המשך לשרשור קווי הצפון: פורסם הלו"ז לשבת!

מצב
הנושא נעול.

shim121

New member
בין 10:00 ל13:00 אין נסיעות 836 מטבריה

ת"א-טבריה: התדירות יורדת משמעותית.
אמנם החלפת 830 ו-385 ב-836 מקצרת משמעותית את זמן הנסיעה, אבל תדירות הנסיעות הישירות בין טבריה לת"א יורדת מפעם בחצי שעה ברוב שעות היום לפעם בשעה.
בין 10:00 ל13:00 אין נסיעות 836 מטבריה
 

cwen

New member
אולי אין צורך ביותר נסיעות ישירות?

ת"א-טבריה: התדירות יורדת משמעותית.
אמנם החלפת 830 ו-385 ב-836 מקצרת משמעותית את זמן הנסיעה, אבל תדירות הנסיעות הישירות בין טבריה לת"א יורדת מפעם בחצי שעה ברוב שעות היום לפעם בשעה.
אולי אין צורך ביותר נסיעות ישירות?
 
מסכים, ועמוד השדרה ניסח את זה הכי טוב:

אולי אין צורך ביותר נסיעות ישירות?
מסכים, ועמוד השדרה ניסח את זה הכי טוב:
"כרמיאל עיר יותר גדולה מטבריה ואין לה קו ישיר לתל אביב כל היום. לראש העין שהיא חלק ממטרופולין תל אביב אין קו ישיר לתל אביב במשך כל היום. האם הביקוש לנסיעות בין טבריה לתל אביב מצדיק שהקו הישיר יפעל כל היום?"

אז כן יש קו ישיר שיפעל כמעט כל היום בתדירות של פעם בשעה, ואולי זה מספיק.
 
קטע עפולה-צומת גולני: הבשורה

יש לו"ז ליום ראשון!
ולא הכל ורוד...
קטע עפולה-צומת גולני: הבשורה
נראה שהתדירות עולה, אם כי אני לא יודע אם ההשוואה בין יום ב' לפני השינוי ליום א' אחרי השינוי הוגנת. כדי למזער את האפקט של יום א' בדקתי את הכיוון מצפון לדרום, שבו למיטב זכרוני יש פחות תגבור בימי א'.
אז ככה:

היום (יום ב' לפני השינוי) יש 47 נסיעות יומיות מצומת גולני לעפולה.
ביום א' אחרי השינוי יש 70 נסיעות יומיות מצומת גולני לעפולה.

כמו כן, בכיוון מעפולה צפונה יש תיאום זמנים נהדר בין הקווים 442, 541, 542. האוטובוסים יוצאים במרווחים של 10-20 דקות, ואף פעם לא שניים ביחד! זה שיפור אדיר לעומת חוסר-התיאום שאפשר לצפות לו מהמון קווים שמגיעים מתל אביב בדרכים שונות.
 
עפולה-תל אביב: שיפור בתדירות ובשעות הפעילות

קטע עפולה-צומת גולני: הבשורה
נראה שהתדירות עולה, אם כי אני לא יודע אם ההשוואה בין יום ב' לפני השינוי ליום א' אחרי השינוי הוגנת. כדי למזער את האפקט של יום א' בדקתי את הכיוון מצפון לדרום, שבו למיטב זכרוני יש פחות תגבור בימי א'.
אז ככה:

היום (יום ב' לפני השינוי) יש 47 נסיעות יומיות מצומת גולני לעפולה.
ביום א' אחרי השינוי יש 70 נסיעות יומיות מצומת גולני לעפולה.

