הצעה לדיון: התפטרות אולמרט - כן או לא?

EverMan

New member
אפשר להגיד מושחת,

צריך להגיד מושחת על דברים נכונים. על פרשת הבתים בירושלים - הוא מושחת. על זה שהוא פתח את משרד הדתות - זה השרדות פוליטית. אין הבדל בין זה ובין מתן אתנן לכל מפלגה פוליטית אחרת בקואליציה, זה לא מעיד על שחיתות. על סיכום המלחמה לדעתי, אפשר להגיד שהוא התנהל בצורה טיפשית, שהוא לא יודע לנהל מדינה, שההתנהלות שלו ביזיונית. (אני לא אומר על מה אני מסכים, רק שאת זה ניתן להגיד) אבל אני לא חושב שיש שם שחיתות ושהוא פעל בשביל עצמו. ואני לא חושב שהוא לא ראה את טובת המדינה לנגד עיניו. זה שהוא לא הצליח להביא אותנו לאיפה שהוא שאף ? כישלון. לא פשע.
 

דןמור

New member
הצחקת אותי - הוא הראשון שהתייחס לניצולי שואה

במשך עשרות שנים הזניחו אותם ואולמרט היה הראשון שבכלל התייחס אליהם. נכון, היו הרבה בעיות באופן ההתייחסות, ודחו להם את התשלומים למרץ וזה באמת מקומם - אבל לפחות בסופו של דבר הם יקבלו כספים ולא כמו כל הממשלות הקודמות שפשוט הזניחו אותם לגמרי. מה שלמעשה אתה אומר שעדיף לא לעשות כלום מאשר לנסות ואולי שיהיו קשיים בדרך.
 

Ja Tomer

New member
מה הוא ניסה בדיוק????

מדהים אותי התירוץ הזה של "הוא לא הראשון שהזניח אותם" מה זה צריך להיות? הוא פה עכשיו? הוא ראש הממשלה? שיפעל בנושא. מה זה כל הועדות המטופשות האלו שעולות יותר מכספי הטיפול בניצולים? עשה לי טובה - עם התירוץ של "הוא לא הראשון" לא תגיע רחוק.
 
"צודק", נתניהו ממש "עזר" לניצולי השואה

ראינו איזה שר אוצר "טוב" ו"רחום" הוא היה...
 

Ja Tomer

New member
אין לך שמץ מה הוא עשה בתור שר אוצר

מעבר להשמצות אישיות אין לך אפילו צל של הבנה כמה הוא תרם למשק.
 
ראינו בזמן המלחמה את ההשלכות של "התרומה" הזאת

שלו. ואננחנו ממשיכים לראות את ההשלכות הללו עד היום... כך שתחסוך ממני את הליקוקים שלך לפטרונך. עלי זה לא עובד. נסה אותם על חבריך הלקקנים.
 
ביבי יביא שינו נכון! השינוי שיביא זה להכניס

אותנו לעוני יותר ויותר
הבן אדם הזה פשוט בושה שבמקום להוציא מהמיתון הוא הולך ועוזר לעשירון העליון. הוא בן אדם מושחת ואגואיסט שאסור לו לתפוס אפילו יו"ר באופוזיציה או בכנסת בכלל .!!!!!
 

Ja Tomer

New member
עוד פעם הטיעון המפגר הזה

"הוא הולך ועוזר לעשירון העליון" את בכלל יודעת איזה צעדים כלכליים הוא עשה? אז זהו, שאת לא יודעת, את פשוט אוכלת את שטיפות המוח שדוחפים לך.
 
"דואג לעמו" עאלק...

כן, דואג להרעיב אותו ולהביא עליו אסונות כמו ויסקונסין. עם כזאת "דאגה" מי צריך אוייבים...
 
לא כל מי שלא מובטל, בהכרח עובד היום

להזכירך: בתוכנית ויסקונסין נמחקו אנשים רבים שנחשבו למובטלים כרוניים, מה שנקרא: מקבלי הבטחת הכנסה. תהיה בטוח שרוב האנשים הללו היום לא עובדים, כי אם נמקים מרעב ומחלות בביתם, לאחר שנשללה מהם הקצבה וגם לא קיבלו שום עבודה במקומה. ומלבד זאת, גם אלה שכן נמצא עבורם מקום עבודה, רובם עובדים היום במישרה חלקית וזמנית, מה שתהיה בטוח שלא מספיק להם לגמור את החודש בכבוד. כמו כן להזכירך שנתניהו לא שר אוצר כבר 3 שנים, כך שאני לא מבין למה אתם ממשיכים לשייך אליו את כל הדברים "הטובים" ואילו את כל הדברים הרעים משייכים לאלו שבאו אחריו... אם כבר אתם נותנים לו קרדיט על הדברים "הטובים", לפחות שיהיה לכם את ההגינות והיושר לתת לו את הקרדיט גם על הדברים הרעים שמתגלים 3 שנים אחרי שהוא התפטר מתפקידו כשר אוצר.
 

Ja Tomer

New member
בוא נבהיר כמה דברים

מובטל הוא אחד שאין לו עבודה. אם הוא לא מובטל - יש לו עבודה. לכן המשפט שלך "לא כל מי שלא מובטל בהכרח עובד היום" הוא לא הגיוני בעליל. לתוכנית ויסקונסין הייתה מטרה להחזיר אנשים למעגל העבודה ולא להגיע למצב שהם "נמקים מרעב ומחלות בביתם". אגב זו אמירה מאוד מלודרמטית אך אין בה הרבה אמת או נתונים שאפשר להסתמך עליהם. אינני מבין למה אתה מסגל לעצמך תכונות מינה צמח ואתה מפלח את האוכלוסיה ל"הרוב" שנמקים בביתם לעומת "השאר" שעובדים במשרה חלקית וזמנית. אין ספק שהתמונה שאתה מצייר פה היא עצובה מאוד. למזלנו - אין שום קשר מוכח בינה לבין המציאות. ביבי אמנם לא שר אוצר כבר הרבה זמן - אבל הרפורמות במס שהוא הנהיג נכנסו לתוקף רק לאחרונה - וכך גם אתה וגם אני נהנים מתוספת בנטו. למה משייכים לביבי דברים טובים? מכיוון שהוא הוציא את המשק מגירעון והעביר אותו למצב של עודף וצמיחה כלכלית. מכיוון שהוא הפריט גופים ציבוריים שמנים ויקרים, מכיוון שהוא דחף את המשק קדימה. איש אקטיביסט עם ביצים.
 
אתה טועה ובגדול.

לא כל מי שלא עובד רשום כמובטל. זה שמוחקים אנשים מרשימת המובטלים, לא אומר שהאנשים שנמחקו מהרשימה בהכרח עובדים.
 

Ja Tomer

New member
כן כי הרבה מהם

במקום לבוא ללשכה ולחפש עבודה הולכים לעבוד בשחור.
 
"ברור" כל הנכים החולים והמוגבלים עובדים בשחור

הגעת ל"הארה" הזאת בעצמך? או שעזרו לך להגיע אליה?
 

Ja Tomer

New member
תגובות של כיתה ג'

אגב - כמו שכבר אמרתי לכמה אנשים - להוסיף אייקונים לא הופך אתכם לחכמים יותר\צודקים יותר.
 
למעלה