הרהורי שבת: ספורט ואומנות

ש מים

New member
../images/Emo6.gif ("דברים מרגיזים כאלה...")

אגב, זה אכן נושא מעניין לדיון: "האם יש לכם (לכולם) חלקים 'מרגיזים' במסגרת האימון/התירגול, ואיך אתה מצליחים 'להעביר אותה'?" אני די "לא מחבב" את האוקמי שבתהליך החימום, אבל למדתי כבר להצליח ללמוד מכל תרגיל ותרגיל, כולל מה-'מרגיזים' הללו. אני פשוט מנסה להפיק מקסימום למידה ותועלת, גם מתרגילי החימום... אגב, כשאנו מקבלים טאצ'י-ווזה באימון אני מרגיש שצ'ופרנו היום (סוף סוף אפשר לנוח, אחרי הנה-ווזה).
 

yonik

New member
גם אצלי קרקע היה במסגרת

הדברים הפחות אהובים בגלל בעיה ביד וכן במיוחד כי אני מרגיש שבד"כ החזק יותר מנצח גם בלי טכניקה. היום שיניתי קצת את הגישה (בודוקאן העירה את עיני) ואני מייחס לזה יותר חשיבות. הדבר הכי פחות אהוב עלי זה תרגילי האקרובטיקה בהתחלה (כבר זקן בשביל זה...
) כמו קפיץ ראש קפיץ ידיים פליק-לק וכו'.
 

usr

New member
לוקח זמן לאהוב קרקע

את הקרקע אוהבים כשמשיגים מיומנות בתרגילים. הרנדורי בקרקע הוא כמו משחק שחמט. אני מרגיש מעולה כאשר אני בונה את המצב עד ההכרעה. חוץ מזה ש 5 - 6 רנדורי קרקע זה המסג' האולטימטיבי.
 
מדריך הטרמפיסט לגלקסיה

כל מה שצריך לעשות כדי לעוף, הוא לזרוק את עצמך על הקרקע. אה, ולהחטיא.
 

קוזושי

New member
כן

אני מוצא קבוצות רבות שהג'ודו שלהם כוחני ואלים. אני מוצא את עצמי ללא תשובה כאשר אני נשאל על ידי מבוגרים על קבוצה שהם יכולים להתאמן בה. אני בשום אופן לא אמליץ לאדם ללכת להתאמן במקום שאני מרגיש בעצמי משוגע כשאני הולך להתאמן בו מחוסר ברירה. לא אמליץ לאף אחד להתאמן במקום שישתלו אותו על המזרן על ימין ועל שמאל ולא יעבדו כמעט על תרגילים נורמאליים אלא רק על כל מיני צורות מלוכלכות לבצע הטלות מסוכנות. הג'ודו שאני מכיר הוא רך וזורם עם כבוד לבן הזוג. קשה להסביר את זה, צריך להתנסות בזה כדי להבין. הדוגמא היחידה שאני יכול לתת לך היא שתלך לאימון אייקידו ותנסה לדמיין את אותו סגנון עבודה אך בג'ודו. או לחלופין, לך לאימון אצל יונה מלניק. (-:
 

Tonjin

New member
../images/Emo13.gif

המשפט האחרון שלך הוא זהה בדיוק לאיך שאני נוהג לתאר את הג'ודו של המורה שלי..
 

galn

New member
צר לי שזה הנסיון שלך

כמו שכתבתי הנסיון שלי קצת שונה.
 

yonik

New member
למה אתה מתכוון תרגילים "נורמאליים"?

אתה יכול גם לפרט על "צורות מלוכלכות לבצע הטלות מסוכנות", למה הכוונה?
 

בודוקאן

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif

כן, היא מסוגלת להפיל את כולם על הרצפה במשפט אחד, ברגע הנכון. כן, זו תרועתנו.
 

בודוקאן

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

מה עושים אם אחד מתעלף, השני מקיא, והשופט מקלל
 
למעלה