כמו כן, בכיוון מעפולה צפונה יש תיאום זמנים נהדר בין הקווים 442, 541, 542. האוטובוסים יוצאים במרווחים של 10-20 דקות, ואף פעם לא שניים ביחד! זה שיפור אדיר לעומת חוסר-התיאום שאפשר לצפות לו מהמון קווים שמגיעים מתל אביב בדרכים שונות.
עפולה-תל אביב: שיפור בתדירות ובשעות הפעילות
קו 825 יפעל ביום ראשון הבא כל 20 דקות רוב היום, כשבערב זה יורד לכל 30 דקות ולבסוף כל שעה. צריך לחכות למחר ולראות אם זה המצב גם בימי ב-ד, אבל לדעתי לא צריך להיות הבדל גדול.

הורחבו משמעותית שעות הפעילות מעפולה לת"א דרך כביש החוף. היום 825 הראשון יוצא מעפולה ב-5:50 ו-840 האחרון ב-21:30. מיום ראשון יפעל 825 מ-5:10 עד 23:00.
בכיוון מתל אביב לעפולה הנסיעה האחרונה של 840 תהיה ב-23:15, במקום 22:00. זאת הנסיעה היחידה של 840, ולפניה יש נסיעה של 825 ב-22:15.
 
עפולה-כביש 4: התדירות נשארת פעם בשעה.

יש לו"ז ליום ראשון!
ולא הכל ורוד...
עפולה-כביש 4: התדירות נשארת פעם בשעה.
קודם היא היתה בערך פעם בשעה וסבלה מחוסר תיאום בין הקווים השונים - 821, 823, 841. מעכשיו קו 821 יפעל רוב היום בדיוק פעם בשעה.

קיצור קל בשעות הפעילות: נסיעה אחרונה מת"א ב-23:45 (במקום 00:00). נסיעה אחרונה מעפולה ב-22:00 (במקום 841 שהיום אמור לעבור בעפולה בערך ב-22:20).
 
723: יצור מוזר

יש לו"ז ליום ראשון!
ולא הכל ורוד...
723: יצור מוזר
בדיוק אחת מהנסיעות של 823 בכל כיוון נשארת, מקוצרת, לא נכנסת לעפולה ומשנה את מספרה ל-723. לקו תהיה נסיעה אחת בבוקר מחדרה לנצרת ונסיעה אחת בצהריים מנצרת לחדרה.
על פי שעת החזרה, הוא יכול להיות מיועד או לתלמידי בית ספר, או למי שצריך להגיע למשרדי הממשלה של מחוז הצפון. השני נשמע לי הגיוני יותר משום מה...
 
אגב, מה קרה לתכנית להפוך את 7 לקידומת של קווי

723: יצור מוזר
בדיוק אחת מהנסיעות של 823 בכל כיוון נשארת, מקוצרת, לא נכנסת לעפולה ומשנה את מספרה ל-723. לקו תהיה נסיעה אחת בבוקר מחדרה לנצרת ונסיעה אחת בצהריים מנצרת לחדרה.
על פי שעת החזרה, הוא יכול להיות מיועד או לתלמידי בית ספר, או למי שצריך להגיע למשרדי הממשלה של מחוז הצפון. השני נשמע לי הגיוני יותר משום מה...
אגב, מה קרה לתכנית להפוך את 7 לקידומת של קווי
תלמידים וסטודנטים? בסוף השאירו את 784 עם מספר לא הגיוני ונראה שזנחו את התכנית...
 

amirv

New member
אכן

723: יצור מוזר
בדיוק אחת מהנסיעות של 823 בכל כיוון נשארת, מקוצרת, לא נכנסת לעפולה ומשנה את מספרה ל-723. לקו תהיה נסיעה אחת בבוקר מחדרה לנצרת ונסיעה אחת בצהריים מנצרת לחדרה.
על פי שעת החזרה, הוא יכול להיות מיועד או לתלמידי בית ספר, או למי שצריך להגיע למשרדי הממשלה של מחוז הצפון. השני נשמע לי הגיוני יותר משום מה...
אכן
בבחינה של ביטול 823 עלה מהסקר שיש הרבה נוסעים בין ואדי ערה לבית ספר בנצרת בשעות מסוימות מאד, לכן הוחלט על השארת שתי נסיעות אלה בקו חדש.
 

seffic

New member
זה הזמן להחיות את קו 792....

