגיה היהודית שקדמו למאה ה- 9/10 לפנה"ס? הידעתם כי אף אחד ממלכי האזור לא שמע על שלמה? הידעתם כי לא נמצא מעולם אבק זנב פסיק שריד מבית ראשון? הידעתם כי בעצם המאה ה- 8 לפנה"ס יוצרו בירושלים כדים עם הקדשה לאשרה וליהוה? הידעתם כי ב- Susa (שושן) לא נמצאה אף תעודה המתארת את ארועי מגילת אסתר, והשמות אסתר ומרדכי דומים להחשיד לשמות האלילים הפרסיים אישתאר ומרדוך? ואנו מדברים על המאה ה- 5 לפנה"ס!!! פרופ´ אדם זרטל, הטוען ש"גילה" מזבח עברי קדום על הר עיבל, מודה בפה מלא: "כל התפישה הזאת (התפישה המינימליסטית) נשענת לא על היש הארכיאולוגי אלא על האין, כלומר על העובדה שלא נמצאה שום הוכחה ארכיאולוגית לסיפור יציאת מצרים והכניסה לארץ, ושאין בכלל שום הוכחה ארכיאולוגית לסיפורי התנ"ך עד למסע המלך המצרי שישק לארץ-ישראל" שים לב, שוטה/קטן170. ארכיאולוג מקצועי המכיר את מצב הממצאים אומר זאת בגלוי. בנוסף, מסתבר כי זרטל, נוסף על היותו לא-מומחה למזבחות (ה"מזבח" שלו בעל חתך מלבני 7 על 9 מטרים, בתבנית מסופוטמית בעוד התאור המקראי מדבר על מזבח בעל חתך רבועי), הינו גם לא-מומחה לחרסים. "נתיב" התנועה ש"זיהה" אינו מוכר אף לאחד. הנה מה שאומר מאמר באתר הטכנולוגיה החנוכית, אשר רק הודות לך, נהיינו מודעים לעושר האינפורמציה שבו: "החדירה בצפון בקעת הירדן ושלושת השלבים של ההתנחלות הישראלית בכנען ---------------------------------------------------------------- על-פי הסיפור המקראי, נכנסו הישראלים לארץ המובטחת מול יריחו ושם החלו את מסע הכיבוש. כבר ראינו, שבתל יריחו לא נמצאה כלל עיר כנענית, שחומותיה היו עשויות ליפול מול חילות בני ישראל. הדבר מעלה מיד את השאלה, האם לא צריך לחפש גם מקומות אחרים, שדרכם יכלו הישראלים להיכנס לכנען. ואמנם, בתהליך הסקר בהר מנשה הוברר, כי אחד ממקומות הכניסה הראשיים של הישראלים היה דווקא בצפון בקעת הירדן - ולא בדרומה" משמע, הקבוצות האתניות הללו חצו את הירדן בסביבות בית שאן, התישבו באזור גבעות ג´נין, ומשם משך הזמן נעו דרומה על גב ההר. לא תנועה ממזרח למערב כמו ש"זיהה" זרטל לבדו בבדידות, אלא חדירה ממזרח בצפון הבקעה, ותנועה איטית דרומה. ומעל לכל: אין לנו 600000 עדויות. יש לנו עדות _אחת_ בלבד (single account). והיא רשומה במנוסקריפט אחד כמעשיה מיתולוגית הטוענת שהיא 600000 עדויות. בלא שום מקור תומך עצמאי אחר.
 

רון סי

New member
אנחנו משתתפים בצער החוקרים

על כשלונם במציאת ראיות לעובדות ההסטוריות, ומעודדים אותם בכל פה להמשיך ולחפש.
 

G o v e r no r

New member
אינך חולק, אם כן, על מצב הממצאים...

"עובדות הסטוריות" חה, חה, חה. גבוש נוודים באמצעות ליכודם סביב "זכרון הסטורי משותף שהומצא מניה וביה" ננקט מאז ומעולם בידי כהנים, בכל עם, וגם אצלנו...
 

רון סי

New member
ודאי שאני לא חולק

אין לי ספק שקשה לחוקרים להודות בכשלון ולא היו עושים זאת אילו היו מגלים את הממצאים. אני רק לא מבין למה צריך להודיע על אי-מציאה. זה כמו שאני מאבד משהו ואני שולח אותך למצוא את זה, ואתה מתחיל לחפש וכל חמש דקות אתה חוזר אלי ואומר "לא מצאתי! לא מצאתי!". חביבי, חפש, וכשתמצא תגיד. לא למצוא גם אני יכול. זה קלי קלות.
 

G o v e r no r

New member
רון סי יקירי, אמור לי כמה שנים

תקוע אצלך המתג במצב "שדור", והאם מצב "קליטה" מקולקל? ברור שלענין ממצאים ארכיאולוגיים, קיים: Absence of Evidence is not necessarily evidence for absence אלא שלגרסתך, אפילו "necessarily" מיותר. קרא את דברי שוב. אני מינימליסט. מה שאני טוען הוא: כנגד תאור ממקור יחיד (single account), מנוסקריפט, של ארועים אשר כביכול ארעו ל"אבותינו", אנו ניצבים עם חוסר ממצאים מאששים, חלקם אפילו סותר (העדר חומות ליריחו, העדר סמני חצית ירדן מול יריחו ומציאת סמנים דווקא בעמק בית-שאן, העדר תעוד בנודע לבני-ישראל, אצל אומה שהצטינה בתעוד "כל דבר שזז", יצור כדים לאשרה בירושלים בעצם המאה ה- 8 לפנה"ס). "לא למצוא גם אני יכול. זה קלי קלות" מקווני שלא לקית בשטיון, חו"ח. ארץ-ישראל היא האזור הנחפר ביותר בעולם... אני מציג עובדות, ומניח למשתתפים להסיק מסקנות.
 

רון סי

New member
לי נדמה דוקא

שאתה לוקה בבעית קליטה חמורה. אני מוכן לדון איתך כמה שתרצה, ולהראות לך שהבסיס עליו אתה משעין את דעותיך רעוע לא פחות, ואף יותר מהבסיס עליו משעין דוד את דעותיו. זאת למרות שכבר דנו בזה. אבל ברור שדיון אחד, או אפילו שניים, לא מספיק כדי שתקלוט את המסר. הכי מוזר זה שאתה מסכים איתי בעצם, ושבריר שניה אחרי שאתה מביע את הסכמתך (שחוסר ראיות איננו ראיה לחוסר למעשה) אתה שב ומעלה את הטיעון הפתטי על זה שאנחנו ניצבים מול "חוסר ממצאים". לפחות שים איזו שורה מפרידה בין שתי הצהרות סותרות מהותית אלה. ממש לא נעים... אתה לא מציג עובדות. אתה מציג כשלונות של אנשי מדע. לקחת כשלון ולהתפאר בו זה משהו עצוב מאד לדעתי. כשלונות מוטב להסתיר, או לפחות לא לפרסם אותם יותר מדי.
 
למעלה