הלוואי והייתי עמוק כמו שאני יומרני
.

הצדקת את דבריי

אני מרגישה רעה, אבל לא משנה, טורי יותר חשובה לי כגע - א. גם אני לגמרי אהבתי אותו יותר מADP וזה עוד לפני ששמעתי אותו כמו שצריך. ב. רעות, דיי לכתוב הודעות כאלה, הן לוקחות את הרע ומקבצות אותו ביחד בצורה שמבליטה אותו ע"פ כל שאר המציאות וזה ממש לא מה שאנחנו צריכים במצב הנוכחי [שבו יש אנשים שמנסים! עדיין לא להתייאש מטורי] ... ג. מה קרה שעברנו לסקארלט - רעות הבינה שיש עוד אלבום שאנשים מתלהבים ממנו שהיא עוד לא נתנה לו שמיעה טובה כמושצריך ושמעה גם אותו
- ז"א, שגם אצל הרעות, זה הכל עניין של לפתוח את הראש, ובטח ובטח שכשאת באה לאלבום בראש סגור של "אמג אמג 1998 נר" [או שעכשיו זה 2002?] - זה בדיוק מה שתמצאי בו. מסקנתי -
דיי לשנאת הטורי.
תנו לears with feet לחיות.
 

רעוּת

New member
את לא חייבת לקרוא ../images/Emo46.gif

בכל אופן, אני אכתוב מה שבא לי, חופש הביטוי וזה. ובקשר ל-ג- לפי דעתי סקארלט עדיין פחות טוב מה-4 הראשונים, אבל בעיקר מבחינת רמת החיתוך, לא מבחינת רמת איכות השירים/ האלבום, כמו שקורה בכל האלבומים שאחריו
. ומעבר לזה, תנוחי
.
 

yo25

New member
ניתוח בשני שקל וחצי ל GIVE ...../images/Emo192.gif

אני שם גם כאן כי בשירשור הקודם זה נשאר אי שם למטה P: וזה גם מתאים לשירשור תלונות על המילים... טוב אני הולך ממש לקשקש עכשיו , אבל זה בד"כ מה שקורה כשמנסים לתת משמעויות לשירים...אז יש לי תחושה שהיא לא מתכוונת כאן ל"לתרום דם" . כמו שהיא אומרת בראיון : TA: Well, I guess it’s the polar opposite of the vampire concept, where you don’t need to take from somebody, but… there’s a fine line in giving, and… being a watercolour that just runs off a canvas, where you give… so much that you don’t allow people to give back כל השיר מלווה באווירה ערפדית , מרמז על כך הקטע של "לפני שמגיעה השמש היא חייבת לתת כדי להמשיך לחיות" . הקבלה לערפד שחייב לקחת בלילה כדי להתקיים. ויש אנשים שנותנים בצורה לא נכונה , הם מוכנים להקריב את עצמם ולתת את כל כולם , את הדם שלהם בשביל אחרים אבל הנתינה הזאת היא לא באמת מועילה כי ברגע שהם עושים את זה אולי לא ישאר להם שום דבר אחר לתת והם גם לא פתוחים לקבל שום דבר חזרה. זו נתינה אגוצנטרית , הם עושים את זה כי זאת ההנאה האישית שלהם , לא באמת כדי שאחרים יפיקו מכך תועלת. זה גם סוג של לקיחה. והיא לעומת זאת , טורי או הדמות שמיוצגת בשיר נותנת מעצמה אהבה. שאהבה עד כמה שהיא קיטשית באה לחזק אנשים ולתמוך בהם , לגרום להם להבין שהם לא לבד . וזאת דרך נתינה הרבה יותר פתוחה גם לקבל חזרה. הבנאדם לא מחריב את עצמו על מנת לקבל. מממ ומצד שני גם הנתינה הזאת נשמעת בשיר קצת סטייתית ואפלה. כי היא חייבת לקרות בלילה, גם את הנתינה הזאת הבנאדם משתוקק לתת כדי שהוא יוכל להמשיך לתפקד. אולי זה קשור לנתינה דרך המוזיקה , אולי דרך מופע, איזה צורך בסיסי של האומן לתת. מצד שני יש כאן את עניין הקו, גבול שכביכול אסור לעבור כי בצד השני יש משהו לא מקובל . היא שואלת מה או מי (החברה/כנסייה?) יצרו את הקו. האם זה כאב (מממ יחסי סאדו מאזו ?) או בושה...בלה בלה בלה טוב בקיצור אין לי מושג:) אבל אני מניח שמסתתרים שם דברים קצת יותר מורכבים מ"לתרום דם" וזה אחלה שיר לפס קול של true blood :)
 

