המחליפה של "מיתרי הלב" היא "תתעודדו"

evglev1

Well-known member
מנהל
וואי וואי תודה על העדכון לגבי טרה נוסטרה 😱😱😱

דרך אגב המעצבת בערוץ ואמוס זו סדרה שכבר שודרה או טרם?
בפרטנר מהספרייה של ויוה וינטג' הורידו ללא התראה את טרה נוסטרה, אימא ורסיסים ודווקא את נור השאירו עם תאריך ירידה ב-24.10.2024. וכצפוי בספרייה הרגילה קפה בניחוח אישה יורדת גם בפרטנר ב-1.10.2024. בוינטג' אין שום חדשות לגבי ירידה מהספרייה, אבל ראיתי שגם בוינטג' שלשום או אפילו אתמול לא היה חדשות והיום שלוש סדרות ירדו בבת אחת. מצד שני זה אומר שטרה נוסטרה יכולה להגיע לויוה טלנובלות אפילו במקום המועדפת עוד קצת יותר מחודש או לחלופין להיות שוב בוינטג' במקום עמק התשוקות בעוד קצת פחות מחודש. לגבי קפה בניחוח אישה, מאוחר אבל לפחות הודיעו שבוע מראש.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לדעתי זה מה שיהיה! ואז סוף סוף תוכל להשלים אותה:D
ועכשיו ראיתי שבוואמוס של פרטנר גם הורידו את הסוד שלי וחטאים ואולי עוד סדרות. לעומת זאת בויוה פרימיום דווקא כן מודיעים על הירידות מראש בסוף החודש. טוב בכל מקרה בוואמוס אין קשר בין ווי או די לשידורים עוזרים בערוץ אז מה שיורד יכול להיות משודר שוב בערוץ, אמנם פחות נוח, אבל עדיין אפשרי.
 

Hadar 169

Active member
וואי וואי תודה על העדכון לגבי טרה נוסטרה 😱😱😱

דרך אגב המעצבת בערוץ ואמוס זו סדרה שכבר שודרה או טרם?
לדעתי זו ירידה לצורך עלייה בויוה הרגיל בהמשך:love:
המעצבת זו טלנובלה חדשה בואמוס אבל היא משנת 2021.
הצצתי קצת דרך הויאודי לא התחברתי.. גם לא התחברתי לראשיים..😬
למרות שסך הכל טלנובלה רגילה כזאת נחמדה אבל לא משהו מאוד מיוחד מבחינת תסריט/צילומים.
 
נערך לאחרונה ב:

lili1992

Member
מה שמפתיע כי בזמנו התחברתי לתקופתיות מקסיקניות (אז היה לה רק ניסיון איתן) וגם לתקופתיות קוריאניות באותה מידה. לגבי האכזריות זה יש בכל תקופתית, בדיוק דיברנו לא מזמן על ההשקעות בסצינות מזעזעות של הוצאה להורג בהזר ותשוקות. דווקא בקוריאניות התקופתיות כשההוצאה להורג האכזרית היא ביתור דווקא מראים את ההתחלה ואת הסוף ולא מראים את כל תהליך הדימום כמו בהוצאה להורג של גסקה בהזר ושל אלברטו בתשוקות. וגם לגבי עינויים שמקובלים בתקופתיות גם לכך נחשפנו בהזר עם עינויי האינקוויזיציה.
צפיתי בכמה תקופתיות קוריאניות אבל לא בהמון. כמעט בכולן היו עינויים או דברים ממש רעים שקרו לדמויות הטובות.
באלבורדה/הזר הסצנה הכי קשה שזכורה לי הייתה העלאת היהודים על המוקד. ההוצאה להורג של גסקה והמלקות שנתנו להיפוליטה עוד איכשהו היו נסבלים.
בתשוקות ואהבת אמת אני לא זוכרת מספיק.
 
למעלה