נילי, עם כל הכבוד, ויש כבוד, נדמה ל
שאני מתמצא בתופעות הללו קצת יותר ממך גם בלי לקרוא להם במינוח שאת, המורה שלך או הספר בחרו. זה הפן השולי טכני בנושא. השאלות שלי לא נועדו להבין משהו שלא ידעתי, אלא רק להבין למה את/אחר מתכוונים ברמה של ההגדרה בלבד, כאשר הם מציינים "ארובות". גם על ארובה אלכסונית לא שמעתי, ואני מניח שיש עוד כמה הגדרות שאולי עושים בהם שימוש במכון זה או אחר שלא שמעתי עליהם. לדעתי את פשוט נהנית לעורר וויכוחי סרק, אחרת אין לי הסבר הגיוני אחר למה את מתעקשת להתעלם מההיגיון שעומד בבסיס הארובות, ולהיתפס לכל מיני הגדרות סכמטיות, ארובה אלכסונית? אולי גם ארובה נפתלת או נסוגה ? הבעתי את דעתי למשמעותה של התופעה ואיך לדעתי צריך להסתכל עליה, ולא שמעתי שהבעת דעה בנידון, חלקת או משהו כזה. את פשוט מתעקשת לכפות את קביעתך על השטח, ובאופן מוגזם כך כך. בדוגמית שסרקתי בכלל לא ניתן להתעסק בנושא ארובות, הרי כל אחד מבין שצריך 'בשר' ורצף. יש שם שתי שורות שבהם יש רווח מופרז, שניצבות אחד מעל השניה, מעל ומתחת אין שמירה על הקו, קרי, אין ארובה, ולמרות הפשטות שבדבר את מתעקשת ששם יש ארובות, שהמורה שלך מצוין, או שאני עד לפני יומיים בכלל לא שמעתי על "ארובות" ולכן מי אני שאחווה דעה שכאן יש/אין ארובות. מטעמי זהירות, ורק בגלל שמדובר בשתי שורות, והיות שאין לך את הכלים להצליב את ההתרשמות של יש/אין בסימנים נוספים, עדיף היה שתיצטנעי קצת יותר בקביעותייך, ואל תגייסי את המורה שלך למילואים כל פעם שעמדתך נקלעת למצוקה. ולגופו של עניין, אולי תסבירי לפורום איך נוצרות ארובות בכתב היד, מה זה אומר מבחינה ארגונית, ואז, כשתהיה איזו הבנה לתופעה, ולא רק יכולת לצלם ולנחש שהיא ישנה/איננה, נוכל להתקדם. אולי לא שמת לב אבל כשאני נתקל בתופעה, לצורך הדיון, אני מייד משבץ אותה בבדיקות נוספות שכן גם אם זה משקע/טראומה וכל דבר אחר, הכתב והאישיות הם מכלול שלם והדברים מקבלים חיזוק גם ממקורות אחרים.