רעוּת

New member
הייתי צינית מן הסתם,

אבל הקטע של "נותנת אהבה" זה קיטש מפגר, ו"נותנת כדי לחיות" זה אלטרואיזם בגרוש.
 

noosh

New member
נמ

כל הקטע הזה, של נתינה-לקיחה, הוא כלכך מורכב ונוגע בכלכך הרבה דברים ביצר האדם, שטוב לדעת שטורי חושבת ומדברת ומתעסקת בזה, אבל הייתי מצפה למשהו קצת יותר שנון ושזור ומעניין-לירית מ: Soon, before the sun" Before the sun begins to rise I know that I, I must give "So that I, I can live אם אתה רוצה לדבר על נושא רגיש או מורכב או טעון, יש דרכים לעשות את זה. להזכירך, זו אותה אחת שכתבה: Greetings, the monster in our Easter dresses Father says, 'bow your head like the good book says' Well, I think the good book is missing some pages Gonna lay down Gonna lay down
 

Applebite

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

לא סתם אמרתי שנראה שהיא סתם ממלאה את השירים בנפח חסר תוכן. כמו קמח לבן, קלוריות ריקות.
 
|סעמק|

[מה שניחם אותי במיוחד היתה, בכ"ז, ההתעסקות בנושא שבאמת קרוב אליי או אל נפש האדם או וכו', ולא בדברים בלתי עמוקים כמו מה שנראה שנהיה הרגל לאחרונה...]
 

רעוּת

New member
עדיף התעסקות בדברים בלתי עמוקים כבר

מאשר התעסקות בנאלית ושטחית בנושאים שאמורים להיות עמוקים (זה קצת מזכיר לי את ה-you george מ-ADP. כאילו, את רוצה להביע מחאה פוליטית, לפחות תעשי את זה כמו שצריך). ואם נתינה כלכך קרובה לליבך בואי להתנדב איתי ב'עמך' שנה הבאה ונריץ בדיחות שואה אחכ
.
 

