הפלות- בעד/נגד?

גם אני6

New member
לא-

לא במובן של "למנוע מראש" אלא במובן של "למנוע להתקיים ממשהו שכבר נוצר"- ואת מתערבת בו התערבות חיצונית. במה שכתבת את צריכה להמשיך ולעשות פעולות כדי שיווצר משהו. זה כמו ההבדל בין האם להמשיך ולהפריד חלמון מלבון ולהוסיף סוכר או להוסיף עוד מרכיבים כאלה ואחרים וליצור מזה בצק לין לכבות את התנור והעוגה, בכל התערובת כמו שהיא אמורה להיות שלה כבר יושבת ונאפית בתוכו.
 
בגדול אני גם בגישה של 2 השורות האחרונות א-ב-ל

אישה בת 30 היא בנאדם מספיק בוגר כדי להימנע ממצב של הריון מלכתחילה אם הוא לא רצוי...מבחינתי לא בא לי זה לא ממש תירוץ מתקבל (מבחינתי כבר אמרתי?) וד"א בגיל 30-+ זה דווקא הגיל שהרוב המוחץ כן מתחיל בהרחבה המשפחה כי זה כבר שבו מתארגנים על החיים ויש עבודה מסודרת מסיימים לרוב כבר ללמוד והכל וקיים ביטחון כלכלי. לא אמרתי שאין לה זכות... יש לה זכות לעשות מה שהיא רוצה (אם כי צריך אישור ועדה כדי לעשות הפלה עד כמה שזכור לי) שכל אחד יעשה מה שטוב לו.. אני מדברת על מה אני חושבת ולא מה אני לא קובעת
 

OnlyLeigh

New member
מה הקשר לבוגר? לא הכל אפשר למנוע

אמצעי מניעה עלולים לא לעבוד. אמצעי מניעה עלולים להקרע. 30+ הוא הגיל שמתחילים בהרחבה? מי אמר? מה אם מישהו לא רוצה משפחה? מה אם למישהי יש מחלה שהיא לא מעוניינת להעביר לעובר? מה אם יש למישהי היסטוריה של סיבוכי הריון? מה אם מישהי פשוט לא רוצה כי היא עובדת וזה מגשים אותה בצורה מדהימה?
 

innocence

New member
זאת אומרת להקים משפחה עם חבר,

שלכי תדעי אם הם בכלל מתאימים, או יש להם את האמצעים (הפיזיים והנפשיים) לגדל ילד רק בגלל שנקרע הקונדום או כי לא נזהרו מספיק? זה לא נעים להגיד את זה, אבל הריון וילד לא רצוי זה משהו שיכול להרוס לך את החיים. ומילא ללדת את הילד, אבל להקים משפחה עם הבחור, שלכי תדעי כמה הוא רציני, ואולי הכרת אותו לפני חצי שנה? להרוס לשניכם את החיים, או רק לעצמך רק בגלל טעות? (אני לא אומרת שאין מקרים שבהם אחרי הלידה הילד הופך רצוי ויש תמיכה מהמשפחה או משהו כזה. אני גם לא מדברת על מצב שבו את עם החבר המון זמן וכבר יש כוונות להתחתן רק "לא עכשיו" או משהו כזה)
 
נתחיל מזה שהכל תלוי בגיל.. אני כיוונתי יותר ל

גילאי סביב ה24 ככה.ומה לעשות צריך לתת לילד משפחה... חוצמזה שבלי קשר להריון אני כבר נתקלתי בהמון זוגות שהתחתנו אחרי חצי שנה או אפילו אחרי חודש וחצי-חודשיים ועד היום טוב להם על הלב. לעומת זאת ראיתי גם מישהי שיצאה עם מישהו 4 שנים, התחתנו,נכנסה להריון והוא התחיל להרביץ לה והם התגרשו. ככה שהזמן שהם ביחד הוא לא ממש פקטור. ו.. אם נקרע הקונדום שיקנו פוסטינור. אם היה מגע גופני שלא היה בטוח, ולקחו פוסטינור והוא לא השפיע (ונתקלתי במקרה כזה) לא רואה שום סיבה להגיע למצב כזה של הריון לא רצוי.(ומדובר באישה נשואה שלא רצתה עוד ילד, לפחות לא כרגע כי היו לה כבר שלושה ובל זאת ילדה כמו גדולה) א-ח-ר-י-ו-ת לא תזיק.
 

innocence

New member
למה ללדת ילד ולהקים משפחה זה יותר אחראי?

נכון שלא אמורים להגיע למצב של הריון לא רצוי, אבל האם זה אומר שאם נכנסת להריון ואת "בגיל המתאים" את חייבת עכשיו להרוס לעצמך את החיים בגלל טעות או חוסר אחריות? יש זוגות שהתחתנו אחרי מעט זמן וטוב להם, אבל אי אפשר לדעת את זה על כולם, מה לעשות. גם כשאתה נשוי וכביכול כבר בשלב שיש לך ילדים לא "צריך" לשמור הריון לא רצוי, כי הילד גדל לעיתים כילד לא רצוי, וגם לפעמים התקופה בחיים היא לא טובה, אין משאבים לגדל ילד נוסף וכדומה. כיום יש כל כך הרבה אפשרויות להפלות עוד בשלבים הראשונים והמוקדמים מאוד, ולמה לא? (ואני לא נכנסת לסיבות דתיות או משהו כזה, אני אישית לא מאמינה שעובר הוא "ילד לכל דבר", לפחות עד חודש מסוים).
 
למעלה