בנתיב המהיר בכניסה לתל אביב
היכן האוטובוסים נעים במהירות מבלי להיתקע
בפקקים ?
בנתיב המהיר בכניסה לתל אביב
המקום היחידי עם אכיפה איכותית (פרטית כמובן) לאוטובוסים מירושלים, מודיעין, באר שבע (מכיוון כביש 6), בית שמש, שוהם, ולוד.
בין נתניה להרצליה (בלי אכיפה אך עדיין עובד יחסית יפה)
בכביש 44 לאורך אזור והמשכו לאורך דרך חיל השריון עד קיבוץ גלויות (גם עובד די יפה)
בכניסה לירושלים בכביש 1 הן מכיוון סיבוב מוצא ועד גינות סחרוף והן מכיוון מעלה אדומים ועד המחסום.
בתל אביב לאורך בן יהודה ודיזנגוף ואלנבי בכיוון ההופכי לתנועת הרכב הפרטי ולכן עובד טוב.
בתל אביב לאורך דרך נמיר הנת"צ עובד לא רע למרות שאין אכיפה.
בתל אביב צמוד למנהרה של עזריאלי עובד "בסדר"
בפתח תקווה לאורך ציר ז'בוטינסקי (הידוע בכינוי ציר המוות).
מסלול "הקו הכחול" בירושלים (לאורך דרך חברון ואחר כך בתוך מרכז העיר כבר רק לאוטובוסים
גם הרק"ל עקרונית יכולה להיכנס להגדרה הזו למרות שזו רכבת קלה ולא אוטובוסים.
בחיפה מסלולי המטרונית
קיים ולא עובד טוב
בתל אביב לאורך המסגר, ולאורך אבן גבירול
ברמת גן ובני ברק לאורך ציר ז'בוטינסקי
מתוכנן
בירושלים לאורך ציר בר אילן
כביש 4 מאשדוד ועד חולות והמשך לאורך איילון מחולות ועד וולפסון או צומת חולון (ייתכן ויקרה ממש בקרוב).
כביש 2 המשך מהרצליה ועד גלילות
מת"צ "מקדים לרכבת הקלה" לאורך כל ציר ז'בוטינסקי
נתיב מהיר לאורך כביש 5 עם "שפירים חדש" ליד מחלף מורשה
נתיב מהיר לאורך כל הקטע המרכזי של האיילון עם יציאה ייחודית לגשר מודעי (המשך ז'בוטינסקי התל אביבי).
לאורך כביש 443 בתקופת העבודות המסיביות על כביש 1.
לאורך כל דרך נמיר, בגין והמסגר (שדרוג הנת"צ למת"צ אמצעי)
כלומר, לראשונה מזה שנים של עצירה שיש שיפטינג חיובי והרבה פרויקטים מדוברים ובשלבים כאלה ואחרים של הכנת תוכניות וביצוע.
אכן חסרה אכיפה וזה ממש כואב, כי אפשר היה לנצל את האכיפה גם לעידוד רשויות לעשות נת"צים אם הכסף מהקנסות היה הולך אליהם.