avivs

New member
../images/Emo10.gif

המילים שציינת באמת כל כך גרועות. זה אפילו לא מרגיש כאילו היא מנסה ונכשלת, אלא שהיא בכלל לא מנסה. היא וויתרה. את אדם בוגר ושפוי בדעתו, איך אין לך אפילו טיפה של ביקורת עצמית? למען השם, תשבי ותנסי להקשיב לאלבום מהתחלה ועד הסוף, טורי, תראי כמה זה קשה. היא אשכרה אמרה שהיא מעדיפה שהאלבום יהיה ארוך יותר עם שירים שלא קשורים, כדי שלא יצא מצב שהיא צריכה לשחרר בי סיידים בנפרד. כנראה שנמאס לה לשמוע כל הזמן על הביסיידים הנפלאים שהיא לא הכניסה לאלבום. אבל עם כל הכבוד, COOLING וUPSIDE DOWN הם לא POLICE ME, ואם היא לא מבינה את זה אז הפאות שרפו לה כמה תאי מוח. האלבום החדש לא עובד. שיר נחמד פה או שם לא גורמים לו לעבוד. אפילו השיר הטוב ביותר שם, CURTAIN CALL סובל מווקליות סתמית והפקה שלא באמת מתקדמת לשום מקום. 90% מהשירים מתחילים ונגמרים באותה הנקודה. פעם היית מתחיל שיר של טורי, ולא יודע איפה תסיים. כי היא סיפרה סיפור. עכשיו היא לא מספרת כלום. אין לה עוד מה לספר, אבל זה לא מפריע לה להוציא בכוח שירים. מבחינתי שני אלבומים גרועים מתוך שלושת האחרונים (אני עדיין אומר שבADP יש שירים מעולים) אומר הרבה על היכולת שלה בתור יצורת. יצא לי להקשיב אתמול לאחרון של אלאניס, שפחות או יותר פסלתי אותו די מהר. אז כן, האחרון של אלאניס לא מתקרב בכלל לראשונים שלה, אבל כל כך קל למצוא את אלאניס של פעם בכמה מהשירים. (תקשיבו לTAPES) הבעיה הגדולה של האלבום האחרון של אלאניס הוא שהוא קצר מדי, לדעתי. היא הקליטה כמה ביסיידים טובים ושמה אותם רק בגרסה המורחבת. אבל יודעים מה? סבבה. מי שרוצה יכול להשיג אותם בקלות. מדהים אבל איך שאחת ממש עורכת בחומרה, והשניה שכחה מה זו בכלל עריכה. אני חושב שטורי אמוס נעלמת. היא הופכת לצל של עצמה, וזה לא נובע מחוסר כשרון, זה נובע מעצלנות וטפשות. למה עצלנות? היא מעדיפה לעבוד בדיוק עם אותם האנשים, בדיוק באותו האולפן, כבר הרבה מאוד שנים. אם היא לא מבינה שמשהו כבר לא דופק מאז 2001, אז אין לה קשר אמיתי למציאות. היא צריכה לעבוד עם אנשים שמאתגרים אותה, לא עם אנשים שאת עבודתם היא מכירה בעל - פה. וכל עוד היא לא תאתגר את עצמה, היא גם לא תאתגר אותנו. אני מקווה, בשבילה, שהאלבום החדש יכשל לגמרי.
 
תגובה.

