למה המדינה צריכה לעודד תושבי ירושלים לעבוד בת"א?
את הרכבות בין ת"א לשאר חלקי הארץ לא בונים בשביל תיירים. בונים אותם בשביל לאפשר לאנשים להגיע לעבודה / לימודים / קבלת שירותים - המדינה מעודדת ניידות תעסוקתית כמדיניות מוצהרת "נקרב את הפרפריה למרכז" - כדי שיגורו בקרית גת ויעבדו בת"א.
איפב בת"א? על האיילון. למה? ככה.
אתה שוכח שזמן שווה כסף.
"קרית אריה מחוברת לחיפה - אז מה אם זה דרך מסילת החוף ובאמצעות החלפה בתחנת האונייברסיטה?"
נראה אותך עושה הנסיעה על בסיס יומיומי לעומת לרדת בשלום ולהיכנס למשרד בעזראלי או באחד המגדלים בסביבה.....
והפתרון של הקו האדום? הרי הוא עמוס בדיוק בקטע שבין כביש 4 ועד השלום - אז אתה שולח את כל המדינה לתוך ת"א (ומוסיף מסילות סופר יקרות) רק על מנת לקחת את הקו האדום (העמוס שיחייב השקעות נוספות) על מנת לצאת ממנה לפ"ת - ואתה באמת מאמין שזה פתרון נכון ?
שתי רכבות בשעה חיפה , בנימינה, נתניה, רעננה , צ מורשה (תע"ש) , צ גהה , צ אלוף שדה , נתב"ג ומשם פעם בשעה לירושלים ופעם בשעה לב"ש - לא תזכה לביקוש גדול? כולם חייבים לעבור בת"א?
כמה עומס זה יוריד מהרכבות באיילון?
למה המדינה צריכה לעודד תושבי ירושלים לעבוד בת"א?למה המדינה צריכה לעודד תושבים מירושלים, חיפה ובאר שבע
לעבוד באזורי תעסוקה בסמוך לקטע המרכזי של כביש 4?
שתעודד פיתוח תעסוקתי בירושלים, בחיפה ובבאר שבע.
אתה רוצה ליצור תל אביב 2 במרכז שתתבסס על תושבים מהצפון והדרום?
קרית אריה מחוברת לחיפה - אז מה אם זה דרך מסילת החוף ובאמצעות החלפה בתחנת האונייברסיטה?
וקרית אריה מחוברת למערכת הארצית, זה לא גורם לה להתקרב לתחנה שמקשרת אותה למערכת הארצית.
בילינסון מחובר למערכת הארצית. גם עם מסילה בכביש 4 יהיה צורך באוטובוס על מנת להגיע מהרכבת לבית החולים. זה קיים גם היום. ובעתיד יהיה חיבור מהיר בין בילינסון למערכת הארצית באמצעות הקו האדום.
הטענה שלך לגבי רק לאורך מסילת החוף פשוט לא נכונה.
משך ההגעה ברכבת מחיפה לקרית אריה ולהיפך לא הרבה יותר ארוך מאשר מחיפה להרצליה.
זו ממש לא סיבה למסילה לאורך כביש 4.
יש את מסילת הירקון. תהיה עוד 2-3 שנים מסילת השרון. יש את מסילת ת"א-לוד.
תהיה בעתיד מסילת רוחב נוספת לאורך כביש 431.
ולא מכל מקום לכל מקום צריך רכבת ישירה.
גם אם תהיה מסילה לאורך כביש 4, ספק אם תהיה רכבת ישירה מחיפה לקרית אריה.
את הרכבות בין ת"א לשאר חלקי הארץ לא בונים בשביל תיירים. בונים אותם בשביל לאפשר לאנשים להגיע לעבודה / לימודים / קבלת שירותים - המדינה מעודדת ניידות תעסוקתית כמדיניות מוצהרת "נקרב את הפרפריה למרכז" - כדי שיגורו בקרית גת ויעבדו בת"א.
איפב בת"א? על האיילון. למה? ככה.
אתה שוכח שזמן שווה כסף.
"קרית אריה מחוברת לחיפה - אז מה אם זה דרך מסילת החוף ובאמצעות החלפה בתחנת האונייברסיטה?"
נראה אותך עושה הנסיעה על בסיס יומיומי לעומת לרדת בשלום ולהיכנס למשרד בעזראלי או באחד המגדלים בסביבה.....
והפתרון של הקו האדום? הרי הוא עמוס בדיוק בקטע שבין כביש 4 ועד השלום - אז אתה שולח את כל המדינה לתוך ת"א (ומוסיף מסילות סופר יקרות) רק על מנת לקחת את הקו האדום (העמוס שיחייב השקעות נוספות) על מנת לצאת ממנה לפ"ת - ואתה באמת מאמין שזה פתרון נכון ?
שתי רכבות בשעה חיפה , בנימינה, נתניה, רעננה , צ מורשה (תע"ש) , צ גהה , צ אלוף שדה , נתב"ג ומשם פעם בשעה לירושלים ופעם בשעה לב"ש - לא תזכה לביקוש גדול? כולם חייבים לעבור בת"א?
כמה עומס זה יוריד מהרכבות באיילון?