אני מסכים איתך מאוד
גם בקווים, שכתבתי באזור הצפון והדרום, לקח זמן עד שהחלו להזיז דברים.
גם באזור הדרומי (אזור כפר סבא, רעננה והוד השרון) חלו שיפורים רבים, שעד השנים האחרונות היה אפשר רק לדמיין את זה.
בחלק מהדברים, שכתבת גם ארך זמן רב, עד שהזיזו אותם. למשל קו הרכבת לראשון לציון מערב, היה אמור לפעול לפני כמה מספר שנים (אם סופרים את המינימום ולא 'מותחים' על התכנית לפתיחתו לפני מספר עשרות שנים). גם מסילת הירקון הייתה אמורה להיות כפולה, לפני קרוב לעשור.
בגוש דן, אכן הדברים תקועים. אני עדיין מקווה מאוד, שיזוזו הדברים השונים ויפה שעה אחת קודם (ולא איחור של עשור, בדומה להכפלת מסילת הירקון
).
אני מסכים איתך מאודשים לב שנקודות האור הן בצפון או בדרום
צר לי לומר, אבל בגוש-דן יש חושך כמעט מוחלט.
כאשר נחנכה המטרונית שר התחבורה אמר שגוש-דן הוא הפריפריה.
בהקשר של תחבורה ציבורית אני מסכים איתו. התחבורה הציבורית בגוש-דן מפגרת לא רק אחרי מטרופולינים אחרים בעולם אלא בהרבה היבטים גם אחר אזורים אחרים בארץ שהתקדמו בשנים האחרונות הרבה יותר מגוש-דן בהקשר זה.
שלושה דברים טובים בלבד קרו בגוש דן בשנים האחרונות בהקשר של תחבורה ציבורית:
1. רפורמת התעריפים והחלת המעברים החופשיים
2. חנוכת קו הרכבת לראשל"צ משה דיין
3. סיום הכפלת מסילת הירקון והגדלת תדירות הרכבות במסילה זו
בקווי האוטובוס, לעומת זאת, אי אפשר לומר שהיו שיפורים משמעותיים או שהשיפורים רבים מ"הקלקולים".
בגוש-דן יש קיבעון מחשבתי.
גם בקווים, שכתבתי באזור הצפון והדרום, לקח זמן עד שהחלו להזיז דברים.
גם באזור הדרומי (אזור כפר סבא, רעננה והוד השרון) חלו שיפורים רבים, שעד השנים האחרונות היה אפשר רק לדמיין את זה.
בחלק מהדברים, שכתבת גם ארך זמן רב, עד שהזיזו אותם. למשל קו הרכבת לראשון לציון מערב, היה אמור לפעול לפני כמה מספר שנים (אם סופרים את המינימום ולא 'מותחים' על התכנית לפתיחתו לפני מספר עשרות שנים). גם מסילת הירקון הייתה אמורה להיות כפולה, לפני קרוב לעשור.
בגוש דן, אכן הדברים תקועים. אני עדיין מקווה מאוד, שיזוזו הדברים השונים ויפה שעה אחת קודם (ולא איחור של עשור, בדומה להכפלת מסילת הירקון