והנה, לדעתי, ADP היה די חרא, וביקיפר היה מדהים
כאילו, יש בו שירים שלגמרי שוחטים אותי ומשאירים אותי מדממת או סתם פעורת פה, כן, בביקיפר [שלא כמו בזה שבא אחריו]... יש בו גם כמה שקשה לי עם הרדידות שלהם אבל לגמרי אפשר לסלוח עליהם, בייחוד עם הביסייד הכי יפה בעולם [או מה שהוא לא יהיה, בונוס טראק] - גארלאנדס
- וביסיידים הם הרי לגמרי המבחן האמיתי והסופי של האלבום אצל טורי [אפסייד דאון אניוואן?] אז שים לב שכבר אפשר לגמרי להגיד שאין פה ממש אלבום שפסול בעיניי כל - למעט האחרון שבואו ונגיד שלא כולם פה שמעו אותו עדיין. אמנם ברמת העומק והוריד היא אובביוסלי ירדה באופן שאי אפשר להתעלם ממנו, אבל באמת, מה חדש? וקאמאון, גייז - טוב לאישה בחיים, היא מגדלת ילדה (ולזה מוקדשים משאבים מעבר למה שבכלל אפשר לשער, למי שלא יודע פה) שזה מה שהיא תמיד רצתה בכל האלבומים האלה שבהם היה לה כל כך קשה שתהיתי לא פעם ולא פעמיים איך היא נשארה בחיים אחרי מצב שבו היא היתה מסוגלת לכתוב אלבומים כאלה... ואותי זה מנחם, ההתגרעות עם הזמן כי פאקינג טוב לאישה [שלא כמו, נגיד, אצל פיונה, מה שהרבה פחות מנחם ועדיף להדחיק] - כי הרבה יותר ממה שאני רוצה אומנות לחתוך איתה את כל ורידיי, אני גם רוצה לדעת שדברים עוברים בשלב כלשהו, ואם זה פאקינג קרה גם לטורי, אז למה שזה לא פאקינג יקרה לכל אחד מאיתנו. ומה שאמרתי לה במיטס היה לא "איזה גרועה את", אלא "כמה טוב לראות אותה ככה." ולגמרי לגמרי התכוונתי לזה. אני לא חושבת שטורי איימוס נעלמת, להפך, אולי היא פשוט הגיעה לשלב אחר בחיים ואנחנו [אפילו הפחות צעירים ופעורים שבינינו, אהמ] רחוקים מהמקום שבו היא כרגע ולכן אל לנו לשפוט... וכן, גם אני לא באמת יודעת מה עובר עליה in terms of איך היא מכניסה שירים כמו-שנשמע-שהיא-הכניסה לאלבומים - אבל אני לא רוצה לפסול את האלבום הזה מראש, שזה מה שעשיתי עם הקודם, ואני מרגישה שזה קצת מה שעושים פה. רעות [עם כל אהבתי וכו'] היא בנאדם מאד חכם ויודעת מאד לגרום לדברים להראות כמו שהיא חושבת שהם. [ואם לget personal טיפה ולהצדיק את המשפט שהרגע אמרתי - אני כמעט בטוחה עוד לפני ששמעתי שלא רק שהדיסק של טורי לא גרוע כמו שאת כותבת פה, אלא גם שהדיסק של רונה הוא לא כליל השלמות כמו שאת עושה ממנו. ואגב, עם ברונה עסקינן, גם אצלה יש בעיניי התדרדרות ברורה באיכות הדיסקים ורמת הגעתם לוריד, שאת אפפעם לא מדברת עליה - עם השני (כאילו, כמה טוב כבר יכול להיות דיסק כשאת כותבת אותו בגמילה? ושוב זה חוזר לטורי ול, מה כבר מצפים ברמת החיתוך ממישהי שטוב לה, ומה כל כך רע בזה שטוב לה, בעצם) - עיניים זרות לא מגיע בשבילי לאותם עומקים (וממש לא באותו אופן) של לנשום בספירה לאחור, גם אם יש בו לא מעט גאונות וה-כל...] ובחזרה לטורי - רעות לא כותבת פה הרבה על הלחנים הכן מורכבים ולא מאכזבים - לפחות בחלקם, או על החלקים במילים שכן נוגעים או פחות קיטשיים, ואני לא חושבת שיש דיסק שלם של טורי שלא כולל אפילו שורה אחת של כאלה - מה גם שכבר שמעתי בו לפחות שיר אחד שלגמרי כן כולל אותם. טוב, לגמרי סיימתי לחפור. להפעם
 