723: יצור מוזר
בדיוק אחת מהנסיעות של 823 בכל כיוון נשארת, מקוצרת, לא נכנסת לעפולה ומשנה את מספרה ל-723. לקו תהיה נסיעה אחת בבוקר מחדרה לנצרת ונסיעה אחת בצהריים מנצרת לחדרה.
על פי שעת החזרה, הוא יכול להיות מיועד או לתלמידי בית ספר, או למי שצריך להגיע למשרדי הממשלה של מחוז הצפון. השני נשמע לי הגיוני יותר משום מה...
זה הזמן להחיות את קו 792....
 

shim121

New member
אני מרגיש שחזרנו לשנות ה-60

יש לו"ז ליום ראשון!
ולא הכל ורוד...
אני מרגיש שחזרנו לשנות ה-60

אוטובוס אחרון מקרית שמונה לת"א בשעה 18:00 (אח"כ צריכים 2 אוטובוסים דרך עפולה)

אחרון מת"א לק"ש בשעה 19:00

אין נסיעת חצות. 840 ב23:15

בין 10:00 ל13:00 אין נסיעה ב836 מטבריה לת"א , זה מוזר שבין טבריה לת"א לא יהיה קו ישיר בשעות רצופות
 
בשעות שאין קו ישיר, החלפה בעפולה אינה אסון

אני מרגיש שחזרנו לשנות ה-60

אוטובוס אחרון מקרית שמונה לת"א בשעה 18:00 (אח"כ צריכים 2 אוטובוסים דרך עפולה)

אחרון מת"א לק"ש בשעה 19:00

אין נסיעת חצות. 840 ב23:15

בין 10:00 ל13:00 אין נסיעה ב836 מטבריה לת"א , זה מוזר שבין טבריה לת"א לא יהיה קו ישיר בשעות רצופות
בשעות שאין קו ישיר, החלפה בעפולה אינה אסון
ואינה שונה בהרבה מהמצב כיום, שבו יש הפסקה בעפולה. זה כמעט כמו להוסיף תחנת ויסות.
 
למה צריך בין טבריה לתל אביב קו ישיר כל היום?

אני מרגיש שחזרנו לשנות ה-60

אוטובוס אחרון מקרית שמונה לת"א בשעה 18:00 (אח"כ צריכים 2 אוטובוסים דרך עפולה)

אחרון מת"א לק"ש בשעה 19:00

אין נסיעת חצות. 840 ב23:15

בין 10:00 ל13:00 אין נסיעה ב836 מטבריה לת"א , זה מוזר שבין טבריה לת"א לא יהיה קו ישיר בשעות רצופות
למה צריך בין טבריה לתל אביב קו ישיר כל היום?
כרמיאל עיר יותר גדולה מטבריה ואין לה קו ישיר לתל אביב כל היום.
לראש העין שהיא חלק ממטרופולין תל אביב אין קו ישיר לתל אביב במשך כל היום.
האם הביקוש לנסיעות בין טבריה לתל אביב מצדיק שהקו הישיר יפעל כל היום? האם לאורך הקו הזה בין טבריה לצומת אלונים (מצומת אלונים והלאה 826 עונה על הדרישה) הביקוש מצדיק זאת?
 

846

Active member
השמועה אומרת שהלו"ז לכרמיאל

למה צריך בין טבריה לתל אביב קו ישיר כל היום?
כרמיאל עיר יותר גדולה מטבריה ואין לה קו ישיר לתל אביב כל היום.
לראש העין שהיא חלק ממטרופולין תל אביב אין קו ישיר לתל אביב במשך כל היום.
האם הביקוש לנסיעות בין טבריה לתל אביב מצדיק שהקו הישיר יפעל כל היום? האם לאורך הקו הזה בין טבריה לצומת אלונים (מצומת אלונים והלאה 826 עונה על הדרישה) הביקוש מצדיק זאת?
השמועה אומרת שהלו"ז לכרמיאל
יתוגבר לקראת הקיץ
 

noga ke

New member
אם זה באמת הלוז..