noosh

New member
הממ, להתייחס רק למשהו ספציפי

טוב, שניים
. הביסיידים הם המבחן של האלבום? למה וממתי? נגיד, אני ממש אוהבת את גרייביארד, ממש ממש ובצורה מאוד חזקה, אבל גרייביארד הוא לא המבחן של פלה. ואפסייד דאון הוא לא המבחן של LE. השירים באלבום, -הם- המבחן של האלבום. והתחושה שלו, ומה שהוא נותן לך. ומה שאת חווה דרכו. הרי כשאת מגשיבה לפטקה, את מקשיבה לפטקה, לא לקולינג. הביסיידים מעבים, מוסיפים ומקשרים לנו בין אלבומים שונים, הם מספרים את הסיפורים שליד סיפורי המסגרת, את עלילות-המשנה, הם עולם ומלואו שלא יוכל להערך אף פעם כאלבום אחד, ושבאיזשהו מקום גם לא יכנס לאלבום שבתקופתם היא כתבה, כי גם אם הם היו אמורים להיות שם, בבחירה הסופית שלה, הם לא. ולכל הקטע של כותב-טוב-ורע-לו, כותב-רע-וטוב-לו. למה ומי אמר שרק כשרע לך אתה כותב טוב? מאיפה האקסיומה הזאת הגיעה? ולמה זה שטוב לטורי בחיים אומר בהכרח שהיא צריכה להיות גרועה באלבומים, בכתיבה, במוזיקה? אנחנו אומרים את זה שוב ושוב, וקצת נתפסנו לזה (כן, גם אני), אולי כי זה ניסיון אישי של חלקינו ואולי כי פשוט ככה זה מרגיש לנו, שכשהיה לה רע היא כתבה טוב וכשהיה לה טוב היא כתבה רע. אבל זה לא אומר שזה מה שאנחנו אמורים לצפות לו. בתור אמן, היא אמורה לספק למאזינים יצירה מוגמרת, מעובדת, יצירה שעומדת, שמגיעה, שמדברת, שחודרת אליהם. ואם היא לא, אז אין שום סיבה שהם יגידו "אויש, נו, אבל בסדר, היא שמחה". אם היא כלכך שמחה וטוב לה, שלא תשחרר אלבומים אם הם גרועים (אני נסחפת פה, עניין של טעם-וריח, אני יודעת. תזרמו איתי רגע
). שתמצא את המוזיקה שלה בדברים אחרים, כמו מיוזיקלס או הפקות אחרות. שתיקח את הזמן ליצור ולא תשחרר אלבום כל שנתיים. שתצא לטוּרים ותופיע עם החומרים שלה. לא יודעת, שתמצא את הדרך לתת למוזיקה שזורמת בה להתעבות ולמילים שלה להכתב. אבל זה שטוב לה, לא אמור להוות תירוץ ליצירה לא-טובה. מה גם שהיא אף פעם בעצמה לא אמרה "וואלה, סורי, טוב לי עכשיו, האיכות ירדה". זה הכל מסקנות שלנו, שלא נראה לי שאם נשאל אותה היא תגיד "אתם צודקים". אפשר ליצור גם כשטוב לך. זה באמת אפשרי. Something של הביטלס לא נכתב מתוך עצב. הוא שיר אהבה שמח מבחינת המקום בו ג'ורג' האריסון היה כשהוא כתב אותו. גם Mirrorball של אלבו, יש בו ליריקה מעולה והוא נכתב ממקום כלכך טוב. והוא כלכך מרגש ונוגע. אפשר לנתב רגש, וכל סוג של רגש, ליצירה. אז הבינוניות הזאת? אני מצטערת, אין לה תירוץ. (לי זה קצת מרגיש שטורי פשוט התרגלה. הלחנים מורכבים כי היא כלכך רגילה לכתוב לחנים שאין לה בעיה באמת "לסבך" אותם מעבר למלודיה רגילה. זה פיס-אוב-קייק בשבילה לשחק עם לחן, זה הכל שאלה של כמה את מרגישה מהם באמת. כמה זה לא רק מקצוענות נפלאה [ע"ע רונה] אלא גם הקרביים שלך בפנים. אבל אני מנסה לדבוק בגישתה של אורין ולהשאר אופטימית, שהיא עוד תמצא את עצמה דרך המוזיקה, שוב).
 

רעוּת

New member
זורמת איתך |שרמנט|

קיצר, יכולת פשוט להגיד שאת מסכימה איתי בעניין החיתוך וזהו |סנוב| או שאפשר גם לחפור מעבר
 

noosh

New member
כתבתי את זה לפני שההודעה שלך התפרסמה ../images/Emo3.gif

 

noosh

New member
באותו הזמן בו כתבתי את שלי

ולכן לא ראיתי אותה עד ששלחתי את התגובה שלי.
 
למעלה