אני מרגיש שחזרנו לשנות ה-60

אוטובוס אחרון מקרית שמונה לת"א בשעה 18:00 (אח"כ צריכים 2 אוטובוסים דרך עפולה)

אחרון מת"א לק"ש בשעה 19:00

אין נסיעת חצות. 840 ב23:15

בין 10:00 ל13:00 אין נסיעה ב836 מטבריה לת"א , זה מוזר שבין טבריה לת"א לא יהיה קו ישיר בשעות רצופות
אם זה באמת הלוז..
הלוח הפייסבוקי הולך להיות יותר פעיל מאי פעם.
 
די עם הדרמות!
זה לא הלו"ז!

אם זה באמת הלוז..
הלוח הפייסבוקי הולך להיות יותר פעיל מאי פעם.
די עם הדרמות!
זה לא הלו"ז!
הנסיעה האחרונה יוצא מקרית שמונה ב-21:00 (קו 542), כוללת המתנה של חצי שעה בעפולה והגעה לת"א ב-00:45 (קו 825) - וכל זה במחיר נסיעה אחת.
לצורך השוואה, היום הנסיעה האחרונה של 840 יוצאת מקרית שמונה ב-19:30 ומגיעה לת"א ב-23:18.
מה קיבלנו? שירות עד שעות הרבה יותר מאוחרות, אותו זמן נסיעה בדיוק, והפסקה הרבה יותר ארוכה להתרעננות בעפולה במקום 10 דקות לחוצות.
 

noga ke

New member
חצי שעה המתנה זה הרבה מאוד זמן

די עם הדרמות!
זה לא הלו"ז!
הנסיעה האחרונה יוצא מקרית שמונה ב-21:00 (קו 542), כוללת המתנה של חצי שעה בעפולה והגעה לת"א ב-00:45 (קו 825) - וכל זה במחיר נסיעה אחת.
לצורך השוואה, היום הנסיעה האחרונה של 840 יוצאת מקרית שמונה ב-19:30 ומגיעה לת"א ב-23:18.
מה קיבלנו? שירות עד שעות הרבה יותר מאוחרות, אותו זמן נסיעה בדיוק, והפסקה הרבה יותר ארוכה להתרעננות בעפולה במקום 10 דקות לחוצות.
חצי שעה המתנה זה הרבה מאוד זמן
ובטח הרבה זמן להיות בתחנה מרכזית בעפולה בשעות האלו.

אגב, אפשר להגיע מקריית שמונה דרך חיפה לכיון ת"א במחיר של נסיעה אחת?

אם כן זה יותר יעזור לי מעפולה.

מה שכן, בכל מקרה הנסיעות שלי באוטובוס הן רק למקרה שחיפושים בלוח הפייסבוקי לא מניבים פרי..

חבל רק שלא עדכנו את המחירים (כלפי מטה) באותה הזדמנות.
 
אי אפשר להגיע מקרית שמונה לת"א דרך חיפה במחיר

חצי שעה המתנה זה הרבה מאוד זמן
ובטח הרבה זמן להיות בתחנה מרכזית בעפולה בשעות האלו.

אגב, אפשר להגיע מקריית שמונה דרך חיפה לכיון ת"א במחיר של נסיעה אחת?

אם כן זה יותר יעזור לי מעפולה.

מה שכן, בכל מקרה הנסיעות שלי באוטובוס הן רק למקרה שחיפושים בלוח הפייסבוקי לא מניבים פרי..

חבל רק שלא עדכנו את המחירים (כלפי מטה) באותה הזדמנות.
אי אפשר להגיע מקרית שמונה לת"א דרך חיפה במחיר
של נסיעה אחת.
נסיעת ההמשך חלה רק על מעבר בתחנה המרכזית של עפולה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה